Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένα αγόρι



 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη

Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει

Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη 

Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών

Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του.


Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο

Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο

Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι 

Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ


Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη Μίνι Σκυτάλη#1 της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4




Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση''


για το δρώμενο των Γνωμικών

 

Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατήσουν. Άνθρωποι εμφανίσιμοι με ωραία σπίτια με ωραίες δουλειές. Κι εγώ δεν έχω τίποτα από όλα αυτά. Βλέπω τα χρόνια να περνάνε, να γλιστράει η ζωή μέσα από τα χέρια μου και να μην έχω τίποτα αξιόλογο να δείξω. Κάθομαι στη δουλειά που έχω γιατί νιώθω ασφαλής που είμαι αόρατη. Δε με βλέπεις κανείς και δεν ενοχλώ κανέναν. 

 

Αυτά και άλλα πολλά έλεγα και ξανά έλεγα σε όλες τις συνεδρίες και πρόοδο δεν έβλεπα καμιά. Μέχρι που μου είπε αυτό:

"Αν αισθάνεσαι πως ο κόσμος θα σε ξεχωρίσει μονάχα όταν θα γίνεις συναρπαστική, ξεκίνα να κάνεις κάτι συναρπαστικό"

 

Και να ΄μαι τώρα εδώ στην άκρη του γκρεμού να κοιτάω τη λίμνη που απλώνεται από κάτω, δεμένη με σχοινιά και ιμάντες, έτοιμη να πέσω στο κενό. Και πέφτω και μια κραυγή τρόμου και χαράς βγαίνει από μέσα μου τόσο δυνατή που νιώθω τα βουνά ολόγυρά μου να αντηχούν τη φωνή μου. 

 

Κι όχι δεν είναι η πρώτη μου πτώση. Μετράω ήδη τέσσερις. Και μαζί με αυτές μετράω και άλλες πέντε πεζοπορίες με ορειβατικούς συλλόγους. Δεν είχα τίποτα σε κανέναν να πω και να που στο τέλος κάθε διαδρομής μαζευόμαστε όλοι και μιλάμε για τα χιλιόμετρα που καλύψαμε. Μοιραζόμαστε το φαγητό μας, ανταλλάσουμε φωτογραφίες και γινόμαστε φίλοι. 

 

Συνεχίζω να πιστεύω πως δεν είμαι σπουδαία, αλλά είναι σπουδαία τα μέρη που επισκέπτομαι και μου αρκεί να μιλάω για αυτά με αγάπη και τότε βλέπω πως όλοι ξαφνικά με κοιτάζουν με αγάπη.





Και σας αποχαιρετώ με μια "Μετακίνηση 6'' στην οποία ξεδιπλώνουμε με τη φίλη μου Ελένη τις σκέψεις μας για το μεγάλο ζήτημα των ημερών και την έμφυλη βία. 




Σχόλια

  1. Yπέροχες και οι δύο συμμετοχές σου Χριστίνα μου!
    Πολλά συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και ξεκινώ την ημέρα μου με τις δύο όμορφες συμμετοχές σου. Μου άρεσε το ποίημα σου χωρίς να κάνω εξαίρεση για το κείμενο σου, όμως.. μου άρεσε ο ποιητικός λόγος σου, φράσεις απλές.. που περικλύουν όμορφες εικόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ποίημα με ευαισθησία περιγράφει τον νέο άντρα, με τα γυναικεία μάτια. Όπως θα τον ήθελε πραγματικά για να την συγκινήσει. Όμορφο!!!
    Όσο για το πεζό το εκλαμβάνω ως μια ειλικρινή προσπάθεια να σε γνωρίσουμε. Με τις αγωνίες της αλλά και τις βεβαιότητες της και τον διαρκή αγώνα του.
    Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε υχαριστώ πολύ Βασίλεια για το σχόλιό σου. Έχει πολύ ενδιαφέρον η εντύπωση που σου άφησε. Και τα δύο είναι μυθοπλασία με σκοπό να δίνουν ένα θετικό και αισιόδοξο μήνυμα

      Διαγραφή
  4. Οι συμμετοχές σου και στα δύο δρώμενα ενδιαφέρουσες.
    Ο ποιητικός σου λόγος είναι γεμάτος ευαισθησία και αγνά αισθήματα.
    Όσο για την "ελεύθερη πτώση", ομολογώ είναι κάτι που δεν θα το έκανα ποτέ,
    έθιξες ένα θέμα, αυτό της φοβίας, που ταλαιπωρεί πολύ κόσμο και το προσέγγισες
    δίνοντας και τη λύση.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελένη μου. Ήταν το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ για αυτό το δρώμενο και είπα να το αξιοποιήσω. Κι εγώ θα φοβόμουν να κάνω ελεύθερη πτώση χοχο

