Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γεννέθλια!!!



Και ναι σήμερα είναι η μεγάλη μέρα που κάθε άνθρωπος μετά τα 26 θέλει να ξεχάσει. Ναι η αφεντιά μου έχει γενέθλια σήμερις και κάθε προσφορά στο παγκάρι των ευχών είναι καλοδεχούμενη. Η μάνα μου εν τω μεταξύ έχει εδώ και πέντε μέρες που κλαίει. Πήγε σαν τον ανώμαλο και μπαστακώθηκε κάτω από την κλινική που με γέννησε με το ποδήλατό της και το κοντό της παντελονάκι κι άρχισε να κλαίει. ''Βρε τι έχεις κοπέλα μου;'' τη ρώτησαν οι περαστικές κυρίες. "Να εδώ είχα γεννήσει το παιδάκι μου!'' και οι κυρίες σταυροκοπήθηκαν νομίζοντας πως έχω πεθάνει.

Με σοβαρές αυτοκτονικές τάσεις, με τον ομφάλιο λώρο περασμένο σαν θηλιά γύρω από τον λαιμό μου, δεν έλεγα να βγω με καμία κυβέρνηση. Να, σαν το ανιψάκι της καρδιάς δηλαδή. Δυο μερόνυχτα κοιλοπονούσε η μάνα μου και με τα πολλά βγήκα Κυριακή με την ηλιόλουστη αυγούλα. Κι αν ο τόπος και το σημείο που γεννήθηκες σε χαρακτηρίζει, εγώ γεννήθηκα στην οδό Μαρία Κάλας στη νέα παραλία Θεσσαλονίκης, δίπλα από τις καφετέριες και θέα τον Θερμαϊκό. Η κλινική σήμερα βλέπει απέναντι το Μέγαρο μουσικής. Χμμ όχι κι άσχημα αν σκεφτεί κανείς ότι και κλασσικό τραγούδι κάναμε και καφέδες πίνουμε μπόλικους και βόλτες στην παραλία με το κιλό. Το μόνο κακό είναι πως κάθε μέρα τη βλέπω σαν Κυριακή. Δηλαδή, μισώ τη ρουτίνα και τις αγκαρίες.


Το μεγάλο που προνόμιο ήταν πάντα ότι ήμουν το στερνοπούλι από το σόι του πατέρα μου και η πρωτότοκη από το σόι της μάνας μου. Οπότε όλοι οι παππούδες ήταν κατουρημένοι στα βρακιά τους. Κι όταν λέω όλοι οι παππούδες, εννοώ όλοι, ακόμα  και τα αδέρφια των παππούδων μου αλλά και οι γείτονες που δεν είχαν ακόμα εγγονάκια. ( Εμ παλιά Θεσσαλονίκη βλέπετε, με άλλες παραδόσεις. Όλη η γειτονιά μια οικογένεια) Οπότε σύνολο αν τους μετρήσω έχουμε σίγουρα 4 παππούδες και 4 γιαγιάδες, συν τις θείες και τους θείους που ήταν πιτσιρικάδες και με είχαν σαν μπρελόκ. Πολύ βολική κατάσταση αν σκεφτεί κανείς ότι ο γάμος των γονιών μου ήταν μια τεράστια αποτυχία. Οπότε όταν γινότανε στο σπίτι το έλα να δεις από τους καβγάδες και τις εχθροπραξίες, εγώ έτρεχα στις γιαγιάδες μου για τηγανιτές πατάτες. Και τι τηγανιές πατάτες, λουκούμι. Ριγανάτες και ψιλοκομμένες με τρομερή μαεστρία. Κι ο καλός μου ο παππούς-θείος που πολύ πόναγε η ψυχή του με τα χαμπέρια των γονιών μου, έτρεχε κάτω στο καπάνι για να μου αγοράσει τις καλύτερες σαλάτες. Πάπρικες, μουστάρδες, τυροκαφτερές, ρωσικές. Να μην πω για τους ξηρούς καρπούς και τους χουρμάδες. Έτσι ήταν οι παλιοί οι άνθρωποι που πέρασαν κατοχή. Για κείνους η αγάπη περνούσε πρώτα από το στομάχι. Κάθε άνθρωπος που πέρναγε το κατώφλι του σπιτιού τους έπρεπε να φύγει χορτάτος κι ας ήταν φαγωμένος.


