Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βάλε καφέ #5 (Τσιπραλέξ και σουβλάκια)


Το λοιπόν, φιλελεύθερη δε με λες, Σερραία όμως με λες και το σωστό πρέπει καμιά φορά να λέγεται...
Πού το πάω;;; Είπα Σερραία!
-Μα φιλενάδα εσύ τόσο καιρό μας λες πως είσαι Σαλονικιά, 
(πρόσεξε το Σσσσσ. Σαλονικιά όχι Θεσσαλονικιά. Στο Σσσσ είναι ο υπαινιγμός. ) Σαλονικιά-Σερραία 50-50 ρε παιδιά. Ε πώς γεια;;

Λοιπόν εκεί που το πάω είναι ότι δεν περίμενα ποτέ, πως  θα ερχόταν μια φάση στη ζωή μου, που θα συμπαθούσα τόσο πολύ τον Κωστάκη. Τι ποιον Κωστάκη; Τον πατριώτη τον Σερραίο, τον Καραμανλή, που αν δεν είχε θείο τον Κωνσταντίνο σιγά μην ήταν πολιτικός και σιγά μην ήταν φιλελεύθερος. Σουβλατζής θα ήταν ο άνθρωπος ή μπουγατσατζής. Κι όχι δε το λέω υποτιμητικά. Ίσα-ίσα, το λέω με καμάρι, γιατί το άτομο είναι cool.

Τον θυμάμαι κάτι εποχές ανέμελες, πριν καν προταθεί για πρώτη φορά πρόεδρος της ΝΔ, που σεργιανούσε ανέμελος στο Λευκό Πύργο με το γυναικάκι του αλά μπρατσέτα και έτρωγε σπόρια και παγωτό. Ναι ήταν θαμώνας του Λευκού Πύργου. Χαλαρός με το κορίτσι του και το φλισάκι του στον ώμο.

-Αγάπη μου τι θα τσιμπήσουμε το βράδυ;
-Καλά βρε μωρό μου το μεσημέρι δεν έφαγες δύο πιάτα μουσακά; Πάλι το φαΐ σκέφτεσαι; Είπαμε να περπατήσουμε λίγο να χωνέψεις.
-Τι να κάνω βρε αγάπη μου, αφού το ξέρεις πως η θάλασσα μου ανοίγει πάντα την όρεξη! 

Τον Κωστάκη επαναστάτη δεν τον λες, καλό παιδί όμως τον λες. Κι επειδή γνωρίζω πως είναι οι Σερραϊκές οικογένειες, που πρέπει να τα βάλεις με θεούς και δαίμονες προκειμένου να ξεφύγεις από τη γραμμή της οικογένειας, καταλαβαίνω το λόγο που οδήγησε τον Κώστα στη γνωστή περπατημένη.

Θείος διάσημος πολιτικός-παιδιά γιοκ-καλός ανιψιός συνεχίζει την παράδοση.

 Και να, είναι καλό για τις Σέρρες μας να ακουγόμαστε προς τα έξω και να, είναι κρίμα τέτοιο όνομα γεμάτο ιστορία να μην συνεχιστεί κλπ, κλπ, κλπ.

Και να που τώρα γύρισε ο τροχός και οι συγκυρίες έδειξαν πως δεν υπήρξε από το 90 και μετά, συμπαθέστερος πρόεδρος της φιλελεύθερης παράταξης. Όλοι τον ζητούν πίσω να σώσει το κόμμα από τον ακροδεξιό βόρβορο στον οποίο έχει πέσει, αλλά εκείνος δηλώνει πως προτιμά το σπιτικό φαγητάκι της γυναίκας του.

-Βρε άντε από δω χάμου, σας, έκανα, δε σας έκανα τη χάρη να γίνω πολιτικός; Τι θέλετε τώρα και την ψυχή μου από πάνω;
-Βρε συ ο άλλος (ο Τόνης) σέρνεται στα πατώματα για να μη χάσει την καρέκλα και ο άλλος βρυκολάκιασε για να δει την κορούλα του προεδρίνα κι εσύ, που σε παρακαλάμε όλοι μας βρε, να μη θες; Έλα Χριστέ και Παναγιά!
-Βρε έχετε φάει σερραϊκό σουβλάκι και μπουγάτσα; Τι μου λέτε τώρα; Σας το έχω πει ότι θέλω να ανοίξω κοσμική ταβέρνα απέναντι από το Σύνταγμα με σερραϊκά προϊόντα αλλά εσείς δε με αφήνετε. Ε άει παρατάτε με τώρα! http://anemosantistasis.blogspot.gr/2015/02/blog-post_598.html



Σε μια γωνιά των Βορείων Προαστίων όμως, μια άλλη ψυχή μονολογεί μπροστά στον καθρέφτη...

-Αχχχ καθρέφτη καθρεφτάκι μου! Πες μου σε παρακαλώ ποιος είναι ο καλύτερος πρωθυπουργός στη χώρα; Ποιος είναι ο καλύτερος πρόεδρος σε αυτή τη χώρα; Γιατί κανείς δε το βλέπει; Αχ κάποτε μου μιλούσε κι ο Θεός και τώρα ούτε κι αυτός δε θέλει να με φτύσει. Μπαίνω στη Βουλή κι όλοι γυρνάνε το κεφάλι τους από την άλλη. Θέλουν να με διώξουν το καταλαβαίνεις; Κι αυτό το κωλόπαιδο ο Αλέξης, ούτε να με βρίσει δεν καταδέχεται! Ακούς εκεί το νιάνιαρο, εγώ να του λέω συνέχεια μαλ@@ίες για να τον εξαγριώσω κι εκείνος τίποτα.. Δεν έχει χρόνο για ξεκατινιάσματα, είναι απασχολημένος με τη διάσωση της χώρας! Θα με βάλει φυλακή όμως λέει; Εμένα; Φυλακή εμένα; Την πρωθυπουργάρααααααααααα;;;

...Και πάρ' τον κάτω τον Αντωνάκι ...

