Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ CINEFIL


Τιμούμε το Γιάννη και την αγάπη του για το σινεμά απαντώντας στο ερωτηματολόγιό του.
1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΞΕΝΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ

Βενέδικτος, ένας άνθρωπος χίλια πρόσωπα, έτσι όπως θα έπρεπε κάθε ηθοποιός να είναι.  Με φυσιογνωμία που σου μένει, φωνή που σε καθηλώνει, αρχοντικός, δωρικός, διακριτικός, ευφυής και απόλυτα απλός και προσιτός. Αγαπάει την Ελλάδα τρελά και την επισκέπτεται κάθε χρόνο από παιδί. Αγάπησε τον κινηματογράφο στα θερινά μας cinema κι αυτός είναι ένας ακόμα λόγος για να τον αγαπάμε τρελά! Ήδη μας έχει χαρίσει συγκλονιστικές ερμηνείες και έχει να δώσει τόσα κι άλλα τόσα! 



2. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΞΕΝΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ


Κατερίνα, Κατερινάκι είναι η Καίτη μας. Την λατρεύω από όλες τις απόψεις για τους ίδιους λόγους που αγαπώ και τον Βενέδικτο. Ένας ηθοποιός είναι ένα σύνολο από πράγματα που το καθένα έχει τη βαρύτητά του. Ιδιαίτερη γεωμετρία προσώπου με έντονα εκφραστικά χαρακτηριστικά, διαπεραστικό βλέμμα,  ζεστή μελωδική φωνή, επιβλητική προσωπικότητα, ευγενικός χαρακτήρας  και αληθινό ταλέντο. Η Κέιτ τα έχει όλα μα όλα και την έχω τόσο ψηλά μα τόσο ψηλά! Έχω κουραστεί τόσο πολύ από τις γλυκανάλατες σιλικονάτες που μόνο χαζογελούν και ποζάρουν... Ευτυχώς που υπάρχουν και γυναίκες σαν την Cate!



3. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ


Τέτοια ταλέντα ένα στα χίλια. Από το δράμα στην κωμωδία και πάλι πίσω. Από τον καλόψυχο χαρακτήρα μέχρι το πιο αδίστακτο μούτρο. Ο Διονύσης πιστεύω είναι ότι λαμπρότερο έχει βγάλει αυτή η χώρα.  Εδώ έχουμε την περίπτωση του ηθοποιού που πάλι η μορφή του γράφει στο φακό, όχι  γιατί διαθέτει ξεχωριστό κάλλος αλλά γιατί σου περνάει τόσο δυνατά μηνύματα και συναισθήματα που δεν θα ήθελες πραγματικά να αλλάξεις  τίποτα πάνω του!



4. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ


Viva Ρένα! Είναι μία κι άλλη καμία. Την συγκαταλέγω στα μεγαλύτερα ταλέντα όλου του κόσμου! Μια γυναικάρα που επιβλήθηκε με τον αέρα της και το εκτόπισμά της βάζοντας κάτω δεκάδες καλλονές. Μία καλλιτέχνης που πατάει με το ίδιο βάρος και στη μουσική και στο χορό. Ήταν τυχερή που γεννήθηκε στην καταλληλότερη εποχή και μπόρεσε να ξεχωρίσει.



5.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΞΕΝΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ

Ένας άνθρωπος που άλλαξε το cinema μια για πάντα. Επιτέλους ο ρομαντισμός, η αθωότητα, ο αληθινός έρωτας και η παιδικότητα βρήκαν ξανά τη θέση τους. Δεν έχει βγάλει πολλές δουλείες μιας και οι παραγωγές του είναι όλες τόσο προσεγμένες και δυνατές. Φέτος όμως μεταπήδησε στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού και κάτι μου λέει πως αυτό θα είναι η αρχή για μια νέα εποχή ακόμα καλύτερη. Δηλώνω παιδί της Αμελή. Μεγάλωσα και γαλουχήθηκα με αυτήν την ταινία και αν θα έπρεπε να την βάλω σε αυτές που βλέπω συνέχεια, δεν μπορώ να το κάνω γιατί κλαίω! 15 χρόνια μετά, μου φαίνονται ήδη πάρα μα πάρα πολλά!!!!