Βέβαια κάθε μικρό παιδί έχει πάνω από όλα ανάγκη τους γονείς του. Αυτό είναι ένα κενό που δεν καλύπτεται με τίποτα ειδικά όταν οι προστριβές και τα προβλήματα ακολουθούν το παιδί ακόμα και μετά την ενηλικίωσή του. Παρ όλα αυτά όμως η οικογένεια είναι κάτι πολύ πιο ευρύ από το κλασσικό μοντέλο μπαμπάς- μαμά- παιδί και συμπεριλαμβάνει όλους εκείνους τους ανθρώπους που έχουν να δώσουν απλόχερα την αγάπη τους. Κι ίσως μέσα από κάποιες επώδυνες και δυσάρεστες καταστάσεις, κάποια παιδιά που δεν ανήκουμε σε συμβατικές οικογένειες, να έχουμε μάθει με αυτόν τον τρόπο να είμαστε πολύ πιο ανοιχτοί και δεκτικοί στην αγάπη των τρίτων. Κάθε γυναίκα μπορεί να γίνει μια δεύτερη μάνα και κάθε άντρας ένας δεύτερος πατέρας. Κι έτσι όπως το πληγωμένο παιδί είναι αχόρταγο για αγάπη ανοίγεται , ανοίγεται και στο τέλος φτάνει να έχει μια ασύλληπτα μεγάλη οικογένεια από ανθρώπους που δεν χορταίνουν να το αγαπούν. Θείες, θείοι, ξαδέρφια, γείτονες, φίλοι, πεθερικά, ανίψια, δάσκαλοι, καθηγητές, γιατροί, πνευματικοί. Κι η οικογένεια όλο και μεγαλώνει, όλο και μεγαλώνει. Κι έτσι ο πόνος γίνεται ευκαιρία για να νιώσεις, να σε νιώσουν και να προσφέρεις όπως έλαβες  κι εσύ από τρίτους.


Από του χρόνου θα σβήνω κεράκια μαζί με το νεογέννητο ανιψάκι μου και ποιος ξέρει ίσως αποφασίσει ο πελαργός να πετάξει κι από δώ μεριά...

Τα πόσα κλείνω δε θέλω να τα μετρήσω. Ξέρω ότι μεγαλώνω και μου είναι αρκετό. Εξάλλου οι συγκλονιστικές φωτογραφίες που έχω αναρτήσει αποδεικνύουν περίτρανα πως γεννήθηκα στην εποχή της βιντεοκασέτας. Τα σημερινά παιδιά θα έχουν ενθύμιο ψηφιακές φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης κι εμείς σκαναρισμένες αναλογικές με αυθεντικό πρωτότυπο hippster φίλτρο. Α να μια μαλακία που μπορούμε να λέμε τώρα που η μόδα έχει γυρίσει. Ότι οι φωτό είναι του 2000 αλλά πειραγμένες. Χοχοχοχο Η ξανθόψειρα στις φωτογραφίες είμαι εγώ. Δεν έχω αλλάξει και πολύ από τότε, την ίδια βλακεία κουβαλάω και τώρα.

Άντε τσίου ρε παιδιά! Φιλούσια!





Κι επειδή κεράκια δεν παίζει να σβήσουμε θα σβήσουμε σοκολάτες. ΙΟΝ γάλακτος... (πεσκέσι του συζύγου)  μμμμμ η πρώτη σου αγάπη και μοναδική...!!!!!!!!