      Διαγραφή
  5. Ε ναι λοιπόν, τα αγόρια είναι ρομαντικά και ευαίσθητα κατά βάθος, κι ας τα λέμε αλαφροϊσκιωτα. Με συγκίνησε το "αγόρι" σου Χριστίνα μου, ίσως γιατί διέκρινα μέσα στους υπέροχους στίχους σου, την εφηβική αμεριμνησία που είχαν τ' αγόρια μου.
    Κι ύστερα ήρθε η απότομη πτώση στην πιο μεγάλη μου φοβία, το ύψος. Αν είναι βιωματικό αυτό που έγραψες, χίλια μπράβο για τις γενναίες σου ανατροπές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαι και είναι ρομαντικά τα αγόρια και καμιά φορά είναι και πιο ρομαντικά από τα κορίτσια. Απλά δεν μπορούν πάντα να το εκφράσουν ανοιχτά. Εμείς θα τα ενθαρρύνουμε. Σε ευχαριστώ Μαρία μου για το σχόλιό σου

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίες οι συμμετοχές σου Χριστίνα μου. Το αγόρι με όλα τα θέλω του, τις ευαισθησίες του, το σκυμένο κεφάλι στα χέρια ακουμπησμένο και το ντύσιμο που δείχνει το σύγχρονο της ζωής του όλα ξεδιπλώνονται στο ποίημά σου.
    Και η συμμετοχή σου στα γνωμικά επίσης πολύ καλή αν και ανατρίχιασα βέβαια με την επιλογή της ηρωίδας σου να πηδήξει στο γκρεμό δεμένη με τα σκοινιά. Bungee jumping ποτέ δεν θα έκανα. Είναι πολύ extreme για μένα....
    Συγχαρητήρια και για τα δυο.
    Ενδιαφέρον και το βίντεό σου
    Καλή εβδομάδα Χριστινάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ θα μπορούσα να κάνω ελεύθερη πτώση θα ήθελα αλλά θα φοβόμουν. Σ ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα σου Χριστίνα μου!
    Να ξεκινήσω από την πολύ ευαίσθητη και τρυφερή προσέγγισή σου για το αγόρι ης φωτογραφίας. Είναι πολύ όμορφο να δίνεται ένα τέτοιο μέτρο και αξίες ζωής μέσα από έναν νεαρό άντρα. Γιατί πραγματικά κυριαρχεί έξω η εικόνα του "bad boy".
    H συμμετοχή σου επίσης στα γνωμικά είναι πολύ καλή. Δυνατή. Με μια εμπειρία "ελεύθερης πτώσης" που είναι για λίγους, για τυχερούς, για εκείνους που έχουν κάνει βήματα με το σώμα και την ψυχή απελευθέρωσης.
    Μπράβο κορίτσι μου. Χαιρόμαστε για την παρουσία σου καθώς και για τις στιγμές σου.
    Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πάρα πολύ Γιάννη μου. Για λίγους και τυχερούς που έχουν τα κότσια να κάνουν το άλμα.

      Διαγραφή
  8. Εξαιρετικές και οι δύο συμμετοχές σου Χριστίνα μου, το ευαίσθητο τρυφερό αγόρι που μας αποκαλύφθηκε με τους στίχους σου , επιβεβαίωσε ότι η εικόνα των νεαρών με το ανέμελο ή σκληρό ύφος, ίσως κρύβει πολλά περισσότερα συναισθήματα από όσα φανταζόμαστε και η " Ελεύθερη Πτώση" σου έβγαλε έναν δυναμισμό και μία αποφασιστικότητα , οδηγό γιά να βρούμε το θάρρος να αποτινάξουμε τις φοβίες και τις αναστολές μας και να τολμήσουμε να απελευθερωθούμε ...Καλή εβδομάδα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρμαι πολύ που σου άφησαν θετική γεύση. Να είσαι καλά Κλαύδιά μου

