Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μόνο για σας...

Μια ξεχωριστή ανάρτηση  για να σας ευχαριστήσω για τις ωραίες σας ευχές.
Με αλφαβητική σειρά θα βρείτε τα ονόματά σας και μια μικρή συμβολική εκπληξηούλα- αφιέρωση για τον καθένα σας (κάντε αποθήκευση και είναι δικά σας)

Κι επειδή κανείς δεν πρέπει να μένει παραπονεμένος, όποιος του άρεσε αυτή η ιδέα θα βει την δική του καρτούλα στο τέλος της ανάρτησης (πατάμε στην εικόνα, δεξί κλικ στο αναδυόμενο παράθυρο και μετά αποθήκευση ως και είναι δικό σας...)

1. Αλεξάνδρα Woman in Blogs

Μια ζωγραφιά που ταιριάζει στο πάντρεμα παιδικότητας και επαναστατικότητας που σε χαρακτηρίζει κι ένα τραγουδάκι που πιστεύω πως είναι κοντά στα ακούσματά σου




2. Αλέξανδρος-Αναστασία midnight-in-brussels

Γλυκά μου παιδιά βρήκα αυτήν την όμορφη ζωγραφιά με το αγαπημένο σας λουλουδάκι και σας αφιερώνω και αυτό το τραγουδάκι που πιστεύω θα σας αρέσει.




3. Άμυ   Ακροβατώντας στις σιωπές της ψυχής

Με κλειστά μάτια αμυγδαλιές, τι άλλο; Και επειδή αγαπάς τον Νικόλα, η τραγουδάρα δική σου!




4. Αριάδνη Only you

Μια φεγγαράδα για σένα και ένα λατρεμένο κομμάτι που ξέρω πως θα σ' αρέσει...



5. Αριστέα Η ζωή είναι ωραία

Αγγελική αγάπη και ανατολίτικη Λορένα... τι άλλο;



6. Vicky our athens

Κάτι από Ιρλανδία γιατί ξέρεις εσύ...



7. Γιάννης cinefil

Κάτι cinefil λοιπόν... αν πέφτω μέσα πες μου.



8. Δέσποινα Μαμά σε κρίση

Δεσποινάκι επειδή είσαι γλυκιά μανούλα κάτι βγαλμένο από παιδικό δωμάτιο... 




9. Ειρήνη Η κουκουβάγια και το σόι της

Ρηνούλα για ζωγραφούλα ήξερα τι να σου χαρίσω για τραγουδάκι θα αυτοσχεδιάσω..



10. Ιωάννα find a way

Ιωάννα μου κάτι ναυτικό που σου αρέσει και λίγο Frank γιατί μου βγάζεις κάτι το κοσμπολίτικο και μποέμικο!



11. Κατερίνα positive thinking greece

Κατερινάκι ένα χαρούμενο κοριτσάκι για σένα και κάτι πολύτιμο....


12. Μεταξία metaxia-art

Μεταξένια Μεταξία ότι πιο ρομαντικό μπορούσα να σκεφτώ που να σου ταιριάζει!



13. Νίκη Επιλογή

Νίκη μου για την αρχοντική σου μελαγχολία που τόσο με εμπνέει...


14. Ομορφιά beautyflower

Ομορφιά, δυο όμορφα λουλούδια για σένα...


15. Πέτρος Ακυβέρνητος

Πέτρο αυτοσχεδίασα. Λίγο το ότι πρέπει να στηρίζουμε τα ελληνικά προϊόντα, λίγο ότι το τσιγάρο είναι αγχολυτικό και το χεις ανάγκη, σου έβαλα τον κύριο Ματσάγγο για μόστρα. Και για τραγουδάκι ένα all time σουξεδάκι από τους συνονόματούς σου.



16. Σοφία

Καρντασάκι επειδή είσαι σένιο σαλονικιό εντεχνοκόριτσο και δεν έχεις ιστολόγιο (ή μήπως έχεις και δε το μυρίστηκα;;;) θα σε περιποιηθώ παρά πάνω μάνα μου! Δυο καρτούλες και τραγουδάρα μοναδική για συνοδεία μόνο για την πάρτη σου!





