Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην Κομνηνών

Αν ποτέ δείτε μία τρελή στους δρόμους της Θεσσαλονίκης να περπατάει με το κεφάλι ψηλά και να δακρύζει κοιτώντας τα κτίρια, αυτή θα είμαι σίγουρα εγώ. Περιχαρής όπως ήμουνα μετά την θετική έκβαση των εκκρεμοτήτων μου με την γραμματεία του Πανεπιστημίου, είπα να κάνω επιτέλους εκείνο το δώρο γενεθλίων στον εαυτό μου και να απολαύσω ένα περιπατητικό διήμερο στο κέντρο της Πόλης. Καφεδάκια, συναντήσεις, λίγα ψώνια για τον χειμερινό ανεφοδιασμό και πολλές, πολλές φωτογραφίες. Σήμερα θα σας χαρίσω ένα στιγμιότυπο από την προσφάτως ανανεωμένη οδό Κομνηνών και θα σας προτείνω να διαβάσετε και αυτό: Προλαβαίνω να ζήσω;





 















Σχόλια

  1. Πρώτα-πρώτα, χαίρομαι πολύ για την θετική έκβαση :)))) Τι ωραία, η Θεσσαλονικιώτικη βόλτα, Χριστίνα!!! Να σαι καλά κοριτσάρα μου!!! Σε φιλώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ....Με άγχωσες, λες να μην προλαβαίνω να ζήσω;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχχαχαχαχχα θα σε έχω στο νου μου Χριστίνα μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ας ευχηθούμε να μην χαλάσουν ποτέ οι αρχιτεκτονικές ομορφιές των πόλεων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ΄ευχαριστώ για τη βόλτα Χριστίνα !!! Εχω κι έγώ ένα περιέργο πάθος για τα παλιά κτίρια, οι φωτογραφίες σου εξαιρετικές , τα συγχαρητήριά μου σ΄αυτούς που ανέδειξαν τα υπέροχα κτίρια της Θεσσαλονίκης, ομολογώ ότι έγινε καταπληκτική δουλειά!!!
    Το κείμενό σου υπέροχο, όσο μεγαλώνουμε ο χρόνος κυλάει πιό γρήγορα, τρέχει, καλπάζει, προλαβαίνουμε να ζήσουμε άραγε;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ πόσο μου έχουν λείψει αυτές οι βόλτες...........μου λείπει η Θεσσαλονικούλα!!!!!!!
    Καλό σου βράδυ Χριστίνα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ζωντανές φωτογραφίες είναι αυτές; Σαν να περπατούσα ξανά στους γνώριμους αυτούς δρόμους!
    Και τώρα που είδα τις φωτογραφίες συνειδητοποίησα ότι έχω να έρθω Θεσσαλονίκη σχεδόν 4 μήνες! Καιρός να κάνω τη βολτίτσα μου, μου φαίνεται....
    Ελπίζω να πέρασες τόσο καλά και να απόλαυσες την απόδραση στην πόλη σου όσο εμείς τις φώτο :-)))
    Καλό ξημέρωμα κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ή η Κομνηνών έγινε αγνώριστη ή εσύ βγάζεις πολύ ωραίες φωτογραφίες!!! Μάλλον και τα δύο και μόλις συνειδητοποίησα ότι έχω πολύ καιρό να κατέβω στο κέντρο με τα πόδια.
    Κάνε το χρόνο φίλο σου και θα ζήσεις αυτό που σου αναλογεί...
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα κτίρια και φανταστικές οι φωτογραφίες σου, οι οποίες με ταξίδεψαν κάπου που δεν έχω πάει ποτέ...
    Καλή Κυριακή εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ ! Θεσσαλονικιά μου καρντασίνα! Υπέροχη παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μόλις τώρα συνειδητοποιώ ότι έχω να ανέβω Θεσσαλονίκη αισίως...5 χρόνια!!!
    Κάποτε ερχόμουν κάθε καλοκαίρι, αλλά τώρα πια...πάει καιρός...
    Πολύ χάρηκα με τη βόλτα μας σήμερα, μου έφτιαξες το κέφι!!! Μου αρέσει πολύ να βλέπω φωτογραφίες!!! Και χάρηκα ακόμα πιο πολύ με τα ευχάριστα νέα! :)))
    Όσο για το κείμενό σου, τι να πω, είναι αληθινό πέρα για πέρα, όμως αρκεί να χαιρόμαστε την κάθε στιγμή, να ζούμε τη χαρά, τη λύπη, την αγάπη, να τη μοιραζόμαστε... να, κάπως έτσι είμαστε γεμάτοι, νομίζω :)
    Σε φιλώ πολύ γλυκά και σου εύχομαι μια πολύ όμορφη Κυριακή! :)))))


    υγ1: Να μας πηγαίνεις συχνά βολτίτσες!!
    υγ2: Parov Stelar και Lost in Amsterdam, σταθερή αξία για εμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφη βόλτα μας έκανες... κι εχω τοσα χρόναι να ανεβω Θεσσαλονικη :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή επιτυχία με την σχολή σου Χριστίνα!!! Τι ωραία βόλτα μας πήγες!!
    Εχω δυο χρόνια να ανέβω στην λατρεμένη Θεσσαλονίκη!!! Με τα ονόματα στους δρόμους δεν τα πάω καλά, άσε δεν παίζομαι, αλλά από προσανατολισμό ούτε gps να χα καταπιεί!!!! :))) Τώρα προσπαθώ να συντοντιστώ να καταλάβω που είσαι!!! Αχαχαχα!!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν ήμουνα στη Θεσσαλονίκη σίγουρα θάμασταν δυο τρελλές που θα περπατούσαμε με τα κεφάλια ψηλά,δακρυσμένα.ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΟΛΗ!!!
    Μου θύμισες ό,τι έζησα το Μάϊο που μας πέρασε κι ο,τι κι εγω κατέγραψα και ανάρτησα (ίδιες εικόνες ακριβώς)
    Σου εύχομαι ΝΑ ΖΕΙΣ & Ν ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ την Πόλη που ζεις. Είναι Μοναδική!
    Καλή σου μέρα Χριστίνα
    οσο για τα εμπόδια της τελευταάις σου ανάρτησης ΘΑ ΤΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ αφού είσαι Ζακυνθινιά ψυχή τσης ψυχή μου, δε θα δακρίσεις με τα αρχοντικά μιας άλλης πόλης; Ψάχνω να βρω την ανάρτησή σου!!!
      Σε ευχαριστώ Χαρά μου που πέρασες!!!

      Διαγραφή
  15. Συγγνώμη Κυρία, κάπου εδώ είχα αφήσει ένα σχολιάκι ,τόσο δα,εξηφανίσθη;;;;Εχω φάει όλες τις αναρτήσεις και δε με βρίσκω πουθενά,επειδή είναι περασμένη η ώρα και οι ομορφιές της Θεσσαλονίκης είναι ατέλειωτες και η ίδια πλανεύτρα,αφήνω τη δικη μου εμπειρία http://kantomagapi.blogspot.gr/2014/05/blog-post.html και σας Καληνυχτίζω...απόψε θα την ονειρευτώ μέσα απο τις όμορφες φωτό σου Χριστίνα.
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ να σαι καλά Χαρά μου! Καμιά φορά χάνονται τα σχόλια, ανάλογα τον browser! Τέλειο το αφιέρωμα σου! Σ ευχαριστώ πολύ που μου απάντησες!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