Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κρατήσου από την καρδιά μου

Με μια μπαλάντα της ψυχής να σηκώσουμε τα χέρια ψηλά και με αναμμένους αναπτήρες, να τραγουδήσουμε τη δικιά μας προσευχή
με ροκ κιθάρες και βραχνές φωνές,
γιατί οι αλήτικες καρδιές έχουν μια φλόγα που λιώνει μέχρι και παγόβουνα.
Με μελαγχολικές κιθάρες να ψηλώσουμε λιγάκι παρά πάνω
και μ' όσο αέρα κρατάμε στα πνευμόνια μας να φωνάξουμε δυνατά
πως είμαστε εδώ!

Καλά ακόμα δεν το κατάλαβες πως ο Θεός ροκάρει;

Έχεις αγκαλιαστεί κι εσύ σε στάδια με τον άγνωστο διπλανό σου; Έχεις νιώσει ένα με το πλήθος;





                                                                                                                                                                     There's a flame, flame in my heart
And there's no rain, can put it out
And there's a flame, it's burning in my heart
And there's no rain, ooh can put it out
So just hold me, hold me, hold me
Take away the pain, inside my soul
And I'm afraid, so all alone
Take away the pain, that's burning in my soul
Cause I'm afraid that I'll be all alone
So just hold me, hold me, hold me
Hold on to my heart, to my heart, to me
Hold on to my heart, to my heart, to me
And oh no, don't let me go cause all I am
You hold in your hands, and hold me
And I'll make it through the night
And I'll be alright, hold on, hold on to my heart

Read more: W.A.S.P. - Hold On To My Heart Lyrics | MetroLyrics  
          


ΥΓ. Οι μέρες μου κυλούν παράξενα με μια επίμονη μελαγχολία που όμως κρύβει μέσα της απίστευτη κατάνυξη και ανάταση. Εξωτερικά γεγονότα που με βάζουν σε ένα πολύ περίεργο τριπάκι να τραβήξω μεγάλες κόκκινες γραμμές σε ανθρώπους και καταστάσεις. Βρίσκομαι σε ένα επίπονο σταυροδρόμι που πρέπει να διαλέξω ποιοι θα προχωρήσουν μαζί μου και ποιοι θα μείνουν πίσω. Κι εκεί που πελαγώνω και με πιάνουν τα διλήμματα και οι ηθικολογίες, μου σκάνε στο μυαλό τα Ευαγγελικά τα λόγια που μόνο όταν βιώσεις κάτι στην πράξη καταλαβαίνεις τι θέλουν να σου πούνε.

               34 Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἐπὶ τὴν γῆν· οὐκ ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἀλλὰ μάχαιραν. 35 ἦλθον γὰρ διχάσαι ἄνθρωπον κατὰ τοῦ πατρὸς αὐτοῦ καὶ θυγατέρα κατὰ τῆς μητρὸς αὐτῆς καὶ νύμφην κατὰ τῆς πενθερᾶς αὐτῆς· 36καὶ ἐχθροὶ τοῦ ἀνθρώπου οἱ οἰκιακοὶ αὐτοῦ.       Ματθ.  10,34      

Πώς καμιά φορά γίνεται μέσα στο ίδιο σου το σπιτικό να κρύβεται ο "εχθρός'' σου, αυτός που είτε θα σε φυλακίσει για πάντα μέσα στην κόλαση του, εκβιάζοντας σε συναισθηματικά, είτε θα σε κάνει τόσο δυνατό που θα σπάσεις όλα τα δεσμά και θα κάνεις την υπέρβαση σου. Τα μάχαιρα είναι το αντίο που καλούμαστε να πούμε ακόμα και στα πιο κοντινά μας πρόσωπα όταν εκείνα θέλουν να μας βγάλουν από το μονοπάτι της καρδιάς μας.

Το τελευταίο διάσημα όση πίκρα μαζεμένη πήρα, τόσοι καινούριοι άνθρωποι μπήκαν άξαφνα στη ζωή μου. Φίλοι παλιοί που είχαμε ψιλοχαθεί και επέστρεψαν με πολύ περισσότερη αγάπη και φίλοι καινούριοι απροσδόκητοι και  φορτωμένοι με δώρα. Τι άλλο θα μπορούσε να ναι αυτό εκτός από σινιάλο που φωνάζει ΄΄προχώρα'';      

  Και η γενναία απόφαση πάρθηκε με με ένα γενναίο κούρεμα, με μια ψυχολογία να ξεφορτωθώ ότι με βαραίνει...                                              

Hold on to my heart....


Σχόλια

  1. Οχι ρε συ, τωρα που το λες, δεν εχω αγκαλιαστει με κανέναν... μαλλον γιατι δεν ετυχε να βρισκεται κανένα ωραιο αγορι διπλα μου χα χα!
    Καλημερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφα λόγια, ανθρώπινα, εκείνα της μπαλάντας!
    Το ΥΓ εξαιρετικά φιλοσοφημένο και με αλήθειες που πονάνε.....
    Σου στέλνω την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ωραίο κομμάτι βρε Χριστινιώ πολύ μου αρέσει..
    Κουρεύτηκες;; Ωωω μεγειές!! Στείλε μου μια φωτο να σε δω, άντε έχουμε και καιρό να τα πούμε! :)
    Πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υ.Γ "Αυτά αν δεν τα σκοτώσεις όταν είναι μικρά, όταν μεγαλώσουν γίνονται επικίνδυνα" λέει το γνωστό ανέκδοτο και στο λέω, γιατί πιστεύω πως, όσο πιο νωρίς ταχτοποιούμε τους "λογαριασμούς" μέσα μας, τόσο το καλύτερο για μας. Αλλιώς, θα μας πάει καρότσι η κατάσταση, για πολλά χρόνια... Πολλά φιλιά και καλό σ/κ Χριστινάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα μετά στη νευρολογική κλινική κι ούτε τότε θα βρεις το δίκιο σου,,, Ευχαριστώ Πετρούλα μου και Αλεξάνδρα μου!