17. Ωραιοζήλη Κάθε μέρα

Ωραιοζήλη μου αυτοσχεδίασα κι ελπίζω να έπεσα μέσα στα γούστα σου!



Και οι καινούριες καρτούλες

1. Αχτίδα http://aktida.blogspot.gr/

Αχτίδα μου δεν μπορώ να σε αφήσω παραπονεμένη, μια καρτούλα για σένα με πολλές όμορφες αχτίδες και ένα τραγουδάκι για τον μπαχτσέ της ψυχής σου


2. Κλαύδια Κάτω από την ακρόπολη

Κλαύδια σου έφτιαξα κάτι πολύ πολύ ρομαντικό, δεν ξέρω αν πέφτω μέσα στα γούστα σου αλλά κάτι μου λέει ότι θα σου αρέσει.



3. Μαρία http://mytripssonblog.blogspot.gr/

Μαράκι το δωράκι σου, λίγα λουλούδια και ένα τραγουδάκι από αυτά που αγαπάς...




4. Μαριλένα http://marilenaspotofart.wordpress.com/

Μαριλένα εμπνεόμενη από τα χειροτεχνήματα σου και την αισθητική του ιστολογίου σου νομίζω πως η χρυσαφένια ώχρα είναι κοντά στην παλέτα των χρωμάτων που προτιμάς. Σου αφιερώνω την Ψυχή του Waterhouse που είναι κοντά στο αναγεννησιακό στυλ που αγαπάς και για τραγουδάκι μελοποιημένο Καββαδία.



5. Μαρία Fe  Η ζωή μας μια εικόνα

Μαράκι μου τα ξέρω τα γούστα σου οπότε σου χαρίζω τα λατρεμένα σου,  γλυκά λουλούδια και ένα από τα τραγουδάκια σου....


Σχόλια

  1. ρε ομορφιά τι έκανες πάλι?
    μα τι παιδί είσαι εσύ?!!!!!
    πανέμορφο δώρο,γλυκύτατη έκπληξη!!!!!
    σ'ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και σου στέλνω μια τεράστια αγκαλιά!!!!!
    πέτυχες διάνα μιλάμε!!!!!!!!!
    σμουτς πολλάαααα <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα πόσο υπέροχη σκέψη !
    Από τα καλύτερα δώρα που έχω πάρει!
    Γιατί με πέτυχες και στα δύο!
    Χριστίνα μου, πολύ σε ευχαριστώ και χαίρομαι για το διαδικτυακό μας συναπάντημα!
    Να'σαι καλά κορίτσι μου!
    Πάω να πάρα την εικόνα μου και να με εμπνεύσει ...

    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφη ανάρτηση..τι όμορφη, ζωντανή και αγαπησιάρικη..ένα μπράβο κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφη ανάρτηση..τι όμορφη, ζωντανή και αγαπησιάρικη..ένα μπράβο κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένη μου Χριστίνα πόσο με συγκίνησες.
    Σ'ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ για το σχόλιό σου επίσης εκτός από την καρτούλα (εσύ την έφτιαξες;)
    Θα προσπαθήσω να το αντιγράψω, ελπίζω να τα καταφέρω (μην φανώ και άσχετη εντελώς).
    Από καρδιάς ότι ποθεί η ψυχούλα σου να το έχεις!
    Καλή εβδομάδα κορίτσι μου όμορφο.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α όχι Νίκη μου δεν είχα τόσο πολύ χρόνο για να φτιάξω δικές μου ζωγραφιές, τις βρήκα έτοιμες και απλά τις μετέτρεψα σε καρτούλες. Πατάς πάνω στην εικόνα σου και μετά δεξί κλικ και πας εκεί που λέει αποθήκευση ως..

