Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μια πρώτη αποτίμηση


 Μετά την ολοκλήρωση του Euro-group της 20ης του Φλεβάρη πάλι οι γνώμες ήταν συγκεχυμένες για το αν βγήκε κάτι καλό ή όχι. Εντελώς πρακτικά θα καταθέσω την παρατήρηση πως ο ΣΥΡΙΖΑ έπεισε τους ψηφοφόρους στις εκλογές για δύο βασικούς λόγους. Ο ένας ήταν γιατί τα στελέχη του δεν βαρύνονται με διαπλοκές και ο άλλος για το ότι δήλωσε πως επιθυμεί την παραμονή στην Ευρώπη αφού η πλειοψηφία του κόσμου συντάσσεται με την προοπτική αυτή. 

Δυστυχώς ή ευτυχώς αν ο λαός αποζητούσε έξοδο από την ΕΕ θα ψήφιζε ΚΚΕ ή ΑΝΤΑΡΙΣΙΑ. Έτσι τουλάχιστον πιστεύω. (διορθώστε με) 
Δεν αξιολογώ το τι είναι ορθό. Σε καμία περίπτωση. Απλά καταγράφω τα δεδομένα που έχουμε.

Οι διαρροές λένε πως η Γερμανία μάλλον ενοχλείται και πλήττεται από την παραμονή μας στην ευρωζώνη, γιατί μία αριστερή δύναμη στην Ευρώπη της χαλάει τα σχέδια. Αν όντως παίζει κάτι τέτοιο, μάλλον είναι βολικό να είμαστε η παραφωνία της Βερολινέζικης φαρσοκωμωδίας. 


Αυτό που σίγουρα συζητιέται στις λαϊκές συνελεύσεις είναι πως πρακτικά αυτή τη στιγμή η χώρα δε θα μπορούσε να επιστρέψει στη δραχμή γιατί αφενός δεν έχουμε πρωτογενή παραγωγή για να αυτοσυντηρηθούμε και αφετέρου γιατί οι πολίτες δεν δείχνουν πρόθυμοι για κάτι τέτοιο, τουλάχιστον για την ώρα. 

Συνεπώς στην παρούσα φάση εντοπίζω πως συγκρούεται η πολιτικώς ορθή βούληση με τη βούληση του λαού. Και κατά τη ρήση '' ο πελάτης έχει πάντα δίκιο'', αντίστοιχα θα μπορούσαμε να πούμε πως ο πολίτης έχει πάντα δίκιο. Και τη βούληση του πολίτη δεν μπορούμε να την αξιολογήσουμε γιατί θα είναι μάλλον προσβλητικό.
Τρώγοντας έρχεται η όρεξη. 

Για πολλά χρόνια μείναμε πίσω σε θέματα παιδείας και πολιτικής κουλτούρας. 
Ας μην ξεχνάμε πως η πλειοψηφία των ψηφοφόρων μένει ακόμα στο ''δε με εκφράζει τίποτα''. Επιπρόσθετα ο ρόλος μίας κυβέρνησης είναι να δίνει προτάσεις και όχι να επιβάλλει πολιτικές όπως είχαν κάνει προηγούμενα οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.

 Λογικότατο οι ριζοσπαστικότερες φωνές να δυσανασχετούν με τις προσπάθειες του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης να παραμείνουμε στο ευρώ, αλλά πώς μπορεί να βάλλει σαν προτεραιότητα το αντίθετο αν δεν το θελήσει και δε το ζητήσει πρώτα σθεναρά ο λαός; Ακόμα και μέχρι πριν τις κάλπες μπορώ να σας καταμαρτυρήσω πως είχα φίλους που ενώ έκλειναν προς τα αριστερά δεν ήθελαν να στηρίξουν αριστερή κυβέρνηση ακριβώς επειδή δυσανασχετούσαν με την προοπτική να βγούμε από το ευρώ. (μη μου ζητήσετε να το αξιολογήσω) 

Με τις ελάχιστες γνώσεις που έχω, συμπεραίνω πως αυτό το πρόγραμμα γέφυρα που αποζητάμε λειτουργεί σαν μια πίστωση χρόνου για να μπουν κάποια πράγματα σε τάξη. Και νομίζω πως όλοι προσδοκούμε κάτι τέτοιο, να αρχίσουμε να νοικοκυρευόμαστε και γιατί όχι στην πορεία να αρχίσουμε να κατασταλάζουμε και σαν λαός στο τι αποζητούμε. 