6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ

Και μόνο που έχει βγάλει το Αμήν και το Τσεκούρι μου είναι αρκετό. Ένας στρατευμένος σκηνοθέτης που μας κάνει υπερήφανους παγκοσμίως. Δεν έχω να πω τίποτα περισσότερο.
 

7. ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΗΘΟΠΟΙΟΣ, ΠΟΙΟ ΡΟΛΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΥΠΟΔΥΘΩ & ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ

Ε ναι δε θα θελα απλώς να υποδυθώ την Γκαλάντριελ, θα ήθελα να ήμουν η ίδια η Γκαλάντριελ!!! Η κυρά των ξωτικών, η αρχόντισσα του δάσους που μάχεται τις δυνάμεις του σκότους και προστατεύει το μικρό Χόμπιτ στο ταξίδι του στα δαιμονικά βουνά της Μόρντορ! Και  ο λόγος φυσικά για τον Άρχοντα των δαχτυλιδιών!!!




8. ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ή ΞΕΝΗ) ΕΠΙΘΥΜΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ


Είδα την έκδοση του 80 εκπληκτική και τώρα θέλω να βρω και την original του 60. Το μικρό μαγαζάκι του τρόμου, μια αλληγορική ταινία για το πάθος της απληστίας που κατατρώει τον άνθρωπο.





9.ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΑΣ: ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ
                        How to train your dragon

 Είναι γεγονός πως δεν αφήνω παιδική για παιδική ταινία. Τρελαμένη χαζεύω κινούμενα σχέδια και κλαίω. Μπορεί η συγκεκριμένη ταινία να μην είναι η καλύτερη που έχω δει αλλά αυτό το γλυκούτσικο  φαφούτικο δρακάκι μου έχει κλέψει την καρδιά! Να χα μι εγώ ένα δρακάκι να με πηγαίνει βόλτες! 





10.ΠΟΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΕΧΕΤΕ .....ΛΙΩΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ και ΓΙΑΤΙ ;  
 You ve got mail

Έχεις μήνυμα. Είναι η νεότερη εκδοχή της παλιάς κλασσικής χριστουγεννιάτικης ταινίας The shop around the corner. Ρομαντική comedy με τον Τομ Χανγκς και τη Μεγκ Ράιαν στα καλύτερά τους. Αγαπημένα 90ς ωραία χρονιά 1998, ωραία εποχή (Χριστούγεννα φυσικά!), ο κόσμος γενικά στα καλύτερά του πριν μπούμε στο σκοτεινό μιλένιουμ.  Μια ιστορία αγάπης που ενώ φαντάζει λίγο σουρεαλιστική εν τούτοις επαναλαμβάνεται πολλές φορές στην καθημερινότητά μιας και όλο και περισσότερα σύγχρονα ζευγάρια γνωρίζονται  πλέον μέσω του διαδικτύου.  Μου αρέσει γιατί έχει πάρα πολλές ομοιότητες με την προσωπική μου ιστορία γνωριμίας με τον άντρα μου.  (ίσως να επανέλθω στο τελευταίο μια άλλη φορά και να ρομαντζάρουμε παρέα…)



Μα πάνω από όλα μου αρέσει γιατί ζήλεψα το μαγαζάκι που ήπιαν ο Tom και η Meg καφεδάκι...
έχω άδικο;

 

