Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διώροφον





Μπήκε και ο όμορφος Δεκέμβρης και τα συναισθήματα όλων είναι αντικρουόμενα πιστεύω. Η χαρμολύπη των Χριστουγέννων και η στεναχώρια πως μία ακόμα χρονιά θα φτάσει στο τέλος της και θα γίνει παρελθόν. Πάει και το ’14 και η ταχύτητα με την οποία περνούν τα χρόνια, κυριολεκτικά με ξεπερνά.  Ειδικά η τελευταία εξαετία για μένα έφυγε σαν αστραπή. Να ναι τα χρόνια της κρίσης άραγε  που μας κάθισαν όλους στον πάγκο; Να ναι οι όλο και αυξανόμενες ευθύνες που μας δεσμεύουν τον δημιουργικό μας χρόνο; Ποιος ξέρει;

Για πολύ καιρό, μα πάρα πολύ καιρό, ψάχνοντας έναν τρόπο να επικεντρωθώ στις μελέτες μου, περιόρισα τις μετακινήσεις μου και τις βόλτες μου κατά πολύ, θεωρώντας πως αυτές με ξεμυαλίζουν. (καλά είναι και το κόστος στη μέση) Αυτό το Σαββατοκύριακο μου συνέβη το εντελώς αντίθετο. Απογοητευμένη καθώς ήμουν που το μυαλό μου είχε σκαλώσει και δεν κατέβαζε ιδέες και  λίγο πριν την απόφαση να τα τινάξω όλα στον  αέρα. Είπα τη μαγική λέξη «Καφέ!»

«Θέλω καφέ! Θέλω βόλτα!» Τηλεφωνώ την αρχιτεκτόνισσα καρντασίνα και της λέω:
«Σκάλωσα, πνίγομαι, μπούχτισα. Πάμε βόλτα!»

Δεν πήγαμε απλώς βόλτα, αλλά όλο το διήμερο πορτογύριζα από δω και από κει. Παραδόξως και ιδέες μου ήρθανε (Πάντα με την πολύτιμη συμβολή της καρντασίνας! Γιατί δύο μυαλά είναι καλύτερα από ένα!) και καλή δουλειά βγήκε και καλές κριτικές πήρα και πολλές φωτογραφίες σας έφερα!
























Καλαμαριά μετά από πολύ πολύ καιρό και πήρα μια στεναχώρια που αυτό το κομμάτι της πόλης δεν το τίμησα όσο του αξίζει. Από δω και πέρα όμως θα είμαι συνεπέστερη.


Διώροφον λοιπόν στον πεζόδρομο της Καλαμαριάς και  αυτό είναι μόνο η αρχή! Θα γίνει της καφετέριας σας λέω γιατί στάμπαρα τουλάχιστον πέντε ακόμα ωραία μαγαζιά!





ΥΓ. Για τους ορεξάτους φίλους που θέλουν να διαβάσουν, προτείνω αυτήν την παλιότερη αναρτησούλα που είναι αφιερωμένη στον  μπαμπάκα μου που είχε χθες τα γενέθλια του.



Σχόλια

  1. Ωραίο το Διώροφον!! Και οι λήψεις σου σούπερ.
    Καφεμανής κι εσύ, ε; Μοιάζουμε... :))
    Φιλιά πολλά, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα! ωραία το είπες! Καφεμανής ναι! Αν υπήρχαν και καφετέριες after θα πήγαινα!!!!

      Διαγραφή
  2. Να χαίρεσαι τον μπαμπά σου Χριστινάκι μου!!! Φοβερές οι φωτογραφίες σου!!! Μ΄έκανες ωραία βόλτα, που είμαι σκασμένη σήμερα :))) Καλό μήνα κοριτσάκι μου, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Ειρηνούλα μου γιατί είσαι σκασμένη;;; :((( θα σε κάνω πολλές βόλτες αν είναι να ξεσκάς!

      Διαγραφή
  3. Αχ, Χριστινάκι, κάτι η οικονομική κρίση, κάτι η προσωπική κρίση (!), έμεινα κι εγώ απ' έξω από πολλά τα τελευταία χρόνια. Ακόμα κι από τις βόλτες για καφέ, που τόοοσο αγαπώ κι εγώ! Και σ' έχω λατρέψει μ' αυτά τα καφέ που παρουσιάζεις! Λίγο ακόμα και θα ανέβω Θεσσαλονίκη!
    Κι αυτό το διώροφο! Να κάθεσαι στην τζαμαρία....!
    Κι άλλες βόλτες εύχομαι, πολλές να έρθουν.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ανέβεις να πάρεις τα πάνω σου! Αρκετά μείναμε στο γύψο πιστεύω. Καιρός να ξανβγούμε στον κόσμο! Ευχαρισώ και για τις ευχούλες!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Το ξέρεις, μου αρέσει ο τρόπος που παρουσιάζεις τα προσωπικά θέματα.
    Εκεί, στα 18 και λίγο μετά σταματάμε όλοι. Στην πρώτη φορά που αιστανθήκαμε τον εαυτό μας ξέχωρα από την οικογένεια κι αρχίσαμε να χτίζουμε το δικό μας κόσμο. Πριν αναγκαστούμε να αρχίσουμε τους συμβιβασμούς, μικρούς και μεγάλους...
    Λοιπόν, να τον χαίρεσαι τον πατέρα σου κι εκείνος να χαίρεται εσένα, Χριστινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τον χαίρεσαι τον μπαμπάκα!!!!!!!
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου όπως πάντα....φαίνονται ωραία μαγαζιά, θα τα έχω υπ'όψιν μου αν τυχόν με βγάλει ο δρόμος!
    Όσο για τις βόλτες να σου πω την αλήθεια εμένα πάντα με βοηθάνε και είναι απαραίτητες!!!!!!!
    Καληνύχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ωραιοζήλη μου!!!! Αχ αυτές οι βολτίτσες!!!! Φιλάκια!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφη η ιδέα σου και πολύ καλά κάνατε.....! και απ ότι βλέπω, εξαίρετο το μαγαζί.....γεμάτο γούστο και τέχνη...
    Όσον αφορά τις σκέψεις σου έχεις δίκιο. Θες η κρίση και η ανέχεια που κουβάλησε, θες οι ευθύνες και υποχρεώσεις, όλα τούτα έβαλαν μουντό χρώμα στα Χριστούγεννά μας γεγονός που οφείλουμε να το παλέψουμε.
    Όσον αφορά τον ...Μπαμπά, πέτυχες ...φλέβα, καθώς και εγώ ε....μεγαλομπαμπάς κάπως, έχω τις ίδιες ευαισθησίες και προσδοκίες αν θές...
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα Θα σταθώ στο τελευταίο :))) Γερός να είσαι και να είσαι ο μπαμπάς που πάντα ονειρευόσουν!!!! Ναι πρέπει να βάλουμε πείσμα και να μην αφήνουμε τις καταστάσεις να μας περιορίζουν κοινωνικά! Αν θες κι αυτή η αποξένωση που θέλουν να μας επιβάλλουν μέσω της οικονομικής κρίσης είναι ένας τρόπος για να χτυπήσουν την συλλογικότητα!

