Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Όταν έρχεται η αγάπη





Ήμουν στη γωνιά του φίλου Σεβάχ και διάβαζα τα ωραία που γράφει.

Και μου ήρθε αυτό…

Όταν έρχεται η αγάπη είναι τόσο αθόρυβη 
που ούτε το παίρνεις είδηση. 
Δε σε αναστατώνει,
 δε σε φοβίζει, 
μονάχα αρχίζεις να νιώθεις ο εαυτός σου, 
αρχίζεις να νιώθεις ασφαλής και προστατευμένος.
Και τότε καταλαβαίνεις πως πρέπει να μείνεις, 
ακόμα κι αν όλα δεν είναι όπως τα θες, 
εσύ πρέπει να μείνεις. 
 Και μένεις και τελικά βγαίνει σε καλό...
 
Και να δεις που με καλοάρεσε και είπα να το κρατήσω για να πω την καλή μου καλημέρα σε όλους.




Έτσι είναι, γράφουμε μερικές όμορφες σκέψεις και αυτές γεννάνε άλλες όμορφες σκέψεις και χωρίς να το καταλαβαίνουμε μαθαίνουμε όλοι να σκεφτόμαστε ομορφότερα.

Κι αυτό είναι η αρχή των Πάντων!

Καλημέρεςςςςςς!



Σχόλια

  1. υπεροχο αυτο που εγραψες για την αγαπη!
    καλημερα καλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Χριστίνα μου!!! Θα συμφωνήσω, οι όμορφες σκέψεις είναι η αρχή των πάντων!!! Είμαι παθούσα των άσχημων σκέψεων :))) Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφη αγαπισιάρικη ανάρτηση φίλη μου σήμερα! Μου έφτιαξε ακόμα περισσότερο την όμορφη διάθεση που έχω από το πρωί..Ναι..η αγάπη, ο έρωτας έρχονται γλυκιά μου..μία φορά...ελπίζω να είστε τυχερές να την αναγνωρίσετε και να τη φυλάξετε μέσα σας για πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Αχτίδα μου για όλο τον κόσμο! Είναι το μοναδικό που μας απομένει για να γίνουμε καλύτερη κοινωνία!
      Καλησπέρα Αχτίδα μου καλή!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα, Χριστινάκι!
    Εσύ ό,τι κι αν γράφεις, για τα όμορφα, για τα δύσκολα, οδηγούν σε σκέψεις καλές, θετικές.
    Και, ναι, αυτό είναι: αρχίζεις να νιώθεις... εσύ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)))))) Πολύ χαίρομαι, ειδικά για το τελευταίο! Να σε προσέχουνε... αυτό μόνο!
      Φιλιά Αλεξάνδρα μου!!!

      Διαγραφή
  5. Το...κακό είναι ότι η Αγάπη περνάει πρώτα μέσα από τον Έρωτα κι εκεί, πολλές φορές "στραβώνει" η δουλειά! :)) Καλημερούδια και φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπές το!!!! Ή μπορεί εμείς να αναζητούμε κατά βάση τον Έρωτα σαν ξελόγιασμα και να υποτιμούμε την μετριοπάθεια της αγάπης.
      Άβυσσος οι ψυχές μας! Πέτρα μου!!!!!!!!!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Και πολύ καλά έκανες...
    Γλυκιά καλημέρα Χριστινάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :))))
    Καλημέρα Χριστίνα μου! Χαίρομαι που τα φτωχόλογά μου σου γέννησαν τόσο όμορφες σκέψεις.

    υγ: Το όλο σκηνικό (το κείμενο-οι φωτογραφίες- ο Σινάτρα στο Stardust) φτιάχνουν τέλεια ατμόσφαιρα! Ονειρεμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε αυτά τα λόγια αγγίζουν τους ανθρώπους, όχι τα μελετημένα και τα βαρύγδουπα.

      Μπήκαν τα Χριστούγενναααα! Να χορτάσουμε βρε παιδί μου!!

      Καλή συνέχεια Σεβάχ!!!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα!!!

