Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι δρόμοι της φωτιάς





http://www.deviantart.com/art/Saturday-In-The-Park-167021422
 Ήταν ένα απλό συνηθισμένο αλλά όμορφο όνειρο. Ήταν ένα ηλιόλουστο πρωινό σε ένα μεγάλο πάρκο απά αυτά τα ωραία αστικά πάρκα, τα ευρωπαϊκά που τα χαζεύουμε στον κινηματογράφο. Στεκόμουν όρθια στη μέση ενός ανοιχτού πλακόστρωτου μονοπατιού που ήταν φαρδύ σαν δρόμος. Δεξιά κι αριστερά υπήρχαν μεγαλοπρεπείς δεντροστοιχίες φορτωμένες με καταπράσινα φύλλα και ροζ άνθη. «Μα τι ωραίος δρόμος!» Σκέφτηκα και μιας δεν με κυνηγούσε κανένας είπα στον εαυτό μου: «Αφού στους εφιάλτες όταν πάω να τρέξω, τα πόδια μου δεν με υπακούν, δε δοκιμάζω τώρα που είμαι σε ωραίο όνειρο, να δω αν θα μου είναι ευκολότερο;» Κι έτσι, παραμιλώντας μέσα στον ύπνο μου και γνωρίζοντας κατά ένα παράξενο τρόπο πως βρίσκομαι σε όνειρο, ξεκίνησα δειλά, δειλά να τρέχω...
 
http://gilad.deviantart.com/art/Running-out-60715034
  Ο κόσμος γύρω μου με κοιτούσε και ευγενικά παραμέριζε για να μου αφήσει χώρο να ξεδιπλώσω το ταλέντο μου. Τα πόδια άρχισαν να κουνιούνται. Πρώτα το ένα και μετά το άλλο, ο διασκελισμός μου όμως ήταν ελαφρύς και η ώθηση μικρή. Τελικά δεν ήταν τα πράγματα τόσο εύκολα όσο νόμιζα. Έβαλλα πείσμα όμως και προσπάθησα ξανά. «Πάμε πάλι είπα» και φτου κι απ΄την αρχή. Και κάπου εκεί έγινα ο περίγελος του υποσυνειδήτου μου και άλλαξαν όλα σαν ταινία. Το σώμα μου άρχισε να κινείται σε
slow motion και από τα αόρατα μεγάφωνα του πάρκου άρχισε να ακούγεται η εισαγωγή από τους Δρόμους της φωτιάς. Άλλο και τούτο, σκέφτηκα και λύθηκα στα γέλια. Γελούσα, γελούσα μέσα στο όνειρο, μέχρι που σταμάτησα να νιώθω τα πόδια μου και συγκεντρώθηκα στο κομμάτι. Και κάπως έτσι ξύπνησα από τα πολλά τα γέλια και τώρα, κάθε φορά που ακούω το soundtrack θυμάμαι στο σκηνικό του ονείρου και διασκεδάζω.  


Σχόλια

  1. Chariots of Fire!
    And Vangelis. Well, yes, it's Greek. My favorite album of Vangelis is "Private Collection".
    I write this now after the Polish :) ok?
    Rydwany ognia!!!
    No i Vangelis. No tak, to Grek. Moja ulubiona płyta Vangelisa to "Private Collection".
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A friend of mine was born in Poland and lived there for some while. Her grandparents were taken there after the civil war in Greece in 1945. The funny thing is that i had seen a hilarious dream where i was i trying to run in slow motion and that song started playing in my head like the soundtrack or the dream. And the image on the post is almost like the scene in my dream. After that i woke up laughing!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Secret Santa 2023

 Η ανάρτηση μου στο ιστολόγιο μου κατέληξε να είναι μια ετήσια πλέον παράδοση. Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι οι οπτικοακουστικές πλατφόρμες με έχουν κερδίσει και η Γατόσφαιρα παραμένει για συναισθηματικούς λόγους.  Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη φίλη Ιωάννα από το ιστολόγιο Συννεφάκι και τα όμορφα δωράκια που μου έστειλε http://kloanna.blogspot.com/ Κι ένα ακόμη ευχαριστώ στην αγαπημένη μας οικοδέσποινα Μαριλένα που μας συντονίζει κάθε χρόνο και μπαίνει πάντα στον κόπο και τα έξοδα να μας στέλνει αναμνηστικά δωράκια. https://marilenaspotofart.wordpress.com/ Εύχομαι σε όλες και όλους καλή κι ευλογημένη χρονιά κι όλη η ευγένεια που διαθέτετε να σας έρχεται πίσω στο πολλαπλάσιο. Για τους πιο ορεξάτους φίλους στο κανάλι μου δείχνω τα δωράκια αναλυτικότερα

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