Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

διαγαλαξιακό magazino #1 [ ταξίδι στο Όσλο]


Άλλη μια στήλη έρχεται να προστεθεί για να καλύψει το φάσμα των θεμάτων που μου αρέσει να σας παρουσιάζω. Κι αφού το Βάλε καφέ καθιερώθηκε σαν μία σατιρική στήλη, δεν έμενε παρά να φτιάξω και μια συμπληρωματική. 

Διαγαλαξιακό magazino λοιπόν κι ο Θεός βοηθός. 

Έπιασε χιονιάς και είπα να σας ταξιδέψω Bόρεια, μέσα από το φωτογραφικό υλικό που μου χάρισαν οι κοσμοταξιδεμένοι φίλοι μου. Στο Όσλο λοιπόν, όπου τα προβλήματα της Ευρώπης δεν τους αγγίζουν ούτε στο μικρό τους το δαχτυλάκι.


Ωραίες περατζάδες με ευάερες πλατείες και ιστορικά κτίρια, ολίγον μπαρόκ, ολίγον νεοκλασικά, ολίγον μοντέρνα. Ολίγον απ όλα τέλος πάντων! Και να το πω; Πώς όση συμπάθεια τους είχα μικρή σαν χεβματαλάκι, καθότι το σκανδιναβικό heavy metal έχει αφήσει και συνεχίζει να αφήνει εποχή,  τόσο με τούτα και μ' εκείνα άρχισαν να μου τη δίνουν στα νεύρα. Κι αναφέρομαι φυσικά στην οικονομική συμμαχία που έχουν κάνει όλες οι βόρειες χώρες με τη Γερμανία. Αλλά όχι δε θα επεκταθώ σε περισσότερες κακίες...



Και γιατί να επεκταθώ όταν οι εσωτερικοί εχθροί της χώρας μας είναι περισσότεροι; 
Δεν ξέρω αν υπήρξε έστω κι ένας Έλληνας χθες που αγαπάει την Ελλάδα, να μην συγκινήθηκε με αυτό που είδε μέσα στη Βουλή. Που επιτέλους θα μπορούμε να περνάμε από μπροστά της και να καμαρώνουμε αντί να την μουτζώνουμε.  Κρατάω όμως τα σχόλιά μου για τον καφέ..



Τρελή Αποκριά

Τρεις μέρες πριν την Τσικνοπέμπτη και όλοι αρχίζουμε και χαζεύουμε τα παιδικά κοστουμάκια που μας φόραγε η μαμά μας και αναπολούμε τι στα αλήθεια θέλαμε τότε να γίνουμε όταν μεγαλώσουμε; Γιατί μη που πείτε πως το κοστουμάκι που διαλέγει ένα παιδί δεν έχει σχέση με αυτό που ονειρεύεται να γίνει σαν μεγαλώσει;

Αυτήν την ιδέα δουλέψαμε στο χειμωνιάτικο τεύχος της Αλεξάνδρας που μπορείτε να το ξεφυλλίσετε εδώ: woman's magazine Αλήθεια εσείς τι θέλατε να γίνετε όταν μεγαλώσετε; Τα καταφέρατε ή ακόμα το παλεύατε; Εγώ ακόμα το παλεύω... Βασικά ήθελα να γίνω πολλά πράγματα και τα δοκιμάζω όλα ένα ένα.. Έχουμε ακόμα καιρό μπροστά μας.

Κι από σήμερα το απόγεμα η μπλογκογειτονιά έχει και το δικό της ραδιόφωνο που εκπέμπει από τη συχνότητα της Αλεξάνδραςwoma's radio

Κι όσο θα ακούτε τις εκπομπές της, θα μπορείτε να περπατήσετε μαζί μου και στο Καπάνι της Θεσσαλονίκης στο Salonique mon amour.


Καλημέρα!




Σχόλια

  1. Ωραίο το Όσλο.
    Λάτρεψα αυτό που έγινε έξω από την Βουλή. Μακάρι οι Έλληνες να ξυπνήσαν από την χειμαιρία νάρκη.
    Μακάρι.
    Εγώ αυτό που ήθελα πάντα να γίνω το κατάφερα. Μα κάθε μέρα γίνομαι και λίγο πιο πολύ.
    Καλημέρα και καλή μας εβδομάδα Χριστινιώ μου.
    ΥΓ: Πολύ καλή επιτυχία στην Αλεξάνδρα μας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πιστεύεις; ακόμα δεν μπορώ να συνηθίσω ότι λέγοντας ελληνική κυβέρνηση δεν εννοείται πλέον εκείνο το τέρας που σε έχει βάλει στο μάτι!!!!
    Να πω και το δικό μου πόνο: τρομάζω με τους ανθρώπους που εύχονται η κυβέρνηση να αποτύχει, με αυτούς που "προβλέπουν" ότι θα φάει σφαλιάρα και το χαίρονται....
    Ωραία η καινούρια στήλη! Ταξιδεύοντας σε αυτές τις χώρες νομίζεις ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν 'εχουν σκουπίδια!!!!
    Α, κι εγώ δοκιμάζω διάφορα, αν και έχω και τα στανταράκια μου!
    Σ' ευχαριστώ για την αναφορά στην καινούρια μου λατρεία!!!!
    Καλή μέρα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα κουκλα! ανοιξες μεγαλο θεμα, αλλα περιμενω τον καφε καλυτερα. και εχουμε εσωτερικους εχθρους και ωρες ωρες ειμαστε αξιοι της μοιρας μας. τεσπα...μεγαλη κουβεντα. κραταω μονο τη φαση της ΤσικνοΠεμπτης!!!!!