      Διαγραφή
  5. Οταν έχεις τόσους παλιούς φίλους μαζεμένους δίπλα σου,μην το σκέφτεσαι και προχώρα και πέταξε ότι σε βαραίνει!!
    Καλό σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι λέω να κάνω Χριστίν μου! ΄Άλλο καλός κι άλλο μακάκας..
      Καλό Σ/Κ κοριτσάρα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο Συγκρότημα. Χριστίνα μου να σου πω να περάσεις ένα όμορφο δημιουργικό Σ/Κ νομίζω είναι αυτή τη στιγμή ότι πιο καλό βγαίνει από μένα. Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ότι καλύτερο σου βγαίνει Γιάννη μου! Οι ευχές είναι πάντα δώρα! Ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  7. Με συγκινείς, μου θυμίζεις κάποιες καταστάσεις που στενοχωρούν!
    Προχωράς δυναμικά και να είσαι σίγουρη ότι ο καλός άνθρωπος πάντα έχει ανθρώπους που τον αγαπάνε δίπλα του!!!
    Όσο για τους άλλους-δικούς που πληγώνουν με την στάση τους, κάποτε το μετανιώνουν και διεκδικούν συγχώρεση!!! Αρκεί να έχεις υπομονή και ανοιχτή καρδιά...
    Τώρα ζεις και πορεύεσαι μ' εκείνους που είναι πλάι σου!!! Απόλαυσέ το, παιδάκι μου!!!!
    Φιλιά, βρε κοριτσάκι, κι είσαι γλυκιά ψυχή!!!

    υ.γ.
    Αθήνα-Θεσσαλονίκη, γράψε δυναμική ένωση... Καφέδες φτιάχνουμε μοσχομυριστούς και μπρίκια δεν κολλάμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και υπομονή και καρδιά διαθέτουμε, Αμήν! :)))

      Με παρηγορείς όσο δε φαντάζεσαι ή μάλλον με ενθαρύνεις όσο δε φαντάζεσαι στο να γίνω πιο αποφασιστική και να βάλλω όρια.

      Ευχαριστώ Γλαύκη μου!!!!

      Διαγραφή
  8. Που και που Χριστίνα μου χρειαζόμαστε μια ανανέωση και να διώξουμε τα βάρη από πάνω μας. Και είναι πολλά αυτά που μας βαραίνουν τα τελευταία χρόνια. Προχωράμε όμως πάντα μπροστά! Εχεις την αγάπη μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Θάλεια μου! Άμα έχω την αγάπη σας έχω τα πάντα! Ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  9. Έχεις τον τρόπο σου, Χριστινάκι! Τις δυσκολίες να τις κάνεις πλεονέκτημα! Ή τουλάχιστον, έτσι έχω καταλάβει διαβάζοντάς σε...
    Προχώρα!!!!
    Φιλιά, μου έλειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι ένα μαγικό ραβδάκι το έχω πάντα στην τσέπη... χιχιχι
      Από δω και στο εξής θα ακούω μονάχα Νατάτα Ντοντορίντου. Τραβάω λοιπόν σ όλα μια κόκκινη γραμμή! :))) Φιλάκια Αλεξάνδρα μου!! Σε περιμένω να επιστρέψεις πιο δυναμική!

      Διαγραφή
  10. Εγώ όταν κάποτε χρειάστηκα να μετρήσω τους φίλους μου..
    όταν το έκανα ίσα που έφτασαν στα δάκτυλα ενός χεριού!
    Απ τις καλύτερες αναρτήσεις σου,απ όσες έχω διαβάσει!

    ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ!!

    διάβασε εδω: http://themorfeas.blogspot.gr/2011/03/blog-post_21.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα κάνεις καινούριους φίλους Μορφέα μου δε σε φοβάμαι! Θέλει κι από μας προσπάθεια.
      Δεν ήθελα να ανεβάσω την ανάρτηση αλλά το χρειαζόμουνα λιγάκι.. τώρα ξέρεις γιατί δεν είμαι και πολύ στα φόρτε μου τον τελευταίο καιρό.

      Διαγραφή
    2. Χριστίνα μη σε παίρνει από κάτω..
      βάλε τα δυνατά σου και θα το ξεπεράσεις..

      Να σου πω τα νεα μου?
      ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ....!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Πράγματι Χριστίνα... οι δυσκολίες μας κάνουν πιο δυνατές!! Προχώρα δυναμικά!!! Τις περισσότερες φορές ο δρόμος είναι επίπονος αλλά πάντα σε κάτι καλό καταλήγει!!! :)
    Φιλιά και καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ Κική μου!!! Θα τα φυλάξω τα λόγια σου σαν προσευχές! Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  12. Οτι δεν σε σκοτωνει σε κανει πιο δυνατο,εσυ το αποδεικνειης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Η νεκροψία θα δείξει Γιάννη μου, χαχαχαχα (οι εξετάσεις του γιατρού για την ακρίβεια) Αφού κανένας αγώνας για την ελευθερία δεν λήγει αναίμακτα... Να είσαι καλά!!!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