Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

It's only because of you...

Φανταστείτε να υπάρχει ένα άτομο που τρελαίνεται για ταινίες με ζόμπι αλλά φοβάται τα φαντάσματα.
 Που δηλώνει φανατικά πως δεν πιστεύει στη ύπαρξη του Θεού αλλά όταν φοβάται κάνει το σταυρό του και φωνάζει:
 «Παναγία μου! Παναγία μου!»
Που σιχαίνεται τις ρομαντικές κομεντί αλλά όταν του λες σ αγαπώ βάζει τα κλάματα.
Που δεν ανοίγει να διαβάσει ένα βιβλίο αν δεν έχει μέσα ίντριγκες και βία αλλά όταν δει κορδελίτσες και φιογκάκια πετάει από τη χαρά του.
Που κάθε φορά που έχει πονοκέφαλο νομίζει πως παθαίνει απανωτά μικρά εγκεφαλικά.
Που όταν πάρει ένα κιλό νομίζει πως έχει πάρει δέκα.
Που δεν βάζει αλάτι στο φαγητό γιατί κάνει κακό αλλά όταν δει πιτόγυρο και πίτσα πέφτει με τα μούτρα.
Και φανταστείτε αυτό το άτομο να είναι η καλύτερή σας φίλη…

Και το όνομα αυτής Πολυξένη.. κατά κόσμον Τζένη αλλά όλες οι παραπάνω παραξενιές δεν είναι τίποτα μπροστά στην μεγαλύτερή της από όλες. Στο ότι με έχει φίλη της επί 26 ολόκληρα χρόνια.
Είναι θαύμα που είμαστε τόσα χρόνια μαζί, όχι γιατί δεν μπορούμε να τα βρούμε αλλά γιατί εκείνη μετά από όσα πέρασε μαζί μου είναι ακόμα ζωντανή.

Στη Δευτέρα δημοτικού την έριξα κατά λάθος από τον μονόζυγο και από θαύμα δεν έσπασε τη μέση της.
Στην Τετάρτη δημοτικού την έριξα πάλι κατά λάθος στη μέση του δρόμου και παρά λίγο να την πατήσει αυτοκίνητο.
Στο γυμνάσιο και στο λύκειο κάπως ηρέμησαν τα πράματα αλλά και πάλι προσεκτική δε με έλεγες. Καρπαζιά και καρούμπαλο, σπρωξιά και μώλωπας.


Η αλήθεια είναι ότι ήμουν πάντα λιγουλάκι χειροδύναμη, ίσως και παρά πάνω από το φυσιολογικό για κορίτσι ή και για αγόρι γιατί όχι; Αργότερα η επιστήμη έδωσε την εξήγησή της, αλλά η μικρή Τζένη δεν ήταν τότε σε θέση να γνωρίζει. Παρόλα αυτά με εμπιστευόταν, ίσως και ηθελημένα γιατί παρά την αγαρμποσύνη μου ήμουν ένας  αξιόλογος σωματοφύλακας.

-Πού θα πας Τζένη; Πάλι θα βγεις;
-Θα πάω βόλτα με τη Χριστίνα.
-Ε αν είναι να πας με τη Χριστίνα τότε εντάξει.
Ούτε κουνούπι δεν τολμούσε να μας ζυγώσει.

Εκείνη λεπτοκαμωμένη και σπιρτόζα κι εγώ γεροδεμένη χάχας και σαματατζού. Ο Αστερίξ και ο Οβελίξ ίσως να ναι το καλύτερο δίδυμο για να μας περιγράψει κι αυτό ήταν πασιφανές στις φάσεις που οι ρόλοι μας αντιστρέφονταν. Καμιά φορά οι χειροδύναμοι άνθρωποι είναι συναισθηματικά οι πιο ευάλωτοι και πρακτικά οι πιο αδύναμοι να υπερασπιστούν τον εαυτό τους. Σε εκείνες τις φάσεις που εγώ έπεφτα στα δίχτυα κακόβουλων ανθρώπων, στη Τζένη ξυπνούσε το λιοντάρι μέσα της και κατασπάραζε τον εχθρό στο άψε σβήσε.

