Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"άλλος με τη βάρκα μας!"






Έπεσε σύρμα για μια παραγγελιά. 
 
Αν και αντιδραστικό πνεύμα, είπα αυτή τη φορά να συμμορφωθώ και να τιμήσω την blogo-παρέα αξιοποιώντας το στοκ φωτογραφιών που έχω.

"άλλος με τη βάρκα μας!" λοιπόν




Δεν έχω ταξιδέψει σε πολλούς γιαλούς,
ούτε το ριζικό μου με τράβηξε μακριά.  
Είχα πάντα, μονάχα τούτη την ελπίδα,
να μου φέρει η θάλασσα ότι με τόση πίστη καρτερούσα.
Ένα κύμα, ένα αεράκι, μια δροσιά…
Μέσα σε μικρές βαρκούλες φύλαγα κρυφά τα όνειρά μου.
Σε μικρές παράκτιες διαδρομές ψάρευα την τύχη μου.
Και να μαι τώρα κάπου εδώ, ξεβρασμένη στην στεριά,
να προσμένω κάποιο ψαροπούλι να φτάσει ως τη βεράντα μου… 

                                                      Χριστίνα Ανδρομέδα (ουουου ψώνιο)




Όλες οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες  στην παραλία Επανομής και στην σκάλα Μηχανιόνας. 

All photos taken in Epanomi and Michaniona, two sea villages next to Thessaloniki









Σχόλια

  1. εγώ.. εγώ.. προλαβαίνω..; τρέχω..:pp
    μην ακούσω βάρκα.. είμαι ήδη μέσα:))

    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ωραιες οι φωτογραφιες σου! Και τα λογια που τις συνοδευουν. (Γελασα με την παρενθεση σου) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Εύη!!! Χα ναι, δε το χω, νιώθω άβολα με τα ποιηματάκια, το χω κάπως στο μυαλό μου περίεργα. Φωρογραφίες όμως με το τσουβάλι!

      Διαγραφή
  3. Νιώθεις άβολα με τα ποιηματάκια; Κακώς. Όχι μόνο το 'χεις, αλλά εκφράζεσαι και πολύ ωραία, πέρα από τις φωτογραφίες σου που είναι υπέροχες! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Χριστίνα μου! Θα σε προτείνω στους φίλους μας το πρωί με την αυριανή μου ανάρτηση, πρώτα ο Θεός! Καλό ξημέρωμα, πολλά φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λάτρεψα και τις φωτογραφίες σου και το ποίημά σου!!
    Μου αρέσει πολύ εδώ απόψε...λέω να μείνω να περιμένω εκείνο το ψαροπούλι, ή έστω εκείνη τη δροσιά από τη θάλασσα!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πολύ χαίρομαι. Ότι σε αρέσει να το παίρνεις. Όλες οι φωτό είναι σε πολύ καλή ανάλυση και αξιοποιήσημες. Κι αν ποτέ θελήσεις κάποια χωρίς λογότυπο πες μου να στη στειλω. Φιλιά πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Και πολύ καλά έκανες! Σουπερ δροσερες οι φωτογραφίες σου :)
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού είσαι κορίτσαρε; Και να φανταστείς τις είχα στα αζήτητα. Μάζευε κι ας είναι και ρόγες δε λένε;

      Διαγραφή
  6. Μια χαρα τελικαμας πηρε βολτα και η δικια σου βαρκα Χριστινακι μου :)
    Απολαυσα και χαλαρωσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε άρεσε Μαράκι μου; Ξέσκασες λιγάκι;

      Διαγραφή
    2. Ναι κοριτσακι μου.. Εντξαει περναω καποιες περιεργες φασεις αλλα περνανε.Παλι καλα..

      Διαγραφή
  7. Οι φωτογραφίες είναι καταπληκτικές Χριστίνα όπως και το ποίημα!!! Γέμισα χρώματα, μυρωδιά θαλασσινή, όμορφους στίχους και σ΄ αφήνω με ένα γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειες οι φωτογραφίες σου, πολύ θα ήθελα να ταξιδέψω σε μία!
    Καλό ΣΚύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η 5η κατά σειρά είναι η καλύτερή μου!
    Παρκαρισμένη στην άκρη του δρόμου να περιμένει με παράπονο κάποιον να την ρίξει στο νερό.

    Θα 'θελα να 'μουν εκεί.

    Μια βάρκα πάντα ήταν το απωθημένο μου. Ποτέ δεν ζήλεψα ακριβά αυτοκίνητα και χλιδάτα ταξίδια. Μια απλή σκέτη βάρκα ήθελα. Να ανοίγομαι, να κάνω τις βουτιές μου, να βγάζω τα ψαράκια μου, να κοιτάω από μακριά την ακτή, χωρίς να ακούω τη βουή του κόσμου και του "πολιτισμού" του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως αν ζητήσεις από κάποιον να αγοράσεις ή να νοικιάσεις την παλιά του βάρκα, δεν θα είναι τρελό κόστος. ΄Αξίζει τον κόπο πιστεύω. Και το ψάρεμα με παρεούλα και ραδιοφωνάκι, άλλο πράμα

      Διαγραφή
  10. Οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές!!! Πολύ όμορφο και το ποίημά σου!
    Καλό σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Στέλλα στο σπιτικό μου! Χαζεύω τώρα τις κατασκευές σου! Σ ευαχαριστώ πολύ για το πέρασμα!

      Διαγραφή
  11. Αααα θέλω και γω βόλτα με τη βάρκα σου την επόμενη φορά!!! :))
    Υπέροχη η ποίησή σου, καλή μου! Όπως και οι φωτογραφίες σου!!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε μικρές παράκτιες διαδρομές ψάρευα την τύχη μου.
    Και να μαι τώρα κάπου εδώ, ξεβρασμένη στην στεριά,

    Mε συγκίνησαν οι στίχοι σου Χριστίνα και οι φωτογραφίες σου με εντυπωσίασαν !!! ΄Εκρηξη χρωμάτων !!! Μία βόλτα μ΄αυτή την κατακόκκινη βάρκα πολύ θα την χαιρόμουνα..... Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κλαύδια! Χαίρομαι που ανταμώσαμε μέσα σε μικρές βαρκούλες, ''Κάτω από την Ακρόπολη'' με φόντο έναν πολύχρωμο γαλαξία!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