Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα παραθύρια της ψυχής






Δεν είναι μια τυχαία εικόνα που βρήκα από το διαδίκτυο. Είναι μια αληθινή γωνιά της πόλης που αντίκρισα σηκώνοντας ψηλά το βλέμμα.



Κι ενώ όλοι ψάχνουμε χίλιους λόγους για να πούμε πως η ζωή μας είναι άσχημη και βρίσκουμε άλλους τόσους τρόπους για να κάνουμε τη ζωή μας ασχημότερη, κάποιοι βρίσκουν έστω κι έναν λόγο για να κάνουν τη ζωή τους ομορφότερη.


 Αυτό που είδαν τα δικά μου μάτια ήταν ένα στενάχωρο περιβάλλον  που φώναζε μοναξιά και δυστυχία και μέσα σε αυτό μια ύπαρξη που είχε σαν παρηγοριά κι ελπίδα δύο τρία καναρινάκια. Μια ύπαρξη που ενώ είχε κάθε λόγο να αισθάνεται καταδικασμένη, προτίμησε να βρει την ομορφιά στο κελάδημα δυο πουλιών.


Η ευτυχία κατακτιέται με μεγάλο αγώνα και δεν είναι αποτέλεσμα καλοτυχίας και προνομίων που έρχονται στο δρόμο μας. Η ευτυχία είναι το μετάλλιο που παίρνει η ψυχή μας όταν μέσα στην καταστροφή βρίσκουμε έστω κι έναν λόγο να δοξάζουμε την ομορφιά του κόσμου…



ΥΓ. Συγκινήθηκα πολύ και να ναι καλά αυτός ο άνθρωπος που ζει πίσω από αυτό το παραθυράκι. (η ανάλυση μου είναι κακή αλλά ο σκοπός είναι το περιεχόμενο) Να γιατί αγαπώ τόσο πολύ την Θεσσαλονίκη μου, γιατί επιμένει... 

Αν περάσεις κι εσύ από τη Βασιλέως Ηρακλείου στην Αριστοτέλους, σήκωσε το βλέμμα σου σε αυτόν τον άνθρωπο, όποιος κι αν είναι...



Να παραδειγματιστούμε μικρά και μεγάλα παιδιά μου και να πάρουμε κουράγιο, ο καθένας στο μέτρο που το χρειάζεται.




ΥΓ2. Και κάπου εδώ θυμήθηκα κι αυτό το τραγούδι που μου το τραγουδούσε ο παππούς μου κάθε φορά που στεναχωριόταν.


Μην κλαις και μη λυπάσαι που βραδιάζει

εμείς που ζήσαμε φτωχοί

του κόσμου η βροχή δε μας πειράζει

εμείς που ζούμε μοναχοί



Τα σπίτια είναι χαμηλά

σαν έρημοι στρατώνες

τα καλοκαίρια μας μικρά

κι ατέλειωτοι οι χειμώνες



Μην κλαις και μη φοβάσαι το σκοτάδι

εμείς που ζήσαμε φτωχοί

του κόσμου η απονιά δε μας τρομάζει

θα έρθει και για μας μια Κυριακή



Την αγάπη μου


Σχόλια

  1. Heips
    I like this post, The window is lovely with hanging cages.
    And the last image is so colorful.
    Take care :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην κλαις και μη λυπάσαι που βραδιάζει εμείς που ζήσαμε φτωχοί του κόσμου η βροχή δε μας πειράζει εμείς που ζούμε μοναχοί Τα σπίτια είναι χαμηλά σαν έρημοι στρατώνες τα καλοκαίρια μας μικρά κι ατέλειωτοι οι χειμώνες Μην κλαις και μη φοβάσαι το σκοτάδι εμείς που ζήσαμε φτωχοί του κόσμου η απονιά δε μας τρομάζει θα έρθει και για μας μια Κυριακή Τα σπίτια είναι χαμηλά σαν έρημοι στρατώνες τα καλοκαίρια μας μικρά κι ατέλειωτοι οι χειμώνες ...

