Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ζωή

 


Το σπίτι της Ζωής και του Ιγνάτιου ήταν ακριβώς δίπλα από την εκκλησία του προφήτη Ηλία. Το μπαλκόνι της κουζίνας τους έχασκε κυριολεκτικά πάνω από το προαύλιο του ναού. Ήταν το γονικό του Ιγνάτιου που καθώς δεν είχε χάσει ούτε ένα "Κύριε Ελέησον" από τα γεννοφάσκια του ίσα τα τώρα που έκανε τη δική του οικογένεια, ήταν αναπόφευκτο και ο επαγγελματικός του προσανατολισμός να είναι ανάλογος. Καθότι και καλλίφωνος αξιώθηκε να γίνει ψάλτης και καθηγητής βυζαντινής μουσικής. 

Η Ζωή που ήταν πολύ περήφανη για τον άντρα της δεν έχανε Λειτουργία για Λειτουργία και πάντα καλοντυμένη και καλοχτενισμένη καθόταν μαζί με τα δυο παιδιά τους στα πρώτα καθίσματα του ναού για να την βλέπουν όλες οι γυναίκες της ενορίας και κυρίως οι συνομίλικες και να τη ζηλεύουν τρόπον τινά. Από τότε όμως που έσκασε μύτη αυτός ο διαολο-κωρονοϊός πήγε να σκάσει και η ίδια. 

-Ακούς εκεί Λειτουργίες κεκλεισμένων των θυρών. Πού ακούστηκε;

-Ζωή αυτά είναι επίσημες αποφάσεις και πρέπει να δείξουμε σεβασμό. Πέρα από τον εφημέριο και τους ψάλτες δεν επιτρέπεται κανείς άλλος μέσα στο ναό. 

-Και τι πειράζει να έρθω κι εγώ μωρέ Ιγνάτιε; Ποιος θα το μάθει;

-Τι λες τώρα βρε Ζωή; Εδώ ούτε η παπαδιά δε θα είναι πώς γίνεται να είσαι εσύ;

-Ε τώρα. Σιγά μη δεν είναι η παπαδιά. Βλακείες μου λες γιατί δεν θέλεις να έρθω.

-Ζωή συγκεντρώσου σε παρακαλώ. Άντε κάτσε να ξεκουραστείς και ούτε που θα το καταλάβεις για πότε θα γυρίσω πίσω. 

Εκείνη όμως δεν έδειχνε να συνετίζεται και πήγε να φορέσει τα Κυριακάτικά της ρούχα σα να μη συνέβαινε τίποτα.

-Αλήθεια τώρα; Μιλάω στον βρόντο;  

-Εγώ θα έρθω και θα φύγω μόνο αν με διώξει ο παπάς

Οκ τότε μισό λεπτό να τον καλέσω. 

-Έλα παπα Λάμπρο καλημέρα σε παρακαλώ μια διευκρίνηση. Η γυναίκα μου θέλει να έρθει στη Λειτουργία μπορείς να της μιλήσεις;

Πριν προλάβει να ολοκληρωσει ο Ιγνάτιος την πρότασή του, η Ζωή είχε ήδη αρπάξει το κινητό από τα χέρια του άντρα της.

Μερικά δευτερόλεπτα αργότερα με πρόσωπο συνοφρυωμένο από την απογοήτευση έκλεισε το κινητό και επέστρεψε αμίλητη στο σαλόνι. 

Τρείς ώρες αργότερα όταν τελείωσε η Λειτουργία, μπόρεσε ο Ιγνάτιος να διακρίνει τη σιλουέτα της πίσω από την κουρτίνα της κουζίνας κι αμέσως οι παλμοί του ανέβηκαν από το άγχος που τον κατέλαβε. 

-Την είδα. Του είπε κοφτά μόλις τον είδε να ξεπροβάλει στην πόρτα.

-Ποια είδες αγάπη μου;

-Την παπαδιά, την είδα.

-Πού την είδες;

-Ήρθε στην εκκλησία, την είδα. 

-Πετάχτηκε για μισό λεπτό αγάπη μου, δεν έκατσε.

-Ναι, αλλά ήρθε. 

-Κάτι έπρεπε να αφήσει αγάπη μου. Σε παρακαλώ ας το τελειώσουμε όλο αυτό εδώ. Αλήθεια σε παρακαλώ. 

Μερικά λεπτά αργότερα ο Ιγνάτιος ζήτησε από τον παπα Λάμπρο να βρει αντικαταστάτη μέχρι νεοτέρας.

-Έχεις δίκιο ή και οι δυο μας ή κανένας.

Κι αμέσως ένα χαμόγελο ικανοποίησης έσκασε στα χείλη της Ζωής...

Και ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.


Κι αυτή ήταν η συμμετοχή μου στην 6η Φωτο- συγγραφική σκυτάλη της Μαίρης
Η λέξη που μου παρέδωσε η Γιούλη από το φύλλο των φίλων ήταν η Ζωή. 

