Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα δώρα των Χριστουγέννων



Επίσημα πλέον του Αη-Γιαννού κλείνει η αυλαία των Χριστουγέννων και για μένα κλείνει η αυλαία των ωραιότερων Χριστουγέννων που είχα ποτέ στη ζωή μου! Τι κι αν μαυρίσαμε για λίγο στο ενδιάμεσο με κάποια στενάχωρα πραματάκια, αυτά είναι πάγια θεματάκια που δεν τελειώνουν ποτέ, το φορτίο που αναλογεί στον καθένα από εμάς. Εξάλλου το στοίχημα δεν βρίσκεται στο να απαλλαγούμε από κάποια προβλήματα αλλά στο να μάθουμε να τα διαχειριζόμαστε με σοφία και αποτελεσματικότητα. Κι αν θέλετε το μεγάλο δώρο των φετινών γιορτών ήταν ακριβώς αυτό το πράγμα, μια ισχυρή ένεση εμψύχωσης και ενδυνάμωσης.

Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Σας είχα κάνει συχνά πυκνά κάποιες νύξεις στο παρελθόν για παρεμβατικούς συγγενείς. Συγγενείς «παντογνώστες» που έχουν άποψη για όλα. Τι θα κάνεις; Πώς θα το κάνεις; Γιατί θα το κάνεις; Παρατηρήσεις, συμβουλές, αξιολογήσεις, επιπλήξεις, κριτική κι  Άγιος ο Θεός. Πρακτικά αυτό μεταφράζεται σε αποξένωση. Γιατί μια δυο τρεις άμα σου τα κάνουν οι συγγενείς τσουρέκια λες βρε δε με παρατάτε. Μακριά κι αγαπημένοι, καλύτερα να τα λέμε μόνο σε γάμους και βαφτίσια.

Κοντά όμως στους παρεμβατικούς συγγενείς που θέλεις να αποφύγεις δυστυχώς χάνεις λίγο επαφή και με αγαπημένα ξαδέρφια. Ε λοιπόν αυτό το λάθος πήρε την πρωτοβουλία η αγαπημένη μου ξαδέρφη Τούλα να διορθώσει. Μας συντόνισε, μας συγχρόνισε, μας μάζεψε (δυναμικός και μητρικός καρκίκος παιδί μου!) και μας συσπείρωσε σε ένα μοναδικό reunion που έδωσε σε όλους μας φτερά! Ναι καλά το καταλάβατε δεν είμαι η μοναδική στην οικογένεια που πάσχει από αυτόν τον φορτικό παρεμβατισμό, είμαστε πολλοί οι παθόντες! Ε λοιπόν, είπαμε να κάνουμε τη δική μας ομάδα κρούσης εμείς οι νεολαίοι και να χτίσουμε την οικογένεια που επιθυμούμε. Ξαδέρφια δεμένα σαν αδέρφια, αντί να μαστε σκορποχώρι δεξιά κι αριστερά και να κρυβόμαστε πίσω από την σκιά των πρεσβύτερων που τα «ξέρουν» όλα, κάναμε στην εκπνοή του ’14 την κίνηση να κερδίσουμε το χαμένο χρόνο από τη μεταξύ μας επικοινωνία αλλά και από τη ζωή μας γενικότερα.

Είπαμε, πολλά!  Είπαμε πάρα πολλά γιατί κάποια προβλήματα μας είναι κοινά ή έστω παρόμοια και δώσαμε υπόσχεση ο ένας να εμψυχώνει τον άλλον στα θέματα που υστερεί. Κι αυτό ήταν το ωραιότερο δώρο που έλαβα αυτές τις γιορτές! Κι ακολούθησαν κι άλλα δωράκια! Ο Δεκέμβρης ήταν πολύ γενναιόδωρος μαζί μου! Ακολούθησαν τα συναπαντήματα και οι συσφίξεις  σχέσεων με φίλους αγαπημένους που οι υποχρεώσεις και οι αναβλητικότητα μας  κράτησαν λίγο μακριά. Ακολούθησαν καινούριες γνωριμίες με φίλους από την μπλογκογειτονιά.  Συναντηθήκαμε από κοντά με την Αχτίδα μας και την Αλέκα μας με αφορμή τα χριστουγεννιάτικα Bazaar που έτρεχαν.  Ακολούθησαν βεβαιότατα και τα υλικά δωράκια που εμένα τουλάχιστον με ξετρελαίνουν όταν είναι μικρά και συμβολικά.

Με σειρά παραλαβής:


Το χειροποίητο γούρι της Αχτίδας



Το σαπουνάκι της Κατερινούλας 


Το ημερολόγιο του Συλλόγου μας (οκ εγώ δεν είμαι ακριβώς μέλος αλλά μια συναδελφική αλληλεγγύη την έχω όσο να πεις) Αρχιτεκτόνων από την αρχιτεκτόνισσα καρντασίνα μου Σοφία, που ήταν και η μία εκ των τριών συντακτών του τεύχους.

Δώστε βάση στη λεπτομέρεια


Το λαμπάκι usb πάλι από τη Σοφούλα μου. (τρελό γκατζετάκι λέμε!)




Την χριστουγεννιάτικη ξυλοκατασκευή της Αλέκας μας για το μπαλκόνι. 



Και φυσικά την καθιερωμένη κουκλίτσα μου από τον άντρα μου! 




 ΥΓ. Δώστε βάση φίλοι μου. Προσπαθώ να βρω τι φταίει και ζορίζεστε να αφήσετε σχόλια. Άλλαξα  κάποιες ρυθμίσεις και συνεχίζω να το ψάχνω. Αφήστε όσοι έχετε πρόβλημα ένα δοκιμαστικό σχόλιο και πείτε μου!
 