Μία μερίδα πολιτών υποστηρίζει πως η Ευρώπη είναι μια συμμορία μονοπωλίων και κλεφτών και όσο είμαστε εντός της, είναι σαν να συνηγορούμε στο έγκλημα. Μία άλλη μερίδα πολιτών υποστηρίζει πως μονάχα οι υπάρχουσες Ευρωπαϊκές κυβερνήσεις είναι αυτές που συντηρούν αυτήν την γάγγραινα και πως αν αλλάξει ο πολιτικός χάρτης της Ευρώπης και η οικονομική προοπτική της ηπείρου, δεν θα υπάρχει λόγος να δαιμονοποιούμε την Ένωση και την ευρωζώνη.  Η αλήθεια είναι πως το πρώτο σενάριο είναι το πιο ρεαλιστικό και το δεύτερο το πιο ρομαντικό. 

Προσωπικά δε μου αρέσει να είμαι απόλυτη και αμετακίνητη στις απόψεις μου.Μου αρέσει να παρατηρώ, να ζυγίζω και να ακούω και άλλες τοποθετήσεις και εκδοχές. Για μένα τίποτα δεν είναι αδύνατο και δεν μπορώ να κλείσω την πόρτα στο όραμα μιας Ευρώπης των λαών. Κι επειδή όλα είναι ρευστά και μάλλον θα ματαιοπονήσουμε αν εμμείνουμε στην προσπάθεια να βρούμε πιο είναι τελικά το ορθό, γνώμη μου είναι να προχωρήσουμε μπροστά και τα γεγονότα θα μας κατευθύνουν από μόνα τους. Αυτό τουλάχιστον είναι ο παράγοντας πίστη, η τρίτη διάσταση που ανοίγει ένα παράθυρο στο άγνωστο και στο άπιαστο.

Αν και λέω αν, η προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η μέριμνα υπέρ του πολίτη, νομίζω πως όποιο, μα όποιο μονοπάτι και να διαλέξουμε στο τέλος θα βγούμε εκεί που πρέπει, γιατί το Δίκαιο πάντα μας ανοίγει δρόμους! 

Βάλε καφέ #7  όσοι δεν το προλάβατε.


Σχόλια

  1. Νοίζω Αλεξάνδρα μου ότι η τελευταία σου πρόταση τα λέει όλα ότι όποιο μονοπάτι και να διαλέξουμε στο τέλος θα βγούμε εκεί που πρέπει, γιατί το Δίκαιο πάντα μας ανοίγει δρόμους Καλό τριήμερο και να περάσεις καλά φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ αρέσει Μαρία μου που κάθε φορά με προσφωνείς και με άλλο όνομα! Κάποιοι σε μελετάνε!
      Να σαι καλά Μαρία μου!!! Καλή σαρακοστή να χουμε!

      Διαγραφή
  2. Κι έχεις απόλυτο δίκιο...
    Κερδίσαμε χρόνο, αλλά και χρήμα προς το παρόν και βλέπουμε...
    Φιλιά πολλά και καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκέψεις ορθότατες και ταυτίζομαι με κάθε λέξη!!!!
    Απλή λογική λέγεται!!!
    Αυτές τις μέρες εκνευρίζομαι τόσο πολύ με όσα ακούω ή συζητώ γύρω μου, όπου ή θα περάσω σε έντονο διάλογο ή θα πω "αϊ σιχτίρ" και θα μιλήσω για ελαφριά, πολύ ελαφριά...
    Ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί επίσης γύρω μου, οι οποίοι έχουν την ίδια άποψη μ' εμάς και δείχνουν κατανόηση, υπομονή και πίστη κι ας μην είναι κομματικοί ακόλουθοι, αλλά είναι ακόλουθοι της χώρας τους, του λογικού και του δίκαιου!!!!!!
    Να περάσεις όμορφα, Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γλαύκη μου! Κι εγώ ακούω πάρα πολλά από δω κι από εκεί και γι αυτό πρέπει να μιλάμε και να ανοίγουμε δρόμο προοπτικής για τη χώρα! Συνεχίζουμε τον αγώνα Γλαύκη μου με χαμόγελο και αισιοδοξία!

