Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η αποικία της χαράς!


Με φόντο τη μακέτα εργασίας μου, ένας ελληνικός καφές ποζάρει, με το βαρύ του χαρμάνι να ευωδιάζει στο χώρο. Και λίγο παρά δίπλα, μια αστεία συμμορία άρτι αφιχθείσα από ένα μακρινό πλανήτη του Γαλαξία της Ανδρομέδας, είναι αποφασισμένη να φτιάξει την δική της αποικία χαράς, πάνω στη Γη. Για την ώρα έχουν κάνει κατάληψη στο δωμάτιό μου...

 Κι έτσι παλά και όμορφα μπερδεύεται η δουλειά, με την μελέτη και τα χόμπυ και δεν ξέρω τελικά τι είναι εργασία και τι διασκέδαση.  Κι έξω έχει έναν ήλιο άλλο πράμα! Κι η άνοιξη μπήκε επίσημα τη μέρα που γιορτάζουν οι Κριοί και η σελήνη μου (στον Κριό κι αυτή) έχει γιορτή και το ηθικό έχει πάρει  ξανά τα πάνω του! Η δύναμη, η αποφασιστικότητα, η μαχητικότητα, η όρεξη και η αισιοδοξία, έχουν επιστρέψει!
 Κι όχι ότι συμπαθώ την αστρολογία; Το αντίθετο μάλιστα, αλλά είναι κάποιες φορές βρε αδερφέ που νιώθεις πως εσύ και τα άστρα  είσαστε ένα και πως όλα μαζί  αλληλεπιδρούν για να συνθέσουν την αρμονία του κόσμου μας! Κι αφού οι άγγελοι διαφεντεύουν τα άστρα, γιατί έτσι έχει μοιράσει τις ευθύνες ο Θεός κι αφού κι αυτοί έχουν τον χαρακτήρα τους κι αφού κι εμείς έχουμε  τον δικό μας, ε δεν μπορεί με κάποιους ταιριάζουμε περισσότερο. Κι έτσι πιστεύω κι εγώ, πως κάπου εκεί ψηλά υπάρχει ένα αστέρι που μου μοιάζει και του μοιάζω πολύ! 



Σχόλια

  1. Τι όμορφα amigurumάκια έφτιαξες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Χαχαχαχααχαχαχ ,τελικά,ζουν ανάμεσά μας...
    Πάντως ,ο Τζίμης το πανκιό είναι μακράν ο αγαπημένος μου.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς τα είπες; αμιγκουρουμάκια;;; αχαχαχα καλό! Κανά παιδικό θα είναι που δεν είδα! Ο Τζιμάκος είναι μπελαλής και θα περιμένει πολύ καιρό μέχρι αν αποκτήσει αδερφάκι. χαχαχα Φιλάκια Αλεκάκι μου!

      Διαγραφή
  2. Τα πλεκτούλια σου δεν υπάρχουν!
    Όνειρο!
    Φιλί τεράστιο Χριστινάκι μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχαχαχαχα...τι πλάκα που έχουν!!!
    Είναι ωραίο να μπερδεύεις την εργασία με τα χόμπυ :)
    Καλό μεσημέρι :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά φοβερή η συμμορία Χριστίνα μου!!! Είδες, μόλις βγαίνει λίγο ο ήλιος πως αλλάζει η ψυχολογία μας; Άντε και καλή μας άνοιξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτοσυνθέτουμε! Ανεβαίνει ο οργανισμός! Φιλάκια από την συμμορία που θα επιστρέψει ενισχυμένη!