Όταν η Τζένη ξεπετάχτηκε και γνώρισε τον κατοπινό της σύζυγο, τα πράγματα δεν ήταν και τόσο εύκολα στο σπίτι της, γιατί ήταν ανήκουστο μία νέα κοπέλα να έχει δεσμό. (από την ίδια πάθηση έπασχαν και οι δικοί μου) Ένα βράδυ που είχαμε βγει έξω όλη η τσακαλοπαρέα για disco night η αγαρμποσύνη μου έκανε και πάλι το θαύμα της. Πάνω στον έξαλλο και ξέφρενο χορό μου ξέφυγε μια αγκωνιά πετυχαίνοντας το μάτι της Τζένης. Την άλλη μέρα το πρωί έγινε στο σώσε στο σπίτι της.

-Λέγε με ποιον αλήτη έχεις μπλέξει που σε χτυπάει.

-Δεν έχω μπλέξει με κανέναν αλήτη, η Χριστίνα με χτύπησε.
-Τι λες καλέ, η Χριστίνα σε αγαπάει δε θα σου μαύριζε ποτέ το μάτι.
-Μα η Χριστίνα σας λέω με χτύπησε κατά λάθος!
-Λες, ψέματα! Προσπαθείς να δικαιολογήσεις έναν αλήτη!

Φυσικά και την Τζένη δεν την πίστεψε ποτέ κανείς μέσα στο σπίτι κι εγώ έφαγα το βρίσιμο του αιώνα. Αλλά τι σημασία έχουν πλέον όλα αυτά από τη στιγμή που η φιλενάδα μου έχει πλέον τη δική της οικογένεια και μια γλυκιά φασαριόζικη μπεμπούλα!

Κι επειδή ξέρω πως αυτό το διάστημα ζορίζεται αρκετά από την κλεισούρα στο σπίτι και τις μητρικές υποχρεώσεις, θυμήθηκα τη χρονιά των πανελλαδικών που κόντευε να μας στρίψει από το πολύ το διάβασμα και την αϋπνία. Και τότε για να της φτιάξω το κέφι της αφιέρωνα στο ραδιόφωνο αυτό το τραγούδι.





Σχόλια

  1. Α μωρέ Χριστινάκι, με συγκίνησες γιατί όπως όλοι έτσι κι εγώ έχω μια φίλη κολλητή που αγαπώ (και τώρα είναι μακριά και μου λείπει), που βέβαια ποτέ δεν έχω δείρει (κατά λάθος), ούτε προσπαθήσει να σκοτώσω (κατά λάθος), βέβαια δεν ξέρω γιατί σε τσιγκλάω αφού όλοι καταλάβαμε πως είσαι λίγο βίαιη... χαχα
    Σε πειράζω φυσικά. Να σαι καλά γλυκιά μου και πάντα να χαίρεσαι τους ανθρώπους που αγαπάς! :)
    Φιλάκια και καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα ε κοίτα απλά όταν θα με κάνετε παρέα θα φοράτε κράνος! :)))

      Διαγραφή
  2. Επιτέλους! Εγώ έχω ίντερνετ και το ιστολόγιό σου δέχεται σχόλια!
    Λοιπόν, καλά λένε να μην κάνεις φίλους από το διαδίκτυο γιατί δεν ξέρεις τι θα σου βγει: αν ήμουνα Θεσσαλονίκη, σίγουρα θα σε είχα κάνει φίλη και θα... είχα φάει το ξύλο της χρονιάς!!!!
    Είμαι κι εγώ άγαρμπη, με τον εαυτό μου: κοπανιέμαι παντού και σκοντάφτω, δεν σε έχω ανάγκη!
    Να μείνετε πάντα φίλες! Και να χαίρεστε το μωράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμ είδες;;; Κι εγώ σκοτώνομαι μόνη μου και είναι επίσης θαύμα που ζω ακόμα!
      Ευχαριστούμεεεεεεε!!! Φιλάκι!

