Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εσύ το ήξερες το Stavanger ;





Θυμάστε εκείνο το μπέρδεμα με τη σχολή που με βοήθησαν από τη γραμματεία να πάρω ένα εύκολο μάθημα να κάνω τη δουλειά μου; Ε ξεχάστε το! Πήρα πόδι από το εύκολο εργαστήριο γιατί είχε πάρα πολλά άτομα και με στείλανε πακέτο σε ένα βαρβάτο.


Τελικά κάποια πράγματα σε διαλέγουν, όσο και να προσπαθείς να τα αποφύγεις. Κι αν σκεφτώ τι αναποδιές και κουφαμάρες έχουν προηγηθεί για να καταλήξω από το πουθενά σε ένα εργαστήριο τρελών απαιτήσεων το οποίο δε θα το επέλεγα ούτε με σφαίρες, υποπτεύομαι πως μάλλον ήταν σημαδιακό.
 Να σημειώσω πως το εργαστήριο συμμετέχει και σε έναν διεθνή αρχιτεκτονικό διαγωνισμό, τρομάρα μου! (αυτά είναι πράματα για φιλόδοξους).


Εψές ήμουν  σε μια φάση τρελού πανικού για να προλάβω να μπω στο κλίμα, μιας και τα δύο πρώτα μαθήματα τα έχασα. Στην πορεία όμως όσο συγκέντρωνα πληροφορίες για την περιοχή της μελέτης, ξεχάστηκα λίγο με τις ομορφιές που είδα.


Ψηλά σε μια πανέμορφη επαρχιακή πόλη της νότιας Νορβηγίας, το Stavanger εκεί ταξίδεψα διαδικτυακά. Και κοίτα να δεις που δεν την είχα ξαναδεί αυτή την πόλη.  Η αρχιτεκτονική πρόταση θα εκπονηθεί λίγο παρά έξω στη βιομηχανική ζώνη της πόλης.


Για την ώρα κρατάω αυτήν την θετική διάθεση και προχωράω. Αν στην πορεία, μου στρίψει ή εξαφανιστώ θα ξέρετε. Αλλά ας μη σκέφτομαι αρνητικά.  Κολυμπάω κι όπου με βγάλει, το πολύ πολύ να μην τα πάω καλά. (στο κάτω, κάτω δεν ήταν δική μου επιλογή)


ΥΓ. Αυτό όμως πάλι πώς το εξηγείτε ρε παιδιά;  Πώς εξηγείτε τις παράξενες συγκυρίες που σε πηγαίνουν όπου θέλουν αυτές;  Πώς γίνεται μια μικρή απροσεξία του παρελθόντος, μία επιπόλαιη αμέλεια να φέρνει τόσες αλυσιδωτές εξελίξεις; 
Τι να πω; Δεν ξέρω.



Την καλησπέρα μου και την αγάπη μου.

ΥΓ.2. ΑΝ κάποιος από εσάς έχει επισκεφθεί τη Νορβηγία, θα το ήθελα πάρα πολύ να μου πει τις εντυπώσεις του και τις παρατηρήσεις του από τη χώρα.

ΥΓ3. Κι αν δε θα προλαβαίνω να τα λέμε από εδώ, θα υπάρχει πάντα το Salonique mon amour 



 

Σχόλια

  1. Κι αν μη τι άλλο, Χριστινάκι μου, θα χορτάσεις όμορφες εικόνες!
    Και τώρα το σκέφτομαι σοβαρά να μετακομίσω Νορβηγία, σε αυτό το μέρος!!!!!!!!!!!!!!

    Πολλές φορές το 'χω σκεφτεί: κάτι ασήμαντο σε οδηγεί σε κάτι σημαντικό, μια απροσεξία σε κάτι υπέροχο, ένα καλά οργανωμένο σχέδιο σε ναυάγιο!
    Κι έχω καταλήξει στο ότι όλα μου ταιριάζουν, σε όλα βρίσκω το χαρακτήρα μου, εμένα...

