Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Και βρέχει μία γκαντεμόσκονη σε λέω, άλλο πράμα!




Έτσι που λέτε, βρέχει μία γκαντεμιά άλλο πράμα! Σαν τα όνειρα που σε στέλνουν πίσω στο σχολείο ενώ έχεις πάρει το απολυτήριο, έτσι μου ήρθαν κι εμένα τα χαμπέρια πως χρωστάω λέει επιπλέον μαθήματα. ''Κοπελιά δε σου το αναγνωρίζουμε το εργαστήριο γιατί ενώ έχεις αποδείξεις δεν είναι κρατημένο στα πρακτικά, ε άλλαξε και το πρόγραμμα σπουδών..'' 'Ήρθαν τα πάνω κάτω στη σχολή σαν το χρηματιστήριο, και βρέθηκα και χρεωμένη από πάνω. Ανέβηκε η ταρίφα των διδακτικών μονάδων και τώρα πρέπει να δώσω κι άλλα μαθήματα. Έτσι είναι, όπου αιώνιος φοιτητής κι η μοίρα του, σα να σου λέει μία αόρατη δύναμη "Πάρε για να μάθεις που μου τα ήθελες όλα, με το πάσο σου! Πού ζεις; Οι άλλοι να σκύβουν το κεφάλι κι εσύ να τα κάνεις όλα με την άνεσή σου; Τώρα θα σε τρέξω!''

 Ντάξει να μη πω για τα άλλα πράματα που τρέχουνε, τα θεματάκια υγείας κλπ. Σε κάτι τέτοιες στραβοχυμένες περιπτώσεις, η μάνα μου λέει "Δε μαμείς ψηλά καπέλα!'' μη με ρωτάτε τι σημαίνει, το νόημα είναι ότι αν μας κυνηγάει αυτό (το στραβό δηλ.) το κυνηγάμε κι εμείς. Μασάν ωρέ τα παλικάρια; Απλά η ουρά του γαιδάρου μας βγήκε ολίγον τι ουρά βούβαλου.



ΥΓ. Καμιά φορά συμβαίνει και το αντίθετο. Να μην βγάζουμε δηλαδή βούκινο τους ξένους αλλά τους δικούς μας ανθρώπους.  "Βρε συ άχρηστο πλάσμα. Είδες βρε ο Κωστάκης της Τασίας τι προκομμένο παιδί που είναι; Εκείνος βρε πώς τα πρόλαβε όλα; Και πτυχία και ντοκτορά και δουλειά. Μόνο εσύ ξεχωρίζεις βρε άχηστε! Βρε άλλα παιδιά στήβουν την πέτρα και την λιώνουν κι εσύ έγινες ολόκληρο γαϊδούρι κι ακόμα έτσι στέκεσαι!''

Μη μου πείτε οτι δεν έχετε ακούσει καμιά μαντάμ να μιλά έτσι για τον κανακάρη της.

Κι εγώ κυρά μανδάμ που μιλάς έτσι στο παιδί σου, σου λέω πως να κι άλλα παιδιά χρωστάνε μαθήματα σαν το γιο σου. Μη το χολοσκάς το παιδί. Εξάλλου εσύ το έστειλες με το ζόρι να γίνει δικηγόρος για να χεις να λες στις γειτόνισσες και τις συννυφάδες σου πως έβγαλες πασά επιστήμονα.

Μεταξύ σοβαρού κι αστείου παιδιά, καλαμπούρι να γίνεται. Αλλά οι μεγάλες αλήθειες με καλαμπούρι λέγονται. Γιατί είναι και μερικοί γονείς που διαρκώς συγκρίνουν τα παιδιά τους με των αλλονών και κάθε μέρα τα στήνουν στον τοίχο για χίλια δυο βλακώδη πράματα.

Μη μανίτσα μου το κάνεις αυτό! Αμαρτία απέ το Θεό σε λέω. Στο κεφαλάκι σου θα σου ρθει ο νταμπλάς!

ΥΓ2. Τα περισσότερα χαιρετίσματά μου θα σας τα στέλνω από εδώ, μέχρι λίγο να προσαρμοστώ στις καινούριες απαιτήσεις του προγράμματός μου. 

Να είστε γεροί και μαχητικοί και να ροκάρετε όπως είπαμε. 

Α και να πίνετε καφεδάκι φυσικά!

Πάντα στην υγειά σας!



