Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένας άγνωστος φίλος από τα ξένα



Drink, Por Favor?
Ήταν μια μέρα σαν κι αυτή, 11 του Οκτώβρη και πάλι που είχαμε βγει βραδινή βόλτα με τις στενές μου φίλες. Στο μαγαζί που κάτσαμε, όλα ήταν ήσυχα και εκτός από εμάς υπήρχαν άλλες πέντε έξι παρέες. Ωραία μουσικούλα, καλή παρεούλα, ψηλή κουβέντα και η βραδιά κυλούσε υπέροχα. Τη στιγμή που είχε ανάψει το κέφι, μπήκαν στο μαγαζί δύο νεαροί που έμοιαζαν ξένοι και τότε συνέβη ένα παράξενο περιστατικό. 

Ο ένας από τους δύο ήρθε και μου έπιασε την κουβέντα, χαράς στο πράμα θα μου πείτε, ένας τουρίστας που ψαχνόταν για γνωριμίες.. Κι όμως  τα πράγματα δεν ήταν και τόσο επιπόλαια. Έτσι όπως πλησίασε ο νεαρός και τον είδα από κοντά, έμεινα έκπληκτή όταν παρατήρησα πόσο πολύ μου έμοιαζε. Όλα του τα χαρακτηριστικά ήταν σχεδόν πανομοιότυπα με τα δικά μου εκτός από τα χρώματά του που ήταν πιο βόρεια. Χαρούμενος και χαμογελαστός μου συστήθηκε και μου είπε πως βρισκόταν στην Θεσσαλονίκη μονάχα για δύο μέρες. Ήταν από τη Βαυαρία και είχε κερδίσει σε διαγωνισμό ένα διήμερο ταξίδι στην πόλη μας. Από την Θεσσαλονίκη δεν μπόρεσε να δει πολλά, αλλά αυτές οι δύο οι μέρες του ήταν υπεραρκετές για να αγαπήσει τους ανθρώπους.

- Είστε πολύ καλοί και χαμογελαστοί άνθρωποι εδώ. Μου είπε. Στην Γερμανία πάνω δεν έχουμε καλούς ανθρώπους κι όλοι είναι πονηροί.
- Μα όχι. Του λέω. Δεν είμαστε τόσο καλοί όσο νομίζεις απλά εσύ είσαι χαμογελαστός και καλοπροαίρετος κι έπεσες σε καλούς ανθρώπους.
 -Όχι, όχι είστε καλοί σου λέω. Επέμενε. Να δες και τον εαυτό σου πόσο καλή και χαμογελαστή είσαι! Εμείς επάνω είμαστε χάλια και τώρα τα πράγματα θα γίνουν ακόμα χειρότερα γιατί ανέβηκαν στην εξουσία οι χριστιανοδημοκράτες! Μαύρο φίδι που μας έφαγε! Αυτή η Μέρκελ ειδικά είναι η χειρότερη. Άστα, σκέτη απογοήτευση.

:iconhyper-tom: My First Time in New York

  Ρε παιδιά μα τω Θεώ σας μιλάω, ο τύπος μου έλεγε για τη Μέρκελ, ήταν η χρονιά που μόλις είχε πρωτοεκλεχθεί! Το 2005! Και ποιος θα μου το λεγε πως αυτός ο άγνωστος ξένος θα ήταν και προφήτης συν της άλλης.

Το παλικάρι που είχε και την ίδια ηλικία με μένα, δεν έκατσε πολύ, ήταν πράγματι πολύ βιαστικός γιατί είχε να προλάβει και την πτήση του. Δέκα λεπτά κουβέντα όλο κι όλο του ποδαριού. Και μέσα σε όλα αυτά που είπαμε, μου είπε και το εξής κουλό. Να μην εγκαταλείψω ποτέ τις σπουδές μου, λες και ήξερε ο καημένος ότι είχα πρόβλημα με της σπουδές μου. 

-Οι σπουδές σου είναι το πεπρωμένο σου, να μην τις αφήσεις ποτέ και να χαμογελάς πάντα.
Αυτό ήταν. Αυτό το πράγμα μου είπε, ύστερα με έσφιξε στην αγκαλιά του σαν να με ήξερε χρόνια, με φίλησε στο μάγουλο και μου ευχήθηκε καλή τύχη στη ζωή μου.
-Πολύ θα θελα να έρθεις στη Βαυαρία αλλά το ξέρω πως δεν θα έρθεις ποτέ. Να είσαι καλά κι όπως είπαμε.


