Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φρειδερίκο αγάπη-μου




Ξεκινάω ευχάριστα με καφεδάκι για να σας γλυκάνω. Το μαγαζάκι που σας δείχνω σήμερα ίσως να είναι και το ομορφότερο μαγαζί της Θεσσαλονίκης. (ταπεινή μου άποψη πάντα) Βρίσκεται στην πιάτσα της αρχαίας αγοράς, ανερχόμενη καφεδο-γειτονιά, λίγο πιο απόμερη και συνοικιακή.  


Ναι το μαγαζί ονομάζεται Φρειδερίκο αγάπη-μου από το όνομα της μασκότ του καφέ, ενός τρισχαριτωμένου Παγκ και πρόκειται για την εκδοχή Β της Πάστα Φλώρα. Το στυλ πάντα παλιακό και νοσταλγικό (κοινώς vintage , αλλά την αντιπαθώ αυτή τη λέξη γιατί μου κάνει τέρμα ξιπασμένη--- παραξενιές είναι αυτές…) σαν κουκλίστικο 60ς σαλονάκι με εκατό τζιτζιμπράγκαλα τριγύρω.


Αν είχα τη δυνατότητα θα χτυπούσα πραγματικά κάρτα κάθε μέρα, αλλά δυστυχώς το μαγαζί άνοιξε μόλις μετακόμισα από τις γειτονιές του Αη Δημήτρη στην άλλη άκρη της πόλης.




Στην επίσημη σελίδα του καφέ στο Facebook https://www.facebook.com/photo.php?fbid=261953120665134&set=t.100003935295058&type=1&theater είχα την χαρά να πέσω και σε αυτόν τον γλυκό οικογενειακό διάλογο και ζήλεψα μη σας πω.. (καλοπροαίρετα πάντα) Ζήλεψα γιατί όταν ήμουν πιτσιρίκα δεν είχα την χαρά και την τύχη να γνωρίσω έναν τέτοιο ανοιχτόκαρδο και ανοιχτόμυαλο παππούλη.









ΥΓ. Σήμερα ήθελα να σας μιλήσω για τα πολλά και παράξενα πράγματα που μου συμβαίνουν. Έχει εδώ και μια βδομάδα που ένας γείτονας μας άρχισε μία άνευ προηγουμένου μανούρα για το κλασσικό θέμα των κατοικίδιων.  Ναι μένουμε στο βουνό, ναι μένουμε σε μονοκατοικία, ναι η σπιτονοικοκυρά μας είναι επίσης φιλόζωη και μας επιτρέπει κατοικίδια και ναι είμαστε συνεπέστατοι σε όλα. 

Πάντα όμως θα υπάρχει και ένας περίεργος που δε συμπαθεί τα ζώα και ειδικά τα αδέσποτα. Θα θυμάστε και από παλαιότερες αναρτήσεις πως η περιοχή έχει τεράστιο θέμα με τα αδέσποτα μιας και πολλοί  κυνηγοί και κτηνοτρόφοι παρατάνε τα σκυλιά τους στο βουνό και μάλιστα αστείρωτα. Με πολύ κόπο οι λιγοστοί φιλόζωοι εθελοντές της περιοχής κατορθώσαμε να μειώσουμε τον αριθμό των αδέσποτων σκύλων με υιοθεσίες και στειρώσεις. Δυστυχώς όμως κάποιοι μας βλέπουν σαν χομπίστες που απλά κάνουμε την πλάκα μας.


Αυτές τις μέρες ένας καινούριος γείτονας που δεν είναι καν μόνιμος κάτοικος της περιοχής ενοχλήθηκε πάρα πολύ από την παρουσία δύο αδέσποτων  που φροντίζουμε και μας άνοιξε κανονικότατο πόλεμο! Ο εν λόγω κύριος έριξε χαλίκι στο δημόσιο αγροτικό δρόμο θεωρώντας πως ο δρόμος είναι ιδιοκτησία του και εξαγριώθηκε όταν τα αδεσποτάκια σκάλισαν  σε ένα σημείο το χαλίκι.

