Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κούλουμα στο φράγμα της Θέρμης



Με μεγάλη μου υπερηφάνεια σας παρουσιάζω το πρώτο μου βιντεάκι στο youtube. Τίποτα σπουδαίο, ένα ερασιτεχνικό βιντεάκι από τα Κούλουμα. Φέτος ήμουν πολύ σκασμένη και ορεξάτη για γιορτές και πανηγύρια. Εδώ στα μέρη μας έχουμε μια ωραία τεχνητή λίμνη ιδιαιτέρως αξιοποιημένη, (όσοι έρχεστε για καφέ στο φράγμα της Θέρμης θα την ξέρετε) όπου είναι το στάνταρ σημείο συνάντησης όλων των δημοτών. Ο καημός μου που μένω μακριά από το κέντρο της Θεσσαλονίκης μεγάλος και η ανάγκη μου να βλέπω κόσμο απερίγραπτη, αλλά του συζύγου δε του αρέσουν καθόλου τα σούρτα φέρτα στην κλειστή κοινωνία της περιοχής. Φέτος όμως δεν πήγαινε άλλο, πήρα την πεθερά μου που είναι κι εκείνη σκασμένη για βόλτες και αράξαμε στα γρασίδια με κρασάκι και λαγάνα. Ε μαααα


Το σκηνικό έμοιαζε με αμερικάνικη ταινία γυρισμένη σε μια από εκείνες τις επαρχιακές πόλεις δίπλα στο βουνό όπου όλοι οι κάτοικοι μαζεύονται στις υπαίθριες λυόμενες εγκαταστάσεις και στήνουν φεστιβαλάκια. Λίγο πολύ όλοι γνωστοί μεταξύ τους, γείτονες, αδέρφια, ξαδέρφια, πεθερικά,πιτσιρίκια, τοπικά κάντρι συγκροτήματα και πανηγυράκια. 

Και πάντα ανάμεσα σε όλους αυτούς τους ανέμελους και χαρούμενους ανθρώπους που είναι ευχαριστημένοι με την ήρεμη ζωούλα τους ξεφυτρώνει κι ένας απροσάρμοστος που του λείπει το καυσαέριο. Ε αυτός ο απροσάρμοστος είμαι εγώ όπως καταλαβαίνετε...







Να περνάτε κι απ' εδώ!

Χρωστάω μια ιστορία του καφενέ τσ' Αριστέας
θα γίνει κι αυτό. 
Οι μέρες μου κυλούν με περίεργη ψυχολογία και αρκετά προβληματάκια στα του οίκου
αλλά θα στρώσει κι αυτό..

Καλημέρα και καλή συνέχεια σε όλους!!


Σχόλια

  1. τι υπεροχες φωτο! τι ωραιο το πρωτο σου βιντεακι!
    και του χρονου με υγεια! καλη σαρακοστη! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι ωραία Χριστίνα μου!! Τι ωραίες φωτογραφιες!! Είμαι και εγώ φαν της εξοχής και της ήρεμης επαρχιακής ζωής, αλλά σε καταλαβαίνω απόλυτα και σένα που σου αρέσει και η πόλη. Κάποτε μου άρεσε και μένα και μερικές φορές μου λείπει η ζωντάνια και το πολύβουο πλήθος της πόλης. Η κόρη μου λέει οτι στο χωριουδάκι μας κοιμούνται όλοι από τις εννιά, ενώ την εντυπωσιάζει η ζωή στην Καρδίτσα, Τρίκαλα, Λάρισα που όλοι είναι στους δρόμους, και στις καφετέριες και τα μαγαζιά γίνεται το αδιαχώρητο. Φιλάκια πολλά και όλα τα προβλήματα να είναι περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάτι πήγε στραβά μου έγραψε...και δεν ξέρω αν το πήρε το σχόλιο μου :(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα το έφαγε ☺
      Σου έγραφα και του χρόνου Χριστίνα μου κατά πώς το θέλει η καρδούλα σου !
      Κι όσο για τη ψυχολογία εύχομαι όλα να είναι περαστικά και σύντομα να βρεις τις ισορροπίες σου!
      Για το καφενέ μην αγχώνεσαι. Έχεις μέρες :)))
      ( κι εγώ είμαι έτοιμη από μέρες και δεν την ανεβάζω ακόμα... ίσως αύριο)