      Διαγραφή
  3. δε ξερω αν υπαρχουν φαντασματα αλλα ξερω πως γραφεις παντα απολαυστικες αναρτησεις Χριστινακι μου! :)
    καλημερα και καλη εβδομαδα να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Υπάρχουν δεν υπάρχουν η Τζένη μια φορά τα φοβάται! Φιλάκια καλή μου!

      Διαγραφή
  4. Βρε με εσκασες στα γέλια.... τρελοκοριτσο!!!! Μπράβο και στις δύο σας που μετρατε τόσα χρόνια αληθινης φιλίας... κάτι πολύ σπανιο στη εποχή μας!!! Τα φιλιά μου κ καλή δύναμη στη φίλη σου σαν νέα μανούλα θα τη χρειαστεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Χαίρομαι που σε έκανε να γελάσεις!!! Παίρνω τις ευχές και τις στέλνω στην νεαρά μητέρα! Πολλά πολλά φιλιά Ίρις!!!!!

      Διαγραφή
  5. Αχ τι γλυκιά αφιέρωση που της έκανες!
    Θα λιώσει!
    Είμαι βέβαιη! ( είχα κάνει κι εγώ στην κολλητή μου και είχε κατασυγκινηθεί)
    Φιλιά και καλή εβδομάδα Χριστίνα μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στόχος επετεύχθη! Το μικρό Τζένη έλιωσε! :)))
      Φιλάκια Αριστάκι μου!!!

      Διαγραφή
  6. Ανδρομεδούλα μου! ❤ Καλή και Χαρούμενη Χρονιά να έχεις!

    Χαίρομαι που βλέπω τα σπιτάκια σας ζεστά και πανέμορφα, σ' ετούτη την "παρθενική" για το 2015, γύρα μου στη blog-o-γειτονιά! Τι ωραία που έχεις δέσει τα χρώματα, τις εικόνες, τα "this and that" !!!

    Καταπληκτικές Χριστίνα και Τζένη, φοβερό δίδυμο!!!
    Να είστε πάντα αγαπημένες και να 'χει η φιλία σας πάντα συναρπαστικές στιγμές!
    Το κείμενό σου... ξεκαρδιστικό και συνάμα πολύ τρυφερό (η Τζένη θα πρέπει να νοιώθει τυχερή και περήφανη!)

    Πολλά φιλάκια!!! ^.^ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Ευχαριστούμεεεεεεεεεεε Ρουλίτσα μου! Σ ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια! (ναι της άρεσε πολύ πολύ!)

      Φιλάκια άπειρα!!!

      Διαγραφή
  7. Πλάκα μας κάνεις κοπελιά; Και ποιος δεν θα ήθελε να έχει φίλη ένα κοριτσάκι σαν κι εσένα επίσης, που άμα λάχει γίνεται και λέαινα για προστασία! Γενικώς είσαστε πολύ τυχερές που έχει η μια την άλλη, δεν συμβαίνει συχνά αυτό, άκου με που σου λέω εγώ... Σας στέλνω τα γλυκά μου φιλιά λοιπόν, αλλά και στο μπεμπάκι :)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) από όλα όσα έγραψες ξέρεις ποιο μου άρεσε περισσότερο ε; (το ένα κοριτσάκι σαν εσένα) Ντάξει μου φτιαξες τον μήνα ολόκληρο!
      Παίρνω τα φιλιά σου και σου στέλνω αγκαλιές!!!! :)))