Με τη σειρά μου παραδίδω τη σκυτάλη στην αγαπημένη μας Μαρία από Το Κείμενο
με εικόνα και λέξη στο πνεύμα των εορτών.
Λέξη: Χριστούγεννα
και εικόνα αυτή



Σε άλλα νέα στόλισα κι εγώ ένα όμορφο δεντράκι με πλεκτά στολίδια. Καλή δύναμη σε όλους και όμορφα αλλιώτικα Χριστούγεννα. 









Σχόλια

  1. υπέροχη η συμμετοχή σου γλυκιά μου
    καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο πνεύμα των ημερών η συμμετοχή σου, όπως και η εικόνα που παραδίδεις στη Μαρία.
    Σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα με υγεία και οικογενειακή θαλπωρή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα σου
    Επίκαιρη η συμμετοχή σου ! Τι τραβάνε και οι ψάλτες!! Να σαι καλά και του χρόνου να στολίσεις το δεντράκι σου με ακόμη πιο πολλά πλεκτά δικά σου στολίδια
    Η εικόνα για τη Μαρία μέσα στο πνεύμα των ημερών. Αναμένουμε και τη δική της συμμετοχή. Σίγουρα θα είναι ενδιαφέρουσα.
    Καλές γιορτές να περάσεις με ηρεμία, χαμόγελα και πάνω από όλα υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Αννιώ μου. Καλά και ήρεμα Χριστούγεννα οπως το λές. Κάθε χαρά κι ευτυχία στην οικογένειά σου

      Διαγραφή
  4. Γατόσφαιρα!! Τι λες τώρα;
    Η μαύρα γάτα το 'σκασε και βρίσκεται στο σπίτι μου. Έχει πάθει και μετάλλαξη γιατί τρέμει την ηλεκτρική σκούπα! Λες να το έχουν αυτό οι μαύρες; Γιατί ο άσπρος γατούλης σου, απ' ό,τι διαπίστωσα, της κάνει αγάπες.

    Καλημέρα Χριστίνα μου!!
    Χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω.
    Σου χρωστάω το πρώτο ξεκαρδιστικό γέλιο της εβδομάδας μου και σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό :) Είχα μια θεία που έμοιαζε πολύ στη δική σου Ζωή.
    Το βίντεο απολαυστικότατο, το δέντρο σου ωραιότατο. Εύχομαι να το βρει όρθιο η Πρωτοχρονιά :)
    Τα πλεκτά σου στολίδια πρωτότυπα ως ιδέα! Δεν είχα ιδέα πόσο ωραία μπορεί να είναι.
    Εύχομαι να περάσετε (όλοι μαζί), τα Χριστούγεννα, ειρηνικά και με υγεία και να χαρείς τη γιορτή σου όπως αρμόζει, με εύθυμο και αισιόδοξο πνεύμα.
    Καλά Χριστούγεννα Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαριώ! Γατόσφαιρα ναι. Παλιά λεγόταν αλλιώς Andromeda my Galaxy αλλά από τότε που γέμισε ο τόπος με πολέμαρχους των Έψιλον είπα να μη δίνω λανθασμένες εντυπώσεις και το μετονόμασα σε Γατόσφαιρα. Ναι ο γάτος μου ο ένας από τους δυο λατρεύει η σκούπα. Ο άλλος που είναι κι αυτός άσπρος με ολίγον πορτοκαλί δεν τη γουστάρει. Εμένα η μαμά μου είναι κάπως έτσι σα τη Ζωή χαχα Καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Χριστίνα μου,
    Η Ζωή ως πρόσωπο και ως έννοια είναι το επίκεντρο εδώ στο μικρό σου αφήγημα. Απόλυτα ρεαλιστικό, προσαρμοσμένο στις μέρες και στους περιορισμούς μας. Ο Ιγνάτιος με τη Ζωή λοιπόν. Αταλάντευτα μαζί! Ακόμα και στις πιο μικρές τους στιγμές. Αξιοζήλευτο πραγματικά σήμερα.
    Η εικόνα σου εποχιακή, πολύ όμορφη για τη Μαρία Νικολάου.
    Εγώ να σου στείλω ολόψυχα τις ευχές μου για ότι όμορφο στη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γιάννη μου καλέ που τα λες πάντα ωραία. Ανταποδίδω τις ευχές μέσα από την καρδιά μου.