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά οι βόρειες πόλεις είναι πιο ανθρώπινες με εξαίρεση το κλίμα και φυσικά η οργάνωση του κράτους. Θα θελα πολύ να δοκιμάσω να ζήσω για λίγο σε μια από αυτές, αλλά οι γλώσσες είναι πολύ δύσκολες. Η προφορά τους κυρίως.

      Κάθε εμπόδιο για καλό, ο χρόνος θα δείξει.

      Διαγραφή
  2. Πάλι ατυχία; Αν είναι δυνατόν... Τι να πω, καλό κουράγιο!
    Η πόλη πάντως μου άρεσε πολύ, τι όμορφα κτίρια! Σε εμπνέουν!
    (Αν την ήξερα; Καθόλου...) :-p
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε συ! Τέσπα, θα περάσει κι αυτό.
      Καλή μας εβδομάδα κορίτσι μοου!!

      Διαγραφή
  3. :( Δεν ξέρω τι είχε συμβεί, όμως πιστεύω πως καθετί γίνεται για κάποιο λόγο.
    Να σκέφτεσαι πως ακόμη κι αν δεν ξεκίνησε και τόσο ευοίωνα, ίσως σε αποζημιώσει στην πορεία ή στην ολοκλήρωσή του...

    Η πόλη, μαγευτική. Την έχω ξανακούσει / ξαναδεί, σε αφιέρωμα... Από κοντά, ούτε 'κειδά παρά πέρα!...
    Θα ήθελα να ζήσω σ' ένα από αυτά τα παραμυθένια σπιτάκια με τα λουλούδια στα παράθυρα... κι όσο για τη γλώσσα, μπορώ ν' αρχίσω να βάζω πετρούλες και στραγάλια από τώρα στο στόμα μου, για να διευκολυθνώ στην προφορά!!!

    Εύχομαι όλα να πάνε καλά!
    Πολλά φιλιά, καλό βράδυ! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά, αυτά τα σπιτάκια όλοι τα ερωτευτήμαμε . Να ταν όλες οι γειτονίτσες έτσι!

      Κρατάω τις ευχές γιατί πραγματικά τις χρειάζομαι!
      Φιλιά ξανά και ξανά!

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω πάει στη Νορβηγία αλλά από τις φωτογραφίες που βλέπω πιστεύω πως είναι πανέμορφη. Καλή δύναμη με το μάθημα και καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ χίλια ευχαριστώ! Είμαι το ζητιανάκι των ευχών. Είναι πραγματικά κουκλίστικη η Νορνβηγία και όλη η Σκανδιναβία, μόνο το κλίμα τη χαλάει

      Τα φιλιά μου Θάλεια!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Δεν το ηξερα, αλλα πολυ θα θελα να το επισκεφτω απο τις φωτογραφίες που βλέπω ή τελος πάντως ενα οποιοδηποτ αλλο ομορφο χωριο της Νορβηγίας.
    Περιμενουμε να δουμε την εργασια σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ επισκέφτηκα την Νορβηγία εκτενώς, από το διαδίκτυο :))) Έπαιζα τότε σε ένα έργο του Ίψεν και έψαχνα τα πάντα, γύρω από τον συγγραφέα και την χώρα! Είχα πάθει πλάκα, ήθελα να μετοικίσω, αλλά με πέρασε συντόμως ελληναρού γαρ, σιγά μην μπορούσα να ζήσω αλλού :))) Πιστεύω σ΄αυτό που λες, μου το λέει κι η μάνα μου πάντα στα δύσκολα, κάθε εμπόδιο για καλό! Καλή δύναμη κοριτσάκι μου, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβή χώρα, πολύ ακριβή! Αλλά κι εγώ θα θελα για το γαμώ το ! Ύψεν;;;; τι μας προτείνεις;
      Σε μιλαω και κουτουλάω, Τόσο ψόφια. Φιλιά!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Νομίζω ότι όταν με το καλό τελειώσεις θα μας κάνεις σούπερ ανάρτηση και θα είναι πολύ ιδιαίτερη και χαρούμενη!
    Φιλάκια, καλή δύναμη και καλή εβδομάδα αγαπάκι μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μεγάλη ατυχία η εξέλιξη όσον αφορά τη δυσκολία των μαθημάτων, Χριστίνα μου!!! ... Πάντως, η πόλη που μας παρουσίασες είναι πανέμορφη και εννοείται ... εντελώς άγνωστη !!! Θα μπορούσα να σου δώσω μια ιδέα για επόμενη εργασία ... Να πάρουμε αυτή την όμορφη πόλη και να την φέρουμε εδώ (μαζί με όλα τα θετικά ... οργάνωση, νοοτροπία, κτλ.) και να την έχουμε στην χώρα μας μαζί με τον δικό μας καιρό ... Γίνεται???!!! Καλή σου μέρα, καλή βδομάδα και ευχαριστούμε για την όμορφη περιήγηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά θα ήταν! Όνειρο! Ασε κι έχω ξεμυαλιστεί!
      Ότι μαθαίνω θα σας το λέω!
      Καλή εβδομάδα Ιωάννα μου!!!