      Διαγραφή
  4. Χτες η κυβέρνηση πέτυχε να κερδίσει χρόνο για να μπροεί να παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αντιμετώπσιςη της κατάστασης στη χώρα.
    Τώρα που έχει τα υπουργεία και όλα τα διαθέσιμα στοιχεία και εργαλεία στο χέρι της, θα μπορέι πλέον να καθορίσει επ' ακριβώς το περιεχόμενο της πολιτικής της.

    Και εκτός αυτού, εξέθεσε ανεπανόρθωτα τους Σαμαράδες και τους Ραχόιδες του "Ναι σε όλα".

    Άντε να δούμε πού θα μας βγάλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σταματήσει η γκρίνια όλα θα πάνε καλά. Η χώρα έχει ήδη αλλάξει σελίδα και κινδυνεύουμε να μην το πάρουμε χαμπάρι, Ο λαός βγαίνει στους δρόμους, οι φωνές μας πλέον εισακούονται, το έδαφος είναι πρόσφορο για τις εξελίξεις που θέλουμε!

      Εδώ θα μαστε να τα λέμε Μαζεστίξ!

      Διαγραφή
  5. Να ξέρεις ότι προτείνω την άποψή σου στη σημερινή μου ανάρτηση, γιατί εξέφρασες τις δικές μου σκέψεις ακριβώς!!!
    Θεσσαλονίκη-Αθήνα συμπλέουν... όβερ!!!!
    Καλή μας συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο λογική και ουσιαστική η ανάλυσή σου!
    Πολλά εύγε!

    Οι ισορροπίες είναι ευαίσθητες, τα ανθρωπάκια-μαριονέτες που 5 χρόνια τώρα "εκπροσωπούσαν" έναν λαό (άρτι -και μερικώς- αφυπνισμένο) τον οποίο ποτέ δεν εξέφραζαν, εξυπηρετούσαν στο ακέραιο τα συμφέροντα των ολιγαρχών εντός και εκτός Ελλάδας.
    Ας μην έχουμε αυταπάτες για το ποιους θα προτιμούσε να έχει απέναντί της η ΕΕ.

    Δεν θεωρώ ότι υπήρξε οποιασδήποτε μορφής "κοροϊδία" ή κυβίστηση από πλευράς της κυβέρνησης και μ' εκνευρίζει η ανυπομονησία κι η ανούσια κριτική από το πρώτο κιόλας λεπτό της ανακοίνωσης της συμφωνίας... ειδικά από ανθρώπους που, είτε με νύχια και με δόντια προσπάθησαν να κρατήσουν την Ελλάδα μέσα στο ασφυκτικό πλαίσιο των προηγούμενων ανύπαρκτων διαπραγματεύσεων είτε εκείνων που σκυμμένοι αποδέχονταν την κατάσταση και δεν τόλμησαν, δύο χρόνια πριν, να βάλουν φρένο με την ψήφο τους στις καταστροφικές πολιτικές.

    Πολλή και σκληρή δουλειά περιμένει την κυβέρνηση, τιτάνιο το έργο που έχει αναλάβει, γι' αυτό ας είμαστε καλόπιστοι, (υπο)στηρικτικοί, αλλά και εν εγρηγόρσει.

    Πολλά φιλιά και καλά να περάσεις, Ανδρομεδούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς! Εδώ γίνεται ένας αγώνας να επιβιώσει και να ορθοποδήσει η χώρα. Το να επιθυμούμε να δικαιωθούν και να εκπληρωθούν οι ιδεολογίες μας είναι πέρα για πέρα εγωιστικό. Θα έχουμε καιρό και για αυτά μόλις περάσει η φουρτούνα. Τα κοντέρ έχουν μηδενίσει και ξεκινάμε από το τίποτα!

      Αυτό που λες κι εσύ ας βγάζαμε νωρίτερα αριστερή κυβέρνηση. Τι έφταιξε και το κάναμε δεν ξέρω αλλά τώρα οφείλουμε να δείξουμε υπομονή και καλοπιστία.

      Στην τελική υπάρχουν και τα οδοστρώματα και ο ακτιβισμός. Όποιος νομίζει ότι μπορεί να προτείνει και να κάνει κάτι καλύτερο μπορεί κάλλιστα να ασχοληθεί μα τα κοινά. Πλέον οι βάσεις έχουν μπει για κάτι τέτοιο.

