Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βάλε καφέ #3 (Ο στρατηγός άνεμος...)


Πρωί-πρωί με την αυγούλα, δωδεκάμισι το μεσημέρι... δύο Σαλονικιοί φοιτητές (αιώνιοι γκούχου-γκούχου) πίνουν φραπέ στο Λευκό Πύργο...

-Ρε συ μ@@κα θα τρελάθώ! Σε μιλάω υπάρχει Θεός ρε μ@@κα! Πριν ένα μήνα η μάνα μου άναψε μία λαμπάδα στον Άγιο Δημήτριο δύο μέτρα, να πάρω το πτυχίο μου πριν με διώξουν απ'τ η σχολή κι ένα μήνα μετά βγήκε ο ΣΥΡΙΖΑ!
Ρε μ@@κα ούτε στο matrix δεν γίνονται αυτά τα πράγματα! Θαύμα σε λέω! Θαύμα!

-Μαλάκα το θαύμα δεν είναι που δε θα πάρουμε πόδι από τη σχολή, το θαύμα είναι που οι μάνες μας ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ! Οι μάνες μας μ@@κα το διανοείσαι; Οι μάνες μας που όταν κατεβαίναμε σε πορείες νομίζανε πως γίναμε τρομοκράτες!

-Ναι ρε συ! Απίστευτο! Αφού πριν τις εκλογές με έλεγε η δικιά μου κοπρόσκυλο και τώρα με φωνάζει Πρωθυπουργέ μου!

-Πρωθυπουργέ μου;;; Από πού κι ως που;

-Από τον Αλέξη ρε. Έμαθε που ήταν κι αυτός καταληψίας, μηχανόβιος μαλλιάς και αιώνιος φοιτητής και θαμπώθηκε! Σου λέει το παιδί μου θα προκόψει! Δέκα χρόνια έκανε να πάρει κι ο Αλέξης το πτυχίο του. Δέκα οκτώ μπήκε, είκοσι οκτώ βγήκε! 

-Να ναι καλά ο βαψομαλλιάς ο Κουράκης! Αυτός μας έσωσε!

-Σαλονικιός παιδί μου τι περιμένεις! Κι ο Αλέξης εδώ που τα λέμε μισός βορειοελλαδίτης είναι. Από το νομό Καβάλας η μάνα του!

- Μα είναι άνθρωποι που μεγάλωσαν εντός πραγματικότητας. Δεν είναι σα τον Τόνυ που απέλυσε την καθηγήτρια που έκανε τσακωτό το γιο του να αντιγράφει. Έτσι ξέρω κι εγώ να σπουδάζω.

-Ρε συ αυτοί θέλανε μόνο οι δικοί τους να παίρνουν πτυχία με μιλημένα θέματα. Αφού το πρώτο πράγμα που σε ρωτάνε οι καθηγητές στο πανεπιστήμιο είναι "τίνος είσαι;'' κι εννοούν ΠΑΣΠ ή ΝΔ. Αν πεις ότι είσαι σε ανεξάρτητη φοιτητική παράταξη θα σε κόψουν δέκα φορές στο ίδιο μάθημα.

-Άσε ρε μ@@κα ευτυχώς που είχε η μάνα μου κάτι τελευταίες οικονομίες κι μ΄έστειλε στο φροντιστήριο να περάσω τα πολλά μαθήματα. Άκουσον-άκουσον. Φροντιστήριο για να βγάλεις το πανεπιστήμιο.

-Εγώ δεν είχα δυσκολία με τα μαθήματα από πλευράς κατανόησης αλλά από θέμα χρόνου. Το βράδυ πακετάς για να τσοντέρνω φράγκα στο σπίτι και το πρωί αμφιθέατρο. Δεν παίζει μαγάλε, το μυαλό κιμάς. Μα την Παναγία ερχόντουσαν στιγμές που έλεγα χίλιες φορές να γινόμουνα κομματόσκυλο και να έβγαζα λεφτά από τα πάρτυ και τις εκδρομές  κι ας με πετούσαν πέτρες οι φίλοι μου. Αλλά φίλε ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται! Και η Φρόσω που πήρε υποτροφία στο μεταπτυχιακό επειδή καθόταν στον καθηγητή μας, τώρα είναι παντρεμένη με έναν φραγκάτο κοιλαρά που της τα φοράει με εικοσάχρονες. 
Άστα σου λέω μ@@κα καλύτερα να σου κολλήσουν τη ρετσινιά του τεμπέλη παρά να γίνεις σα τα μούτρα τους.