      Διαγραφή
  9. Χριστίνα μου ρομαντική και γλυκιά! Υπέροχη κορίτσι μου! Σ' ευχαριστώ τόσο πολύ για την συμμετοχή σου! Σου στέλνω γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια Χριστίνα για τις συμμετοχές σου.
    Συνήθως έχουμε άλλη άποψη για τα ευαίσθητα αγόρια.
    Για την ελεύθερη πτώση τι να πω;
    Θαυμάζω αυτούς που το αποτολμήσω, αλλά εγώ δεν θα το έκανα ποτέ. Θα διάλεγα άλλο τρόπο για να εντυπωσιάσω.
    Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι νιώθω για τις ελεύθερες πτώσεις, της θαυμάζω από μακριά. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι συμμετοχές. Να είσαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  11. Πολύ καλές και οι δύο συμμετοχές Χριστίνα, μπράβο.
    Όσο για την μετακίνηση νο.6, ήταν μια εποικοδομιτική βόλτα και κουβέντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ομορφες οι συμμετοχές σου Χριστίνα μου εκφράζουν όσα οι επιθυμίες και τα όνειρα του αγοριού και της ελεύθερης πτώσης. Η έκφραση των επιθυμιών εξομολογητική, η στάση του σώματος αφήνεται στη μοιρολατρία, η ψυχή όμως γεμάτη εικόνες που συγκινούν. Και τα δύο (το κείμενο και το ποίημα) αφήνουν μια γλυκιά αναζωογονητική αίσθηση.
    Συγχαρητήρια Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια και για τις δύο εξαιρετικές συμμετοχές σου Χριστίνα μου .
    Με συναίσθημα και αξιόλογο περιεχόμενο και οι δύο.
    Μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφο ποίημα, γεμάτο ευαισθησία. Μπράβο σου Χριστίνα μου, και για τις δυο συμμετοχές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ιδιαίτερες οι συμμετοχές σου στα δύο δρώμενα, γεμάτες συναίσθημα.
    Θα μείνω στην πρώτη συμμετοχη. Σ' αυτό που μου έκανε όμορφη εντύπωση. Ενα αγόρι θέλει να βιώσει το συναίσθημα. Και να πάει κόντρα σε όσα θεωρούνται κατάλληλα για τα αγόρια, σε αντιλήψεις που θέλουν τα αγόρια να μην κλαίνε, να μην νιώθουν. Σημαντικό να ακούμε το συναίσθημα ενός νέου άντρα, κι ας είναι το πρόσωπο και το βλέμμα του κρυμμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ω παιδιά είναι σοκ για μένα τόσα πολλά σχόλια. Επανέρχομαι για να σας πιάσω όλους έναν έναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έγραψες πάλι Χριστινάκι, πολύ όμορφες οι συμμετοχές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να ξεκινήσω από το αγόρι σου που μου άρεσε πάρα πολύ ένα αγόρι που μέσα η ψυχή του είναι γεμάτη τρυφερότητα...ναι υπάρχουν και αυτά τα όμορφα στην ψυχή αγόρια...
    Η ελεύθερη πτώση σου είναι ένα παράδειγμα πως μπορεί ένας άνθρωπος να αλλάξει την ζωή του προς το καλύτερο όταν το θελήσει .. γεμάτα συναίσθημα και οι δυο σου συμμετοχές Χριστίνα μου μπράβο σου!!
    Να είσαι καλά καλή συνέχεια σε ότι κάνεις .😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το τρυφερό αγόρι "αντάμωσε" το συναρπαστικό κορίτσι,
    και ξεπερνώντας φοβίες και διλήμματα, με τα ιδανικά και
    τα όνειρά τους, κάποια μέρα θα αλλάξουν τον κόσμο! 🎈

    Φιλιά πολλά! 💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χριστινα μου , το ποιημα εξαιρετικο , καθρεφτης του καιρου μας με συστολη , τρυφεροτητα και ονειρα , Την ελευθερη πτωση , παλι την ξεχωρισα απο το πρωτο περασμα οτι μοιαζει για τον καθενα μας αδυνατο μεσα απο ενα μικρο θαυμα σου χαριζει ελευθερια και γαληνη , Συγχαρητηρια . Οσο για την μετακινηση 6 , μια ομορφη εμπνευση στιγμων .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχες και οι δυο οι συμμετοχές μα η ελεύθερη πτώση αλήθεια με καθήλωσε Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Περασα να σου πω οτι εχω αλλαξει την διεύθυνση του ιστιολογιου μου
    και η νεα διευθυνση ειναι αυτη https://morfeasblog.blogspot.com/

    Ειδα οτι εχεις πολυ καιρο να κανεις αναρτηση
    Χαθηκες κι εσυ Χριστινα
    Ελπιζω να εισαι καλα

    Με εκτιμηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει