Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βάλε καφέ #1 (πρεμιέρα)


Εγκαινιάζω μία καινούρια στήλη με τον συνθηματικό τίτλο "Βάλε καφέ''.
Κατά καιρούς σας έχω συνηθίσει στο καλαμπούρι και το λακιρντί αλλά είπα επιτέλους αυτό να αποκτήσει και έναν πιο επίσημο χαρακτήρα.
Με το που θα βλέπετε τον τίτλο και την εικόνα, θα παίρνετε τον καφέ σας και τα τσιγάρα σας και θα έρχεστε να κουτσομπολέψουμε παρέα.

Χαμός σου λέει στα πηγαδάκια του Κολωνακίου. Η πρώτη κυρία της Ελλάδος έδωσε χιλόπιτα σε κοτζάμ αμερικάνικη Vogue. Μάπα λέει ο Alexander McQueen και οι Marni το νέο trend είναι τα budget friendly συνολάκια. Η Περιστέρα το δήλωσε καθαρά, ''η υψηλή ραπτική είναι έξω από την κουλτούρα μου!'' Ε κι αφού ολόκληρη πρώτη κυρία έδωσε το στίγμα πως οι πάγκοι τις λαϊκής και τα καταστήματα του συρμού δεν είναι για τη φτωχολογιά αλλά για όσους έχουν κοινωνικές ευαισθησίες, το πήραν απόφαση οι Κολωνακιότισσες να της μοιάσουν.

-Καλέ ναι δεν τα 'μαθες δεν είναι in σου λέει να φοράς μάρκες. Στα no name είναι η ουσία του στυλ.
-Ναι, ναι! Το άκουσα κι εγώ. Αφού το είπε και ο νέος Υπουργός μας, αυτός ο αψηλός ο γυμνασμένος με το διαπεραστικό τo βλέμμα, πως και οι cayenne είναι très banal! 
-Και τώρα δηλαδή με τι θα κυκλοφορούμε χρυσή μου;
-Μα με τα πόδια, το ποδήλατο και τον ηλεκτρικό! Να κάνουμε και λίγη γυμναστική! Άντε κι αν θες να πας στο Σούνιο πάρε ένα κατσαριδάκι.


Στο μεταξύ κάποιοι βιάστηκαν να καυτηριάσουν την συνεργασία Ψεκασμένου -Αλέξη, ενώ δεν αντιλήφθηκαν ότι το αληθινό ειδύλλιο κρυβόταν αλλού.
Με ροζ τουλίπες (Τα λουλούδια στην κυρία από μένα) περίμενε μισή ώρα στημένος ο Ευάγγελος Μεϊμαράκης την Ζωή Κωνσταντοπούλου και δεν διαμαρτυρήθηκε ούτε λεπτό. Βρε δε του το χα του Βαγγέλη να γουστάρει τις νταρντάνες! Άτσα;;; Και τι γλύκα που είχε ο Βαγγέλης στη φωνή και τι τρυφερότητα στον εναγκαλισμό και τον ασπασμό! Και παράδοση ιδιαιτέρου μαθήματος για τη λειτουργία της Βουλής με δική του πρωτοβουλία  και ανανέωση του ραντεβού τους;   Αυτό είναι κάτι παρά πάνω από απλό πολιτικό ήθος. Αυτό είναι φλογερό φλερτ!



Εμένα πάντως ρε παιδιά άλλο πράγμα με ανατρίχιασε! Η αναφορά του Βασίλη Λεβέντη στην Θεσσαλονίκη! Οι καφετέριες λέει της παραλίας είναι στέκια πολιτικών ζυμώσεων! Ναι έτσι είπε! Αν δε με πιστεύετε δείτε την χθεσινοβραδινή εκπομπή του Θέμου...

Ερωτηθείς ο Βασίλης για το μεγάλο ποσοστό που πήρε στη Θεσσαλονίκη, απεφάνθη πως η αιτία είναι οι καφετέριες της παραλιακής, οι οποίες λειτουργούν σαν τα παλιά αστικά καφενεία που πήγαιναν οι λόγιοι και οι διανοούμενοι και αντάλλασσαν πολιτικές απόψεις.


Καλά τέτοια μ@λακία ούτε ο Αντωνάκης δεν έχει πει στους Δαπίτες που ξημεροβραδιάζονται στο Ολύμπιον! Τέτοιο γλείψιμο πρώτη φορά! Να μη σχολιάσω δε το κόρδωμα που είχε ο Λεβέντης στο πλατό του Θέμου... κατά τα άλλα είναι άμεμπτος και καταγγέλλει τη διαφθορά των πάντων. Τα οικονομικά εγκλήματα του Θέμου δεν τον ενοχλούν...