      Καλό βράδυ κι από μένα με χρονοκαθυστέρηση!

      Διαγραφή
  7. Διαβάζοντας το σχόλιο σου περί χρόνου και της αστραπιαίας ταχύτητάς του ήταν λες και διάβαζα τις σκέψεις που κάνω, σχεδόν σε καθημερινή βάση! Σίγουρα οι υποχρεώσεις παίζουν σημαντικό ρόλο στην αίσθηση πως ο χρόνος κυλάει γρήγορα, γιατί πολύ απλά μας τον... περιορίζουν σημαντικά. Μα είναι θεωρώ και η αυξανόμενη επίγνωση που αποκτούμε μεγαλώνοντας - στα 20 μας δε το βλέπαμε έτσι, νιώθαμε πως έχουμε όλον τον χρόνο του κόσμου.

    Πολύ όμορφη φαίνεται αυτή η καφετέρια και σίγουρα αποπνέει κάτι πολύ... χριστουγεννιάτικο, στο εξωτερικό της περίβλημα τουλάχιστον! Καλό μήνα σου είπα? Όχι. Εύχομαι να περάσεις όσο γίνεται έναν πολύ ζεστό (σε σκέψεις και συναισθήματα) Δεκέμβρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό κούνελε. Στα 20 νομίζαμε πως τα πάντα θα περιμένουν εμάς... Και δυστυχώς με του που πατήσαμε τα 25 κι αυτό που το λένε όλοι, άρχισαν τα πάντα να τρέχουν σαν τρελά! Αντε τώρα να προλάβουμε!!!
      Το μαγαζάκι παίζει και ωραία μουσική και είναι εναλλακτικό στέκι.

      Α πολύ μου άρεσαν οι ευχές σου κούνελέ μου!!!! Το ίδιο εύχομαι και για σένα!

      Διαγραφή
  8. Μα τι ωραίοοοοο!
    Καλό μήνα,κορίτσι και να τον χαίρεσαι τον μπαμπά σου :))))
    Φιλάκια πολλάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. υπέροχο μέρος... πολύ θα ήθελα να πιώ έναν καφέ απο κοντά !!
    καλημέρα και χρόνια του πολλά !!!!να τα εκατοστήσει με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα βάλω πούλμαν να σας ανεβάσω επάνω! :)))) Ευχαριστώ για τις ευχές Νικόλα!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Θέλω κι εγώ Διώροφο!
    Να χαίρεσαι τον μπαμπάκα σου!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Θα σε βάλλω στο ίδιο πούλμαν με το Νικόλα να πιούμε έναν καφέ!!!!
      Ευχαριστώ Αθηνιώωωωω!!!!!!!!
      Φιλιά!!!!!

      Διαγραφή
  11. I like this red house, lovely images.
    It's really difficult to understand the text, because the google translation don't translate so well. So,I shall confine myself to look and admire your photos.
    Merry Christmas time.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank u so much for your comment Eila! I don't write something important, just some thoughts for the Christmas :))) Merry merry white Scandinavian Christmas.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Secret Santa 2023

 Η ανάρτηση μου στο ιστολόγιο μου κατέληξε να είναι μια ετήσια πλέον παράδοση. Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι οι οπτικοακουστικές πλατφόρμες με έχουν κερδίσει και η Γατόσφαιρα παραμένει για συναισθηματικούς λόγους.  Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη φίλη Ιωάννα από το ιστολόγιο Συννεφάκι και τα όμορφα δωράκια που μου έστειλε http://kloanna.blogspot.com/ Κι ένα ακόμη ευχαριστώ στην αγαπημένη μας οικοδέσποινα Μαριλένα που μας συντονίζει κάθε χρόνο και μπαίνει πάντα στον κόπο και τα έξοδα να μας στέλνει αναμνηστικά δωράκια. https://marilenaspotofart.wordpress.com/ Εύχομαι σε όλες και όλους καλή κι ευλογημένη χρονιά κι όλη η ευγένεια που διαθέτετε να σας έρχεται πίσω στο πολλαπλάσιο. Για τους πιο ορεξάτους φίλους στο κανάλι μου δείχνω τα δωράκια αναλυτικότερα