Σχόλια

  1. Έθιξες ένα πολύ σοβαρό λάθος που κάνουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ γονείς Χριστίνα μου!
    Τελικά στα ΥΓ σου γράφεις τεράστιες αλήθειες!
    Να'σαι καλά κορίτσι !
    Φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να είναι και το πιο διαδεδομένο λάθος που κάνουν, το οποίο απλά το κληρονομούν από τους δικούς τους γονείς και το διαιωνίζουν! Ναι στα ΥΓ κάτι γίνεται και έχει πιο πολυ χαβαλέ η φάση!

      Σμουτςςςςςςς!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. λευτεριά στην γκαντεμιά .... ουστ να φύγει μακριά ... θα περάσει η φάση !! που θα πάει ευχομαι τα καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξουτ η κακιά! Όλα θα γενούν, δεν μπορεί, μα δε μπορεί!
      Νικόλαα Φιλιάααααα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Πω ρε φίλε μανίκι... Το έπαθε κι άλλη μία φίλη μου αυτό... άντε τώρα που είσαι στο τέλος και περιμένεις πώς και πώς να πάρεις το πτυχίο να σε φορτώνουν με επιπλέον μαθήματα...
    Υπομονή βρε Χριστίνα, τι να πω... Είναι καταστάσεις αυτές; Θα έπρεπε το πρόγραμμα σπουδών να διαμορφώνεται και για τους νεοεισακτέους, τους παλιούς να τους αφήνουν στην ησυχία τους... Αντε τώρα ανησυχίες σε τέτοια έτη...
    Κουράγιο εύχομαι!!!
    Πολλά φιλάκιαααα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ όλοι αυτό λέμε, όταν αλλάζει το πρόγραμμα σπουδών, αλλάζει για τους νεοεισαχθέντες! Ούτε ένα μεταβατικό στάδιο δεν έφτιαξαν! Ας πάει και το παλιάμπελο, θα περάσει κι αυτό!

      Φιλάκια καλή μου!!!

      Διαγραφή
  4. Για να δεις πόσο συμμορφώνομαι στις προτάσεις σου, θα σου πω ότι τώρα σου γράφω πίνοντας τον τρίτο καφέ της ημέρας και ακούγοντας Doors!
    Όσο για τις συγκρίσεις, επειδή η μαμά μου το έκανε συνέχεια με εμένα και δεν μου άρεσε καθόλου, φρόντισα να μην το κάνω ούτε μία φορά με τον γιο μου!
    Κατά τα λοιπά, φυσάνε κάτι βοριαδάκια και μας έχει έλθει κι εμάς ολίγη γκαντεμόσκονη, αλλά πιστεύω θα ανταπεξέλθουμε αξιοπρεπώς και αυτή τη φορά! Χο χο χο χο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανα γεια σου! Έπραξες το σωστό και έσπασες το φαύλο κύκλο της απόγνωσης! Γιατί τέτοτιες γονεϊκές τακτικές μόνο απόγνωση φέρνουν στα παιδιά και στο τέλος δεν μπορούν αποδόσουν καθόλου τα καημένα!
      Doors ε;; Θέλω κι εγώ σήμερα κάτι κλασσικό.

      Περαστικά μας να τα βγέλουμε όλα εις πέρας με επιτυχία!

      Διαγραφή
  5. Α βρε Χριστίνα!! Μα είναι δυνατόν... Δεν υπάρχει κανά παραθυράκι, καμιά εξαίρεση για όσους είναι επί πτυχίω ή όσους μπήκαν στην σχολή πριν αλλάξει ο οδηγός??
    Δεν πάμε καλά... Κάνε υπομονή κι από την στιγμή που ευθύνονται για την κατάσταση ας μην σας τα πρήζουν και πολύ πολύ!!
    Το εργαστήριο πως το χασες λόγω πρακτικών?? Δηλαδή λόγω ανικανότητας άλλων... Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά τα καραγκιοζιλίκια κι οι γονείς να μην μιλάνε... Τα πρήζουν τα παιδιά να σπουδάσουν κι όλοι βγαίνουν πτυχιούχοι άνεργοι με αυτή την κατάσταση...
    Κάνε υπομονή κοπέλα μου, δεν φταις σε τίποτα. Κουράγιο κι όλα να πάνε καλά πλέον!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το έχασα από δικό τους λάθος και την πάτησα γιατί το πήρα πρέφα πολύ αργά, όταν είχαν ήδη ανανεωθεί τα αρχεία, και 3 χρόνια το παίδευα να μου το αναγνωρίσουν κι όλο με κορόιδευαν οι γραμματείες σε φάση πολύ νωρίς το θυμήθηκες και τέτοια και γελούσαν και μαζί μου που ήμουν μεγάλο έτος! Και τώρα έγινε αυτό. Και δεν μπορώ να πάρω καν ένα παρόμοιο μάθημα, πρέπει να πάρω κάτι βαρβάτο ανάλογο του επιπέδου μου. Διπλάσια δουλειά τώρα! Συν την διπλωματική μου που είναι δύσκολη. Υπομονή και τα μυαλά στη θέση τους.

