Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ποιητής του κόσμου






Η χαρά μου, χαρά σου

και το τραγούδι μου, τραγούδι σου

Σ’ αυτόν τον αφιλόξενο κόσμο που προχωράμε μονάχοι,

όλα μπορούν να γίνουν αλλιώτικα σαν περπατάς κοντά μου.

Γιατί κάθε χαρά μου είναι χαρά σου

και κάθε μου τραγούδι θε να γίνει δικό σου τραγούδι

κι αν εγώ μπορώ μια φορά

εσύ μπορείς δέκα.

Πιες νερό μέσα από την καρδιά μου

κι έλα να ξαποστάσεις στην αγκαλιά μου.

Γιατί κανένας καημός δεν είναι δυνατότερος

από τον Ποιητή του κόσμου

και η Ζωή Του, ζωή σου

και η Πνοή Του, πνοή σου.

Κι αφού μπορείς εσύ

τότε μπορώ κι εγώ…

Έχε κουράγιο ψυχή μου γιατί οι ουρανοί τραγουδούν για μας…

 Η συμμετοχή μου στο 5ο Συμπόσιο Ποίησης της Αριστέας



Καθότι ολίγον πτωματέξ σήμερα και προφανώς και αύριο, γιατί η κούραση πάει sequel σε μένα, θα σας συστήσω αυτόν τον υπέροχο γατούλι που μας έκανε σήμερα παρέα στον καφέ μας. Είχε μία καταπληκτική καλοκαιρινή μέρα σήμερα και το ρίξαμε όλοι στο γκιζέρτι (=βόλτα). Ο κύριος αυτός είναι γνωστό μουσούδι στην οδό Ζεύξιδος και άφησε για λίγο την αφεντικίνα του για να μας πει μια καλησπέρα, αλλά τελικά αποφάσισε να θρονιαστεί και να ρουφήξει χάδια.




Σχόλια

  1. Käytin kääntäjää kun luin sinun runon. Se ei käännä kovin hyvin, mutta silti näin että se on kaunis runo.
    Hyvää viikonloppua sinulle.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. My joy, is your joy

      and my song is your song

      In this hostile world where we stand alone

      everything can be done differently as you walk next to me.

      Because my happiness is your happiness

      and all my songs are ment to be yours

      I can make it once, than you can make it ten.


      Drink water through my heart

      and come to rest in my arms.

      For no sorrow is stronger than the Creator of this world

      and his life, is your life

      and his breath, is your breath.

      And since you can make it

      then I can too ...

      Thank you for making the efford to read it! You are very Kind Eila!!! Thank you!!!!

      Διαγραφή
  2. καλημερα καλη μου φιλη!
    υπεροχη και η δικη σου συμμετοχη!
    ειδικα ο τελευταιος στιχος!

    καλο σκ να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ¨Ελα Κική μου! Σε άρεσε;;; χαίρομαιιιιιιι!!!!!!!. Φιλάκια καλή μου και καλή ανάρρωση!

      Διαγραφή
  3. καλημέρα κουκλί μου,
    να έχεις ένα φωτεινό Σαββατοκύριακο..
    με χάδια.. "αδέσποτες" αγκαλιές.. και αχτίδες..

    τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι ομορφο ποιημα ψυχη μου μπραβο σου οσο για το νεο της φωτο ειναι πολυ πολυ ομορφος !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερινούλα! Ο γαγτούλης είναι το κουκλί της υπόθεσης!

      Διαγραφή
  5. Χριστίνα μου πολλά ευχαριστώ κι εδώ για την τιμή που μου έκανες!
    Καλή συνέχεια να έχεις αγαπάκι μου στα Συμπόσια που θα ακολουθήσουν ( γιατί είμαι βέβαιη ότι θα έχεις συνέχεια! Σε όλα τα δρώμενα που ίσως υπάρξουν! )
    Ρομαντική, τρυφερή αγαπησιάρα στο ποίημα αυτό!
    Μου άρεσες!
    Φιλάκια πολλά ! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κουπί το τραβάς εσύ με τον συντονισμό και την οργάνωση, εμείς απλά χαιρόμαστε! χαχαχα
      Καλή ανάπαυση Αιστάκι μου!!!!!

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητηρια αγαπημενη μου για τη συμμετοχη σου!
    Αχ αυτο το μουσουδακιιιιιιιιιι
    Καλό Σαββατοκύριακο :)
    ματς μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ μπορώ μία και 'συ δέκα, το πιστεύω!!!! Δεν μάντεψα πως ήταν δικό σου, γιατί εγώ παίζω κι αυτό το παιχνίδι!!!!
    Καλή συνέχεια, Χριστινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι δυο την πάθαμε! χαχαχα δεν πειράζει χαρίκαμε και το ευχαριστηθήκαμε κι αυτό μετράει! Να σαι καλά Αλεξάνδρα μου, να χεις καλή ξεκούραση αύριο!

      Διαγραφή
  8. ''Κανένας καημός δεν είναι δυνατότερος από τον Ποιητή του κόσμου'' ...υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αλέκα μου, Χαιρόμομαι που σε άγγιξε. Σ ευχαριστώ που πέρασες!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου!
    Συγχαρητήρια!!
    Και η παρέα σας στον καφέ πολύ χαδιάρα!! χαχα!!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες βρήκα κι εγώ γατούλη και πιστεψέ με όταν τον φωτογράφιζα θυμήθηκα τον δικό σου!!!! Τα φιλιά μου καλή μου!!!

      Διαγραφή
  10. And I sometimes wonder where we really follow your imagination :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία η συμμετοχή σου, συγχαρητήρια!
    Και το γατούλι τέλειο!
    Καλή σου εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστίνα μου συγχαρητήρια για το ποίημά σου!! Μου άρεσε πολύ η συμμετοχή σου!! Τι συμπόσιο ήταν αυτό;;; :)))
    Ο γατουλάκης σκέτη γλύκα!!! Είναι αδυναμία μεγάλη οι γάτες!!!
    Φιλάκια πολλά κοπέλα μου και πάντα με ωραίες εμπνεύσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Secret Santa 2023

 Η ανάρτηση μου στο ιστολόγιο μου κατέληξε να είναι μια ετήσια πλέον παράδοση. Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι οι οπτικοακουστικές πλατφόρμες με έχουν κερδίσει και η Γατόσφαιρα παραμένει για συναισθηματικούς λόγους.  Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη φίλη Ιωάννα από το ιστολόγιο Συννεφάκι και τα όμορφα δωράκια που μου έστειλε http://kloanna.blogspot.com/ Κι ένα ακόμη ευχαριστώ στην αγαπημένη μας οικοδέσποινα Μαριλένα που μας συντονίζει κάθε χρόνο και μπαίνει πάντα στον κόπο και τα έξοδα να μας στέλνει αναμνηστικά δωράκια. https://marilenaspotofart.wordpress.com/ Εύχομαι σε όλες και όλους καλή κι ευλογημένη χρονιά κι όλη η ευγένεια που διαθέτετε να σας έρχεται πίσω στο πολλαπλάσιο. Για τους πιο ορεξάτους φίλους στο κανάλι μου δείχνω τα δωράκια αναλυτικότερα