Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Μη φοβάσαι αγάπη μου θα σε σηκώσω εγώ!»





Πού θα πήγαινε το μυαλό σας αν ακούγατε αυτή τη φράση; «Μη φοβάσαι αγάπη μου θα σε σηκώσω εγώ!»; Σίγουρα το πρώτο πράγμα που θα σκεφτόσασταν, θα ήταν κάτι αλληγορικό. Κάποιος που περνάει μια πολύ δύσκολη φάση στη ζωή του και έχει δίπλα του έναν άνθρωπο στήριγμα.
Τα πράγματα όμως έγιναν λίγο διαφορετικά…

 Ήταν ένα ζεστό ανέμελο καλοκαίρι κάπου σε ένα καφέ στη Ναυαρίνου, με παγωμένη φραπεδιά και μια παρτίδα τάβλι σε εξέλιξη. Οι ζαριές έδιναν κι έπαιρναν. Το κλου της υπόθεσης ήταν ένα καινούριο τζιν που φορούσα, το οποίο ήταν τόσο σφιχτό που με το ζόρι μπορούσα να κουνήσω τα πόδια μου. Κλασσική νοοτροπία των πωλητών που σου πουλούν το μικρό νούμερο με τη λογική πως το παντελόνι θα ανοίξει με τον καιρό. Έτσι λοιπόν όπως ήμουν απορροφημένη από το παιχνίδι , έγειρα τον κορμό μου μπροστά και πέρασα τις κνήμες μου γύρω από τα πόδια της ξύλινης καρέκλας. Εκείνο όμως που δεν υπολόγισα ήταν τα ζάρια, που πάντα πετάγονται έξω από το τάβλι. Σε μια άτυχη ζαριά λοιπόν, εκσφενδονίζεται το ζάρι στο πάτωμα αριστερά μου. Κάνω να το πιάσω, κρατώντας ακόμα τα πόδια μου πλεγμένα γύρω από την καρέκλα. Τεντώθηκα, τεντώθηκα, μέχρι που έχασα την ισορροπία μου κι έμεινα μετέωρη, με τα χέρια στο πάτωμα και τα πόδια καρφωμένα στην καρέκλα. 

 Εκείνη τη στιγμή, εν τω μέσω νευρικού γέλιου και σαστιμάρας, περνάει ένα μικρό κοριτσάκι από το μαγαζί για να πουλήσει χαρτομάντιλα κι από μακριά με βλέπει που είμαι έτοιμη να πέσω κι αρχίζει και φωνάζει: «Μη φοβάσαι αγάπη μου θα σε σηκώσω εγώ! Έρχομαι αγάπη μου να σε σώσω!»  Έρχεται που λέτε το κοριτσάκι το οποίο ήταν τόσο λεπτό και μικροκαμωμένο που δεν υπήρχε περίπτωση να με σηκώσει. Βέβαια το πρόβλημα δεν ήταν ότι θα έπεφτα, γιατί το όλο σκηνικό το διασκεδάζαμε πάρα πολύ με τη φίλη μου, μιας και η παράδοσή μου στα μικροατυχήματα είναι πάρα πολύ μεγάλη. Το ευγενικό όμως κοριτσάκι δεν ήταν σε θέση να καταλάβει ότι δεν υπήρχε πρόβλημα και έβαλε όλα του τα δυνατά για μα με πάρει αγκαλιά. 



Το αποτέλεσμα ήταν να σωριαστώ κυριολεκτικά στο πάτωμα, έχοντας πεθάνει στα γέλια με το κοριτσάκι δίπλα μου να προσπαθεί απελπισμένα να με πάρει στα χέρια του, λέγοντάς μου ξανά και ξανά πως δεν πρέπει να φοβάμαι γιατί θα με βοηθήσει εκείνο. 

 Το κωμικό της υπόθεσης ήταν πως ήμουν αρκετά σωματώδης για τα μέτρα της μικρής μας φίλης, γεγονός όμως που δεν την πτόησε καθόλου. Η ευγένεια, η αγάπη και η αυτοθυσία της, ήταν τόσο αφοπλιστική που μας έκανε να χάσουμε τα λογικά μας. 