-Καλά εμείς ήμασταν το πρόβλημά τους, ο άλλος ο βλάκας ο Ολλανδός ο Ντάισελμπλούμπ που δεν έχει πάρει καν πτυχίο δε τους πείραξε; Σε κείνον βαρούσαν προσοχή! Άκου λέει χωρίς πτυχίο ο βλάκας έγινε και επικεφαλής του Eurogroup! Τι βίσμα είχε αυτός μου λες; (ο κ. Ντάισελμπλουμ δεν έλαβε μεταπτυχιακό δίπλωμα «Μάστερ»)

-Και βέβαια ρε μ@@κα εμείς ήμασταν το πρόβλημά τους; Ποιος έβγαινε στους δρόμους να διαδηλώσει και να φάει το ξύλο και τα χυμικά από τους μπάτσους; Ο πατέρας σου κι ο πατέρας μου που χάζευαν τα βράδια τις ξεβράκωτες του Θέμου; Εμείς ήμασταν το σπυρί στον @@@ τους! Άντε να μην αρχίσω τώρα! 


Κι εκεί που οι δύο Σαλονικιοί φοιτητές έπιναν το φραπεδάκι τους εν τω μέσω της εξεταστικής ήρεμα κι ωραία, φύσηξε ένας δυνατός Στρατηγός Άνεμος στη Βουλη και τον πήρε και τον σήκωσε τον Αντωνάκη!

 Ο Βύρων ο Πολύδωρας, αυτός ο ραψωδός του κοινοβουλίου εξαπέλυσε τα πυρά του στον πρόεδρο και τον είπε φαντασιόπληκτο! Εγώ λέει θα συστρατευτώ με τον Αλέξη όπως είχε στήριξε άλλοτε ο Αριστείδης τον αντίπαλό του Θεμιστοκλή πριν την Ναυμαχία της Σαλαμίνας! Διότι κύριοι αυτός είναι ο πατριωτισμός. Η συμφιλίωση και το πνεύμα ομόνοιας ενώπιον του κοινού εχθρού!

Και μέσα σ' όλα ξύπνησε και ο Κοκός (ο τέως ντε, ο Γλιξμπουργκ) και είδε πως ο κόσμος στρέφεται προς την αριστερά κι είπε κι αυτός να χωθεί σαν την τσουτσού μπας και τον συμπαθήσουν ξανά οι Έλληνες. ''Δώστε μια ευκαιρία στο παλικάρι'' είπε για τον Αλέξη, αλλά σύνδεσμο δε σας δίνω γιατί σιγά μη προμοτάρω και τον απόγονο της Φρειδερίκης...

Αλλά απ όλους πιο μαραμένοι ρε παιδί μου είναι οι κκέδες που δεν έχουν για ποιο πράγμα να διαδηλώσουν. Ακόμα κι οι αναρχικοί κατέβηκαν στους δρόμους και ζωγράφιζαν χαρούμενοι καρδούλες στις κλούβες και βγάζανε selfies! Ούτε επεισόδια, ούτε συγκρούσεις! Όλα κυριλέ! (Χωρίς παρατράγουδα οι «αντίπαλες» διαδηλώσεις στο κέντρο)Άντε πες μου μετά εσύ ποιοι έκαναν τα μπάχαλα τότε στις πορείες;;;;; Το πήρες πρέφα ότι τα στήνανε όλα οι ασφαλίτες;

Οι κκέδες όμως εκεί! Εμπαιγμός του λαϊκού κινήματος το ξήλωμα των κιγκλιδωμάτων γύρω από τη Βουλή! Τώρα λέει χωρίς τα κάγκελα πώς θα περιφρουρούνται οι πορείες;; Εεεε ότι κατάλαβες, κατάλαβα! Οργισμένη αντίδραση για την αφαίρεση των καγκέλων της Βουλής από το ΚΚΕ!

Τέλος πάντων,εμείς μια φορά κατεβαίνουμε όλοι στο ΠΑΛΛΑΪΚΟ ΣΥΛΑΛΛΗΤΗΡΙΟ στις 17 του Φλεβάρη σε Αθήνα, Θεσσαλόνίκη και όπου αλλού ανακοινωθεί για να στηρίξουμε τις διαπραγματεύσεις για το ελληνικό χρέος. Να κατεβούμε όλοι να ξεσηκώσουμε την Ευρώπη!



Σχόλια

  1. "Πρωθυπουργέ μου"!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τέλειο! Υπέροχη η εικόνα φραπέ - πύργου!
    Κι εγώ στα 4 χρόνια πήρα πτυχίο... Με τις νεολαίες όλων των κομμάτων να μ' έχουν στην απ' έξω...
    Για τη συγκεκριμένη οργισμένη αντίδραση κρατάω μια επιφύλαξη... Κι όσοι δεν θέλουν τον καπιταλισμό, έχουν ακόμα λόγο να διαδηλώνουν!
    Καλά, έβαλες link για την παράσταση της Ειρήνης και ΔΕΝ είναι το δικό μου;;;;
    Καλημέρα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα 4 χρόνια;;;; Φυτό!!!!!!!!! Σε μια τέτοια πορεία θα κατέβαινε κι ο Τσίπρας χαχαχα.
      Το άλλαξα το λινκ μη βαράς!!!!