-Κύριος Αντώνης τι πάθατε; Έτρεξε η υπηρεσία. Κύριος Αντώνης πάλι ξεχάσατε τα χάπια σας;



Κι επειδή δεν αντέχω να βλέπω τον Σταύρο χωρίς σακίδιο μέσα στη Βουλή, του έπλεξα κάτι διακριτικό και ταιριαστό στο εκτόπισμα του. 
ΥΓ.  Την Κυριακή βγαίνουμε πάλι στους δρόμους!



Σχόλια

  1. Μπράβο , Χριστινάκι - απίθανη ανάρτηση !!!!! Γράφω το σχόλιο και γελάω !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Κωστάκης, με την καλοσυνάτη(;) φατσούλα, μας έφτασε το χρέος από 160 δις στα 320 δις! Κοινώς το διπλασίασε! Κι έτσι, όχι μόνο δεν με πείθει ότι είναι αθώος, αλλά κανονικά θα έπρεπε να κρεμόταν από κανένα τσιγκέλι κι αυτός, παρέα με τον Σημίτη, τον Παπανδρέου, τον Βενιζέλο, και τον Σαμαρά φυσικά! Φούντωσα τώρα... Ένα τσιπραλέξ και γρήγορα! Χαχα :)) Καλό σ/κ και πολλά φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για φαντάσου! χαχχαχα Δεν τους σώζει τίποτα!5% και πολύ τους είναι κι αυτούς άιντε!
      Φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Αχαχαχα!!!!
    Κι εμένα ένα τσιπραλέξ και γρήγορα παρακαλώ!!!!
    Μια χαρά την έχει εκείνος μην αγχώνεσαι!
    Με όλα τα καλούδια του, μια και την έκανε σβέλτα-σβέλτα!
    Μπράβο για το κείμενο! Γεμάτο ζωντάνια! Σαν να τον είχα μπροστά μου... χεχε!!!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και το χιούμορ μας στον ουρανό Χριστίνα......! τόχεις έτσι ;;; το ευθυμογράφημα τόχεις.....! και δεν κάνω καθόλου πλάκα..... Το απολαύσαμε και αυτό σήμερα.
    Πάντα τέτοιες εμπνεύσεις Χριστίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ πώς τα λες, καλέ πώς τα λες, θα μου πέσει ο καφές!!!... Καλέ πώς τα λες, καλέ πώς τα λες, θα μου μείνει κι ο λεκές!!! χαχαχαχαχαχαα Καλημέρα Χριστινάκι μου, μου έφτιαξες τη μέρα!!! Φιλιάααααα (Μαρίνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα!!! Το τσπραλεξ τώρα μη το πάθω το εγκεφαλικό με την εικόνα Καραμαλακου... μπλιαααχ!!! Με πονάει το στόμα μου από το γέλιο βρε Χριστίνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παίρνω το τσιπραλέξ και συνεχίζω τον καφέ μου με τσιγάρο!!!!!!
    Καλό Σ/Κ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχαχαχαχ! Δεν υπάρχεις κοριτσάρα μου!!!!
    Φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αντιγράφω από μια φίλη
    ..Πανω απο τις στατιστικές και τους δείκτες της οικονομίας βρίσκεται ο ελληνικός λαός και η επιβίωση του,βρίσκεται η αξιοπρέπεια του,η Ανεξαρτησία του,η Δημοκρατία!

    την Κυριακή,αύριο θα είμαι κι εγώ έξω στους δρόμους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κλαίω! Οδύρομαι!
    Μπράβο Χριστίνα Ανδρομέδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντάξει γέλασα πολύ με το cipralex και μου άρεσε το σακίδιο....!
    Μου αρέσει πολύ αυτή η στήλη σου....ενημερώνομαι κατά κάποιο τρόπο μιας και η τηλεόραση έχει βγει εδώ και πολύ καιρό από την ζωή μου :)))
    Καλό βραδάκι...να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το σακίδιο στον Ποτάμη, πάραυτα!!!

    Απολαυστικότατος ο καφές σου, Ανδρομεδούλα μου!
    Φιλιά πολλά!!! ♥

    ΥΓ. Αναμένω σερρέικα σουβλάκια με το ΚΤΕΛ!!! ツ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Χριστίνα μου, απολαυστική και εύστοχη μας χάρισες το χαμόγελο με την ανάρτησή σου ....οι πρώη Πρωθυπουργοί μια χαρά είναι βολεμένοι.....φροντίσανε να φορτώσουνε όλα τα δεινά στον ελληνικό λαό και απολαμβάνουνε προνόμια που δεν αξίζουνε, σε άλλες χώρες οι αποτυχημένοι πρωθυπουργοί λογοδοτούν, εδώ οι δικοί μας βολτάρουνε ανέμελοι και ανενόχλητοι.......τέλος πάντων το μεσημεράκι θα πάρω ένα tsipralex αν και θα προίμούσα χίλιες φορές 3-4 Σερραϊκά σουβλάκια κι ένα λουκουμάκι για επιδόρπιο, να πάνε κάτω τα φαρμάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Που τα κατεβάζει ο νους σου? Είσαι άπιαστη! Χα, χα!!! Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια τα κείμενα σου και η "ενημέρωση" που μας δίνεις κοριτσάκι! Μου φτιάχνεις πραγματικά την διάθεση!!Να είσαι καλά:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαχαχαχα!!!!!!!
    Ε, ρε Cipralex που τους χρειάζεται...
    Ωραίο και το σακίδιο!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