Το τι ακολούθησε δεν περιγράφεται.. Μας πέταξε περιττώματα στην αυλόπορτά μας, απείλησε πως θα ρίξει φόλες στα σκυλάκια και τώρα απειλεί πως θα μας διώξει και από το σπίτι μας. Φυσικά και σε όλο αυτό το θέμα έχουν αναμειχθεί πλέον και οι αρχές και είμαστε κάθε τρεις και λίγο στα τμήματα…

-Καλά, λέει, για δυο αδέσποτα διακινδυνεύετε τόσα πράγματα; Εγώ θα κάνω τα πάντα για να σας διώξω από τη γειτονιά!
Απεφάνθη ο κύριος  (νεαρός κατά τα άλλα στην ηλικία και καθηγητής που διδάσκει σε παιδιά παρακαλώ…)

Να σημειώσω εκτός των άλλων, ότι δεν είναι καν ιδιοκτήτης του γειτονικού σπιτιού στο οποίο μένει με την ανοχή του αδερφού του. Κι ενώ ο αδερφός του και ιδιοκτήτης του σπιτιού ήρθε για να ελέγξει την κατάσταση και του συνέστησε να μην δημιουργεί προβλήματα στη γειτονιά, εκείνος παιδιά επιμένει!

-Να επιμείνετε κι εσείς, είπε ο αδερφός του, μπας και βάλλει μυαλό ο @*#!$~!  Δεν  τον αντέχουμε άλλο θα μας πεθάνει όλους…. Είπε ο αγανακτισμένος αδερφός που τραβάει μεγάλο οικογενειακό κουπί!

Το γλυκό μου Κατινάκι το αδεσποτάκι μας
ΥΓ2 Την ίδια στιγμή παίζουν κι άλλα ντράβαλα οικογενειακά  με αρκετές μικροεντάσεις και φυσικά πολύ πολύ διάβασμα. Η κούραση είναι απερίγραπτη αλλά από διάθεση δόξα τω Θεώ καλά!

ΥΓ3 Χρωστάω ακόμα πολλές παρουσίες στα σπιτικά σας αλλά πραγματικά δε σας προλαβαίνω πουλάκια μου. Πλέον είναι πάνω από τις δυνάμεις μου το θέμα. Θα κάνω όμως ότι μπορώ.

ΥΓ4 Αυτή τη στιγμή που σας γράφω ο διπλανός συνεχίζει το βιολί του.. Νομίζω θα έχουμε πολλά επεισόδια ακόμα.  Α και τώρα που είπα επεισόδια δείτε τι ανακάλυψα στον κυβερνοχώρο και κάηκα. Μια συγκλονιστική διαδικτυακή σειρά ανυπέρβλητων ερμηνειών, διαλόγων και σεναρίου! Άντε γεια δηλαδή! Φεύγα!


Στο σπίτι της Αριστέας έχει χαβαλέ και ψηφοφορία, να πάτε! 

Σχόλια


  1. Μα, είναι εξωφρενικά το πάθος και η ευκολία με τα οποία οι άνθρωποι αποφασίζουν να διεκδικήσουν το άδικό τους!

    Χτες μόλις μου έστειλαν κι εμένα ένα επεισόδειο της Αράχνης: δεν υπάρχουν λόγια! Υπάρχουν όμως για το υπέροχο καφέ!!!!!!!!!! Το λάτρεψα κι αυτό!

    Χριστινάκι, υπομονή!!!!!!!!!!!! Βαθιές ανάσες!
    Αγκαλιές σου αφήνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς η κρίση έχει εξαγριώσει τέτοια απαίδευτα άτομα που ικανοποιούνται μονάχα όταν εκτονώνονται στους διπλανούς τους. Ευτυχώς που υπάρχει και η αράχνη και γελάμε λίγο!

      Σε φιλώ Αλεξάνδρα μου! Κρατάω τις ευχές σου!!