Κι όπως πάντα οι καλύτερες τσάρκες στο





Σχόλια

  1. το καλύτερο δώρο είναι αυτό του άντρα σου
    ω! άλλαξες και τη μουσική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά πόσο απίστευτο και τέλειο αυτό που κάνατε τα ξαδέρφια!!
    Μπράβο σε εκείνη που κινητοποιήθηκε πρώτη και σε όλους που αφεθήκατε!!
    Γέλασα πολύ με το Κατερινούλα, θα νομίζει ο κόσμος ότι είμαι 10 χρονών, 30 χρονών γαϊδούρα χαχαχα
    Τι ωραία που συναντηθήκατε με την Αχτίδα μας!! Από τις πιο τρυφερές παρουσίες εδώ μέσα!

    Για το δωράκι του άντρα σου τι να πω.. Θυμάμαι από προηγούμενή σου ανάρτηση τους λόγους για τις κούκλες και είναι πολύ συγκινητικό που συνεχίζει να σου παίρνει!! Εύχομαι να συνεχίσεις με αυτή τη διάθεση ό,τι κι αν γίνει γιατί όπως είπες το θέμα είναι να μάθουμε πως να διαχειριζόμαστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι κούκλες στην κούκλα! ;)
    Φιλιά στην Θεσσαλονίκη την κούκλα, επίσης. Καλό ξημέρωμα και πάντα να περνάς καλά κοριτσάκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δοκιμαστικο σχολιο.
    Καλη Χρονια Χριστινιω !!!
    Υγεια και καλη φωτιση ευχομαι !
    Και γω αφησα καποιο σχολιο σε προηγουμενη αναρτηση σου αλλα δεν εμφανιστηκε.Βασικα ,μετανοιωσα
    κιολλας για αυτα που εγραψα οποτε
    δεν ξαναεγραψα (ημουν επηρεασμενος
    απο διαφορα δικα μου).
    Φιλια απο την αλλη ακρη τση Ελλαδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα! χρονια πολλα! καλη χρονια! με υγεια και οτι αλλο επιθυμεις!
    φιλακια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Χριστινάκι μου! Το καλύτερο που κάνατε...έχουμε χάσει επαφή χρόνια με κάποια ξαδέρφια για την αναποδιά και την αλαζονεία των μεγαλυτέρων, οπότε μπράβο σε σας που τα αφήσατε πίσω.
    Όλα τα δωράκια σου καταπληκτικά, από τα πιο μικρά ως τα πιο μεγάλα!
    Μια όμορφη και παγωμένη καλημέρα
    Υ.Γ προτιμώ τα σχόλια έτσι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γκαρντασίνα μου,
    χαίρομαι τη χαρά σου..
    αναβλύζει..στιγμές..γεμάτες..

    έτσι να'ναι.. όλη η χρονιά..
    μια χρονιά.."κούκλα"..

    φιλιά και αγκαλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για να δούμε πώς θα δουλέψει η καινούρια φόρμα σχολίων.

    @Μορφέα:
    Είναι το καλύτερο γιατί είναι του αντρός μου έτσι; χεχεχε Ναι πέρασαν τα Χριστούγεννα και ήρθε η ώρα για dj set! χαχαχα

    @ Κατερινάκι:
    είσαι μικρούλα δεν κατάλαβα; Τα 30ς είανι τα καινούρια 20ς! Και ναι θα βάλλω τα δυνατά μου να είμαι ανεβασμένη! Μαθαίνω, μαθαίνω!

    @Πετρούλα:
    Ναι η Θεσσαλονίκη είναι και αντικειμενικά κούκλα!Για τις άλλες που λες δεν ξέρω... :)))) Την αγάπη μου!!

    @Νικόλα:
    Όπως είπαμε αν σου βγάζει προβλήματα μου λες! Σ ευχαριστώ πάντα για τις πολύτιμες συμβουλές σου!

    @Κική μου:
    Δεν κάνεμε ακόμα χρόνια πολλά καλή μου! Θα επανορθώσω!! Να είσαι καλά!!!

    @Νίκη μου:
    Αξίζει τον κόπο να το εφαρμόσετε κι εσείς, μια απόφαση είναι και ποτέ δεν είναι αργά. Εξάλλου κάποτε οι γονείς θα φύγουν και εκ των πραγμάτων θα μείνουμε τα αδέρφια και τα ξαδέρφια. Πρέπει να δουλευτούν αυτές οι σχέσεις! Τηνα αγάπη μου μάτια μου!

    @Ιώ μου:
    :))) Οι ευχές σου πάντα πιάνουν!!! Μια μεγάλη αγκαλιά!!!

    @Άρη:
    Σ ευχαριστώ που με βρήκες και μου σύστησες και την γλυκολαχταριστή σελίδα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Χριστίνα μου και καλή χρονιά σε σένα και την οικογένειά σου. Σου εύχομαι υγεία, αγάπη, ευτυχία και ότι επιθυμείς να πραγματοποιηθεί φέτος!! Πολύ όμορφο που συναντηθήκατε όλα τα ξαδέλφια μαζί! Τείνουμε να αποξενωθούμε όλοι μεταξύ μας τα τελευταία χρόνια και αυτή η κίνηση ήταν πολύ όμορφη! Τι ωραία που γνώρισες από κοντά την Αχτίδα και την Αλέκα! Όλα τα δώρα που έλαβες είναι υπέροχα!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έχεις λοιπόν τον καλύτερο άντρα!!!!!!!!
    Αχ, το θέμα των συγγενών... Είχα κάνει κι εγώ μια προσπάθεια παρόμοια αλλάδεν απέδωσε....
    Πολλά φιλιά Χριστίνα και όλο το χρόνο να παίρνεις όμορφα δώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