      Διαγραφή
    2. Όπως και να έχει είναι υπέροχη,(Ευτυχώς τα κατάφερα πριν δω την απάντηση και πρόλαβα να την καμαρώσω στον τοίχο μου).
      :-)

      Διαγραφή
  6. Σ'ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου.....!!!!!!
    Μου άρεσε πολύ η εικόνα που μου αφιέρωσες....όσο για το τραγούδι να σου πω την αλήθεια δεν το ήξερα...ωραίο είναι όμως...και πάλι σ'ευχαριστώ :))))
    Φιλιά πολλά πολλά..............!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημερα!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα λέλουδα :)
    Λοιπον το Ομορφιά το δέχομαι ως προσωνυμιο,
    αλλα όχι για την εξωτερικη εμφανιση αλλά για το εσωτερικό μου ευρος lol :)
    Φιλιά
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακη
    (στην Αθηνα εχει συννεφα & ψιχαλίζει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε τότε είσαι πραγματικά όμορφη Ομροφιά μου! Κι εδώ βρέχει από την Τρίτη...

      Διαγραφή
  8. ..............
    Γνωριζόμαστε τόσο λίγο και με δυο λέξεις με περιέγραψες! Δεν είναι τυχαίο που κόλλησα με το ιστολόγιό σου από τη πρώτη στιγμή που το είδα!
    Συγκινήθηκα, Χριστίνα!
    Κι έκανες τόσο κόπο για τον καθένα ξεχωριστά! Πολύ το εκτίμησα! Θεωρώ την ευγένεια τόσο απαραίτητη στη ζωή μας, και η δική σου έχει ουσία!
    Παίρνω τα πολύτιμα δωράκια μου κι αφήνω τη συγκίνησή μου κι ένα μεγάλο ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα αφού τα ιστολόγιά μας είναι ο καθρέφτης της ψυχής μας Αλεξάνδρα μου, Χαρά μου να φτιάχνω γραφιστικά πραγματάκια!

      Διαγραφή
  9. Χριστίνα μου είσαι πολύ γλυκό κορίτσι ,πολύ ευγενική,!!!!.Συγκινήθηκα με το υπέροχο δώρο σου,πως με κατάλαβες γνωριζόμαστε τόσο λίγο!!γαλλικό τραγούδι και ρομαντικές εικόνες είναι τα αγαπημένα μου !!!!Τοδώρο σου είναι πολύτιμο ε΄να ευχαριστώ δέν φτάνει΄.!!!Εύχομαι οτι επιθυμείς στη ζωή σου να πραγματοποιηθεί!!!! πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξία μου είδα το χτένισμα και το χρώμα των μαλλιών σου και τη γραμμή στο φουστανάκι σου και έκανα έτσι μια μικρή μαντεψιά. Πολύ χαίρομαι που έπεσα μέσα.

