Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το αγαπημένο μου παιχνίδι



Για την Αλεξάνδρα και κάθε έναν από εσάς που νιώθει παιδί..



Η ψυχή του παιδιού κατοικεί στα παιχνίδια του…

 Όση αγάπη θέλει να πάρει ένα παιδί τη χαρίζει στα παιχνίδια του…Τα ντύνει, τα φροντίζει, τα στολίζει, τα κοιμίζει.Μα πάνω από όλα τους μιλάει και τους λέει  για όλα του τα όνειρα!


Για ένα μοναχικό παιδί ειδικά, τα παιχνίδια του είναι οι καλύτεροί του φίλοι. Η συντροφιά του και η παρηγοριά του και σαν μεγαλώσει η προίκα του. Αν ένα παιδί κρατήσει τα παιχνίδια του δεν ξεχνάει ποτέ την υπόσχεση που έδωσε στα όνειρά του…

Μια μικρή κουκλίτσα ή ένας αρκούδος είναι πάντα το εισιτήριο για τη Χώρα του Πίτερ Παν, τη Χώρα το Ποτέ…
Δεν αποχωρίστηκα ποτέ τα παιχνίδια μου. Δεν αποχωρίστηκα ποτέ την παρηγοριά που μου χάρισαν στα δύσκολά μου χρόνια. 




Δυο φορές το χρόνο όλο κι όλο έπαιρνα παιχνίδια. Μία κουκλίτσα τα Χριστούγεννα και μία κουκλίτσα το Πάσχα και μια τυχερή χρονιά πήρα κι ένα μικρό κουκλόσπιτο. Κι όμως είχα τα περισσότερα παιχνίδια από όλα τα παιδάκια της γειτονιάς μου γιατί δεν χαλούσα τίποτα…

Καμιά φορά παρακαλούσα τη Γιαγιά μου να μου πάρει δυο τρεις αλλαξιές για τις κούκλες μου, κανά δυο όμορφα φορεματάκια, αλλά μάταιος ο κόπος. Ώσπου μια μέρα της ζήτησα να μου μάθει ράψιμο και πλέξιμο για να φτιάχνω τα δικά μου ρουχαλάκια.

Κι έτσι κι έγινε! Οι κουκλίτσες μου πλέον είχαν τα πιο όμορφα ρούχα του κόσμου! Κι ήμουν τόσο ευτυχισμένη!

Το πλεκτό είναι καινούριο...

Τώρα μεγάλωσα, σπούδασα κι έμαθα να χτίζω σπίτια. Και συνειδητοποιώ πως ήθελα να μάθω να χτίζω σπίτια για να μπορώ να φτιάχνω τα δικά μου κουκλόσπιτα… ίσως γι αυτό να αισθάνομαι τόσο παράταιρη ανάμεσα στους τεχνοκράτες.  Ίσως γι αυτό πήρα και τη γενναία απόφαση να αφήσω το εργαστήριο και να κάνω Χριστούγεννα με την οικογένειά μου. Αν είναι να βάλω τη ζωή μου στον πάγο για να συμβαδίσω με εκείνους που παίρνουν την ιδιότητα τους τόσο στα σοβαρά, πραγματικά προτιμώ να μείνω πίσω και να ανοίξω την καινούρια μου κούκλα κάτω από το δέντρο…




ΥΓ.1 Χθες έμαθα πως μια ξαδέρφη μου πέθανε από καρκίνο του εγκεφάλου. 28 χρονών, συνομήλικη. Πηγαινοερχόταν στο Λονδίνο για σπουδές…



ΥΓ.2 Δεν ξέρω για σας, αλλά 22 Δεκεμβρίου είναι Χριστούγεννα και ο κόσμος είθισται να περνάει περισσότερο χρόνο με τους αγαπημένους του, να φτιάχνει δώρα και να προσφέρει τη ζεστασιά του όπου μπορεί.  Αυτό πάει στο κομμάτι της παρουσίασης που έχω τη Δευτέρα στο πανεπιστήμιο… Και μαντέψτε… δε θα πάω στην παρουσίαση και δε θα ξαναπάω στο συγκεκριμένο μάθημα γενικώς…



Σ αυτόν τον κόσμο διαλέγεις αν θα χορέψεις στο ρυθμό των άλλων ή στο ρυθμό το δικό σου… Η τελική επιλογή φέρει μεγάλη ευθύνη! Είτε γίνεσαι ένα με το σύστημα και παίρνεις τα εύσημα χάνοντας κάθε φορά και κάτι από τον εαυτό σου, είτε ρισκάρεις να μείνεις πίσω στον εργασιακό στίβο αλλά να πας μπροστά σαν άνθρωπος.



