Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Να σε πω...



-Ρε συ μπήκαν τα Χριστούγεννα έτσι; 20 του μήνα σήμερα!
-Πωωω ναι άστα να πάνε…
-Δε με λες; Θα συμμαζέψουμε λίγο το σπίτι να γίνει πιο ανθρώπινο; Γιορτές έχουμε!
-Άσε ρε βαριέμαι, θέλω να αράξω.
-Τι να αράξεις, εσύ όλο πράματα κάνεις. Πλέκεις, ζωγραφίζεις, γράφεις, μαγειρεύεις.
-Ναι αλλά θέλω να αράξω σου λέω!

-Και τι έμαθα μετακομίζει η μάνα σου; Η κυρία Βάσω που είχε χτυπήσει το μάτι της; Α παρεμπιπτόντως το μάτι καλά;
-Ναι κάτι τέτοιο συζητιέται αυτές τις μέρες αλλά μέχρι τελευταία στιγμή δεν ξέρεις, μπορεί να αλλάξει γνώμη. Και το μάτι καλά!
-Και πού θα πάει αν επιτρέπεται;
-Κέρκυρα για μια νέα αρχή…
-Κέρκυρα;;;; Ουάου;; Τι δηλαδή θα γίνεις σαν εκείνα τα κορίτσια που παίρνουν το Φέρι και την τροχήλατη και πάνε στο νησί να δούνε τη μανούλα τους;
-Ναι αν πάνε όλα καλά (Άγιε μου Βασίλειε φώτισε την προστατευόμενη σου!) θα φωτογραφίζω κιούπια στην Ανάσταση!
-Ουάου! Έχεις πάει ξανά Κέρκυρα;
-Αμέ! Και ήταν τέλεια! Όλοι ήταν τρελοί σαν κι εμένα εκεί!
-Πολλές εξελίξεις ε;
-Πρώτα ο Θεός!
-Και δε μου λες έχεις και επέτειο γάμου αυτές τις μέρες έτσι;
-Ναι έχω κι απ αυτό. Επέτειο γνωριμίας-αρραβώνων-Δημαρχείου, τα στέφανα από το νέο έτος με το καλό…
-Χριστουγεννιάτικη δηλαδή! Συγκλονιστικό!
-Ναι, χριστουγεννιάτικη…
-Είπες θα έγραφες και την ιστορία της γνωριμίας σου, που έμοιαζε με εκείνη την ταινία.. να δεις πώς τη λένε; Με κείνους που γνωρίστηκαν στο ίντερνετ κάποια Χριστούγεννα  και είχαν και βιβλιοπωλείο και παντρεύτηκαν..
-Το You ve got mail λες;
-Ναι μπράβο! Αυτό! Αν είναι δυνατόν! Τρομερή ομοιότητα! Και μετά σου λένε μόνο στον κινηματογράφο γίνονται αυτά… Θα την πεις αυτήν την ιστορία στον κόσμο ναι ή ου;;
-Ε ρώτα τους! Άμα θέλουν θα την πω.
-Ντάξει  θα τους ρωτήσω πιο μετά..

-Και δε με λες, τι κλείνετε και το βιβλιοπωλείο σας έμαθα;
-Ναι την Κυριακή επίσημα λουκέτο!
-Γιατί ρε; Δεν δούλευε; Τόσο χάλια τα πράματα;
-Όχι ρε δούλευε!
-Τότε τι;
-Τίποτα, βγαίνει ο άντρας μου στη σύνταξη!
-Καλά μαρή με χούφταλο τα έφτιαξες;
-Όχι ρε τέτοια σύνταξη! Από την άλλη την αναπηρική!
-Αναπηρική;;; Γιατί τι έπαθε ο άνθρωπος;
-Δεν έπαθε, γεννήθηκε με χρόνια αυτοάνοσα..
-Αααα περαστικά του τότε! Να ναι γερός ο άνθρωπος.
-…στω (=ευχαριστώ)
-Εσύ πώς τα πας με τα δικά σου θέματα υγείας; Καλά;
-Δόξα τω Θεώ κάθε μέρα και καλύτερα. Κι από χθες που έκανα περικοπές στο διάβασμα, είμαι ακόμα καλύτερα..
-Ααα μάλιστα, δηλαδή πάλι την ορκωμοσία την αναβάλεις, τριάντα χρονών γαϊδούρα.
-Δε μου φαίνεται, σκάσε!
-Έστω, αλλά την αναβάλεις…
-Προέχει η υγεία! Αφού το ξέρεις, τα αδενικά μου δεν είναι καλά, να με νευριάσεις θέλεις;;;
-Καλά ντε! Καλά μη βαράς! Εγώ το καλό σου θέλω!
-Δε θες το καλό μου, απλά σκέφτεσαι τι θα πει ο κόσμος.. είσαι στριφνή!
-Ντάξει ότι πεις!
-Ωραία και τώρα μ αφήνεις λίγο να ξεκουραστώ; Θα τα πούμε το απόγευμα. Να μου έχεις έτοιμο καφέ!