      Διαγραφή
  2. Μια λύση υπάρχει. Να μαζέψουμε όλους τους ηλίθιους, τους κακομοίρηδες, τα καθυστερημένα σε μια πόλη.
    Έτσι:
    1) Θα ησυχάσουν οι υπόλοιπες
    2) Σε λίγες εβδομάδες θα αλληλοεξοντωθούν. Αυτόν που θα μείνει τελευταίος τον καθαρίζουμε εμείς.
    Σκεφτείτε το.

    Το μόνο πρόβλημα είναι ότι πρέπει να είναι ποοοοολύ μεγάλη πόλη!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις πόσες φορές το έχω σκεφτεί αυτό; Αλλά δε νομίζω πως θα φαγώνονταν μεταξύ τους, κατά ένα περίεργο τρόπο όλοι αυτοί τα βρήσκουν τέλεια μεταξύ τους!

      Διαγραφή
  3. Ο τύπος μου χάλασε όλη την ωραία βόλτα που με πήγες στο τόσο όμορφο καφέ.
    Καλό είναι κάποιος να του ρίξει πρώτος φόλα σε αυτόν πριν προλάβει να το κάνει στα σκυλάκια.
    Γίνομαι κακιά, το ξέρω, αλλά θυμώνω πολύ με τέτοιου είδους ιστορίες.
    Καλά ξεμπερδέματα εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δε γίνεσαι καθόλου κακιά , αυτοί οι άνθρωποι είναι βίαιοι παντού και πάντα και κάνουν τη ζωή των υπολοίπων σωστή κόλαση! Είμαι όμως έτοιμη για όλα. Η καταγγελία έχει γίνει, αύριο θα πάμε ξανά τμήμα κι έτσι και κάνει κάτι (γιατί τρώγεται ο τύπος, πάλι σήμερα τρωγότανε) θα του φωνάξω τα κανάλια και όλες τις φιλοζωικές! Θα ακούει Χριστίνα και θα βγάζει αναφυλαξία!

      Διαγραφή
  4. Αααα Χριστινακι μου το θεμα με τους ανθρωπους που δεν αγαπανε τα ζωακια ειναι τεραστιο και δεν προκειται να βγαλεις ακρη.
    Εγω δεν εμαθα να τα αγαπαω δυστυχως απο μικρη λογω φοβιας και τωρα το μετανοιωνω.
    Ποτε ομως δεν θα μπορουσα να κανω κακο σε ενα ζωακι αμομα και αδεσποτο.
    Και αυτα ψυχουλες ειναι.. Μην δινεις σημασια ατον χαζο γειτονα. Αστον να τραβαει μονος ζορι.. Καντε εσεις αυτο που ποθει η ψυχουλα σας..

    Πολυ μου αρεσε το μαγαζακι που μας εδειξες. Λατρευω οτιδηποτε vintage .
    Πολυ μου αρεσε επισης η χριστουγεννιατικη διακοσμηση σου!
    Τοσο chic και ανεμελη οπως και το σπιτακι σου.
    Πολλα φιλια και καλο ΣΚ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαράκι μου!! Μα ναι έχει τεράστια διαφορά το να μην είσαι εξοικειωμένος από το να θες τα αφανίσεις... και να θες να κάνεις ζημιά και στους ανθρώπους αγαπούν τα ζώα. Φασισμός παιδί μουυ φασισμός!

      Σε φιλώ Μαράκι μου χαίρομαι που πέρασες καλά εδώ μέσα!

      Διαγραφή
  5. καταρχήν ωραίο καφε έ !!! μπρα΄βο δεύτερον ήμαρτον μα παντού υπάρχει και ο κλασσικός μακάκας!! τι να πω καλά ξεμπερδέματα... ευχομαι κάθε δύναμη σε όλους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νικόλα μου! Κράτα το όμορφο καφέ τα υπόλοιπα τακτοποιήθηκαν!

      Διαγραφή
  6. τι ομορφο μαγαζι! τα χρωματα σου φτιαχνουν το κεφι!
    καλημερα καλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το μαγαζί είναι τέλειο!!!!! Και του ταιριάζει και η μουσική σου υπόκρουση! Χαχα!