Συγγνώμη αλλά διαλέγω το δεύτερο, γιατί γουστάρω να είμαι με τον Ξενοδόχο αυτού του κόσμου.. κι ο Ξενοδόχος αυτού του κόσμου τα λογαριάζει αλλιώς τα πράγματα…



ΥΓ.3 Θα είμαι εδώ και θα τα λέμε! Και θα σας φέρνω εικόνες πολλές και γιορτινές...


Ναι η αφεντιά μου σε λίγο πιο fit έκδοση :)))











Σχόλια

  1. Λένε πως δεν επιβιώνουν τα δυνατότερα είδη αλλά αυτά που προσαρμόζονται στις αλλαγές.
    Επειδή με την προσαρμοστικότητα δεν τα καταφέρνω, επί δεκαετίες μένω στην ίδια τάξη.
    Ανεπίδεκτος μαθήσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι η προσαρμοστικότητα θέλει τη δύναμή της, αλλά όλα τελικώς έχουν το ένα κόστος. Χωρίς γρατζουνιές δε μένει κανένας μας. :((

      Διαγραφή
  2. Γλυκιά η επιστροφή σ΄εκείνα τα χρόνια, κι ας μην είχαμε πολλά παιχνίδια αυτοσχεδιάζαμε περισσότερο. Εγώ σου ρίχνω μια δεκαετία, είμαι η γενιά της Bi-bi-bo, ίσα που πρόλαβα τη Barbie.
    Τα άσχημα γεγονότα έρχονται στη ζωή απρόσμενα και δεν ξέρουμε συχνα πώς να τα διαχειριστούμε. Τουλάχιστον ας μας διδάσκουν να ζούμε όπως εμείς θέλουμε. Γι' αυτό επικροτώ την απόφασή σου. Κάνε ότι σε κάνει ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν την ψηλοπρόλαβα την bi bi bo! Αγαπημένα 80ς!
      Σοκαριστικό, σκληρό αλλά αληθινό. Πρώτα να βάζουμε τη χαρά, όλα τα άλλα είναι μάταια.
      Να σαι καλά Νίκη μου!

      Διαγραφή
  3. Κι εκεί, ανάμεσα στις κούκλες, μού δέθηκε η καρδιά κόμπος με την είδηση που έγραψες Χριστινάκι μου :(( Τώρα, δεν ξέρω τι άλλο να πω παρακάτω... Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα να πάνε Πέτρα μου! Να χαμογελάμε και να ξεκουράζουμε το μυαλό μας.
      Την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  4. Με συγκίνησες πολύ..
    Πόσο στεναχωρήθηκα για την ξαδέρφη σου.. πόσο κρίμα και άδικο. :( :( Καλό της ταξίδι..

    " ίσως γι αυτό να αισθάνομαι τόσο παράταιρη ανάμεσα στους τεχνοκράτες." δικαίως αισθάνεσαι έτσι γιατί είσαι πολύ ανώτερη από αρκετούς εκεί στον κλάδο που έχουν προσπαθήσει να σε μειώσουν με κάθε τρόπο..
    Να κάνεις πάντα αυτό που αισθάνεσαι έχοντας πίστη και δύναμη!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την είχα ζήσει την κοπέλα. Λίγο γνώρισα τη θεία μου αλλά και πάλι μου ήρθε κόλπος. Γι αυτό είπα να κάνω Χριστούγεννα Κατερινιώ μου! Τα πτυχία δεν θα τα πάρουμε μαζί μας....
      Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  5. Τώρα αν εγώ σου πω πως δεν μου άρεσαν οι κούκλες και δεν νομίζω να έχουμε καμιά σπίτι μου τι θα πεις;;;;
    Πάντως ωραίο το φόρεμα που της έκανες!!!!!
    Εύχομαι όλα να πάνε καλά και να περάσεις φανταστικά Χριστούγεννα :)))
    Καλό ξημέρωμα!

