Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Hector and the search for happiness


Ένα ακόμα βιβλίο βρίσκει το δρόμο του για τη μεγάλη οθόνη. Το στόρυ είναι λίγο πολύ γνωστό ή μάλλον κλισέ, ένας αστός του δυτικού κόσμου που έχει βαρεθεί τη ζωή του και παίρνει σβάρνα όλες τις φτωχές χώρες για να βρει το νόημα της ζωής. Σε αντιστοιχεία με το eat pray love o François Lelord ένας αξιόλογος ψυχίατρος, γράφει ένα λογοτεχνικό εγχειρίδιο αυτοβελτίωσης από την ανδρική σκοπιά αυτή τη φορά, το Hector And The Search For Happiness από αυτά που γίνονται ανάρπαστα στην Αμερική (αλλά και αλλού) και σου μαθαίνουν πως τελικά η ευτυχία κρύβεται πού αλλού; Μα στο πρόσωπο της Αγάπης για τον διπλανό μας φυσικά... Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου θα μου πείτε. 

Δεν ξέρω για σας αλλά με το συμπάθιο, εγώ αυτό το έργο το χω ψηλοβαρεθεί. Manual ευτυχίας από δω, manual  επιτυχίας από εκεί, πώς να προκόψουμε, πώς να πετύχουμε, πώς να ομορφύνουμε, πώς να γίνουμε πιο ενδιαφέροντες κλπ κλπ. Μόνο που όλα αυτά δεν μαθαίνονται από βιβλία αλλά από βιώματα. Αν ήταν να μαθαίνουμε τη ζωή διαβάζοντας θα ξέραμε ανάγνωση από την κοιλιά της μάνας μας και αντί για κουδουνίστρες θα είχαμε τόμους εγκυκλοπαίδειας. Τη ζωή τη μαθαίνουμε ζώντας και κυρίως ζώντας δίπλα σε ανθρώπους. 

Κλείνω τη μικρή παρένθεση για να πω δυο λόγια και για την ταινία η οποία ομολογουμένως μου άρεσε πάρα πολύ, πρώτον γιατί μου αρέσουν πολύ τα ανάλαφρα και ανέμελα στόρυ, καθότι προβληματισμένο άτομο από κούνιας και το μυαλό μου χρειάζεται ανάπαυση ανά διαστήματα, δεύτερον γιατί έχει πολλά ταξίδια με φανταστικά γυρίσματα, και σαν νηστική που είμαι καρβέλια ονειρεύομαι και τρίτον γιατί παίζει ο Simon Pegg που είναι ένας από τους αγαπημένους μου υπερταλαντούχους ηθοποιούς. Σας την προτείνω ανεπιφύλακτα για Κυριακάτικο cocooning, αραλίκι ελληνιστί και χαλάρωση.

Καλημέρα και καλή σας ξεκούραση!
Χρόνια Πολλά και στις απανταχού γυναίκες!
Διαβάστε για τους πρώτους αγώνες των γυναικών εδώ:

Σχόλια

  1. Γιατί να χρειάζονται άραγε τόσα βιβλία, τόσες ταινίες, τόσες αναφορές στην ζωή, για το που να βρούμε την ευτυχία, όταν απλώς μπορούμε να αφεθούμε και να την νιώσουμε;
    Τώρα εσύ αλλού το πήγαινες Χριστινάκι, αλλού πήγα εγώ, αλλά έτσι είμαι.
    Αλλού ο γιαλός, αλλού η βάρκα, να έχει λίγο νοστιμιά, μην βαρεθούμε χαχα
    Σμουτς Κυριακάτικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειμαι μέσα για το Κυριακάτικο αραλίκι, και θα ψάξω να την κατεβάσω... μες στο μυαλό μου είσαι.. μου αρέσουν και μένα κάπου κάπου οι αναλαφρες ταινίες για τους ίδιους λόγους!!! Πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ για την ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενδιαφέρουσα ακούγεται η ταινία, ευχαριστούμε για την πρόταση!
    Χρόνια πολλά σε όλες τις γυναίκες, και μακάρι όλα τα δικαιώματα που με τόσους αγώνες κερδήθηκαν να μπορούν να τα απολαμβάνουν όλες, πράγμα το οποίο δυστυχώς δεν συμβαίνει.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε πάρα πολύ Χριστίνα για την πρόταση. Καταχωρείται προς ...μελέτη....! Επίσης Χρόνια πολλά με Τιμή στη μνήμη και στον αγώνα για τη ΓΥΝΑΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια μας πολλά καλή μου φίλη, να είμαστε γερές κι ευτυχισμένες!
    Υπέροχη η ανάλυση!
    Πολλά φιλιά και και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Seems interesting!
    Θα την τσεκάρω Παρασκευή, Χριστίνα μου :)
    Καλή δύναμη! Να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μια χαρά ακούγεται η ταινία, θα την googlάρω ...
    Τις πολύ βαριές ταινίες τις αποφεύγω όπως ο διάβολος το λιβάνι !!! Τόσα προβλήματα έχει η καθημερινότητά μας, πρέπει να ζούμε και στην μεγάλη οθόνη :-)
    Καλή εβδομάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οκ θα το δω...σου εχω εμπιστοσυνη! αν και εμενα με εχουν κουρασει τετοια στορυ!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνώ απόλυτα με σένα..Το χρήμα πολλοί το..εμίσησαν όμως..την εξουσία που σου προσφέρει.,,ουδείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια μας πολλά και να είμαστε γερές και δυνατές! Δεν έχω δει την ταινία αλλά θα την έχω στα υπόψη ! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άντε να την κατεβάσω την ταινία, την ευτυχία από πού την κατεβάζουμε ρε Χριστινάκι;
    Καλά τα λες για τα "βιβλία συνταγών", ν' αγιάσει ο στόμας σου! Γιατί φοβάμαι ότι ο δρόμος προς την ευτυχία δεν είναι χαρτογραφημένος. Ούτε είναι σπαρμένος με ροδοπέταλα.
    Δράττομαι της ευκαιρίας (όχι που θα την άφηνα να πάει χαμένη), να προτείνω κάτι που είδα χτες και μου άρεσε πολύ. "Η θεωρία των πάντων", μια αληθινή ιστορία που -προσωπικά- με καθήλωσε.
    Φιλιά πολλά Χριστινάκι μου και αν γιόρταζες χτες, πολλές ευχές σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν έχει ταξίδια, θα μου αρέσει κι εμένα! Άντε να δω τι θα πρωτοδώ..! Καλησπερούδια και φιλιά και καλή σου εβδομάδα Χριστινάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