Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βάλε καφέ #4 (τα πατατάκια...)


-Μη πίνεις σκέτο καφέ Πάνο μου, θα σε πειράξει.
-Άσε με Έλενα δεν προλαβαίνω.
-Έστω μια φριγανίτσα βρε παιδί μου, δεν είναι σωστό να φύγεις με άδειο στομάχι!
-Άσε με γυναίκα, άσε με, έχω αργήσει!
-Έτσι κάνεις πάντα και πλακώνεσαι μετά το μεσημέρι στα πιτόγυρα. Δε σε ξέρω; Τρία κοστούμια ράψαμε τον περασμένο μήνα και τα τρία τα έστειλα να σου τα φαρδύνουν!
-Πρήξιμο είναι από το άγχος! Με τέτοιες στεναχώριες, είναι να μην κάνω κατακράτηση; Φεύγω αγάπη! Γεια σου!



Μετά από μισή ώρα στο κυλικείο της Βουλής...

-Καλημέρα κύριε Πάνο! Τι σας φτιάχνω; Το καφεδάκι σας;
-Ναι παιδί μου το καφεδάκι μου και σβέλτα γιατί άργησα!
-Καλά μην αγχώνεστε όλοι αραχτοί είναι και κάνουν τσιγάρο.
-Γι' αυτό βουλιάζουμε παιδί μου! Γι' αυτό! Γιατί είναι όλοι αραχτοί και κάνουν τσιγάρο!

Κι όσο ψηνόταν ο καφές συλογιζότανε αν είχε λίγο χρόνο να φάει μια τυροπιτίτσα ή ένα κρουασανάκι. Κάνει να κοιτάξει το ρολόι.

-Όχι ρε πούυυυυσ.... έντεκα πήγε η ώρα! Την κίνησή μου μέσα! μουρμούρισε νευριασμένα.
-Είπατε κάτι κ. Πάνο;
-Τίποτα παιδί μου να σε πληρώσω. Τσάκω ένα τάλιρο και τα ρέστα δικά σου.

Πήρε ο Πάνος τον ελληνικό του στο χέρι και πήγε σε μια γωνίτσα να τον πιει τσακ μπαμ.
''..και να σκεφτείς πως κάποιοι τον λένε τούρκικο.. ακούς εκεί τούρκικος ο ελληνικός καφές μας..'' συλλογίστηκε με τα μάτια καρφωμένα στο πλαστικό ποτηράκι του.

-Τι τον κοιτάς τον καφέ σου ρε Καμμένε και δεν τον πίνεις; Τι; Φοβάσαι μην είναι ψεκασμένος; Αχαχχαχαχαχα! ακούστηκε η τσιριχτή φωνή του Γεωργιάδη.

-Άστον! Μη δίνεις σημασία σε αυτό το νούμερο, πάμε μέσα αρχίζει η Ολομέλεια. Έφτασε πάνω στην ώρα ο Παύλος για να σώσει την κατάσταση.
-Θα τον καθαρίσω τον τσόγλανο!
-Σςςςς, κρύβε λόγια, κρύβε λόγια. Κάνε τον πολιτισμένο, ας τον αυτόν, μόνος του θα το φάει το κεφάλι του.
-Είπες φάει;;; Δε με λες έχεις τίποτα πάνω σου για τη λιγούρα; Μ έχει κόψει τρελή λόρδα σε λέω.
-Έχω κάτι πατατάκια στο μπουφάν μου βολεύεσαι;
-Αν βολεύομαι λέει; Φέρε κανένα να ξεγελαστώ.

...κι η Ολομέλεια αρχίζει...

όταν έφτασε η ώρα του Πάνου όμως...


Όλη η Βουλή από κάτω χασκογελούσε. ''Ρε τον Ψεκασμένο τι είπε πάλι;'' ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
-Μ@@@ΚΑ Χαϊκάλη θα πεθάνεις! Εσύ φταις με τα πατατάκια σου!
-Εγώ γιατί να φταίω Πρόεδρε; Εσύ είχες λιγούρες!