Σχόλια

  1. Η δουλειά που έκανες είναι σούπερ!!!
    Απολαυστικότατη με εικόνες, βίντεο, πλούσια σχόλια!!!
    Δεν το συζητώ!!!
    Συμφωνούμε σε αρκετά, όπως Blanchett, Παπαγιαννόπουλο, Ρένα, Jeunet, Γαβράς(!), Έχεις μήνυμα (!).
    Μόνο το καφενεδάκι σ' αυτήν την ταινία; Αμ εκείνο το μικρό βιβλιοπωλείο; Τέτοιο θα ήθελα να είχα! Όσες φορές κι αν την έχω δει στην τηλεόραση δεν την βαριέμαι ποτέ!
    Λεπτομέρειες γι' αυτή την γνωριμία;;;; Πότε;;;
    Καλό σου βράδυ και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστάααα και το βιβλιοπωλείο το οποίο όμως το προσπέρασα γιατί έχουμε κι εμείς ένα γλυκούτσικο βιβλιοπωλειο... χιχι Κι εγώ το ευχαριστήθηκα το ερωτηματολόγιο. Σαν εφηβικό λεύκωμα!

      Λεπτομέρειες για τη γνωριμία κοντά στα Χρτιστούγεννα που είναι και η επέτειος!

      Διαγραφή
  2. Christina καλησπέρα σου......! δεν είναι η πρώτη φορά που περιδιάβηκα τον υπέροχο και με ιδιαίτερα χρώματα όμορφο χώρο σου αλλά ήταν σιωπηρές. Σήμερα πλέον μετατρέπεται σε ......ομιλούσα η επίσκεψη.
    Κατ' αρχήν να εκφράσω την Τιμή μου αλλά και τη Χαρά μου για την προσωπική σου συμμετοχή και ενασχόληση με το κάλεσμα του CINEFIL.
    Θεωρώ ότι θα σε "βλέπω" πάντα στα Κινηματογραφικά δρώμενα του χώρου.
    Οι προτιμήσεις σου στον Κινηματογράφο, έχουν το δικό τους προσωπικό χρώμα, τη προσωπική σου σφραγίδα και μορφοποιούν τις άκρως ενδιαφέρουσες απόψεις σου.
    Σε πληροφορώ ότι κάποιες από τις προτιμήσεις σου μας δίνουν την ευκαιρία να γνωρίσουμε κάποιους καλλιτέχνες που αναφέρεις BENEDICT CUMBERBATCH & KATE BLANCHETT & JEAN PIERRE JEUNET όπως επίσης και τα έργα που αναφέρεις.
    Για μια ακόμα φορά σε ευχαριστώ ειλικρινά για τη συμμετοχή σου και τον πολύτιμο εξαιρετικό σου χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου Γιάννη! Να μας ετοιμάσεις κι άλλα cinefil ερωτηματολόγια να χαιρόμαστε! Αγαπάμε τρελά το cinema!!!
      Είναι πολύ μεγάλη η παρέα και σε ποιον να πρωτομιλήσεις!
      Θα ακολουθήσει και η συμμετοχή μιας φίλης!

      Διαγραφή
  3. Σε αρκετά με βρίσκεις σύμφωνη!
    Φιλιά πολλά, την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι βρε φίλη!!! Είσαι δική μου εσύ!! Να μας ζήσει ο Βενέδικτος!!! Τον λατρεύω και στον Σέρλοκ!!!! Απαιχτος!! Απαιχτος!! Μάτια, φωνή, λίγο η μπούκλα του με χαλά αλλά τι να πεις!! :)))) Τι περούκα στην τελευταία του φωτό!!!! Αχαχαχα!!
    Συμφωνούμε σε πολλά!! Εξαιρετικοί ηθοποιοί!! Ηθοποιάρες τι να λέμε τώρα!!
    Το παιδικάκι δεν το χω δει αλλά κι εγώ τρελαίνομαι να τα βλέπω!!
    Φιλάκια ολόγλυκα Χριστίνα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εεεε αν δεν ταιριάζαμε..!! Σούπερ οι επιλογές σου όπως πάντα!! :)
    Με τον Benedict Cumberbatch κόλλησα τώρα τελευταία και είναι ταλέντο μεγάλο ο άνθρωπος.
    Για την συνονόματη τι να πούμε.. τα είπες όλα ήδη!! Εκτός των άλλων και στο Blue Jasmine ήταν συγκλονιστική.
    Κι εσείς έχετε κοινά με την ταινία Υου've got e-mail?? Αυτές οι ατμοσφαιρικές ταινίες μιας άλλης εποχής, πιο αθώας, πιο απλής, μου έχουν λείψει αρκετά! Τις βλέπω και ηρεμώ ρε παιδί μου.
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξεκίνησα τη σημερινή βόλτα με τα... κινηματογραφικά! ...Και συνεχίζω!