Σχόλια

  1. Χρόνια πολλά και καλά αστέρι μου γεμάτα με ότι αγαπάς!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πολύ ωραία η ανάρτηση σου!
    Πολλά γλυκά φιλιά σου στέλνω:))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά, καρντάσαινα! Πάντα να δίνεις και να παίρνεις πολλή αγάπη!
    Και που γεννήθηκες την εποχή της βιντεοκασέτας δεν πειράζει. Κάποιοι άλλοι γεννηθήκαμε την εποχή της ΥΕΝΕΔ και στα '80ς είχαμε τα μαλλιά χαίτη ή περμανάντ και φορούσαμε βάτες και στις μπλούζες (μπρρρ!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοριτσάκι μου γλυκό, πολύχρονο, με υγεία, και χαρά!!! Αν αποφασίσει ο πελαργός να περάσει από κει, να ξέρεις την καλύτερη δουλειά θα κάνει :))) Θα είσαι γλυκιά μανούλα!!! Μα κι αν όχι, θα είσαι ένα γλυκό πανέξυπνο και ταλαντούχο πλάσμα, που θα γεννάει έτσι κι αλλιώς!!! Γλυκά τα χρόνια σου μωρό μου, όπως οι σοκολατίτσες του συζύγου :))) Σε φιλώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι η πρώτη;;; Είναι το τυχερό σου να σου ευχηθεί πρώτη η Αθήνα!!!! Χιλιόχρονη Χριστινάκι και του χρόνου σου εύχομαι διπλή!!!! Να είσαι πάντα χαρούμενη και αισιόδοξη και να μην σε πτοεί καμία αναποδιά της ζωής, όπως τώρα!! Να περάσεις μία όμορφη μέρα γενεθλίων μαζί με τους ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπάνε! Να σαι γερή και δυνατή και όλα τα άλλα θα έρθουν....! Α, και να συνεχίσεις να γράφεις! Είναι σημαντικό για εμάς!!!! Φιλάκια από το ourathens!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά κοριτσάκι μου να εκατοστήσεις ,!!!να είσαι ευτυχισμένη !!!και χαρούμενη.!!
    Ευχομαι απο καρδιας να γίνεις και εσύ μανούλα ,και η κάθε μέρα σου να είναι Κυριακή....σ'αγαπάμε !!σαν τα παιδιά μας!!Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να γράφεις.Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σαν τη Σοφία κι εγώ , παιδί της ΥΕΝΕΔ ,,,σου εύχομαι ολόψυχα να είσαι τόσο τυχερή μέσα στις ατυχίες σου!
    Χρόνια πολλά και καλά Χριστίνα μου , με αγάπη!
    Και είμαι σίγουρη ότι έχεις να δώσεις πολλά όταν θα έρθει η ώρα να γίνεις μάνα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστινάκι απολαυστικό, θα πω τα συνηθισμένα μου, από καρδιάς: κάθε επιθυμία σου ευχή μου! Να έχεις υγεία και αγάπη!
    Πολλά γιορτινά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αλεξάνδρα,
    Άμυ,
    Αριστέα,
    Βίκυ,
    Ειρήνη,
    Μεταξία,
    Σοφία
    (Σας έβαλα αλφαβητικά)
    Ρεεεε κορίτσια θα κλάψω! Θα βάλω όλες τις ευχές σας σε ένα μικρό λεύκωμα.

    Σαν πολύ θάρρος με δίνετε όμως και θα αρχίσω να σας λέω ιστορίες και σταματημό δε θα χω! Δώσε θάρρος στο χωριάτη που λένε!

    Με σκλαβώσατε και πιο πολύ με κάνετε χαρούμενη γιατί ξέρω πως όλες αλλά και όλοι βρισκόμαστε εδώ γιατί βρήκαμε μέσα από τα ιστολόγιά μας μια δημιουργική διέξοδο στα ζόρια μας και στα αδιέξοδά μας. Καημός μοιρασμένος δεν είναι ποτέ καημός. Κάτι όμορφο γίνεται εδώ πέρα μέσα σε αυτά τα λημέρια του διαδικτύου. Αλλά καλύτερα να σας τιμήσω με ένα σωστό και αξιοπρεπές αφιέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλααααααά!!!
    Ξέρεις γιατί γουστάρω τις αναρτήσεις σου; Γιατί είναι ντόμπρες, έχουν πολύ χιούμορ, έχουν προβληματισμούς, έχουν μελαγχολία, έχουν και αισιοδοξία. Κι επίσης να σου πω ότι αφήνω για ώρα ανοιχτό το blog σου για να ακούω την μουσική.. Μου έμαθες κάποια που δεν γνώριζα και σε ευχαριστώ!
    Μέσα από την καρδιά μου σου εύχομαι η αγάπη που παίρνεις τώρα να διπλασιάζεται μέρα με την μέρα και οι δυσκολίες να λιγοστεύουν. Όσα ονειρεύσαι να τα ζήσεις με τον άντρα σου παρέα, τα πιο δυνατά και τα πιο ωραία! (ουπς έκανα και ρήμα!χεχε)

