Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένα αντίο για τον Philip Seymour Hoffman


Δεν έχω σκοπό να κάνω βιογραφικό αφιέρωμα στον  Philip Seymour Hoffman. Αυτό θα το αφήσω στα κανάλια και στα media που θα τρίβουν όπως πάντα τα χέρια τους με την είδηση που κυκλοφόρησε. 

Ακόμα όμως δυσκολεύομαι να πιστέψω πως αυτός ο άνθρωπος έφυγε από τη ζωή τόσο γρήγορα και μάλιστα με τέτοιο τρόπο. Φαίνεται πως ακόμα και ένα τόσο μεγάλο ταλέντο σαν το δικό του δεν ήταν ικανό να γεμίσει με χαρά την ύπαρξή του. Έξω από το χορό βέβαια πολλά τραγούδια λέγονται, γι αυτό και είναι προτιμότερο να μην αναζητήσω τις αιτίες του χαμού του. 

Είναι όμως από τις λίγες φορές που με έχει αγγίξει τόσο πολύ ο θάνατος ενός διάσημου προσώπου, ίσως γιατί αυτά που έδωσε αυτός ο άνθρωπος στην τέχνη ήταν πραγματικά δοσμένα μέσα από την ψυχή του. Και μιλάμε για έναν ηθοποιό που δεν ξεχώρισε ποτέ για την λάμψη του ή την ομορφιά του, παρά μόνο για την υποκριτική του. Ακόμα και ο πιο ασυγκίνητος θεατής, πιστεύω πως θα δάκρυζε με τις ερμηνείες του Hoffman, είτε από χαρά είτε από λύπη. Θα κρατήσω λοιπόν την πιο κεφάτη εικόνα του από την πιο διασκεδαστική ταινία της καριέρας του, το  The Boat That Rocked (2009)του Richard Curtis και θα του ευχηθώ καλό κατευόδιο.

http://stylefavor.com/philip-seymour-hoffman/philip-seymour-hoffman-in-the-boat-that-rocked-wallpaper/

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το μικρό και το μεγάλο κακό

  Η προαιώνια μάχη καλού και κακού δεν έχει σιγάσει ποτέ πάνω στον κόσμο. Η πρόοδος του αιώνα όμως γεννά την προσδοκία για μια καλύτερη ανθρωπότητα που επιλέγει συνειδητά το καλό. Κι αυτή η προσδοκία κάθε μέρα ματαιώνεται. Όλοι μας θεατές μιας συνθήκης όπου συνάνθρωποι μας χειροκροτούν την φρίκη ντύνοντάς την με σενάρια και αφηγήματα που τους εξυπηρετούν. Κι ενώ δεν υπάρχει κάτι πιο κραυγαλέα άδικο και εγκληματικό από τη βασανιστική θανάτωση παιδιών κάποιοι χαίρονται με αυτό και στηρίζουν κάθε πράξη βίας. Κι αυτό είναι μια πικρή αλήθεια. Μια τεράστια μερίδα του παγκόσμιου πληθυσμού έχει επιλέξει το κακό και κανείς δεν μπορεί να το αλλάξει. Τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους. Όλες οι φωνές δικαιοσύνης μέχρι στιγμής δείχνουν ανίσχυρες. Κι αφού αυτό το κακό δεν μπορεί να νικηθεί τι άλλο μας μέλλει να κάνουμε; Ίσως να αναζητήσουμε το μικρό καθημερινό κακό που τρώει τις ζωές μας. Το κακό στον κοντινό μας περίγυρό, το κακό μέσα μας. Κάτι μας διαφεύγει, κάτι δεν βλέπουμε. Κι αν αυτός ο κό...

Ιαπωνία - Το Δέντρο των Bloggers

Στολίζουμε ένα Χριστουγεννιάτικο δέντρο με όμορφες λέξεις. Οικοδέσποινά μας η Μαρίνα  Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή Το γράμμα μου είναι το ” Ι”. Η λέξη που επιλέγω είναι “Ιαπωνία” Ονειρεύομαι Χριστούγεννα στην Ιαπωνία Ονειρεύομαι αλλιώτικα Χριστούγεννα, απάτητα Εκεί που ο μικρός Χριστός είναι ακόμα νεογέννητος Εκεί που οι άνθρωποι δεν πρόλαβαν να τα μάθουν όλα για να μας κουνάν το δάχτυλο για το τι είναι σωστό και τι λάθος Εκεί που σαν μικρά παιδιά περιμένουν με ανοιχτή καρδιά  να τους φανερωθεί στο αστέρι της Βιθλεέμ Η ευχή: Να γίνουμε ξανά αθώοι σαν παιδιά και να αφηνόμαστε μονάχα στη χαρά της ανακάλυψης χωρίς να καφιόαστε ότι τα ξέρουμε όλα.  ΥΓ. Μετράω κι εγώ αντίστροφα για τα Χριστούγεννα στο καναλάκι μου  

It's only because of you...

Φανταστείτε να υπάρχει ένα άτομο που τρελαίνεται για ταινίες με ζόμπι αλλά φοβάται τα φαντάσματα.  Που δηλώνει φανατικά πως δεν πιστεύει στη ύπαρξη του Θεού αλλά όταν φοβάται κάνει το σταυρό του και φωνάζει:  «Παναγία μου! Παναγία μου!» Που σιχαίνεται τις ρομαντικές κομεντί αλλά όταν του λες σ αγαπώ βάζει τα κλάματα. Που δεν ανοίγει να διαβάσει ένα βιβλίο αν δεν έχει μέσα ίντριγκες και βία αλλά όταν δει κορδελίτσες και φιογκάκια πετάει από τη χαρά του. Που κάθε φορά που έχει πονοκέφαλο νομίζει πως παθαίνει απανωτά μικρά εγκεφαλικά. Που όταν πάρει ένα κιλό νομίζει πως έχει πάρει δέκα. Που δεν βάζει αλάτι στο φαγητό γιατί κάνει κακό αλλά όταν δει πιτόγυρο και πίτσα πέφτει με τα μούτρα. Και φανταστείτε αυτό το άτομο να είναι η καλύτερή σας φίλη… Και το όνομα αυτής Πολυξένη.. κατά κόσμον Τζένη αλλά όλες οι παραπάνω παραξενιές δεν είναι τίποτα μπροστά στην μεγαλύτερή της από όλες. Στο ότι με έχει φίλη της επί 26 ολόκληρα χρόνια. Είναι θαύμα που είμαστε τόσ...