      Αυτά για την ώρα Ρούλα μου! Προχωράμε και βλέπουμε! Πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Θέλω να είμαι θετική. Είναι η πρώτη φορά που κάτι γίνεται , κάτι κουνιέται σε αυτή τη χώρα επιτέλους.Ας πάνε όλα προς ευχή...Καλό τριήμερο Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θέλω να είμαι θετική Λίλιαν μου! Πάντα παίρνω την καλύτερη εκδοχή και πιστεύω σε αυτήν!
      Καλή σαρακοστή καλή μου και αναμένουμε χορτοφαγικές συνταγές!!!

      Διαγραφή
  8. Έχεις δίκιο Χριστίνα! Όταν οι κυβερνήσεις δουλεύουν για το συμφέρον του λαού, τότε όλα πηγαίνουν αργά ή γρήγορα στο σωστό δρόμο, όσα εμπόδια κι αν προβάλλουν αυτοί που θίγονται! Προσωπικά θεωρώ πως μπορούμε να ελπίζουμε σε ένα καλύτερο μέλλον και μακάρι να μη διαψευσθώ για το καλό όλων μας. Έχω θετικά δείγματα και περιμένω...
    Καλό τριήμερο κοριτσάκι μου
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι νιώθω Μαρίνα μου. Έχω καλό προαίσθημα! Αν αλλάξει κάτι εδώ είμαστε να το ανατρέψουμε!
      Να μου είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  9. Ας πάνε όλα κατ' ευχή Χριστίνα μου. Σου ευχομαι καλό τριήμερο και καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστίνα μου θα μπορούσα και θα ήθελα να πω πολλά για τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ το 2012, τις θέσεις του 2015, και τις εντελώς πρόσφατες. Το έκαναν ήδη πολλές από τις αριστερές του συνιστώσες.
    Για λόγους λοιπόν "ευταξίας", πως τόλεγε ο μέγιστος ...Κωνσταντίνου "Λόγω της ημέρααααααααας......" το αφήνω.
    Θα περιμένω να δω, τις θέσεις της Κυβέρνησης που θα στείλει στους ...δημοκράτες της Ευρώπης προς έγκριση και θα επανέλθω.
    Προς το παρόν σας εύχομαι καλό τριήμερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχουν μία εμφανή στροφή προς το κέντρο αλλά αυτό δεν μπορώ να το χρεώσω στου ίδιους παρά στην νοοτροπία των Ελλήνων. Δε νομίζω πως το εκλογικό σώμα ήθελε ξεκάθαρα μία ριζοσπατική πολιτική αλλά μία πιο συντηρητική με καλό και τίμιο υπόβαθρο. Μακάρι στην πορεία ο κόσμος να υιοθετήσει πιο προοδευτικές ιδέες αλλά μέχρι τότε δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να γίνει. Ας είναι οι εξελίξεις αυτές που θα επιταχύνουν κάποιες αλλαγές στη νοοτροπία μας.

      Αναμένουμε τα της Δευτέρας και εδώ είμαστε να αξιολογούμε. Άντε καλά μας κούλουμα Γιάννη!!!!

      Διαγραφή
  11. Χριστίνα μου καλησπέρα, ήρθα απ' το καφέ της Γλαύκης. Ψύχραιμη και έντιμη η φωνή σου. Συντάσσομαι απόλυτα μαζί σου και για πρώτη φορά νιώθω πως η τύχη μας είναι σε καλύτερα χέρια. Οι εικόνες με τους μαλιστάνθρωπους που μας εκπροσωπούσαν μέχρι χτες, με προκλητική ατολμία και ανικανότητα να υπερασπιστούν την πατρίδα τους, ανήκουν στο παρελθόν. Επιτέλους είδα έναν άνθρωπο μορφωμένο, ευφυή, με συναίσθημα και ψυχή, να υψώνει το ανάστημα και να διεκδικεί. Ναι, είμαι αισιόδοξη πως γυρίζουμε εποχή σιγά-σιγά...
    Καλό σου βράδυ και καλό τριήμερο εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Μαρία που κόπιασες από τα μέρη μου. Κι εγώ έχω πολύ ρεαλιστικές απαιτήσεις και πιστεύω πως η πρόοδος έρχεται αργά με μικρά βηματάκια και με συλλογικούς αγώνες. Για την ώρα είμαι ικανοποιημένη που έφυγαν οι κλέφτες από την εξουσία και πήραν φιλότιμοι άνθρωποι τη σκυτάλη. Ήταν να κάνουμε την αρχή. Τώρα σιγά -σιγά θα τα φτιάξουμε όλα με τη σειρά. Τα αντανακλαστικά μας να είναι ενεργά και θα τη βγάλουμε τη δουλειά! Να είσαι καλά!!! Καλώς ανταμώσαμε!