      Διαγραφή
  10. Πόσο τρελοκομείο είσαι, μου λες;;;; Με πέτυχες στην ζωγραφιά, στην μουσική, και στην καρδιά, βρε άτιμο κορίτσι :))))) Ολόψυχα σ΄ευχαριστώ υπέροχο πλάσμα μου!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είσαι απίστευτη!!!! Δεν έχω λόγια!!!
    Ευχαριστώ πολύ, για το πολύτιμο δωράκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φίλη μου σ' ευχαριστώ όμως γλυκιά μου δεν παραπονέθηκα,απλά θαύμασα τη καλή σου διάθεση για να προσφέρεις χαρά.την πήρα τη καρτούλα..τρελαίνομαι για τέτοια. ευχαριστώ από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χαχα. Το έχω κόψει εδώ και αιώνες!!!
    Που τον βρήκες ρε συ τον Ματσάγγο; Ούτε εγώ δεν τον πρόλαβα!
    Ευχαριστώ πολύ πάντως. Στηρίζω πάντα τα ελληνικά προϊόντα, εννοείται.
    (αυτό οι "συνονόματοι" με έστειλε...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστίνα μου σε ευχαριστώ τόσο για το δωράκι, λατρεύω το βιολί και τις νεράιδες! Θα το εκτυπώσω με την πρώτη ευκαιρία, να σε έχω να σε θυμάμαι :) Και το κομμάτι μου αρέσει πάρα πολύ!
    Καλό μας απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστίνα μου είσαι καταπληκτικη! Μόνο ο χρόνος που αφιέρωσες για να μας "διαβάσεις" προδίδει το πόσο σημασία δίνεις στους άλλους ανθρώπους!
    Ευχαριστώ πολύ για τα δωράκια σου! Είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είσαι απίστευτη όμως!!
    Σε ευχαριστώ πολύ και για τα λουλούδια και για το τραγούδι!
    Αντί να σου φέρουμε δώρα, μας έκανες εσύ!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ομορφη και πρωτότυπη η σκέψη σου Χριστίνα!! Και μόνο ο χρόνος που θα αφιέρωσες μετράει!!
    Καλό βράδυ! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τι ομορφες δημιουργιες :)
    απουσιαζα και εχασα πολλα απο ολους.. τι κριμα...
    να εισαι καλα Χριστινακι μου
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. υπεροχη και συγκινητικη η αναρτηση σου!
    φιλακια πολλα και να εισαι παντα ευτυχισμενη ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χριστίνα καλημέρα!!!!! Είναι πανέμορφη η κάρτα!!! Σε ευχαριστώ τόσο πολύ για τα γλυκά σου λόγια και για το υπέροχο τραγούδι!! Τα πιασες όλα, από Σαλόνικα που λατρεύω, Καββαδία, τον Βασίλη!!
    Και μόλις προχθές γνωριστήκαμε!!! :))) Να σαι καλά κοπέλα μου να σκορπίζεις χαμόγελα στους γύρω σου, σε ευχαριστώ για όλα, για την σκέψη που μετρά και τα όμορφα δώρα! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλώς σε βρήκα Χριστίνα μου!!! Πολύ όμορφο το blogoσπιτάκι σου!! Η ιδέα σου αυτή είναι πολύ όμορφη και γλυκιά, μπράβο!!! Καλό Φθινόπωρο εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι καταπληκτική ιδέα! Δεν το περίμενα! Και με πέτυχες και στις φωτό και στο τραγούδι! Υπέροχα και μεγάλη μου τιμή που μου αφιέρωσες δυο εικόνες! Να 'σαι καλά!
    Blog δεν έχω! Ανήκω στην ομάδα των Άστεγων Καταληψιών που σουλατσάρουμε στη μπλογκόσφαιρα, φιλοξενούμαστε από όποιον έχει ευχαρίστηση αλλά να νοικοκυρευτούμε δε λέμε! Εξάλλου, εγώ δεν προλαβαίνω, γιατί ΠΑΩ ΓΙΑ ΚΑΦΕ!
    Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι φανταστική ανάρτηση και ιδέα !!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ, Χριστίνα μου !!! Είσαι απίστευτη... ψυχή ατόφια !!! Κι έπεσες σε όλα μέσα... μα σε όλα!!! Μήπως να το ψάξεις για κληρονομικό χάρισμα... χαχαχα!!! Καλό σου απόγευμα και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι όμορφη κίνηση Χριστίνα! Πολύ συγκινητική! :)))
    Μου άρεσε πολύ η κάρτα (η Αναστασία θα ξετρελαθεί με το χρώμα, είναι το αγαπημένο της), όπως και το τραγούδι, είναι πολύ-πολύ αγαπημένο!
    Να'σαι καλά! Θα πάω να στολίσω το μπλογκ ευθύς αμέσως! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ! Ήταν υπέροχη κίνηση! :)))
    Φιλιά πολλά! Καλό απόγευμα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αααα!!! είναι όλα τόσο όμορφα!!! πολύ ευγενική χειρονομία Χριστίνα μου, δεν έχω λόγια!!!
    Είσαι μια γλύκα!!! Και αναρωτιέμαι πώς μας πέτυχες τόσο καλά!!!
    σε ευχαριστούμε πολύ για όλα!!! είναι όλα υπέροχα!!!
    Να'σαι καλά! Φιλιά πολλάάάααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι ομορφα που ειναι ολα Χριστινακι μου! Σε ευχαριστω παρα πολυ !!!
    Υπεροχη εικονα.
    Θα την βαλω στην συλλογη μου εννοειται
    Πολλα φιλια γλυκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