    καλό βράδυ Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. H oμορφιά υπάρχει συχνά στα πιο παράξενα μέρη... Αρκεί να έχεις το μάτι να τη δεις. Εσύ το έχεις, όπως φαίνεται.

    Την καλησπέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι διαφορά που κάνει μια γλάστρα, ένα κλουβάκι ακόμα και στο πιο μικρό χώρο!!
    Εχει δώσει ωραία πινελιά ο ένοικος αυτός!! Ωραίο πράγμα να επιμένεις στην ζωή και στο χρώμα!!
    Γεμάτο νοημα και το τραγούδι!!!! Να σαι καλά Χριστίνα μου!!
    Σε φιλώ και καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι έιναι, κι ένα μιρκό πραγματάκι κάνει τη διαφορά! Φιλάκια καλή μου!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. "Η ευτυχία κατακτιέται με μεγάλο αγώνα και δεν είναι αποτέλεσμα καλοτυχίας και προνομίων που έρχονται στο δρόμο μας." τεράστια κουβέντα είπες και μπράβο σου.
    Το τραγούδι αυτό με συγκινεί απίστευτα μαζί με το Βρέχει στη φτωχογειτονιά μου.
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι αυτό ναι, άλλο άσμα κι αυτό! Πάμε για τα καλύτερα Κατερινιώωωωωωωωωω

      Διαγραφή
  6. Στην αρχή, η επιπόλαιη ματιά βλέπει πόση ασχήμια υπάρχει σε μια τόσο όμορφη πόλη... και μετά, focus σ' αυτές τις δυο πιτσίλες που 'ναι χρώμα, ήχος και ζωή! Κι όλα αλλάζουν, γιατί τελικά... ακόμη και σ' αυτό που τα μάτια βλέπουν άσχημο, η ουσία είναι τόσο "κραυγαλέα" που κανείς αναρωτιέται πώς δεν σκόνταψε πάνω της αμέσως, πριν από καθετί άλλο! Ξέρεις τι μου 'φερε στο μυαλό; Τον "Μικρό Πρίγκηπα"... Βλέπεις μόνο με την καρδιά...
    Όποιος ζει εκεί, βλέπει μόνο με την καρδιά!

    Τέλειο το έργο της Wronska!

    Μην κλαις και μη φοβάσαι το σκοτάδι, Ανδρομέδα μου!
    Κοίτα πόσο φως κελαηδά εκεί...
    Φιλιά, καλό ξημέρωμα να έχουμε! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές αντιθέσεις σε αυτή την πόλη που σε κάθε γωνιά της ακόμα και στα ''καλά'' προάστια ο πλούτος και η φτώχεια πάνε πάντα αντάμα και πάντα ανακυκλώνονται. Όλοι μαζί αχταρμάς κι αυτό είναι το ωραίο.

      Σ ευχαριστώ Ρούλα μου που πέρασες!

      Διαγραφή
  7. όλα μέσα στη ζωή είναι άλλος μένει στις βιλάρες και άλλος πίσω από αυτό το παραθύρι με τα καναρινάκια του για θέα... την υγεία τους τουλάχιστον να έχουν και αγάπη .. καλημέρα με ελπίδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πω πω αυτη η φωτο μιλαμε λεει τοσα πολλα! εμπνευσις! :)
    καλημερα φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να'σαι καλά κοπέλα μου!
    Κι εγώ συγκινήθηκα!
    Τα φιλιά μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη εικόνα και υπέροχες οι σκέψεις σου πίσω από αυτήν. Πάντως εμένα μου θύμισε πιο πολύ γειτονιά του Χονγκ Κονγκ και όχι της Θεσσαλονίκης :) (παλι καλά για την τέντα με τα Ελληνικά από κάτω!).
    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχείς δίκιο ! Ναι! έτσι είναι χωμένοι σε διαμερισματούδια και τα καναρινάκια τους παρέα.!
      Γεια σου Κορίτσι!!!