      Διαγραφή
  12. Εγώ απλά προωθώ το άρθρο σου γιατί συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Χριστινιώ μου, μακάρι να ηρεμήσουν τα πνεύματα λίγο για να στρωθούμε σαν χώρα στη δουλειά.

      Διαγραφή
  13. Απλός και κατανοητός ο λόγος σου εκφράζει την κοινή λογική, τις σκέψεις όλων μας (τουλάχιστον των σκεπτόμενων) γιατί έχω ακούσει ουκ ολίγες απρέπειες (για να μην εκφραστώ αλλιώς).
    Δεν είμαι από αυτούς που στήριξαν με την ψήφο τους την σημερινή κυβέρνηση, αλλά από την πρώτη μέρα κιόλας πίστευα και προσευχόμουν σε ένα καλύτερο αύριο. Έβλεπα ότι μπήκαν με όρεξη, καθ' ότι "άσπιλοι και αμόλυντοι" από τη σαπίλα του συστήματος και ότι επιτέλους στο στόμα κάποιου ακούστηκε η λέξη ΠΑΤΡΙΔΑ χωρίς να ακούγεται ως βρισιά ή κακοήθεια....
    Όπως πολύ σωστά λες Χριστινιώ μου, να προχωρήσουμε μπροστά, γιατί όποιο μονοπάτι και να διαλέξουμε θα βγούμε εκεί που πρέπει!
    Καλή Σαρακοστή να έχουμε κουτσινάκι μου και εύχομαι την Καθαρή Δευτέρα να έρθει και η κάθαρση στις ψυχές και στη χώρα...φιλάκια πολλά (και όταν θα σου έρθω θα σου στείλω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι πολλοί μη ψηφοφόροι συντάχθηκαν με την κυβέρνηση δείχνει πολλά. Δείχνει πρωτίστως πως δεν θέλουμε να γυρίσουμε πίσω στους δοσίλογους. Αυτό για μένα είναι το μεγάλο στοίχημα να μην επιστρέψουμε πίσω στους δοσίλογους τους ταγματασφαλίτες. Ο Θεός να μας λυπηθεί και να μα καλοφωτίσει.

      (Σαλόνικα;;;;; σοβαρά μιλάς; Να μου το πεις εγκαίρως!)

      Διαγραφή
  14. Εμένα αυτό που με έχει ξαφνιάσει θετικά είναι πόσοι άνθρωποι τοποθετούνται επιχειρηματολογώντας για τα όσα συμβαίνουν. Είχα καιρό να το δω αυτό. Δεν ξέρω ρε παιδιά αν θα έρθει η ανάπτυξη, δεν ξέρω καν αν θα έρθει η αλλαγή, μα αφού εξατμίζεται η αερολογία, είναι σίγουρα μια αρχή.
    Φιλί γλυκό Χριστινιώ. Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Αυτό πού το βάζεις; Μα φύγανε επιτέλους τα μπατσικά από τις πορείες! Ο κόσμος χαίρεται να κατεβαίνει στους δρόμους!
      Καλή Σαρακοστή κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  15. Συμβαίνει αυτό που λες ακριβώς: οι ψηφοφόροι δε επέλεξαν ριζικές αλλαγές, μόνο μια ανάσα κι αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ το προσφέρει. Πιστεύω όμως ότι είναι η ώρα, εκτός από ανάσα να διεκδικήσουμε και ζωή!!!!
    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αυτό ακριβώς. Ο κόσμος έκανε ένα μικρό δειλό και δύσπιστο βήμα περισσότερο για να τσεκάρει την κατάσταση και να αποφασίσει στην πορεία. Θεωρώ ότι μπήκε το νερό στ αυλάκι και για σπουδαιότερα πράγματα.
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  16. Προσωπικά, προς το παρόν, αισιοδοξώ. Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Άσε που δεν ξέρω και καλή πρόσθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αρκεί που οι προηγούμενοι είναι πια παρελθόν και εύχομαι να μην ξαναγίνουν ποτέ ξανά, μέλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