Κι άντε πες ο Πάνος, είναι φαγανός και ψεκασμένος, ο κ Αναστασιάδης;;;;




                                           

Εν τέλη... Το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών υποχρεώνει τον κ Γεωργιάδη να καταβάλει στον κ Καμμένο το ποσό των 35.000 ευρώ για εξύβριση και συκοφαντική δυσφήμιση... 


Κατά τα άλλα ο Γιάνης με ένα Νι συνεχίζει να μαζεύει Βαρουφίτσες... Ο Ομπάμα στέλνει επιτελείο για να ενισχύσει τις θέσεις μας στο Eurogroup, Ο Μπάμπης σήκωσε κι αυτός μπαϊράκι στο ΣΚΑΙ υπέρ του ΤΣΥΡΙΖΑ, 8 ποταμίσιοι εγκατέλειψαν τα γλυκά νερά καταγγέλοντας τον Σταυαράκη για δημαγωγία και υπονόμευση του εθνικού συμφέροντος. Αλλά ο Αντωνάκης είναι πεπεισμένος πως σε 2 μήνες το πολύ θα είναι και πάλι πρωθυπουργός. Δεν το γλυτώνει το τρελάδικο θα το δείτε... 

 Κι όσοι δεν παραλάβατε το Βραβείο Νίκης εδώ:



ΥΓ Μουσική να βάλω στο ιστολόγιο θέτε;
Όσοι έχετε πάλι προβλήματα με τη δημοσίευση σχολίων φταίει είτε ο blogger γενικά ή ο browser δοκιμάστε το Opera που πετάει!



Σχόλια

  1. χαχαχαχα
    καποιος πειναει!
    κι ας ειναι στη Βουλη! :)

    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλόοοοοο!!! :) Δεν πήρα χαμπάρι, έγιναν τέτοια πράγματα; Βρεεεε τι σου είναι ο δημόσιος λόγος!
    Καλό μήνα κορίτσι! Φιλί σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσχετο λίγο αλλά δεν πειράζει!
    Ήμουν σήμερα στο φαρμακείο. Η κυρία μετά από εμένα ζήτησε ένα τσιπραλέξ!!!
    Τρελάθηκα!!!
    Γύρισα στο γραφείο και το έψαξα και είναι αντικαταθλιπτικό φάρμακο!!!! (Λ.Τ 20,87 για όποιον ενδιαφέρεται!!)
    χαχαχαχα τέλειο το βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τον άκουσα λάιβ τον Αναστασιάδη να το λέει, ώχ, είπα, άλλος Καμένος αυτός! Οι μακαρονάδες είναι ελληνικές, ετελείωσε κύριοι! Και οι Ιταλοί να πάνε να κουρεύονται! Ακούς εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μ' αρέσει το χιούμορ σου.......! μ αρέσει......! χμμμ και ο OPERA καλός είναι......έχει βέβαια τα δικά του κουσούρια αλλά καλός είναι, τον έχω και εγώ τελευταία.
    Φιλιά πολλά Χριστίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ διασκεδάζεις! Το Opera συγκριτικά είναι κλάσεις ανώτερο!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  6. αχαχαχα! να'σαι καλά Χριστινάκι!
    Γι ατη μουσική πάλι κάνε ό,τι νομίζει αγάπη. Εγώ το θεωρώ αναπόσπαστο κομμάτι του μπλογκ μου.
    Πάντως τώρα μου ανοίγει πολύ γρήγορα η σελίδα σου.
    Δεν ξέρω σε μένα έχεις πρόβλημα;

    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δικό σου μου φορτώνει μια χαρά, αλλά μάλλον έχεις βάλλει άλλο player. Ασε μωρέ για την ώρα δε θα βάλλω.

      Μάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Ωραίο πάντρεμα του ελληνικού πολιτικού μας σουρεαλισμού.
    Μπορεί όλοι να αρχίσουν τις κωλοτούμπες και να αρχίσουν να μας βλέπουν με άλλο μάτι, ο Αντωνάκης όμως θα μείνει αμετανόητος. Έτσι. Για να έχουμε κάποιον να γελάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 2 Φλεβάρη ο κόσμος διαδηλώνει υπέρ της κυβέρνησης κι ο Τόνυ ακόμα εκεί! Μέχρι και ο Μπάμπης Παπαδημητρίου τον έφτυσε...

      Διαγραφή
  8. Η αληθεια ειναι οτι και μενα μου ανοιγει πιο γρήγορα τωρα τελευταία.
    Να χαμε μερικους καδους πατατάκια να τρωγαμε!
    Ξεπαραδιάσου Αδωνι!
    Όσο για τον κ.Βαρουφάκη έχει ενα δικο του στυλ, ερωτευσιμο , η αληθεια ειναι!
    Καλό ξημέρωμα
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε ρε gamoto δεν ξέρεις πόσο τα λιγουρεύομαι! Θέλω μια πισίνα γεμάτη από πατατάκια και να βουτάω μέσα!
      Φιλάκια κορτσούδι!!!

      Διαγραφή
  9. Ρε,κορίτσι,θα μας τρελάνεις!!!!!!!!!
    Πού τα βρίσκεις κάθε φορά τα θέματα και μας ξετινάζεις στα γέλια;Έχω πεθάνει,λέμε, με τους υδατάνθρακες.χαχαχαχαχαχααχχ κι από πίσω τα σχόλιά σου τόσο στοχευμένα!Να'σαι καλά κι εσύ και η καινούργια σου στήλη!!!!!!!!!!!!!!!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεκάκη να ξέρεις μόνο και μόνο για να γελάς σπάω το κεφάλι μου να βρω θέματα!
      Φιλάκια πολλά καλή μου!

      Διαγραφή
  10. Εντάξει τώρα η ελπίδα αρχίζει να φαίνεται καθαρά....χαχαχαχα
    Δεν ξέρω αν είμαστε για γέλια ή για κλάματα....!
    Καληνύχτα Χριστινάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, απλά οι άνδρες που δεν έχουν κάνει ποτέ δίαιτα δεν ξέρουν τι σημαίνει υδατάνθρακας!
      Φιλάκια κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  11. Πολλά γίνανε και εγω;;; χαμπάρι!!! Καλά να παθωωωω... να μάθω!!! Ο καμμένος καλα θα ηταν να παραχωρήσει τη 35 σε κάποιον που τα χρειάζεται... ορίστε μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Social media Ίρις μου! Ανοίγεις το φατσοβιβλίο και σκάνε μπροστά σου! :))) Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  12. Χριστινάκι ατελιώτο να είσαι καλά !!!! Μου έφτιαξες την ημέρα και σήμερα ....!! Καλά με τους υδατάθρακες έχουμε θέμα γενικώς.......ευτυχώς που μπορούμε να πάρουμε ένα tsipralex (20,87 Ε) και να έρθουμε στα ίσια μας......όσο για το κυλικείο της Βουλής θα το ξετινάξει ο Καμμένος άσε που οι τιμές είναι τζάμπα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Lol για το κείμενο!
    Και μόλις είδα, στην προηγούμενη ανάρτηση, ότι μου προσφέρεις κι ένα βραβείο νίκης. Ευχαριστώ πολύ, με χαρά και συγκίνηση το παραλαμβάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά, τι έκανες εδώ!
    Φοβερός συνδυασμος! Είχες έμπνευση και η γλώσσα σου ροδάνι, ε, η δική τους ήθελα να πω...
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαχαχαχαχαχαχα
    Ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δε παρακολουθώ την επικαιρότητα, έχω άλλα στο μυαλό μου αυτό τον καιρό..
    χάρηκα για το πρόστιμο στον Γεωργιάδη.. τώρα απο έσένα το έμαθα..

    Το βραβείο δε το ξέχασα.. και σε ευχαριστώ για την τιμή..

    Όταν θα είμαι έτοιμος θα το παραλάβω..
    Δεν είμαι καλά αυτές τις μέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