    υ.γ. Καλό παράδεισο στην ξαδέλφη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι; Οι εναλλακτικές στα παιχνίδια είναι άπειρες, η ουσία είναι στην αθωόητητα και την ευρηματικότητα που καλλιεργούν τα παιχνίδια.

      υ.γ. Καλό παράδεισο στο κορίτσι.

      Διαγραφή
  6. Χαρμολυπηρή η σημερινή σου ανάρτηση, Ανδρομεδούλα μου...
    Όμως σου κλείνω το μάτι για την απόφασή σου. Άσε για άλλους τις παγωμένες ζωές (και τις παγωμένες ψυχές, τελικά.)

    Ε, και μέρες που είναι... πλέξε κανένα φορεματάκι ακόμη για τις κουκλίτσες σου! Θα το εκτιμήσουν δεόντως και θα στο ανταποδώσουν με τη χαρά και τη νοσταλγία που θα νοιώσεις παίζοντας μαζί τους... αλλά και με την καινούργια "φιλενάδα" τους (αυτήν, ντε... Που θ' ανοίξεις κάτω απ' το δέντρο!!!)

    Φιλάκια πολλά! Ν' απολαύσεις στο έπακρο, την ελευθερία της επιλογής σου!!! ♥♥♥

    ΥΓ. «Κι ο θάνατος... μες στη ζωή είναι», μου 'χε πει κάποτε η γιαγιά μου και μου 'χε φανεί τόσο παράλογο που της κρατούσα... μούτρα!... Έχοντας, πλέον, μετρήσει αρκετές απώλειες... παράλογες, ίσως, απώλειες... συνειδητοποίησα πως κακώς αδίκησα τη γιαγιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ρούλα μου! Πιο μέσα στη ζωή δε γίνεται και γι αυτό δεν πρέπει στιγμή να ξεχνάμε πόσο μάταιες είναι οι φιλοδοξίες μας. Μόνο η αγάπη μένει και οι όμορφες αναμνήσεις που τυπώνονται στο dna των επόμενων γενιών.

      Ας είμαστε καλά και αν θέλουν τα άλλα θα ακολουθήσουν τελικώς...

      Αρχικά θα κάνω πολλές βόλτες να χορτάσω!

      Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Τέλεια ανάρτηση!!!!!!!!!!
    Καλό Παράδεισο στην ξαδέρφη σου...

    Εύχομαι να περάσεις αυτές τις γιορτές γεμάτες αγάπη και χαρά τσούπρα μου γλυκιά!!!!!

    Πολλά πολλά σμουτς και μια τεράστια αγκαλιά :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γεμισε κούκλες η σελίδα... καλη δύναμη με όλα καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα θα κάνω και Β αφιέρωμα και θα βάλλω και τα αγορίστικα γιατί ήμουν και αγοροκόριτσο εκτός των άλλων