 Όταν η αστεία περιπέτεια έλαβε τέλος και κατάφερα επιτέλους να σταθώ και πάλι στα πόδια μου, δεν μπορούσα παρά να ανταποδώσω την μεγάλη αγκαλιά της μικρούλας και να την ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιά μου για το ενδιαφέρον της.  Το μάθημα όμως που πήρα από εκείνη, το κουβαλάω πάντα μέσα μου. 

1.Η αγάπη είναι παντού και η βοήθεια έρχεται πάντα στη ζωή μας από το πουθενά. Έτσι όπως ήρθε και το κοριτσάκι από το πουθενά.
2.Η αγάπη δεν βλέπει εμπόδια. Η διαφορά ύψους και βάρους δεν εμπόδισε την μικρή να έρθει να με βοηθήσει.
3.Η αγάπη κάνει τους αδύναμους ατρόμητους. Η μικρούλα μπροστά στη λαχτάρα της να με βοηθήσει ένιωσε πως μπορούσε να με σηκώσει σαν πούπουλο.
4. Η αγάπη δεν χάνει ποτέ την ελπίδα της. Όταν σωριάστηκα στο πάτωμα, η μικρούλα πίστευε ακόμα πως μπορούσε να με πάρει στα χέρια της.
5.Η αγάπη και η ευγένεια ψυχής δεν κάνουν διακρίσεις. Η μικρούλα ήταν ένα τσιγκανάκι, από αυτά που ίσως να μην μπορέσουν ποτέ στη ζωή τους να μορφωθούν ή να βρουν μια δουλειά της προκοπής. Από αυτά που η σημερινή μας κατάντια θα τα έβαζε ακόμα περισσότερο στο περιθώριο. Κι όμως αυτό το παιδάκι που έβγαζε το μεροκάματό του στο δρόμο, είχε τόση σοφία και πλούτο μέσα του, που πολύ λίγοι πανεπιστήμονες θα μπορέσουν ποτέ να κατακτήσουν στη ζωή τους.
6. Η ζωή είναι γεμάτη διδάγματα. Ακόμα και οι πιο ρηχές, ανέμελες κι ανόητες στιγμές μας, μπορούν να μετατραπούν στις πιο σημαντικές και φωτισμένες. Δεν χρειάζεται να κάνουμε τρελές ακροβασίες στη ζωή μας, για να αγγίξουμε την πνευματικότητα. Αν κρατάμε την καρδιά μας και τα μάτια μας ανοιχτά, κάθε μικρή και ταπεινή στιγμή έχει τον τρόπο της να μας φωτίζει.
7.Αυτό που είναι η αγαπημένη σου συνήθεια, αυτό θα χρησιμοποιήσει ο Θεός για να σου πει τα πράγματα που θέλει. Είναι εντυπωσιακό ο τρόπος με τον οποίο ο Θεός κάνει το πλησίασμα στις ζωές μας. Αν σου αρέσει ο καφές θα έρθει και θα πιει έναν καφέ μαζί σου, έτσι απλά…



Σχόλια

  1. Πανέμορφο, βαθιά φιλοσοφημένο απ' την καθημερινότητα, διδακτικό!

    Αν θες να Τον δεις, είναι παντού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Θωμά! Σ' ευχαριστώ που στάθηκες και διάβασες την ανάρτηση! Ναι είναι παντού, εμείς είμαστε ξεχασιάριδες και ολίγον κλεισμένοι στον εαυτό μας.

      Διαγραφή
  2. Μου θύμισες ένα άλλο κοριτσάκι επίσης τσιγγανάκι που με πλησίασε πριν μερικά χρόνια. Δεν είχα χρήματα επάνω μου και χαριτολογώντας της είπα << στοίχημα έχεις πιο πολλά χρήματα επάνω σου από μένα>>. Βάζει το χέρι στην τσέπη της και μου είπε << αν τα έχεις ανάγκη σου τα δίνω. Αυτά έχω όλα κι όλα>>. Απλές κινήσεις που γίνονται μεγάλα μαθήματα ζωής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Τι ψυχούλα καλή! Βλέπεις βρε παιδί μου από μικρή ηλικία ο άνθρωπος αποφασίζει τι δρόμο θα πάρει. Να ναι καλά όλα αυτά τα παιδάκια. Οι ιστορίες με αυτά είναι ατελείωτες και συνήθως τα κοριτσάκια βγαίνουν πολύ χαρισματικά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