      Διαγραφή
  9. Ωχ! Είδα την πόλη και ξέχασα τα δικά σου! Αχαχα! Θέλω να την επισκεφτώ ΤΩΡΑ! Κι επειδή αυτό δε γίνεται, θα την επισκεφτώ διαδικτυακά. Όσο για σένα, δεν σε φοβάμαι, θα τα καταφέρεις σε οποιαδήποτε πρόκληση. Φιλιά γλυκά και καλό βραδάκι κι όλα με το καλό :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω αυτό θα πει ντόπα εμψύχωσης! Ευχαριστώ και με το παραπάνω!!!!!
      Πολλά πολλά φιλιά καλή μου Πετρούλα!

      Διαγραφή
  10. Too good to be true λοιπόν! Όχι που νόμιζες ότι θα γλίτωνες.
    Δεν πειράζει. Κάποια μέρα θα τα θυμάσαι όλα αυτά και θα γελάς.

    (Σα να σε ακούω: “Τι κάνουμε μέχρι τότε μου λες;”)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. άρα κάτι καλό ήδη βγήκε από το εργαστηριο ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το δείξει η νεκροψία στο τέλος, Πάντως η καθηγήτρια που κάνει το εργαστήρι είναι πολύ καλή! Και μόνο γι αυτό το λόγο αξίζει η φάση!

      Διαγραφή
  12. Αμάν κι άλλη αναποδιά... Να σου πω και κάτι?? Τελικά θα σαι για τα δύσκολα φίλη μου!! Tough cookie!! Αρα βαθιά ανάσα κι απόλαυσέ το!! Ηδη το κάνεις εξάλλου μου φαίνεται !! ;))))
    Πανέμορφο μέρος!! Και πεντακάθαρο!!! Δεν το ήξερα!!
    Πόσο πολύ θα θελα να κάνω ταξιδάκι σε αυτές τις ψυχρές χώρες!!!
    Καλή επιτυχία να χεις με το καινούριο σου εργαστήριο που σίγουρα όσο δύσκολο και να ναι μόνο κέρδος θα χεις Χριστίνα μου!! Τι καλά να κερδίσετε και στον διαγωνισμό και να πάτε και ταξιδάκι σε κάποια χώρα!! Για επιτόπια αρχιτεκτονική έρευνα καλέ!!! Τι νόμιζες??? Για τουρισμό??? ;))))))
    Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ άρεσε αυτό με το tough cookie ότι έχει μέσα μπισκότο καλό είναι!

      Φαντάζεσαι μια μέρα να σας στέλνω χαιρετίσματα από εκεί;;;; Ντουφ! Μωρέ αν πάρω το πτυχίο με κολοτοπύμπες θα φτάσω εκεί πάνω!

      Μουτς!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Φαίνεται υπέροχο το μέρος....θα θελα πολύ να το επισκεφθώ....!
    Έλα μην κολλάς κάθε εμπόδιο για καλό...θα δεις θα τα καταφέρεις μια χαρά!!!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι ομορφο μερος ! Να, ενα τετοιο σπιτακι θελω και εγω. Μικρο, λιτο και ομορφο , τοποτα παραπανω, απλα με τα απαραιτητα,,
    Αχ, ονειρα...
    Κουραγιο Χριστινακι μου και ολα καλα θα πανε,.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