-Καλά, καλά! Σε αφήνω παραξενίλα! 


 -Ψιτ..σε σας μιλάω, πάει κοιμήθηκε αυτή... Πάτε στο Salonique έχει ωραία πράματα να χαζέψετε.. καφέδες, βόλτες στο εμπορικό, Salonique mon amour



Σχόλια

  1. πως περνανε οι μερες!!! καλες γιορτες να εχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ήρθα η ξανθή η κόρη, να μου ξεκαθαρίσει κάποιος την απορία: αν έχει παντρευτεί η γάτα -που είναι και κούκλα!- ή η Χριστίνα -που είναι και κούκλα!- Πάντως, όποια κι αν έχει παντρευτεί από τις δυο (περαστικά της! αχαχαχα!) να είναι ευτυχισμένη κι επειδή είμαι όλο απορίες: είναι δυνατόν να μας ρωτάς (κορίτσι μου) γάτα μου, αν θέλουμε να μας πεις την ιστορία;;; Την οποία πρέπει να μας την πεις χθες; :)) Γράφε λέμε!! Και πολλά γλυκά φιλιά και καλό σ/κ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι καλέ η Χριστίνα είναι η παντρεμένη! Περαστικά ε;;; Χαχαχαχαχα Ε τυχερά είναι αυτά! Εντάξει θα τη γράψω! :)))
      Φιλάκια Πετρούλα μου!

      Διαγραφή
  3. Πόσα νέα! Αλλά έχει απ' όλα ο μπαξές και μάλλον τα καλά είναι αυτά που σκεπάζουν τα πάντα!!!!!
    Καλά Χριστούγεννα, λοιπόν, με ΥΓΕΙΑ!!!!
    Στη Σαλονίκη, την αγάπη σου, κάνω συχνά βόλτες καιχαζεύω τις καταπληκτικές φωτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρατάμε τις βόλτες Αλεξάνδρα μου!!!! Ξεκουράζομαι και ετοιμάζομαι για γύρες πάλι!!!
      Καλά Χριστούγεννα!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλέ δε με λες; Παντρεμένη είσαι; Εγώ γιατί νόμιζα ότι είσαι πολύ μικρή για γάμο; Δεν είσαι γύρω στα 22 δηλαδή; Καλέ πες με!
    Και να σε πω... Η μαμά Βάσω, ακόμα δεν έγιανε καλά-καλά το μάτι και θέλει να φύγει μετανάστρια; Ας είναι... Είναι όμορφα στην Κέρκυρα!
    Όμως, ας πάω κι εγώ να αράξω... Σάββατο σήμερα και το καλεί η ημέρα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού τέτοια τύχη να ήμουν 22! Βάλε άλλα 10 χρόνια από πάνω, απλά χαζοφέρνω και δε μου το χουνε χαχαχαχα! Κλείνω 7 χρόνια έγγαμου βίου κι έχω πάθη σοκ! Αρχίσανε τα κλασσικά που με πήρες μπουμπούκι και με έκανες 30αρα, χαχαχαχαχα
      Η μαμά Βάσω είναι παρορμητική!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Πόσα νέα μαζεμένα σε λίγες μόνο γραμμές...
    Η αλήθεια είναι πως λυπήθηκα για το βιβλιοπωλείο. Εύχομαι τα καλύτερα στο σύζυγο και να είναι γερός! Περαστικά και σε εσένα και σε εκείνον! Να είστε αγαπημένοι και ευτυχισμένοι και όλα τα άλλα να λύνονται... (Περιμένω επίσης την ιστορία της γνωριμίας σας!)
    Καλή αρχή και στη μαμά σου!
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να είσαστε γεροί κι ευτυχισμένοι καλό μου!!! Θέλω την ιστορία επειγόντως :)))) Σε φιλώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστίνα μου περιμένω με ανυπομονησία την ιστορία γνωριμίας σας! Σε νόμιζα πάντως μικρούλα και από την φωτογραφία σου. Τέλεια η Κέρκυρα! Κρίμα για το βιβλιοπωλείο. Σας εύχομαι όμως να έρθουν τα καλύτερα με τον νέο χρόνο και να είστε αγαπημένοι και ευτυχισμένοι! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αναμένω εναγωνίως κι εγώ την ιστορία της γνωριμίας! Θα ήταν όμορφα να μας την έγραφες αυτές τις μέρες... που είναι μέρες αγάπης... όμως γι' αυτό κιόλας, είναι πέρα για πέρα δικές σας!!! ♥♥
    Να περάσετε όμορφα! Καταλαβαίνω δε, πως ένας νέος κύκλος ανοίγει, τόσο για 'σας όσο και για τους γονείς σου!
    Να 'ναι για όλους σας ό,τι πιο όμορφο έχει συμβεί στις ζωές σας!