      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  4. Η παράδοση είναι η συνέχεια του τόπου μας,Χριστινούλα μου και το θεωρώ υπέροχο που τραβηξες αυτό τον παραδοσιακό χορό βιντεάκι.Εύχομαι και του χρόνου να περάσετε εξ'ισου καλά και πάντα με αυτή την διάθεση φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και του χρόνου Χριστίνα! Και καλές αρχές στα βίντεο :)
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. έλα τι ωραία !!! μπράβο για την παρουσίαση το βίντεο τις φωτό και όλα .... και του χρόνου !!! τέλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολλά μπράβο τσούπρα μου!
    όσο για τα περίεργα δεν είσαι η μόνη(το λέω για συμπαράσταση),εύχομαι όλα να φτιάξουν σύντομα.
    πολλά γλυκά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ξέρω αν είναι ερασιτεχνικό ή όχι το βιντεάκι αλλά εγώ το κατά ευχαριστήθικα! Όπως επίσης και τις φωτογραφίες σου!Εύχομαι και του χρόνου ακόμα καλύτερα με πολλές πολλές βόλτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ααα, περνάτε πολύ ωραία!! Μπράβο, και του χρόνου με υγεία, να είστε καλά!!!
    Ωραίος ο χορός, όλα αυτά τα έθιμα που έχουμε είναι ωραίο να τα διαφυλάξουμε και να τα στηρίζουμε!
    Σε φιλώ! Καλό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα τα κούλουμα. Αλίμονο σε μας που φοβηθήκαμε τον καιρό και μόνο βόλτα στην παραλία κάναμε!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η φύση περιχαρής απλώνεται και η Χριστίνα θέλει λίγο καυσαεριο; Ε δε σε πιστεύω!!! Κανείς ναζακια γιατί πέρασες τόσο ωραία... όλα τα είχατε και ζηλεύω, εγώ έκανα κούλουμα στη κλεισούρα του σπιτιού μου βρε :-( και του χρόνου με υγεία σου εύχομαι!Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είχα χρονια να δω γαϊτανάκι. Πεταξαμε και μεις χαρταετο για κανενα 5λεπτο :P
    Τρέχω να εγγραφω στο καναλι σου κορίτσι μου!
    Καλό ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα σου Χριστίνα μου. Καλή Σαρακοστή να έχεις κοπέλα μου. Και του χρόνου να είστε καλά και να περάσετε πάλι έτσι όμορφα. Άντε να δούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το φράγμα της Θέρμης !!! Και από τις φώτο φαίνεται πως είναι ότι πρέπει και για κούλουμα!!!
    Κανονική κοσμοσυρροή !!! Καλό σου βράδυ !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Loved the video Christina,what fun to dance around the Maypole :) happy travels with your mother in law!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έλα ρε συ!! Θέλω κι εγώ να μάθω να κάνω βιντεάκια -τρομάρα μου!!- αλλά ας μάθω πρώτα να περνάω τις φωτό από το κινητό στον υπολογιστή...και μετά βλέπουμε! Αχαχαχα! Εντάξει, η πρώτη φωτό πάει άνετα για βραβείο, έτσι; Είναι και πολύ κούκλα! Σαν εσένα :)) Μάκια πολλά και του χρόνου με υγεία! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ωραία το βίδεο! Καλή αρχή στα ανεβάσματα βιδεακίων!
    Τι λέξεις γράφω και δεν με μαζεύουν; Άκου "βιδεακίων"...
    Είναι πολύ όμορφα εκεί που πήγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