Μήπως να ξανά ηχογραφήσει ένα δισκάκι καλύτερα;;;


Α και τώρα που είπαμε Δαπίτες... έγκυρες πηγές λένε πως θα κατέβουν στο Σύνταγμα τα μέλη της ΔΑΠ  να διαδηλώσουν κατά της αναστολής των διαγραφών των αιώνιων φοιτητών και της επαναφοράς του ασύλου.
Γιατί οι φοιτητικοί αγώνες πρέπει να δικαιώνονται! Τόσα πάρτυ και εκδρομές στη Μύκονο δεν πρέπει να πάνε χαμένες! (no offence)








Τα βαραβειάκια συνεχίζουν εδώ!


Σχόλια

  1. Τι καφέ μαντάμ νυχτιάτικο; Εγώ ένα λικέρ πίνω και την κάνω για ύπνο. Στο μεταξύ βρέχει πάλι απόψε στα σοκάκια τα φτωχά... Ήρθε ο Αλέξης και μας έφερε το χειμώνα, σκέτη καταστροφή αυτό το παιδί. Και για να σου συμπληρώσω τα gossip, τον ματιάσανε οι φαρμακόγλωσσες τον καημενούλι κι έκανε με πυρετό το πρώτο του υπουργικό συμβούλιο! Την κάνω! Με γεια η στήλη, φιλιά πολλά, καλό ξημέρωμα Χριστινάκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φύλαξέ το για αύριο! Δεν πειράζει ας αρρώστησε, να χτίσει αντισώματα γιατί θα τα χρειαστεί! Ένα θα σου πω... μέχρι πρότινος απολιτίκ φυλλάδες ξαφνικά άρχισαν να έχουν πολιτικά άρθρα...

      Διαγραφή
  2. Ωπαα μεταμεσονύχτιο καφεδάκι;; Μέσα εγω...! Να τον καθιερώσουμε νυχτερινό έτσι για το γαμωτο θα λεγα... Να μην γίνονται διακρίσεις... Μόνο σε πρωινό δλδ... Είπαμε η νέα κυβέρνηση θα φέρει σαρωτικες αλλαγές .. ο καφές δεν θα είναι πια ίδιος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καφές είναι για όλες τις ώρες! Αν δεν πιω έναν καφέ πριν τον ύπνο το πιθανότερο είναι να μην έχω δύναμη να πλύνω τα δόντια μου. Ο καφές θα είναι πλέον με ρούμι... χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Σωστή, σωστή!!!! Ο καφές είναι όντως για όλες τις ώρες!!!!
      Με γεια την νέα στήλη!! Καλημέρες :)

      Διαγραφή
    3. ε μα ναι! Εναλλακτικά πίνουμε και σοκολάτα! Ευχαριστώ Δημητρούλα!

      Διαγραφή
  3. Όλο αυτό με την Ζωή και τον Βαγγέλη το είδα και εγώ. Και είναι και παντρεμένη γυναίκα. Α πα πα είδες τι σκάνδαλο μας ξημέρωσε; Και δεν ξέρω αν σαν λαός είμαστε έτοιμοι να το αντιμετωπίσουμε (και αυτό).
    Καλημέρα Χριστινιώ. Φιλάκια πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κακές γλώσσες τον θέλουν απλά γλείφτη γιατί η Ζωή έταξε πολλές ποινικές διώξεις...
      Καλημερούδια κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  4. καλορίζικη η νεα σου στηλη φιλη μου!
    σε απολαμβανω με το καφεδακι μου!
    ονομα και πραγμα δηλαδη! χαχαχα
    φιλακια πολλα! καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμένα πάλι ένας καφές ελληνικός με βοηθάει τις πρωινές ώρες, ελπίζω να είσαι ξύπνια Χριστίνα μου να τα λέμε.... όλα μιας και οι καιροί μας επιτρέπουν περισσότερα σχόλια... Φιλακια και εύχομαι ηστηλη σου να έχει ανταπόκριση γιατί είναι οτι πρεπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να γελάμε λιγουλάκι και να αξιωποιούμε τα όσο παράδοξα βλέπουμε γύρω μας! Απογευματινό το δικό μου καφεδάκι!!!

      Διαγραφή
  6. Μύρισα καφέ?.... Λατρεύω καφέ, λατρεύω κουβεντούλα, λατρεύω Χριστινάκι!!! Καλημερούδια και καλορίζικη η καινούργια στήλη σου, που μπήκε στ' αγαπημένα!!! (Μαρίνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καφέ να πιώ τσιγάρο ειμαι σε φάση διακοπής μη με κολάζεις... να τα πούμε φίλη μου θε΄ς μόδα και πολιτική μαζί ? τι φόραγε η ζωή να αναλύσουμε και εμείς ? γιατι κίτρινο με φούξια....χαχαχαχα πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι σας κάνω; Και να φανταστεί ότι δεν καπνίζω και δεν κάπνιζα ποτέ μου αλλά μ αρέσει οπτικά ο συνδυασμός! Ναι αυτό δε το σχολίασα αλλά κάπου θα το βολέψω!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Εντάξει μου αρέσει η καινούρια στήλη, αν και πήρα πολλές πληροφορίες...την επόμενη φορά θα φέρω και ρόφημα με έπιασες απροετοίμαστη...χαχαχα
    Καλό απόγευμα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κάτσε να δούμε τι θα κάνει κι η Ζωή,γιατί το ''λέγε-λέγε'' το βαρεθήκαμε να μας το τάζουν.
    Όσο τα τα συνολάκια ,μας βλέπω και τις δύο με φούτερ φόρμα την επόμενη φορά που θα κάνουμε την πολιτική μας ζύμωση(καφέ) στο λιμάνι χαχαχαχχαχ.Φιλάκια κι ευχαριστώ για το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναμένουμε και στέλνουμε και μερικές ευχές γιατί πολλές φαρμακόγλωσσες έχουν πέσει πάνω της!
      Φούτερ και φόρμα;;; Μέσα!!!!