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ περιμένω να δω αν θα γίνει κάτι στην πόλη μου να κατέβω! Με όλη μου την καρδιά!
    Επιτέλους έχουμε πράγματα αυτονόητα κι όμως οι ελληνάρες εκεί στη μίρλα! Έλεος!
    Μπήκα και είδα την οργισμένη ανακοίνωση του ΚΚΕ...ε δεν πάνε καθόλου καλά!
    Με αυτά και με αυτά, τον ήπια μονορούφι! Ε τον καφέ!
    Να κάμω άλλον λες ;☺
    Μάκια τρελά!

    ( η στήλη έγινε μεγάλη λατρεία!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο, εξαιρετική!!! Χαχαχα, πολύ γέλασα με τους αιώνιους φοιτητές! Πάω τώρα να δω το λινκ που δίνεις για το ΚΚΕ γιατί δεν το πιστεύω. Είναι δυνατόν να είναι τόσο ηλίθιοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, είναι σατιρικό βρε. Είπε κι εγώ! Θα μπορούσε βέβαια... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντάξει, Σαλλλλονικιά, είσαι απίστευτη σήμερα!!!! :))))))
    Οι μαμάδες των παιδιών παραπάνω μπορούν τώρα να κοιμούνται ήσυχες... έλεος!
    Τα βλαστάρια τους με τους υπέροχους ελληνικότατους χαρακτηρισμούς να μην ξεχαστούν και να το πάρουν το πολυπόθητο πτυχίο..., γιατί οι άλλοι οι επιτήδειοι θα τους φάνε στην στροφή κι έξω στην ζωή!
    Ακριβώς να διαδηλώνουμε, επιτέλους, για να πιέσουμε τους "έξω από 'δω" και να στηρίξουμε τους "μέσα μας"!!!
    Θα τα πούμε στις 17 Φλεβάρη, λοιπόν;;;
    Καλή σου μέρα κι από εδώ και mille merci για το "καφεδάκι"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα είναι η πρώτη μεγάλη συγκέντρωση χωρίς δακρυγόνα. Συγκλονιστική στιγμή!

      Διαγραφή
  6. Ε ναι, το είδαμε κι αυτό. Για τον τέως λέω, ο οποίος μάλλον λανσάρει νέα τάση στα πράγματα. Αυτή του αριστερού βασιλιά!
    Καλό μήνα Χριστίνα Ανδρομέδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα αλάνια!!! Έλα να μοιραστούμε τον καφέ γιατί μαζί σας είναι απόλαυση.. ετσι για να θυμηθώ λίγο τα παλιά και μια κουβέντα που μου πε ένας πρώην στα 17 μου και εκείνος στα 21 ... -ΠΌΤΕ μην μπλέξεις με παρατάξεις όταν περάσεις σε σχολή...
    Καρφώθηκε στο κεφάλι μου όμως η συμβουλή (παράδοξο για ένα έξαλλο νιάτα όπως εγώ τοτε) και την τήρησα. Φυσικά δεν το μετάνιωσα ποτέ.. !παρέα όμως έκανα με τα συντρόφια γιατί το λεγε η καρδιά τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ δεν την τήρησα αλλά δε το μετάνιωσα. Αποκόμισα πάρα πολλά και χρήσιμα πράματα! :))

      Διαγραφή
  8. Έχω αποκτήσει εφιάλτες με αυτόν τον κυριούλη, τι ήθελε και ο Βαρουφάκης να κάνει χειραψίες, δεν τον είδε ότι ήταν κομπλεξάρα; Να τα τώρα.
    Seriously? Χωρίς μάστερ; Και εγώ σέλω και εγώ!!!!!!!
    Σμουτς Χριστινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ξέρεις τι είναι το μάστερ έξω, αυτό που είναι ολόκληρο πτυχίο για μας!
      Μάκια μάκια!!!