    Χαίρομαι πολύ που σε συνάντησα εδώ κι ελπίζω να γνωριστούμε και από κοντά!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και καλά γλυκιά μου Χριστίνα! Πάντα υγεία, αγάπη και πολλές χαρές να έχεις μαζί με τα αγαπημένα σου πρόσωπα!!! Κάθε ευτυχία σου εύχομαι ολόψυχα!!!
    Στα χρόνια της βιντεοκασέτας κι εγώ, αλλά δεν είχαμε τη νοοτροπία τη δική σας, να είναι οι άνθρωποι τόσο ανοιχτοί και δοτικοί, να αγαπούν και τα άλλα παιδιά της γειτονιάς. Μέσα στην ατυχία σου, έφτιαξες μια υπέροχη και τεράστια οικογένεια!!!
    Να'σαι καλά και να περνάς πολύ όμορφα την κάθε σου μέρα!!!
    Χιλιόχρονη!!! Να σε χαιρόμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά γλυκιά ξανθόψειρα.
    Εγώ προχθές είχα γενέθλια και σβήσαμε κεράκια σε κάτι πιτόγυρα!
    Να είσαι πάντα γερή και δυνατή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Χριστινάκι μου.........να σαι πάντοτε χαρούμενη κι ευτυχισμένη.....!!!!!!!!!!
    Κάθε σου όνειρο, ευχή μου :)))
    Μου άρεσε η αναδρομή στην μέχρι τώρα ζωή σου....και χαίρομαι που έχεις κρατήσει τις όμορφες αναμνήσεις... :)
    Φιλιά πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλάάάααααααααααααααααααα!!!
    Πολύχρονη να είσαι Χριστινιώ! Με υγεία και αγάπη! Ό,τι επιθυμείς, ευχή μου! Ό,τι καλύτερο σου εύχομαι!
    Τι φατσάκι τρελό ήσουν! :))))
    Να περνάς πολύ όμορφα και να χαίρεσαι την κάθε στιγμή με όσους αγαπάς!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δε μου λέτε; Γίνεται να έχω και αύριο γενέθλια γιατί μου άρεσε πολύ σήμερα;

    Αναστασία
    Αλέξανδρε
    Κατερινάκι
    Πέτρο
    Ωραιοζήλη
    (ξανά αλφαβητικά)
    η δεύτερη γύρα από φιλιά πάει σε εσάς! Μουτς!

    Να είναι τόσο γλυκές οι ζωές σας όσο γλυκές είναι και οι ευχές σας κι ακόμα παραπάνω !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια σου Πολλά κορίτσι μου! Χιλιόχρονη , δημιουργική και λαμπερή! Και γω στις 27 Ιουλίου έσβησα αισίως 26 κεράκια σε δυο τουρτες αχαχχαχα! Ομορφούλα που ήσουν, άρα και τωρα θα είσαι κουκλα! Μια ΙΟΝ γάλακτος και σε μενα, άλλωστε η κινηση μετράει και ότι δεν το ξέχασε ο αντρούλης σου!
    Καλό μας ξημέρωμα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά και καλά Χριστινάκι μου!
    Είσαι ένα κουκλάκι ζωγραφιστό μικρή και μια μοναδική προσωπικότητα "μεγάλη".
    Με συγκίνησε πολύ η ανάρτησή σου. Κατάθεση ψυχής. Μα αυτό που εγώ αποκόμισα ήταν η αγάπη που σου δίνει μια μεγαααλη οικογένεια. Οι περισσότεροι κλεισμένοι στο μικρόκοσμό μας, ξεχνάμε πως οι άνθρωποι που μας αγαπάνε και που μπορεί να μην έχουν καν σχέσεις αίματος με εμάς, δεν παύουν να αποτελούν οικογένεια, γιατί απλά η αγάπη μας κάνει όλους αδέρφια.
    Δεν θα σε ρωτήσω πόσα έκλεισες, από τις φωτογραφίες συμπεραίνω ότι πάνω κατω είμαστε στην ίδια κατηγορία.
    Θα σου ευχηθώ ολόψυχα ο Θεός να σου χαρίσει ένα παιδάκι όταν είναι η ώρα του να ρθει, έως τότε απόλαυσε τις ΙΟΝ με τον άντρα σου (γιατί όταν έρθει τό παιδί πως να το κάνουμε θα μπουν όλα σε 2η μοίρα), μάθε από το ανηψάκι σου (να σας ζήσει !!!!!!), ζωγράφισε-όπως πολύ καλά ξέρεις να κάνεις και βάλε χρώμα και ομορφιά στον τοίχο σου με τις λέξεις που μ'αρέσει τόσο να διαβάζω.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια χαρά και χρόνια σου πολλά!
    Πολυ ωραια ανάρτηση... με πηγες πισω στα παιδικά μου χρόνια.