  Κάποιοι λένε πως όταν ο Θεός θέλει να μας πει κάτι μας στέλνει ανθρώπους στο δρόμο μας για να μας μεταφέρουν τα μαντάτα. Παράξενη κι αλλόκοτη ήταν για μένα αυτή η συνάντηση κι εγώ νόμιζα πως είχα απέναντί μου έναν δικό μου άνθρωπο που ήρθε να μου δώσει κουράγιο, γιατί πάντα μα πάντα είχα προβλήματα με τις σπουδές μου. Ατυχίες, αποτυχίες, αναβολές, καθυστερήσεις, απρόοπτα και προπαντός  λιγοψυχία, μεγάλη λιγοψυχία και ανασφάλεια. Αλλά  ποιος ξέρει καλύτερα το γραμμένο μας από το Θεό; Ποιος ξέρει αν οι απογοητεύσεις μας είναι μονάχα προσωρινές και αν οι επιλογές μας εν τέλη μας οδηγήσουν σε ένα λαμπρό μέλλον; Κανένας δεν το ξέρει και γι αυτό στα δύσκολα έρχονται πάντα αυτοί οι καλοσυνάτοι άγνωστοι που μας δίνουν την ενθάρρυνση που μας λείπει. Κι αυτοί οι καλοσυνάτοι άνθρωποι είναι πολλοί και έχουν πάντα την ίδια αγάπη και σπιρτάδα στα μάτια.

 
 Κι επειδή δεν είμαστε μικρά παιδιά να μην επιτρέπεται να μιλάμε σε αγνώστους, σας λέω να έχετε τα μάτια σας ανοιχτά κι ακόμα πιο ανοιχτή την καρδιά σας, γιατί ποτέ δεν ξέρετε ποιος καλός άνθρωπός μπορεί να βρεθεί στο διάβα σας. Και θα ταν ακόμα πιο ωραία αν ήμασταν κι εμείς σε θέση να πούμε μια καλή κουβέντα σε έναν άγνωστο, να του κόψουμε ένα εισητήριο στο αστικό, να τον βαστάξουμε σαν θελήσει να κατέβει από τις σκάλες, να του δείξουμε το δρόμο αν έχει χαθεί, να του δώσουμε τη σειρά μας στα σούπερ μαρκετ, να του κρατήσουμε μια θέση στην ουρά της τράπεζας αν δεν προλαβαίνει να περιμένει. Βάλτε τέλος πάντων την φαντασία σας να δουλέψει και σκαρφιστείτε τρόπους για να φανείτε χρήσιμοι στον άγνωστο διπλανό σας. 

Υ.Γ. Μια υπομονή ακόμα παιδιά, μια υπομονή ακόμα. Μη το βάζεται ποτέ μα ποτέ κάτω! 



Σχόλια

  1. Ποσο τρυφερη ιστορια! Παντου υπάρχουν κακοι και καλοί άνθρωποι, βέβαια φταίνει και το πως αντιλαμβανόμαστε εμεις οι ίδιοι τον κόσμο. Προοίωνιζαν πολά τα λόγια του τελικά. Επρεπε να ανταλλάξτε κανενα μειλ να τα λέτε που και που και όταν πας στα μερη του να σε κερασει μπυρες και λουκάνικα χεχεεχεχεχεχ!
    Φιλι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σύμπτωση; Μοίρα; Πεπρωμένο λέγεται;
      Πάντως έχω την εντύπωση ότι ήταν πάρα πολύ δυνατή στιγμή για να είναι τυχαία. Ένας κάποιος από το πουθενά εμφανίστηκε ακριβώς εκεί που βρισκόσουν για να σε ενθαρρύνει και δεν τον ξαναείδες από τότε...!
      Δεν πιστεύω στην τύχη, πιστεύω στις συγκυρίες. Και δεν πιστεύω ότι όλοι ανεξαιρέτως αξίζουν χείρα βοηθείας. Ζω αρκετά χρόνια για να έχω αποκτήσει το αισθητήριο να ξεχωρίζω τον καλό από τον σκάρτο. Ακόμη και στο ζητιάνο μπορώ να καταλάβω ποιος έχει πραγματικά ανάγκη και ποιος κοροϊδεύει. Βοήθεια, ναι, αλλά όχι σε κάθε απίθανο που θέλει να περνιέται για έξυπνος.
      Καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
    2. Σημειώσατε λάθος!
      Κατά λάθος το δικό μου σχόλιο πήγε ως "απάντηση" στο σχόλιο της Αριάδνης!
      Όποιος βιάζεται...

