Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Όλα τα χε η Μαριωρή

Εψές που λέτε το πρόγραμμα είχε φασίνα. Απογευματινοί τύποι κι ο άντρας μου κι εγώ, αφού είχαμε πιει δέκα τόνους καφέ για να έρθουμε στα ίσια μας, πήραμε να αρχίσουμε της δουλειές. Ο ένας σκούπιζε και ο άλλος τραβούσε τα έπιπλα και τα σκυλιά στα πόδια μας να παίζουν κρυφτό με την ηλεκτρική. Μια απλή συνηθισμένη οικογενειακή μέρα δηλαδή. Χα! Αν είναι δυνατόν όμως η δική μου η μέρα να είναι συνηθισμένη!

Που λέτε εκεί που τινάζαμε τα καλύμματα και μαζεύαμε τα φρεσκοπλυμένα χαλιά, να σου περνάει από το δρόμο μπροστά ένα μεγάλο βανάκι της αστυνομίας. Όπα λέμε! Σαματάς! Καθότι ένοικοι απόμερης και ολίγον τι ορεινής περιοχής, συχνά πυκνά γινόμαστε μάρτυρες περίεργων κινήσεων στο βουνό. Καταγγελίες πολλές, κινητοποίηση όμως καμία. Άντε το πολύ καμιά περιπολία το καλοκαίρι που κυκλοφορούν διαρρήκτες. Εμείς ψηλοχαρήκαμε μη σας πω,  γιατί υποθέσαμε ότι το πείρε επιτέλους απόφαση η αστυνομία να ενδιαφερθεί για την περιοχή μας.

Σταματάει λοιπόν το βανάκι δέκα μέτρα παρά κάτω, και βγαίνουν από μέσα δεκαπέντε αρματωμένοι με κάτι πιστόλες ΝΑ με το συμπάθειο. Κάνουν μία σειρά ο ένας δίπλα από τον άλλον, σηκώνουν τα όπλα και οπλίζουν! ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!

''Κυρά Βούλαααααα!! Τρέξε! Γρήγορα να βάλλεις τα παιδιά μέσα! Θα γίνει σκηνικό!'' Βάλαμε τις φωνές για να μαζέψει η γειτόνισσα τα εγγόνια της από τον πεζόδρομο. Απόμερο μέρος είπαμε, όλοι γνωστοί μεταξύ μας και πάντα σε επαγρύπνηση.  Από πάνω να φωνάζουμε εμείς τη γειτόνισσα κι από κάτω να φωνάζει εμάς η μαμά να μην φάμε καμιά αδέσποτη σφαίρα! ΜΕΣΑ ΜΕΣΑ! Γρήγορα, να μαζευτούν τα χαλιά, γρήγορα να κλείσουμε τα παράθυρα και τα στόρια. Γιατί στο κάτω κάτω, λίγες φορές έχουν προκύψει δράματα από τέτοια απρόσμενα σκηνικά;

Μετά από κανά μισάωρο, κάνω να κοιτάξω την τηλεόραση που την έχω πάντα ανοιχτή να παίζει τα δικά της και βλέπω πρώτη, πρώτη είδηση στο Mega για κινητοποιήσεις λέει της αντιτρομοκρατικής σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη κι έτσι το μυστήριο λύθηκε. Σιγά μην ενδιαφέρονταν ποτέ οι αστυνομικοί για τις παρανομίες της περιοχής μας... Καλά κρασιά....

Συμπέρασμα, για να σας μιλάω ετούτη τη στιγμή η βραδιά μάλλον κύλησε ομαλά. Κι επειδή μπήκα για τα καλά στο πνεύμα της περιπέτειας θα κάνω κάτι πολύ ριψοκίνδυνο και θα πιω έναν καφέ…. χαχαχαχαχα



Σχόλια

  1. Heips Christina
    I'm happy you found me and Espoo.
    I wish you happy autumn weekend (if you have any autumn there in lovely country.).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτά τα κάνουν για λόγους εντυπωσιασμού.. ναι,και καλά τώρα!
    Αν είχε σπίτι κανα βουλευτής η κάποιος επίσημος.. κάτι θα γινόταν..
    όχι μη κάνεις καμιά τρέλα!