      Διαγραφή
  6. Δε ξέρω τι να σου πω.... Κάτι τέτοιες ώρες που συμβαίνει το γκαντέμικο θυμάμαι όλο το 'γαλλικό λεξιλόγιο'!!!! Να θυμάσαι πάντα πως το τραγουδάκι το Καφενείο η Ελλάς δε βγήκε στον βρόντο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ Χριστινάκι μου ..σαν το τρεχούμενο νερό..
    να μη στέκεσαι.. μη και "βαρεθείς".. του κόσμου..τα ποτάμια..

    σε σκέφτομαι.. και εύχομαι για σένα τρελοκόριτσο..
    να το ξες..

    και αυτό θα περάσει..θα δεις..

    μια γλυκιά καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ασφαλώς και βρέχει γκαντεμόσκονη. Τόσες μέρες κυκλοφορεί η μούρη του ακατανόμαστου που κόβει τούρτα. Τα 96 έκλεισε; τα 196; τα 1796; Θα σε γελάσω. Όλο και κάπου θα την πήρε το μάτι σου. Νόμιζες θα βγεις αλώβητη;

    Πάντως, χοντρό ζόρι! Να φτάνεις στον τερματισμό ξεθεωμένος και να σου λένε "πήγαινε πίσω 1 χιλιόμετρο και ξανα-έλα"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον είδα και είδα και την τούρτα και δε το πίστευα. Μας δουλέυει κι όλα ο βρυκόλακας. Θα πάω ένα χιλιόμετρο και θα ξανάρθω. Βέγγος!!

      Διαγραφή
  9. Δύσκολα τα ακούω τα πράγματα....αλλά δεν σε φοβάμαι θα βρεις την λύση!
    Καλή δύναμη εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λυπάμαι πολύ για το λούκι που σε βάζουν να περάσεις! Κανονικά θα έπρεπε να συνενωθείτε και να κάνετε κάτι γι΄αυτό. Με θάρρος ή θράσος! (Κάποια το δοκίμασε κάποτε... και πέτυχε. Με θράσος.)
    Σου εύχομαι καλή δύναμη, όπως και να έχει! Και υπομονή!
    Γέλασα πολύ με τη φράση της μαμάς σου, γιατί τη λέω κι εγώ, χαχα!!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό θα κάνω και βλέπουμε! Πλάκα μου κάνεις! Ώστε δεν την κατέβασε από το κεφάλι της η μάνα μου! Κοίτα να δεις! Ενθουσιάστηκα τώρα, πραγματικά!!

      Διαγραφή
  11. Christina, sometimes translator shows me a text that in no way I can understand the meaning. But then I can at least listen to good music.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I know Mariuz! I use many urban expressions and the translator doesn't recognize them! I have some troubles with college and i make a little fun of it!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Secret Santa 2023

 Η ανάρτηση μου στο ιστολόγιο μου κατέληξε να είναι μια ετήσια πλέον παράδοση. Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι οι οπτικοακουστικές πλατφόρμες με έχουν κερδίσει και η Γατόσφαιρα παραμένει για συναισθηματικούς λόγους.  Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη φίλη Ιωάννα από το ιστολόγιο Συννεφάκι και τα όμορφα δωράκια που μου έστειλε http://kloanna.blogspot.com/ Κι ένα ακόμη ευχαριστώ στην αγαπημένη μας οικοδέσποινα Μαριλένα που μας συντονίζει κάθε χρόνο και μπαίνει πάντα στον κόπο και τα έξοδα να μας στέλνει αναμνηστικά δωράκια. https://marilenaspotofart.wordpress.com/ Εύχομαι σε όλες και όλους καλή κι ευλογημένη χρονιά κι όλη η ευγένεια που διαθέτετε να σας έρχεται πίσω στο πολλαπλάσιο. Για τους πιο ορεξάτους φίλους στο κανάλι μου δείχνω τα δωράκια αναλυτικότερα