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη συμμετοχή σε τόσο ελληνική και όμορφη εικόνα. Καλά Χριστούγεννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επίκαιρο και στο πνεύμα των ημερών Χριστίνα μου. Μια συνεχής διένεξη ανάμεσα σε Ιγνάτιους και Ζωές.Να είσαι καλά να περάσεις όμορφες γιορτινές μέρες με υγεία!
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επίκαιρη και υπέροχη η συμμετοχή σου Χριστίνα. Σου εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και να περάσεις όμορφα και ξεκούραστα τις άγιες τούτες μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με λιτό τρόπο αποτύπωσες γλαφυρά το αίσθημα της στέρησης που όλοι μας βιώνουμε σ' αυτή την κρίση. Και ξέρω πόσο επώδυνο είναι για έναν πιστό, να απουσιάζει απ' την εκκλησία, ιδίως τέτοιες άγιες μέρες. Η λύση που βρήκαν οι ήρωές σου, μαρτυράει και το νοιάξιμο που έχουν ο ένας για τον άλλο, και αυτό ακριβώς είναι το μεγαλείο της αγάπης.
    Χριστίνα μου, προκαταβολικά σου εύχομαι Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου και κάθε ευτυχία στην οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστινάκι μου, πολύ επίκαιρη η ανάρτηση σου, και σ' ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σου αυτή την όμορφη! Μας παρουσιάζει χαριτωμένα τον τρόπο που ζούμε αυτούς τους καιρούς, αλλά και τα τεκταινόμενα με τις εκκλησίες. Τώρα βέβαια θα έπρεπε να θυμήσω κιόλας πως η λέξη που βάζουμε δεν είναι όνομα κύριο, και δεν τη βάζουμε τίτλο αλλά επειδή σε αγαπάω και λόγω των ημερών αρνούμαι να γίνω γκρινιαρούλα. Η εικόνα που έβαλες για τη Μαρία είναι πολύ όμορφη και πιστεύω πως θα την εμπνεύσει όπως και η λέξη. Σου εύχομαι καλές γιορτές με υγεία μωρό μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απέδωσες τόσο παραστατικά την έλλειψη που νιώθουμε αυτές τις μέρες Χριστίνα μου.
    Προσάρμοσες την ιστορία σου στο πνεύμα των ήμερών ...
    Μου άρεσε που στο τέλος βρέθηκε η χρυσή τομή και την αγάπη που νικά τα πάντα να περάσει μαζί το ζευγάρι !!
    Χάρηκα το στολισμό του δέντρου σου με τα συντροφάκια σου.. 😊
    Και του χρόνου να είσαι καλά.
    Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές με υγεία και αγάπη παντού!!🎄✨🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γλυκιά ιστορία, στο πνεύμα των ημερών, μου χάρισε ένα χαμόγελο στο πρόσωπο! Τι άλλο για να θεωρηθεί μια ιστορία όμορφη;
    Καλά Χριστούγεννα και κάθε χαρά να σας χαρίσει το 2021!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ταίριαξες απόλυτα την ιστορία σου Χριστίνα μου με τα τρέχοντα γεγονότα των ημερών και μου άρεσε πολύ το τελικό : " ΄η και οι δυο μας ή κανένας." Θαύμασα και το στολισμό του δέντρου σου, λατρεύω τα μοναδικά χειροποίητα στολίδια και τα πλεκτά σου είναι υπέροχα όπως και το γατίνι σου. Τέλεια η φωτό και η λέξη που επέλεξες γιά την Μαρία !!! Καλές γιορτές σου εύχομαι, όμορφες γιορτινές στιγμές και κάθε καλό γιά την Νέα Χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστίνα μου χρόνια σου πολλά για την γιορτή σου και καλά Χριστούγεννα να περάσεις, οπως τα εύχεσαι!!
    Είθε αυτη η χρονιά να σου φέρει τα καλύτερα.. 🎄✨🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κοριτσάρα μου όμορφη υπέροχη η συμμετοχή σου!! Να σαι καλά, να χαίρεσαι την γιορτή σου!! Χρόνια πολλά Χριστινιώ μου!! Καλά Χριστούγεννα να χεις κι εσύ κι οι αγαπημένοι σου!! Υγεία και χαμόγελα παρόλες τις δυσκολίες!! Πολλά πολλά φιλιά!! 🎄🧸

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Χριστίνα.Κατά πρώτον χρόνια πολλά για την γιορτη σου.!!
    Κατα δεύτερον,χρόνια πολλά καλέα γιορτές κι ότι καλο με τον νέο χρόνο.
    Οταν έγραφα την λεξη:ζωη στην φωτο μου,σκεφτόμουν:Αραγε τι θα σκεφτεί να γράψει η Χριστίνα για την ζωή.;
    Τι ευχάριστη έκπληξη όμως.!!
    Ενα έξυπνα γραμμένο κείμενο μηπως χρονογράφημα.;
    Με επίκαιρη πραγματικότητα.!!
    Και ας το πω...με την γυναικεια ζήλια για την συνηθισμένη ρουτινα της καθημερινότητας τους.!!
    Με τους χαιρετισμούς μου απο την Χαλκίδα,φιλια σου στέλνω.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρονια πολλα ααα!!!
    Όμορφο κείμενο!!!
    Η γατούλα σου εξοικειωμένη με την ηλεκτρική τα σκυλάκια πάλι όπου φύγει φύγει!
    Καλή Πρωτοχρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαχαχα πολύ ωραίο το κείμενο, κι έτσι και τελειώσει η καραντίνα, μπορεί να έχει κι άλλα επεισόδια! Είδα και το βίντεο, με το γατί και την σκούπα!😛 Φιλιά και καληνύχτες και χρόνια μας πολλά και καλή μας πρωτοχρονιά! 🎅🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