    ΥΓ. είμαι Αθήνα μετά από πολλά χρόνια ανέβηκα και είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περιπετειώδης η μέρα σου, δεν μπορείς να πεις ;)
    Καλό ξημέρωμα Χριστινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χχαχαχαχαχαχα απίστευτη!
    είπα και εγώ.. να τώρα θα πάρει το όπλο της..να πέσει με ηρωισμό..στη μάχη κατά της "τρομοκρατίας":ppp
    μπαααααα καλύτερη επιλογή ο καφές!!
    συμφωνώ και επαυξάνω σαλονικοκόριτσο:))
    έχεις πολλά νησιώτικα φιλιά

    καλό Σαβ/Κύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ίδιο γινόταν και στην αθήνα χτες.... αναστάτωση !!! καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραίο απόγευμα περάσατε το ζεύγος... επεισοδιακό !!! πολύ ωραίο καφεδάκι κεράστε.... άμεσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα χαλιά γιατί τα μαζέψατε; Μη φάνε καμιά αδέσποτη;
    Εγώ θα τ' άφηνα και μετά θα τα έδειχνα στους φίλους μου. "Να, αυτή την τρύπα την έδειξε και στο Μέγκα"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ημέρα σου απέκτησε νέο νόημα και άρωμα περιπέτειας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Χριστινάκι μου!!μας σέρβιρες απολαυστικότατο καφέ μεταξύ φασίνας και εφόδου της Αντιτρομοκρατικής -τρελές περιπέτειες-και αμερικάνικης μουσικής απο τα παλιά-..αλήθεια το Broadway Broadcasters που το βρήκες σαίνι μου,με ξετρέλανες πάλι με την ανάρτηση!!όσο για τους τόνους του καφέ κάπως έτσι είμαστε κι εμείς εδώ..η καφετιέρα φίλτρου σε μόνμη βάση κι από δίπλα δουλεύει και του espresso..θα έπρεπε να είμαστε στην τσίτα με τόση καφείνη αλλά εντάξει...για την ώρα ήρεμοι είμαστε..άαα και η Σίντυ-το σκυλάκι μου το ξέρεις-γλείφεται όταν πίνουμε καφέ..πέρασα απίθανα εδώ,στο έχω ξαναπεί είναι ο απόλυτος τόπος χαλάρωσης το μπλογκ σου..είναι και η μουσική που επιλέγεις βρε παιδί μου.μπράβο κοριτσάκι μου..φιλάκια άπειρα για την ώρα και αγκαλίτσα μεγάλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧρΙστός και Παναγία! Έγιναν τέτοια στη ΘΕΣΣΑΛΟ΄ΝΙΚΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαίρομαι για την ψυχραιμία σου!!! Πάντως αυτό με το ριψοκίνδυνο συμφωνώ και εγώ ;)
    Για εμένα είναι η μόνη λύση για να ηρεμήσω μετά από ένα έντονο σκηνικό!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Secret Santa 2023

 Η ανάρτηση μου στο ιστολόγιο μου κατέληξε να είναι μια ετήσια πλέον παράδοση. Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι οι οπτικοακουστικές πλατφόρμες με έχουν κερδίσει και η Γατόσφαιρα παραμένει για συναισθηματικούς λόγους.  Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη φίλη Ιωάννα από το ιστολόγιο Συννεφάκι και τα όμορφα δωράκια που μου έστειλε http://kloanna.blogspot.com/ Κι ένα ακόμη ευχαριστώ στην αγαπημένη μας οικοδέσποινα Μαριλένα που μας συντονίζει κάθε χρόνο και μπαίνει πάντα στον κόπο και τα έξοδα να μας στέλνει αναμνηστικά δωράκια. https://marilenaspotofart.wordpress.com/ Εύχομαι σε όλες και όλους καλή κι ευλογημένη χρονιά κι όλη η ευγένεια που διαθέτετε να σας έρχεται πίσω στο πολλαπλάσιο. Για τους πιο ορεξάτους φίλους στο κανάλι μου δείχνω τα δωράκια αναλυτικότερα