    Φιλιά πολλά πολλά, Ανδρομεδούλα μου!!! ❤

    [Πάντως... μεταξύ Κέρκυρας και Θεσσαλονίκης... αγαπώ Θεσσαλονίκη!!!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφη ανάρτηση Χριστίνα..... ταξιδιάρικη...... με μια διάθεση ...κους κους...... με όμορφες εικόνες να φτιάχνονται στο διάβα της....
    Η Κέρκυρα προφανώς πανέμορφη, δεν έχω πάει...

    Εύχομαι ολόψυχα πάντα να είστε καλά, να περνάτε όμορφες στιγμές, γεμάτες εμπνεύσεις και φως και πιστεύω η ζωή θα σας το δώσει...

    Καλή σου συνέχεια και βδομάδα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α!! Τα γατίνια είναι τρέλα!! Τα λατρεύω!!! :))) Χριστίνα μου περαστικά στη μαμά και να προσέχει να μη σκύβει και να μην κουράζεται τώρα που χει ακόμα το μάτι πληγωμένο!! Με το καλό να εγκατασταθεί και να γίνει Κερκυραία!! Ε ρε κάτι μπάνια που θα κάνεις το καλοκαίρι!! Κι οι Ιταλοί πάνε κι έρχονται!!! Χιχιχι!! Με την καλή την έννοια το λέω καλέ!!! Αντε κι οι Ιταλίδες ( σε περίπτωση που διαβάζει κι ο ανήρ!!)!! :))))
    Α να σου πω φιλενάδα δεν θα μας ξεκάνουν κιόλας!!! Είπαμε!! Να προσέχεις και τον εαυτό σου και να ξεκουράζεσαι, ναι;;; Τα ψυχοσωματικά θα μας φάνε...
    Να στε καλά με τον άνδρα κοπέλα μου και πάντα ευτυχισμένοι και in love!! Κι υγιέστατοι κι οι δυο!! Και με την πρώτη ευκαιρία ταξιδάκι να ηρεμήσετε!! Εστω λιγες μέρες!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και καλή βδομάδα να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γράφε γράφε! :))))
    Ελπίζω ο θεός να σας έχει καλά Χριστινάκι μου και ποτέ να μην χτυπήσει ξανά την πόρτα σας αρρώστια!
    Και να ζήσετε και να ευτυχήσετε...γιατί καρδούλα μου , σου αξίζουν!
    Φιλάκια καρδιάς♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Secret Santa 2023

 Η ανάρτηση μου στο ιστολόγιο μου κατέληξε να είναι μια ετήσια πλέον παράδοση. Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι οι οπτικοακουστικές πλατφόρμες με έχουν κερδίσει και η Γατόσφαιρα παραμένει για συναισθηματικούς λόγους.  Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη φίλη Ιωάννα από το ιστολόγιο Συννεφάκι και τα όμορφα δωράκια που μου έστειλε http://kloanna.blogspot.com/ Κι ένα ακόμη ευχαριστώ στην αγαπημένη μας οικοδέσποινα Μαριλένα που μας συντονίζει κάθε χρόνο και μπαίνει πάντα στον κόπο και τα έξοδα να μας στέλνει αναμνηστικά δωράκια. https://marilenaspotofart.wordpress.com/ Εύχομαι σε όλες και όλους καλή κι ευλογημένη χρονιά κι όλη η ευγένεια που διαθέτετε να σας έρχεται πίσω στο πολλαπλάσιο. Για τους πιο ορεξάτους φίλους στο κανάλι μου δείχνω τα δωράκια αναλυτικότερα