      Διαγραφή
  8. Τι τέλεια αφιέρωση! Και γέλασα έτσι που τα γράφεις, και συγκινήθηκα. Να χαίρεστε η μία την άλλη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ χαίρομαι όταν σας αρέσει κάτι! Σ ευχαριστώ πολύ Έλλη μου! Να είσαι πάντα καλά! Φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  9. Ωωωωωωω! Τι γλυκιά ανάρτησηηηηηηηη!!! Τι ευλογημένη που είσαι να έχεις μια φίλη εδώ και 26 χρόνια και να έχετε φάει ψωμί κι αλάτι μαζί! Τι πολυτιμότερο από αυτό;
    Αυτά είναι τα καλά, θα τα έχετε να τα θυμάστε και να γελάτε!
    Πάντα να είστε αγαπημένες εύχομαι!!!
    Φιλάκια πολλάάαα! Καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασούλα μου δεν υπάρχει πολυτιμότερο πράγμα στη ζωή σου αν δεν έχεις αδέρφια. Οι καλοί φίλοι είναι καλύτεροι κι από οικογένεια (κυριολεκτώ!)
      Γελάμε πολύ και τώρα προσπαθούμε να τα συγκεντρώσουμε όλα για να μην μας ξεφύγει καμία καλή ανάμνηση!
      Φιλάκια καλή μου!

      Διαγραφή
  10. Αν ήμουνα μικρότερη θα σε ήθελα για φιλενάδα και ας.....έτρωγα το ξύλο της αρκούδας.....κατά λάθος!χα,χα,χα,χα
    Να είσαι καλά και τσάκο και τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για το κατά λάθος δεν εγγυώμαι πάντα! χαχαχαχα αλλά το μικρότερη ξέρω γιατί το λες για να είχες περισσότερες αντοχές στο ξύλο!
      Έτερη Χριστινάρα μου να είσαι καλά! Φιλάκια άπειρα!!!

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφο τραγούδι....είναι ωραίο που είστε ακόμα φίλες.... :))))
    Ελπίζω η μπεμπούλα να την γλιτώσει....να την προσέχεις λιγάκι παραπάνω δεν μπορεί ακόμα να αμυνθεί....χαχαχαχα
    Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ προσέχω πάρα πολύ Ωραιζήλη μου όσο δε φαντάζεσαι! Μέχρι να γίνει 2 ετών βέβαια και να την πετάω στον αέρα. χαχαχαχαχα
      Φιλάκιααα!!!

      Διαγραφή
  12. Το ότι άνοιξες ένα τέτοιο θέμα-αφιέρωση Χριστίνα σε μια εξαίρετη Φίλη σου, με την οποία έχετε μοιραστεί τόσα και τόσα, αναδεικνύει την ποιότητά σου και την ανθρωπιά σου. Όπως επίσης και της φίλης σου. Σας εύχομαι να είστε συνέχεια έτσι και να μοιράζεστε όμορφα πράγματα πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Να σαι καλά Γιάννη μου για τα καλά σου λόγια! Σ ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  13. Να είστε καλά και οι δυο σας και να χαίρεστε την φιλία σας! Τέτοιες σχέσεις είναι κολώνες στην ζωή και είναι η οικογένεια που εμείς οι ίδιοι επιλέγουν για τον εαυτό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο τυχερή είναι η φίλη σου που σε έχει φίλη κι εσύ που έχεις τη φίλη σου!!! Μου θύμισες την σχέση μου με τη δική μου κολλητή που όμως δεν πρόλαβε να κάνει οικογένεια και με άφησε χωρίς κολλητή πολύ νωρίς! Την γνώρισα πριν καν πάμε στο νήπιο και έφυγε για πάντα στην 1η λυκείου!!! Εύχομαι να περνάτε πάντα υπέροχα!!! Πολλά πολλά φιλιά Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόσο όμορφη ανάρτηση!
    Είναι τόσο σπουδαίο να γράφεις για έναν άνθρωπου που σημαίνει τόσα πολλά για σένα!
    Καλώς σε βρήκα!
    Από το καφεδάκι της Αναστασίας έρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