    Τι όμορφες κι αισιόδοξες σκέψεις!
    Βέβαια, δεν καταλαβαίνουν όλοι οι άνθρωποι ότι πρέπει να μείνουν —ίσως επειδή δεν ξέρουν ακόμη ή έχουν αργήσει πολύ να μάθουν τι είναι τελικά “το καλό τους”... Ή, μπορεί να τρομάζουν με τις δυσκολίες, να 'χουν από τα μικράτα τους συνηθίσει να το βάζουν στα πόδια. Ανάξιοι για την αγάπη; Μπα... Ανώριμοι για να την εκτιμήσουν και να βαδίσουν το δικό της μονοπάτι που, ε, όλο και κάπου θα 'χει τ' αγκαθάκια του, θα χάνει την ισιάδα του, μα που δε χάνει ποτέ την ομορφιά του, αφού σ' αυτή την πορεία δεν είναι μόνοι...
    Αλλά δεν πειράζει! Σημασία έχει που στους άλλους, τους πιο θαρρετούς, ναι... βγαίνει σε καλό!

    You made my day!
    Πολλά φιλιά! ❤

    [Τι όμορφη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση!!! Λατρεύω Χριστούγεννα και vintage deco!!!]

    . __[-]__
    .. (*>*)
    . (.. : .. )
    .( .. : . . )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρούλα μου, μια πολύ μεγάλη μερίδα ανθρώπων θέλει σαματά και εντάσεις και νευρωτικά συναισθήματα που δεν έχουν καμία σχέση με την συντροφικότητα. Κάποιοι άλλοι πάλι τα θέλουν όλα φαντασιακά σαν άρλεκιν, που ούτε αυτό στέκει. Εμείς πορσπερνάμε αυτούς που λακίζουν και αναζητούμε τους άλλους.

      Έφτιασα καφέ κι έρχομαι να διαβάσω για τη Σταμτατίνα μας... τα φιλιά μου από εκεί!

      Σε άρεσε το decor; 3 μέρες το μελετούσα.. χαχαχα Θα ακολουθήσει και playlist!

      Διαγραφή
  9. Ω! Η ιστορία μου με τον κ. Μήτσο είναι αυτή που περιγράφεις!
    Σε ασπάζομαι, συγκινημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό ανθίζεις και λουλουδίζεις ΑΘηνιώ μου! Τίποτα δεν είναι τυχαίο!!! Να στε γεροί !!
      Φιλούθιααααααααα!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. αχ αυτη η αγάπη τρυφερή, που σου ανεβάζει τους σφυγμούς!
    Καλό απόγευμα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφες σκέψεις... Πράγματι, όταν αρχίσει να έρχεται η αγάπη αισθάνεσαι ασφαλής και είσαι ο εαυτός σου, μεγάλη κουβέντα αυτή!
    Πολλά πολλά φιλάκιααααα Χριστινιώ μου!! Καλό βραδάκι να έχεις! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι και ένας τρόπος να αναγνωρίζουμε τους ανθρώπους που κάνουν για μας. Να μας κάνουν να αισθανόμαστε άνετα με αυτό που είμαστε. Έτσι για να μη χάνουμε το μπούσουλα
      Φιλάκια καλό μου παιδι!

      Διαγραφή
  12. Πόσο μου άρεσε αυτό που έγραψες!! Ίσως γιατί έτσι ήρθε και σε εμένα... αθόρυβα, αλλά αποτελεσματικά!!
    :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι! Μα πόσο χαίρομαι! Να είσαι πάντα ευτυχισμένη κορίτσι μου και δημιουργική!!!!

      Διαγραφή
  13. Από τώρα στόλισες;
    Καλά, εσύ φέτος πρόλαβες και τα Jumbo!
    Άντε φιλιά για καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιιιιιι!!!!!!!! Χαχχαχα Κι όμως τα τζάμπο ήθελα να προλάβω, αλήθεια λέω! Με τσάκωσες!
      Όπου να ναι θα βάλλω και κάλαντα!

      Διαγραφή
  14. H Aγάπη είναι μια λέξη τόσο μικρή μα μεγάλη σε σημασία..
    Συνήθως πολλοί την λένε χωρίς να την εννοούν,κι αυτοί που απ την πρώτη στιγμή θα πουν ότι σε αγαπούν λένε ψέματα,η Αγάπη δεν εκδηλώνεται μόνο με λέξεις.. περισσότερο με πράξεις.
    Η πραγματική αγάπη κρατάει για πάντα..όσος καιρός κι αν περάσει

    Την καλησπέρα μου Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι! Μεγάλη αλήθεια αυτό που είπες Μορφέα μου. Αυτοί που σου τάζουν εύκολα αγάπη είναι κόλακες και γλύφτες! Πονηροί και τυχοδιώκτες. Εκεί την πατάμε συνήθως στα πρώτα μας ξεκινήματα, στα μεγάλα λόγια!

      Γερά και δυνατά φίλε μου!!! Καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