    Όποιος δεν αγαπάει τα ζώα είναι ένα κτήνος. Δεν σου κρύβω όμως, ότι έχω γνωρίσει κάτι παλιοχαρακτήρες τελειωμένους (αναπτήρες! αχαχα!) που αγαπούν μεν τα ζώα, αλλά μισούν κάθε τι ανθρώπινο! Αυτό πάλι πως το εξηγείς, μου το λες σε παρακαλώ; Πάντως εγώ ούτε σε αυτούς έχω εμπιστοσύνη (τους βλέπω με μισό μάτι) Φιλιά και καλό σ/κ και για ξεκίνα τις επισκέψεις, όχι μόνο επισκέψεις στο εν λόγω καφέ! Αχαχαχαχα :))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιιιι υπάρχουν και πολύ τέτοιοι και δεν μπορώ να δώσω εξήγηση στο φαινόμενο! Με ξεπερνά!

      Τα φιλιά μου από εδώ!

      Διαγραφή
  8. πω,πω τι υπέροχο μαγαζί <3 πραγματικά κουκλίστικο,μου αρέσουν πολύ τέτοιου στυλ μαγαζιά :) Αυτό με τους γείτονες,απλά είναι βαρεμένος ο κόσμος,αυτό έχω καταλάβει. Ο δικός μας.μας ξυπνάει τα τελευταία σ/κ απ'τις 8.30 και κάνει δουλειές. Τι να πω,καλά ξεμπερδέματα ,ελπίζω να μην τον έχετε για πολύ εκεί :) Καλό σ/κ ,καλό διάβασμα, και καλή ξεκούραση κορίτσι μου :) Φιλάκια πολλάααα :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξεκουράστηκα κομματάκι και ναι τα πράγματα είναι καλύτερα! :))) (Ευτυχώς που εμένα η φασαρία δε με ενοχλεί καθόλου! Πάλι καλά!)
      Γεια σου καλή μου!

      Διαγραφή
  9. Το μαγαζί είναι υπέροχο και με στυλ!
    Ένας άνθρωπος που δεν αγαπά τα ζώα,είμαι σίγουρος δεν αγαπά και τους ανθρώπους..
    καλά ξεμπερδέματα με τον μαλάκα
    Το βίντεο δε το είδα λόγω έλλειψης χρόνου

    Την καληνύχτα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα, κάτι καταπληκτικά καφέ που ξετρυπώνεις!!! ♥ Τέλειο είναι (και το όνομα, "τα σπάει!")

    Όσο για τον ^#%^$# - γείτονα (άντε, τώρα!!!) διάβασε αυτό, νομίζω είναι ό,τι χρειάζεσαι! ツ

    Φιλάκια πολλά και όμορφη Κυριακή να έχεις! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωωωω Ρουλίτσα πολύ χρήσιμο το λινκ (κι εσύ τέρας της τεχνολογίας σαν τον Ακυβέρνητο, σύνδεσμο σε σχόλι... άτσα.!!!!!!!)