      Διαγραφή
  2. Τι να σου πω; Κανένας δεν έχει τύχει στον δρόμο μου να μου φέρει μαντάτα, όπως τα ονομάζεις!
    Πάντως, όπως λέει και η Αριάδνη Στ. πιο πάνω, ένα μέιλ θα του ζήταγα, μην σου πω ότι ήδη θα είχα πάει και στη Βαυαρία!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και βέβαια υπαρχουν άνθρωποι Χριστινάκι μου.. που έχουν καλοσύνη στην καρδια τους και κανουν σκοπό της ζωής τους να βαηθούν τους άλλους όσο μπορούν... θα συμφωνήσω οτι το περιστατικο είναι καπως παραξενο αλλα μου αρέσει που και εσύ το δεχτηκες σαν σημαδι ....η καλοσυνη .. οταν σου δίνεται είναι ευλογία αυτες οι μικρές πραξεις που δεν μας κοστίζουν τίποτα όταν τις κανουμε .. γεμίζουν πρώτα έμας χαρα.. και εκεινους που τις δέχονται ευγνωμοσύνη... να είσαι καλα και να κανεις αυτό που λεει η καρδια σου παντα.. υπαρχει και η άλλη όψη της ζωής η φωτεινή η....καλή... φιλακιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι όμως παιδιά ανταλλάξαμε email κι όσες φορές έστειλα χαιρετίσματα μου έβγαζε πως η αποστολή ήταν αποτυχημένη... παράξενη ιστορία σας λέω παιδιά πολύ παράξενη! Εδω κανονικά θα έπρεπε να πέσουν οι τίτλοι από τα X FILES.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με συγκίνησες πάρα πολύ..
    Πιστεύω πολύ στην καλοσύνη των ξένων! (ουπς είναι και τίτλος βιβλίου νομίζω αυτός;!)
    Είμαι πάντα ανοιχτή σε τέτοιους είδους επικοινωνίες και έχω μετανιώσει που με κάποιους ανθρώπους δεν κρατήσαμε επαφή μετά από τέτοια χημεία. Πιστεύω και στην μοίρα και στον νόμο της έλξης.
    Με ανατρίχιασε που είπες ότι σου έμοιαζε και ότι το e-mail δεν παραδόθηκε.. και όλα όσα σου είπε που χτήπησαν φλέβα.. φοβερό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε συ, μήπως φταίει που οι Γερμανοί μάς έχουν κατακτήσει κι αρχίζουμε και τους μοιάζουμε;; !! Εντάξει, μη βαράς, είπα να πω κι εγώ ένα κρύο αστείο δευτεριάτικα! Για να σοβαρευτούμε, κι εγώ σκιάζομαι με κάτι τέτοια (μεταφυσικά;;) και δεν βρίσκω ερμηνεία, αλλά ευτυχώς που ήρθε σε σένα μια στιγμή που το χρειαζόσουν. Είδες; Τόσα χρόνια μετά και το θυμάσαι.... Μπρρρρ !! Καλημερούδια και φιλιά Χριστινάκι μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολλή συγκινητικά ιστορία, μου αρέσουν τέτοιες να διαβάζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. παραξενη αλλα ομορφη ιστορια φιλια καλη μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοίτα να δεις που θα κέρδισε και το ταξίδι, μόνο και μόνο για να σου μιλήσει...δε λένε πως όλα για κάποιο λόγο γίνονται?...σαν τις ιστορίες της Cecelia Ahern...σχεδόν μεταφυσική, αλλά απίστευτα γλυκιά η δική σου!!
    Ω, ναι, θέλουμε κι άλλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η αλήθεια είναι ότι τα μεταφυσικά δεν με γοητεύουν, αλλά περιστατικά σαν κι αυτό ναι, και τα λέω απλά μαγεία της ζωής....
    Καλό σου βράδυ, Χριστινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλημερα Χριστίνα μου! Τι όμορφη συνάντηση! Συμβαίνει κάποια στιγμή να γνωρίζουμε έναν άνθρωπο και να νομίζουμε ότι τον ξέρουμε! Δεν νομίζω ότι μπορούμε να το εξηγήσουμε με τη λογική! Πάντως σίγουρα θα βρεθείτε και πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εχω ανατριχιάσει!!! Αλλά έτσι όπως τα λες είναι. Και είσαι πολλή τυχερή γιαυτή τη συνάντηση! Την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Secret Santa 2023

 Η ανάρτηση μου στο ιστολόγιο μου κατέληξε να είναι μια ετήσια πλέον παράδοση. Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι οι οπτικοακουστικές πλατφόρμες με έχουν κερδίσει και η Γατόσφαιρα παραμένει για συναισθηματικούς λόγους.  Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη φίλη Ιωάννα από το ιστολόγιο Συννεφάκι και τα όμορφα δωράκια που μου έστειλε http://kloanna.blogspot.com/ Κι ένα ακόμη ευχαριστώ στην αγαπημένη μας οικοδέσποινα Μαριλένα που μας συντονίζει κάθε χρόνο και μπαίνει πάντα στον κόπο και τα έξοδα να μας στέλνει αναμνηστικά δωράκια. https://marilenaspotofart.wordpress.com/ Εύχομαι σε όλες και όλους καλή κι ευλογημένη χρονιά κι όλη η ευγένεια που διαθέτετε να σας έρχεται πίσω στο πολλαπλάσιο. Για τους πιο ορεξάτους φίλους στο κανάλι μου δείχνω τα δωράκια αναλυτικότερα