    Πολύ ευχάριστη έκπληξη οι επιλογές σου! Μία και μία!

    Θα σταθώ στο φαφούτικο δρακάκι για το οποίο... έχω ρίξει μαύρο δάκρυ! Όπως κατάλαβες, κι εμένα μου έκλεψε την καρδιά...

    ...Και θα σταθώ επίσης και στο You've got mail! Αν και δεν θα με χαρακτήριζα σε καμία περίπτωση "φαν" των κομεντί, η συγκεκριμένη μ' έχει κερδίσει (πρωτότυπο στόρι, για την εποχή που γυρίστηκε η ταινία, πολύ καλές -δίχως υπερβολές- ερμηνείες και βέβαια... το υπέροχο βιβλιοπωλείο που κι εγώ θα ήθελα, όπως η Γλαύκη!!!)
    Εν αναμονή επετείου ❤ και, ίσως... και παρουσίασης του βιβλιοπωλείου...;

    Φιλάκια πολλά, Ανδρομέδα μου!
    Καλό απόγευμα! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το απόλαυσα το cinefil σου, Χριστίνα μου!
    Το 'χω κι εγώ στο πρόγραμμα, αλλά αυτό το μήνα μου έτυχαν πολλά στραβά κι ανάποδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ας τα αφήσω αυτά που ξέρω κι ας το ομολογήσω επιτέλους: έρχομαι και ξανάρχομαι για αυτή τη θεϊκή μουσική! Αχαχα! Πως μου ξέφυγε αυτή η ανάρτηση μάνα μου;; Οι φωτογραφίες τέλειες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου Χριστίνα μου !!! Λατρεύω Κωνσταντίνο Γαβρά και Kate Blanchett και εννοείται τον ρόλο της στον Άρχοντα των δαχτυλιδιών'!!! Πολύ απολαυστική και αυτή η ανάρτησή σου !!! Καλό σου απόγευμα και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου αρέσει πολύ ο Βενέδικτος!
    Δεν έχω χάσει ούτε ένα επεισόδιο από τον Σέρλοκ και έχω δει όλες τις σειρές καθώς και τις ταινίες που έχει παίξει!
    Ακόμα και αυτές στις οποίες έχει τρίτο ή όγδοο ρόλο!
    Αφού να σκεφτείς, το κινητό μου τηλέφωνο χτυπάει με αυτόν ακριβώς τον ήχο: https://www.youtube.com/watch?v=H6iLFL-OYeI
    Καλό βράδυ Χριστίνα Ανδρομέδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειχα κολλήσει με τον Βενέδικτο στο σίριαλ Σερλοκ, ομως πρεπει να τον δω και σε καμια ταινία.
    Πεθαινω για Παπαγιαννόπουλο, Ρενα υπερταλαντούχα... οι δυο τους πολλές φορες μου θυμιζουν τους γονεις μου χα χα.
    Κέιτ, απο τις ποιο καλοντυμένες γυναικες... ε ναι αφου εχω κολλημα με τα ρουχα ;)
    Φοβερη ταινία το Z, την ειχα δει στο σινεμα πριν πολλά χρονια.
    Είδες το Σπίβετ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και εδώ

    Χριστίνα μου, τα αποτελέσματα του καλέσματος για το ΔΙΚΟ ΣΟΥ CINEFIL στη διάθεσή σου.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βλαχοπούλου και Παπαγιαννόπουλος εξαιρετικοί!!
    Η δε Μεγκ Ράιαν στα καλύτερά της σε αυτή την ταινία!
    Γενικά για να μην τα πάρω ένα ένα, μου άρεσαν οι επιλογές σου...
    Έχω το original The Little Shop of Horrors..αν θες στο στέλνω (dvd είναι)...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