      Διαγραφή
  10. Όταν ξεκινάω να blogging έχω πάντα καφέ.. Με βλέπω να ξανά αρχίζω το τσιγάρο με όλα αυτά!! Έγραψεεεες!!Καλά έκανες και την έκανες μόνιμη στήλη. Το λοιπόν.. εγώ τον είδα τον Λεβεντη στο Θέμο και όντως είπε για τις καφετέριες στη Θεσσαλονίκη!! Α ρε Σαλόνικα, που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις, άτιμη κοινωνία!! χαχαχα
    Τώρα περί φλερτ... θυμάσαι πέρυσι (νομίζω) τι έλεγε και καλά ο Βουλγαράκης για την αντρική του φύση... εεε πόσο να κρατηθεί με τέτοια γυναικάρα!! Το θεματάκι με την μόδα της πρώτης κυρίας είναι μεγάλο πρόβλημα... δεν το σκέφτηκαν κάποιοι από πριν.. να είσαι σίγουρη πως θα έχανε ψήφους και θα ήταν η Περιστέρα η αιτία!!! Που θα κρυφτούν τόσα Burberry ???? σε ρωτάω?? χαχαχαχαχα περιμένω τον επόμενο καφέ ;) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει το χουμε καμμένο λέμε στο Σαλόνικα σίτυ!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η στήλη!!!!
      Φιλάκια κοριτσάρα μου!

      Διαγραφή
  11. αχαχαχαχαχα!
    Αυτή είναι στήλη! Να ! Εδώ πα θα ενημερώνομαι τσακ μπαμ και θα γλιτώνω χρόνο από την περατζάδα σε ενημερωτικά sites!
    Μόνο που δεν καπνίζω καρδιά μου εγώ ☺
    Φιλούρες Θεσσαλονικιώτικο κορίτσι μας! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ άρεσε πουλί μου;;; Είναι απαιτητική στήλη όμως, θέλει διάβασμα! Άντε να δούμε!

      Διαγραφή
  12. Πρόσκληση με καφέ και τσιγάρο; Είμαι πρώτη και καλύτερη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εκτός του ότι ξεκαρδίστηκα με την γραφή, εκτός του ότι εγώ πίνω καφέ το βράδυ για να ηρεμήσω και να κοιμηθώ, πως πίνεις ένα ποτήρι γάλα, για όλα όσα με ξεκαρδιστικό τρόπο διηγήθηκες έχω να πω αυτό που έλεγε η πεθερά μου "Νύφη μου όχι όπως τα ήξερες αλλά πως τα βρήκες"!!!! Ο νοών νοείτο! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πειράζει να φέρνω τη ζεστή μου σοκολατίτσα γιατί δεν πίνω καφέ? Ξεκαρδιστική ανάρτηση, χαίρομαι που θα καθιερωθεί η στήλη για να ενημερωνόμαστε και μεις για όλα τα θέματα της πολιτικής σκηνής και όχι μόνο. Χάρηκα πάντως με την νέα κυβέρνηση για τον εξής λόγο. Επιτέλους είμαι μες τη μόδα με τα low budget συνολάκια μου!! Η Κωνσταντοπούλου γυναικάρα!! Δεν μπορεί να της αντισταθεί κανείς!! Για τον Αλέξη τι να πω, το ματιάσαν σίγουρα το παιδί. Δεν ζει και η γιαγιά μου που ήξερε να ξεματιάζει.Περιμένω τον επόμενο καφέ! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χα, χα, είσαι απολαυστική Χριστίνα μου! Δυστυχώς δεν θα μπορώ να συμμετέχω στον καφέ.... δεν μπορώ να είμαι συνεπής βλέπεις.... ωστόσο θα διαβάζω τα γραφόμενά σου!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλη αρχη φιλεναδα! Ετσι να γελάσει λίγο το χειλάκι μας! Ο Λεβεντης τελικά ειναι μόνο στο όνομα. Μπραβο στο Μειμαράκη για τα λέλουδα , τι τζεντλεμαν!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στο είπα? Δεν στο είπα! Τέλεια η νέα στήλη<3
    Πάντα απολαυστική Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με γεια τη νέα σου στήλη!! Και μόλις έφτιαξα καφέ... ό,τι έπρεπε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