      Διαγραφή
  9. Χριστίνα μου εξαίρετα χιουμοριστικό το θέμα σου σήμερα με τα ....παληκάρια απ τη Σαλονίκη χαχαχαχαχαχα.
    Θέλω όμως να βάλω τον προβληματισμό στα σοβαρά για το παρακάτω κάλεσμα να στηρίξουμε τον "V" (Varfoufaki) με διαδήλωση απέναντι στην αποστολή του στις ΒΡΥΞΈΛΛΕΣ.
    Φυσικά να το κάνουμε αν ξέρουμε ότι η Κυβέρνηση θα έμενε στις θέσεις της του 2012, περί μη αναγνώρισης του χρέους, θέση που είχε το Επαναστατικό Μπολιβαριανό Μέτωπο στη Βενεζουέλα, στη Βολιβία, στην Αργεντινή ακόμα.
    Να στηρίξω τον Βαρουφάκη που διατρανεί ότι "δεν θα κάνουμε κάτι μονομερώς" ποιος ο λόγος.
    Θα το συζητήσουμε εν καιρό το ζήτημα καθώς είναι σίγουρο ότι θα αποκτήσει κεφαλαίωδη χαρακτηριστικά.
    Σε φιλώ και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ να μάθω κι εγώ ποια θα είναι τα ακριβή αιτήματα της συγκέντρωσης, θα περιμένω την ανάλυσή σου!
      Καλό μήνα Γιάννη!!!!

      Διαγραφή
  10. Απολαυστική και εύστοχη, Χριστίνα όπως πάντα!!! Φιλιά πολλά, καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ωραία που τα γράφεις Χριστινάκι μου !!!Καλό μήνα να έχεις !!καλέ εγώ που είμαι μου έχεις στείλει βραβείο και τώρα το είδα σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου να είσαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα Μεταξία μου χαρά μου! Τα βραβεία είναι για να τα μοιράζουμε!!!

      Διαγραφή
  12. ΤΕΛΕΙΑΑΑΑ!!!! Καλά έδωσες ρέστα πάλι!!! Διάβαζα διάβαζα και λέω καλά... τον 'άνακτα' δεν θα τον αναφέρει καθόλου;;; Κρίμα είναι... χαχαχαχαχαχα Αυτό με την διαδήλωση που ζωγράφισαν χωρίς φασαρίες... ε δε το κατάλαβα. Αλλιώς το είχα συνηθίσει! Δεν είχα μπλεχτεί ποτέ με τα κόμματα σε νεαρή ηλικία και το έκανα ως εργαζόμενη στην Αγγλία στο τελευταίο χρόνιο της καριέρας μου εκεί.. :D Ευτυχώς ξανά μπήκα γρήγορα στον ίσιο δρόμο!! Το καλύτερο που διάβασα είναι το Varoufacker!!! χαχαχα Φιλιά κορίτσι και περιμένω τον επόμενο καφέ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα αυτή η εμπειρία είναι ενδιαφέρουσα! Θα μα τη μεταφέρεις κάποια στιγμή;
      Χαίρομαι που σου άρεσε Ελεάνα μου!

      Διαγραφή
  13. Πίνω δεύτερο πρωϊνό καφέ απολαμβάνοντας την ανάρτησή σου !!! Πλήρης και ευχάριστη η ενημέρωση.....δεν είχα πάρει είδηση την αριστερή στροφή του τέως, το αιώνιο κόλλημα του ΚΚΕ, τη συστράτευση του Βύρωνα....να είσαι καλά Χριστίνα μου....να ξέρεις ότι σήμερα τον απόλαυσα πραγματικά τον καφέ μου !!! Να είσαι καλά και καλό μήνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν και σπούδασα Αθήνα, ζήλευα την φοιτητική ζωή στη Θεσσαλονίκη. Όχι για τους αιώνιους φοιτητές (αυτοί σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν) αλλά για τη ζεστή φοιτητική κουλτούρα που επικρατούσε !!! Ο τρόπος που γράφεις φοβερός όπως πάντα !! Έχει σκεφτεί να κάνεις ραδιόφωνο ?? Άρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απίθανη ανάρτηση κούκλα! Γέλασα πολύ! Η Ελλάδα για πρώτη φορά δείχνει να σηκώνει κεφάλι!Καλό Μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δεν σου κρύβω πως, εδώ και καιρό, με ανησυχεί πολύ η επανεμφάνιση-ντε-και-καλά του Κοκού... Δεν μου αρέσει καθόλου, και με θορυβεί που κάνει σχόλιο και για τον ΣΥΡΙΖΑ... Τα μάτια μας 14... Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγνώμη, το γνωρίζεις πως, όταν πατάει κάποιος "δημοσίευση" του σχολίου του, ανοίγει μια διαφήμιση με τσαμπουκά;; Για ψάξτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εντάξει η συζήτηση τα σπάει, αν και ένα θέμα με το λεξιλόγιο μου το δημιούργησε κάποια στιγμή....
    Επίσης πέθανα στο γέλιο με το V for varoufakis........χαχαχαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