      Ξανά μανά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  11. Καλέ τι ωραίο καφέ, τελευταία η συμπροτεύουσα μου ανοίγει πληγές.
    Καλέ τι ηλίθιος άνθρωπος; Τελευταία οι ηλίθιοι δίνουν ρεσιτάλ. Και όπως αυτός κυνηγά τα αθώα ζωάκια που δεν δημιουργούν προβλήματα θέλω εγώ να κυνηγήσω τους ηλίθιους που δημιουργούν.
    Καλέ τι αγχώνεσαι, διαγωνισμό κάνουμε ποιος θα σχολιάσει πρώτος ή θα κλείσουμε τα blogs; Take your time, σπάσε τα νεύρα του κυριούλη που κυνηγά αθώα ζωάκια και ανθρώπους που έχουν ψυχή και τα προσέχουν και όταν ηρεμήσεις, χαλαρώσεις, βρεις τον χρόνο μα και την διάθεση, να έρθεις να μας πεις μια καλησπέρα.
    Σε γλυκοφιλώ και σε καλημερίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ ο Φρειδερίκος είναι τέλειος!!! Τι διακόσμηση είναι αυτή;;; :)))
    Καλές δουλειές να χουν οι άνθρωποι!!
    Οσο για τον κραγκιόζη καλό είναι πραγματικά να τον προσέχετε γιατί είναι ικανός όντως να πειράξει τα ζώα!!
    Υπάρχουν και νόμοι και κάλλιστα μπορούν να του κόψουν τον κ@λο αν συνεχίσει αυτό το βιολί!! τους σιχαίνομαι όλους αυτούς.. Σαν δεν ντρέπονται..
    Να προσέχετε Χριστίνα μου αλλά σε θέλω με τσαμπουκά, ξέρεις!!!
    Φιλάκια και καλό υπόλοιπο Κυριακής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραία καφετέρια!!! Μου αρέσουν πολύ αυτού του στυλ τα μαγαζιά, έχουν αυτή τη νοσταλγικότητα όπως λες κι εσύ! :)))
    Όσο για τον γείτονα, καλά ξεμπερδέματα εύχομαι... Πάντα και παντού υπάρχουν κτήνη! έξαλλη γίνομαι με κάτι τέτοιους τύπους!
    Φιλάκια πολλάαάαααααααα!!! Καλή εβδομάδα να έχεις! :)))) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστινιώ μου κράτα γερά με όλα.. Ήθελα να σου στείλω γιατί κάτι ψυχανεμίστηκα πως κάτι έχεις αλλά είδα πρώτα την ανάρτησή σου..
    Πρώτον το μαγαζάκι άπαιχτο, μου αρέσουν τα ιδιαίτερα και στην Αθήνα δεν έχω βρει κανένα παρόμοιο.
    Όσο για τον απαράδεκτο, τι να πω.. Η συμπεριφορά που έχουμε απέναντι στα ζώα, αντικατροπτίζει την ψυχή μας.
    Μη μου χαλιέσαι με την έννοια να προσέχεις την υγεία σου..ναι;
    Σε πάω πολύ που είσαι επαναστάτρια και σε καμαρώνω..
    Αγκαλιά και φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μην μασάς Σαλονικιά φιλενάδα!!!!! Ο Θεός να σε φυλάει από κακό γείτονα (είμαι παθούσα και ξέρω!). Πρέπει όμως να προστατεύσεις τα σκυλάκια και την οικογενειακή σου γαλήνη! Μία μάχη που πρέπει να δώσεις ακόμα Χριστινάκι...!
    Είμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις όπως πάντα!!! Ούτως ή άλλως εσύ πότε ήσουν για τα εύκολα;; Να είσαι δυνατή και να μας κρατάς ενήμερους!!! Καλή εβδομάδα από Αθήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλημέρα γκαρντασίνα μου,

    δε θα μπορούσα να μην ξεκινήσω..
    την εβδομάδα μου..με ένα φιλί.. μια ευχή..
    και μια μεγάλη αγκαλιάαααααα

    αχ! Ακούω Χριστουγεννιάτικα... γιούπιιιιι


    καλή εβδομάδαααααααα
    κράτα γεράαα εεεεε??
    σε φιλώ γλυκά!

    λα.λα.λαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χριστινάκι μου, καλά ξεμπερδέματα με τον επικίνδυνο-τρελό! Πολύ ωραίος ο Φρειδερίκος :))) Μπαινοβγαίνω στο μπλογκ σου και πάντα ξεχνάω να σου πω, πόσο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα έχεις φτιάξει!!! Ο δε Μάριος, ό,τι κι αν κάνει, μόλις ακούσει τα τραγουδάκια σου τρέχει και μου λέει: "μαμά είσαι στην Χριστίνα;" χαχαχαχα! Την αγάπη μας και τα φιλιά μας, καλό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