    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χείμαρρος όπως πάντα Χριστίνα μου, το ένα θέμα διαδέχεται το άλλο και όλα μαζί δένουν. Για τις Σκανδιναβικές χώρες τι να πει κανείς παρά μόνο "Απ έξω απ τον χορό πολλά τραγούδια λες". Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα και αν θέλεις πέρνα από το μπλογκ μου να πάρεις ένα βραβείο... Φιλιά!
    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/2015/02/liebster-awards.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δείχνει όμορφη πόλη το Όσλο και αυτό με την καθαριότητά τους το παρατήρησα κι εγώ!
    Όσο για τα υπόλοιπα, βλέπω πως σιγά-σιγά επιστρέφει πίσω το χαμόγελό μας. Διστακτικά μεν, αλλά επιστρέφει.
    Ελπίζουμε...
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπα κι άλλη στήλη δεν σε πιάνουμε πια....!
    Ωραίο το ταξίδι στο Όσλο, τις τελευταίες μέρες διάβαζα ιστορία τέχνης και κόλλησα λίγο στα όμορφα κτήρια τους....!
    Καλό σου απόγευμα Χριστίνα μου κι ευχαριστώ για την όμορφη βόλτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όντως στον βορρά οι πόλεις έχουν αυτή την ιδιότητα της καθαριότητας και της τάξης....μια οργάνωση γενικευμένη να πώ και αυτό επειδή έχω την εμπειρία στο ότι έζησα πολλά χρόνια στο εξωτερικό....τώρα στο θέμα της Βουλής,θ'απρεπε πάντα να ήταν και να παραμείνει έτσι....αυτό άλλωστε είναι και Δημοκρατία αλλά θα σταθώ και εγω στην τρελλή Τσικνοπέμπτη που έρχεται να χαρούμε λίγο παραπάνω...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστίνα μου καλή βδομάδα. Βλέπω απογειώνεστε ...δικτυακά με ένα σωρό εξαίρετα καλούδια. Καλορίζικο και το διεθνές μαγκαζίνο με το Όσλο, που το αγαπώ, όπως και όλες τις Πόλεις του Βορρά.
    Προχωράμε λοιπόν κοπέλα μου και σε φιλώ με πολλές ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες φωτογραφίες!
    Αυτοί όμως ζουν σ' ένα δικό τους κόσμο κι εμείς εδώ κάτω δεν τους αγγίζουμε!
    Πολλές προτάσεις σήμερα πέφτουν στο "σπιτάκι" σου!!!
    Καλή εβδομάδα, κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το παγωμένο Οσλο κρύβει πολλές ομορφιές...και για να ταιριαξω με το θέμα από μικρή σκεφτόμουν γιατί δεν υπάρχει στολή χιονάνθρωπου..;; ακόμα δεν ξέρω την απάντηση βέβαια :-P Αν υπάρχει αυτό θα ήθελα να ντυθώ.. σε βλέπω μη γελας!!Καλορίζικη η νέα στήλη και καλοτάξιδες πι αναρτήσεις Χριστίνα μου!!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Χριστίνα μου!!! Αλίμονο κι ο γιός μου ο μικρός θελήσει να γίνει αυτό που θα ντυθεί!!! Δεν νομίζω πως θέλουμε να γίνουμε αυτό που θα ντυθούμε.... εγώ ας πούμε δεν θέλησα ποτέ να γίνω αξιωματικός.... απλά μου άρεσε η στολή, χα, χα! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "ήθελα να γίνω πολλά πράγματα και τα δοκιμάζω όλα ένα ένα" !!! Η πιο σωστή προσέγγιση, πραγματικά !!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έχω ζηλέψει ως τώρα τις βόρειες χώρες καθόλου :)
    Μικρή ήθελα να γίνω δασκάλα. Εν μέρη το πέτυχα και το έκανα στη ζωή μου!
    Ήθελα όμως να γίνω και μαμά .....αυτό δεν έγινε :(
    Φιλάκια πολλά Χριστινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάτσε δεν έχω μεγαλώσει ακόμα, χεχε Πολλά ήθελα (και θέλω να γίνω) και ακόμα το παλεύω και αλλάζω γνώμη στη πορεία! Πάντως θα ντυθώ γκάγκστερ οπότε κατάλαβες τι μυαλά κουβαλάω χαχα
    Σαν την Ελλάδα δεν υπάρχει τίποτα αλλά μου αρέσει να ταξιδεύω και να μαθαίνω για άλλες χώρες!
    Με γεια η στήλη λοιπόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πως μου ξέφυγε το Όσλο απορώ! Αλλά κι εγώ έχω πάει Γερμανία κι ενώ το χιόνι έπεφτε ράιτ θρου, τα πάντα όλα λειτουργούσαν άψογα! Εγώ ήθελα να γίνω συγγραφέας πάντως! Αχαχα! Μάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