      Διαγραφή
  5. Kαλώς σε βρίσκω!
    πρώτη φορά βρέθηκα στον γαλαξία σου και ομολογώ είν΄όμορφα δω πέρα!
    Χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου, μπερδεύτηκα με τόσα ποικίλης ύλης που είδα, όμως σίγουρα θα ξανάρθω!
    να είσαι καλά!
    Καλή άνοιξη, επίσημα απο σήμερα, 'εστω κι αν χθες ,ακόμα εδώ βλεπαμε τα πάντα πασπαλισμένα με κρυσταλλική ζάχαρη άχνη, -σαν -ήθελα να πω, αφού και χθες ηταν χιονάκι!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερνιώ!!! Δεν έχω γενέθλια :)) αλλά θα μπορούσα γιατί την άνοιξη την λατρεύω! Εδώ στο γαλαξία έχουμε από όλα, ανάλογα τα κέφια!!! Να είσαι καλά! Καλώς σε βρίσκω κι εγώ!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα σου Χριστίνα.....!!! πανέμορφες δημιουργίες, μικρές, χαρωτιμένες. Και ο καφές..... αχ βάλε και λίγο γάλα που τον προτιμώ και εγώ έτσι...
    Καλό βράδυ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ βάζω γάλα στον ελληνικό χαχαχα! Αλλά μου φέρνει τρομερό στομαχόπονο μετά οπότε καταλήγω με κουπάτο virgin :))) Καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  7. Στέλνω... αγωνιστικούς χαιρετισμούς στην αποικία της χαράς!!!!! Και της εύχομαι τα καλύτερα, Χριστινάκι!
    (Καφές χωρίς γάλα για μένα δεν υπάρχει!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ τέκνον Βρούτε μες το γάλα; Εδώ λέμε να το κόψουμε γιατί έχει ορμόνες μέσα... χαχχα Η αποικία υποδέχτηκε σήμερα ένα καινούριο μέλος χοχο!

      Διαγραφή
  8. Τι πλάκα που έχουν !!! Φοβερά !! Το καθένα με την προσωπικότητά του :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Άρη μου; Έχω μεγάλα όνειρα γι αυτήν την αποικία! :)) Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  9. geia sou agapimenh suntopitisa! xairomai polu otan gnwrizw kosmo pou kserei thn epanomh kai poso mallon na krataei apo ekei h skoufia tou!an exeis edw soi kai erxese mn distaseis na mou steileis gia kafedaki :-) (agapw ton elliniko alla mono apo ta xeria ths giagias m kai sundoeia apo koulouraki me gefsi portokali <3)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω, έχω συγγενείς και τώρα θα έχω κι έναν παραπάνω λόγο να έρχομαι. :))) και φαντάσου να βγούμε και ξαδέρφια!!!

      Διαγραφή
  10. Αποικία χαράς και δημιουργίας που συμπληρώνεται και απολαμβάνεται απο ένα καφέ που τονώνει την διάθεση...τα πλεχτούλια σου είναι πολύ όμορφες μικρές δημιουργίες....φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτή η συμμορία, υπέροχη!!! Όσο για το επίσημο ρόφημά της? Απλά αγαπάμε τρελά!!! Θα κατοικοεδρεύσουμε στην αποικία σου, σίγουρα!... ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα μπορείς τέλος πάντων να πιεις κι άλλο καφέ χωρίς να σου θερίσει το στομάχι; Τι βάσανο κι αυτό;
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  12. Καφές σκέτος. Γάλα λατρεμένο, αλλά μόνο του! (Άσχετο!)
    Κυριακάτικη καλημέρα σ' εσένα και στο πλεκτοπαρεάκι!

    Να 'σαι χαρούμενη και δημιουργική!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μου! Καλώς την!!!! Είδα ότι επέστρεψες και ψάχνω χρόνο να σε διαβάσω! Φιλάκι γλυκό!

      Διαγραφή
  13. ωραίος καφές .... και δεν βλέπω καλά την μακέτα εκτός απο τον τζίμι είπαμε.... τι φτιάχνεις ? φίλη μου για πές για πές .... καλημέρα όμορφη !!!! απο έναν Κριό χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νικόλα μου! Κουκλάκια, αξεσουάρ και μικροδωράκια, έτσι για τη φάση. :)) Μάθε τέχνη κι άσ' τηνε που λένε! :))) Κριαράκι;;; Χρόνια σου ΠΟΛΛΑΑΑΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. Τι όμορφες φωτογραφίες Χριστινάκι μου!!! Το ζεστό καφεδάκι, το λαχταριστό κουλουράκι και τα υπέροχα πλάσματα σου!!! Για στα χέρια σου κοριτσάκι!!! Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα το ρίξω λίγο έξω να ευθυμήσουμε βρε αδερφέ! Ρηνούλα μου είσαι καλά;;;;

      Διαγραφή
  15. Τι φανταστικά πλεχτά πλασματάκια σκάρωσες???Έτσι ανεβασμένη σε θέλω και δημιουργική!!! Πολλά φιλιά Χριστινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα τα... εξωγηινάκια/Ανδρομεδάκια σου!!
    Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στο μεταξύ ξαναχειμώνιασε! Τι ωραίες φωτογραφίες και τι ωραία κούπα (και τι ωραίο κουκουράκι μπλα μπλα...) Φιλάκι :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