      Διαγραφή
  9. Γεια σου ομορφιά που δεν σταματάς να με εκπλήσσεις!
    Λυπήθηκα για το νέο κορίτσι αλλά χαίρομαι για σένα και τις επιλογές σου!
    Τα φιλιά μου κοριτσάρα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να αυτά είναι τα δυσάρεστα, που δένεται η γλώσσα και τι να πεις.. Κι ειδικά να πρόκειται για νέο άνθρωπο.. Να ναι καλά η ψυχούλα της.. Συλληπητήρια Χριστίνα μου..
    Μην στεναχωριέσαι, και στις δουλειές, και στις σχολές και παντού θα υπάρχουν κάποιοι που θα προσπαθούν να μειώνουν τους άλλους για να φαίνονται εκείνοι.. Πάλι σε πρήξανε... Πρώτα να σαι εσύ καλά κι από τέτοιους να χεις κουράγιο να τους αγνοείς και να τους ξαποστέλνεις.. Εσύ να σαι καλά!!
    Οσο για τα πλεχτά σου φορέματα, πολύ όμορφα!! Μπράβο Χριστίνα μου!! Σημασία έχει που εκτιμούσες τα παιχνίδια σου, πολλά ή λίγα!!
    Να ξεκουραστείς, να ηρεμήσεις με τα διαβάσματα κι όλα θα γίνουν!!! Καλό σ/κ κοπέλα μου!!
    Φιλάκια πολλά!! Το σκυλί αριστερά όλα τα λεφτά!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να αυτά είναι τα δυσάρεστα, που δένεται η γλώσσα και τι να πεις.. Κι ειδικά να πρόκειται για νέο άνθρωπο.. Να ναι καλά η ψυχούλα της.. Συλληπητήρια Χριστίνα μου..
    Μην στεναχωριέσαι, και στις δουλειές, και στις σχολές και παντού θα υπάρχουν κάποιοι που θα προσπαθούν να μειώνουν τους άλλους για να φαίνονται εκείνοι.. Πάλι σε πρήξανε... Πρώτα να σαι εσύ καλά κι από τέτοιους να χεις κουράγιο να τους αγνοείς και να τους ξαποστέλνεις.. Εσύ να σαι καλά!!
    Οσο για τα πλεχτά σου φορέματα, πολύ όμορφα!! Μπράβο Χριστίνα μου!! Σημασία έχει που εκτιμούσες τα παιχνίδια σου, πολλά ή λίγα!!
    Να ξεκουραστείς, να ηρεμήσεις με τα διαβάσματα κι όλα θα γίνουν!!! Καλό σ/κ κοπέλα μου!!
    Φιλάκια πολλά!! Το σκυλί αριστερά όλα τα λεφτά!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα μου ανοίγεις την καρδιά Μαριλένα μου και το ξέρεις!!!! Τα απολαμβάνω τόσο πολύ τα σχόλιά σου! Κρατάω ένα, ένα ότι μου λες και προχωράω.
      Σ ευχαριστώ πολύ!!!!!

      Διαγραφή
  12. Να 'μαι κι εγώ!
    Καταλαβαίνω το σοκ...
    Όμως σε χαίρομαι, Χριστινάκι, γιατί σοκάρεσαι με αυτά που σου συμβαίνουν και κάπως αντιδράς! Οι περισσότεροι άνθρωποι συνεχίζουν σαν να μη συνέβει τίποτα...
    Είμαι μαζί σου: να κάνεις Χριστούγεννα! Είμαι της άποψης πως για τίποτα δεν πρέπει να χάσει κανείς όμορφες στιγμές!
    Και τώρα στα πολύ χαρούμενα!
    Δεν ξεχνάμε ποτέ την υπόσχεση που δώσαμε στα όνειρά μας!!!! Αυτό είναι και το γράψες τόσο ποιητικά!!!! Έγραψες τον καλύτερο ύμνο στο παιχνίδι: το έτοιμο κι αυτό που φτιάχνουμε εμείς! (χρυσοχέρα από μικρή!)
    Σ' ευχαριστώ πολύ και για αυτή τη συμμετοχή, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε! Χαίρομαι που σου άρεσε η συμμετοχή! Το απολαμβάνω έτσι διπλά!!!
      Φιλάκια Αλεξάνδρα μου!

      Διαγραφή
  13. Έλα ρε!! Καλά ξηγήθηκες!! Έτσι θυμάμαι πριν από κάποια χρόνια δούλευα εκτός Θεσσαλονίκης και επειδή έτσι τους είχε καπνίσει ενώ δουλεύαμε κανονικά πενθημερο μας είπαν ότι έπρεπε να δουλέψουμε κ σκ!!! Και τι σκ! αγίου δημητρίου!Πρόσεξε..χωρίς λεφτά χωρίς τιποτα απλώς θα παίρναμε μετα τις μέρες ρεπό! Τι λες ορέ!!Γιορτάζει ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους στη ζωή μου και εγώ θα κάθομαι να δουλεύω?? Γιατί? Εννοείται πως μόνο εγώ δεν έκατσα έτσι!!χαχα! Btw..Θέλω να πω πως έχεις απόλυτο δίκιο..για κάποιους υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα από τη δουλειά! καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο ρε κορίτσαρε! Δικιά μας κι εσύ! Γουστάρω! Αν έκαναν όλοι αυτήν την κίνηση να πατάνε πόδι στους μπριζωμένους τώρα δε θα χαμε δυστυχισμένους ανρθρώπους. Άσε που όταν κυνηγάς μόνο τη δουλειά στο τέλος κατά ένα παράξενο λόγο είσαι άφραγγος..