    2οροφη τουρτα! Τι ειπες τώρα, νομιζω οτι ειχα μια τετοια (αλλά σοκολάτα) στις αρχες δημοτικού.
    Εγω ημουν fan της Lacta ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια σου πολλά Χριστίνα μου!!! Να τα χιλιάσεις !!!! Πολλές ευχές για ότι καλύτερο... υγεία, αγάπη, ευτυχία και ότι άλλο επιθυμείς!!! Ακόμη μια φοβερή ανάρτηση... φοβερή πένα και flashback στον χρόνο !!! Άσε που έχεις γενέθλια την ίδια μέρα με τη μικρή μου αδελφή...!!! Πολλά φιλιά!!! Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα αν και καθυστερημένα!
    Να είσαι πάντα γερή και να μας καθηλώνεις με τις όμορφες αναρτήσεις σου...εννοείται πως όλες σου οι επιθυμίες είναι ευχές μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μουά οσί με χρονοκαθυστέρηση χρόνια πολλά Χριστίνα!! Υγεία, αγάπη και μπόλικη δημιουργία!!!
    Κι εγώ με τον λώρο τυλιγμένο!!! Να σαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου κοπέλα μου!!
    Φιλάκια πολλά και καλή σου βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το ξερωωωωωωω.. Αργησα!! Δεν φταιω εγω..
    Μια η δουλεια, μια και ο υπολογιστης..Ολα τα χω χασει..
    Συγκινηθικα και χαμογελασα τοσο σε μια αναρτηση τοσο αληθινη και τοσο...εσυ.
    Χρονια σου πολλα γλυκο μου κοριτσι.
    να εισαι παντα γερη και υγιης και μεσα απο τις καταστασεις να γινεσαι πιο δυνατη.
    Πολλα φιλια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά μικρό μου!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=2g9flH1YNuI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. λένε ότι οι ευχές γίνονται δεκτές 40 μέρες...
    ναι..ναι.. θα μπορούσε να είναι και χειρότερα.. με την "τύφλα" μου..
    εντάξει είμαι στο δεκαήμερο..ουφ!:pp

    εύχομαι κοριτσάκι μου μοναδικό... όλες οι ευχές που δέχτηκες να γίνουν πραγματικότητα..
    και μη ξεχνάς...
    κάθε κεράκι..που προστίθεται κάθε χρόνο..στην τούρτα των γενεθλίων σου.. δεν σημαίνει ότι μεγαλώνεις..
    απλά... κάνουν τη ζωή σου πιο φωτεινή...:))

    έχεις τον θαυμασμό και την αγάπη μου..

    αν και καθυστερημένα..
    ΧΡΌΟΟΟΟΟΟΝΙΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....

    σμούτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα....χρόνια σου πολλά .. αγάπη και υγεία...και ευτυχισμένες στιγμές με ανθρώπους που πραγματικά σε νοιάζονται και σε αγαπούν...πονεμένη η ψυχή σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