      Διαγραφή
  11. Υποκλίνομαι στη σημερινή σου ανάρτηση ψυχή μου..

    Αχ και να'ξερες που με πήγες..αχ..
    εκεί τριγύρω...χρόνια..τριγυρνούσα..

    "Βομβίδια"... μα τι λες?..
    με μπούκοβο...και η παρέα να πετάει..
    το μπούκοβο..σε τρελά κέφια..ο ένας στον άλλον..
    αντί..χαρτοπετσετών..
    πω..πω..

    υπέροχη η εικόνα...
    και τα πολύχρωμα κλουβιά..
    την ανεβάζουν στα Ύψη..

    μαζί με τη μνήμη μου..και την καρδιά μου..
    που πετάνε..πάνω από Σαλονίκη

    σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ακόμα να κάτσω στα Βομβίδια για φαγητό, αλλά τα Χριστούγεννα με τον τρελό το σαματά επιβάλεται!!!

      Η Σαλονική σε χαιρετά και σου κρατάει Θέση Ιώ μου!!!

      Διαγραφή
  12. Αγαπημένη μου Ανδρομέδα
    Μια ελπίδα και απέραντη αισιοδοξία, βγαίνουν από την σημερινή τρυφερή σου ανάρτηση!!!
    Όσο για το τραγούδι, μ αγγίζει πάντα, όποτε κι αν το ακούσω!!!
    Σ΄ευχαριστώ!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάγδα μου! Την ψυχούλα στο παραθύρι να ευχαριστήσουμε που μακάρι οι ευχές όλων μας να την πάνε σε ένα όμορφο μπαλκονάκι με γλαστρούρες και θέα!

      Την αγάπη μου!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Τρομερή η φωτό σου (και την απογείωσε το τραγούδι), Χριστίνα! Πόσες σκέψεις γεννάει... Θα της έβαζα τον τίτλο "φυλακισμένες ψυχές"...
    Και είναι να τρελαίνεσαι με τα ελάχιστα που μπορούν να ομορφύνουν τη ζωή μας και αρνούμαστε ή δεν μπορούμε να τα κάνουμε.
    "Μην κλαις και μη φοβάσαι"....
    Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επί της ουσίας μόνο όταν μπορείς να αντέξεις τη φτώχεια σου μπορείς να την ανατρέψεις. Αυτό μου λεν τα παραδείγματα τριγύρω μου. Θέλει τέτοιο τσαγανό και τέτοιο ρομαντισμό.
      Αλεξάνδρα μου καλή δύναμη!
      Πολλά πολλάαα φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Τι ωραίο τραγούδι, το λατρεύω και από εκτέλεση Μποφίλιου.
    Είναι στιγμές που οι φόβοι και τα άγχη μας φαντάζουν χαζά, γιατί άλλοι άνθρωποι έχουν προβλήματα σοβαρά και όμως αντέχουν, παλεύουν!
    Είναι μάχιμοι όπως είχες πει σε μια παλαιότερη ανάρτηση. Και εντέλει αν κάτι θέλω να κρατήσω από την ανάρτηση σου, είναι η δύναμη ψυχής.
    Σε γλυκοφιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρινάκι μου, κάποιοι άνθρωποι είναι σαν φάροι στις ζωές μας. Κάποιο αντέχουν πολλά για να μπορούμε κι εμείς να παίρνουμε δυνάμες για τα λίγα που κουβαλάμε..

      Να σαι καλά κορίτσι μου και να επιμένεις Χριστουγεννιάτικα! Όπως είπαμε!!!!

      Διαγραφή
  15. Μα καλά που το πρόσεξες......τι όμορφο που είναι....!!!!
    Θα το έχω στο νου μου αν περάσω από εκεί....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι γλυκο...
    Αν αφησω το μυαλο μου να ταξιδεψει θα φανταστω ενα ζευγαρι ηλικιωμενων να μενουν εκει με συντροφια τα καναρινακια τους... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