      Διαγραφή
  14. Κοίταξε να δεις έρχονται ωραίες εποχές για εμάς τα παιδιά. Δεν έχει σημασία αν τα είκοσι + τα έχουμε καβατζάρει από καιρό. Όχι, καμία σημασία. Διότι βλέπεις το κρουαζιερόπλοιο της Barbie και ευφραίνεται η καρδιά σου. Βλέπεις την καινούρια της ντουλάπα και κλαις.
    Προσωπικά από παιχνίδια δεν έχω κρατήσει κούκλες από αυτές που είχα όταν ήμουν πολύ μικρή. Διότι την είχα δει Ιατροδικαστής, και τους έβγαζα, χέρια, πόδια, κεφάλια. Αυτές που είχαν κάνει μετά τα 12 ωστόσο, τις έχω κρατήσει για ενθύμιο.
    Πολύ μου άρεσε η ανάρτηση σου Χριστίνα μου Είχε μέσα μπόλικη από την αγάπη και την παιδικότητα που έχουμε ανάγκη τις Χριστουγεννιάτικες μέρες.
    Να περάσεις τέλεια το Σ-κ! Σε γλυκοφιλώ!
    ΥΓ: Btw από μεριάς μου, θα τα λέμε πια από εδώ : http://myverysecretrefuge.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεςι πόσο θέλω να πάω σε παιχνιδάδικο και να κατεβάσω τα ράφια!!! Δεν ξέρεις πόσο!!!
      Σ ευχαριστώ κορτίτσι μου που με τίμησες και πέρασες. Τα υπόλοιπα στο σπιτικό σου..!

      Διαγραφή
  15. περασα να αφησω την καλημερα μου και να ευχηθω καλο σκ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λυπήθηκα για το κορίτσι... καλό Παράδεισο να έχει.
    Είχα κούκλες μικρή, συνήθως μου τις έφερναν δώρο, αλλά δεν τις πολυσυμπαθούσα - τις ξεμάλλιαζα! Πιο πολύ μου άρεσαν τα αγορίστικα παιχνίδια και το δωμάτιό μου ήταν γεμάτο αυτοκινητάκια, αεροπλανάκια, μεταλλικές σβούρες και playmobil!
    Μεγάλη η απόφαση που πήρες για το μάθημα, αλλά σε χαίρομαι που την πήρες. Είναι καλό να λέμε πού και πού και κανένα όχι!
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα κι εμένα μου την έδινε λίγο η barbie γιατί είχε γαλάζια μάτια ενώ εγώ δεν είχα, αλλά μετά που βγήκε η Ποκαχόντας που είχε μαύρα μάτια αναθεώρισα!!!
      Η αλήθεια είναι ότι έπαιζα πάρα πολύ με lego αλλά ήταν του ξαδέρφου μου και όχι δικά μου... :((
      Φιλάκια Έλλη μου!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Secret Santa 2023

 Η ανάρτηση μου στο ιστολόγιο μου κατέληξε να είναι μια ετήσια πλέον παράδοση. Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι οι οπτικοακουστικές πλατφόρμες με έχουν κερδίσει και η Γατόσφαιρα παραμένει για συναισθηματικούς λόγους.  Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη φίλη Ιωάννα από το ιστολόγιο Συννεφάκι και τα όμορφα δωράκια που μου έστειλε http://kloanna.blogspot.com/ Κι ένα ακόμη ευχαριστώ στην αγαπημένη μας οικοδέσποινα Μαριλένα που μας συντονίζει κάθε χρόνο και μπαίνει πάντα στον κόπο και τα έξοδα να μας στέλνει αναμνηστικά δωράκια. https://marilenaspotofart.wordpress.com/ Εύχομαι σε όλες και όλους καλή κι ευλογημένη χρονιά κι όλη η ευγένεια που διαθέτετε να σας έρχεται πίσω στο πολλαπλάσιο. Για τους πιο ορεξάτους φίλους στο κανάλι μου δείχνω τα δωράκια αναλυτικότερα