Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Αγγελική των τρελών νερών.



Χάνομαι χωρίς ελπίδα
μέρα νύχτα στη Χαλκίδα
στο δικό σου το περίπου
και στα ρεύματα του Ευρίπου.

Η φίλη μου η Αγγελική είναι από τα τρελά νερά του Ευρίπου και είναι ένα άτομο που γενικά το τραβάει η ψυχή του…
Ότι τρελό κι ότι κουλό κυκλοφορεί στον κόσμο θα πέσει πάνω της σα να γράφει στο κούτελό της Άγιος Παντελεήμονας. (αν δεν ταιριάζαμε δε θα συμπεθεριάζαμε)

Όταν τα φέρνει βολικά ο καιρός και συναντιόμαστε, γίνεται το έλα να δεις, ειδικά όταν σε αυτές τις συναντήσεις συμπεριλαμβάνεται και βραδινή έξοδος και τυχαίνει να είναι και απόκριες, τρέμε ντουνιά!
Τα τελευταία χρόνια η αλήθεια είναι ότι έχει πέσει η ομάδα εξαιτίας της απόστασης και τις έλλειψης χρόνου, αλλά και πάλι τα ευτράπελα που έχουμε να διηγηθούμε η μία στην άλλη είναι ατελείωτα.

Μέσα στις γιορτές είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε μερικές μέρες μαζί, σαν τον παλιό καιρό που ήμασταν φοιτήτριες. Πέντε μέρες μιλούσαμε ακατάπαυστα. Οκ ναι τα προβλήματα της καθημερινότητας μονοπώλησαν λίγο το ενδιαφέρον μας και μας άφησαν λιγότερο χρόνο για αυτοσχεδιασμό, αλλά και πάλι τη δόση μας από γέλιο την πήραμε.

Την τελευταία μέρα της διαμονής της στη Θεσσαλονίκη, είπαμε να κάνουμε μία επετειακή εξόρμηση στην πόλη, έτσι για το καλό. (τις προηγούμενες μέρες τη βγάλαμε συντηρητικά στο σπίτι και στη γειτονιά εξαιτίας του παγετού και ναι μια γερή ψύχη την άρπαξα όσο κι αν πρόσεχα)

Το Σάββατο που μας πέρασε λοιπόν συντονίσαμε ένα μικρό reunion της παλιοπαρέας στο Φρειδερίκο αγάπη μου και θυμηθήκαμε τα παλιά, όπου μεταξύ άλλων ειπώθηκε και η πρόσφατη ιστορία της κα Κ.


Το σκηνικό διαδραματίστηκε το καλοκαίρι στη Χαλκίδα, όπου μία ομάδα αθίγγανων στρατοπέδευσε σε ένα πάρκο του κέντρου και προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων με τα καμώματά της. Διακίνηση ναρκωτικών, καβγάδες, σαματάδες, βιαιοπραγίες και δυσοσμία από τη δημόσια ούρηση. Τι τα θέλετε, οι κάτοικοι της γειτονιάς έπρεπε να δράσουν και μπροστάρισσα των κινητοποιήσεων ήταν η Αγγελική. Αν και η συνεννόηση μεταξύ των κατοίκων δεν ήταν εύκολη, η φιλενάδα μου κατάφερε να βρει μια ένθερμη υποστηρίκτρια στο πρόσωπο της κυρίας Κ, μίας 65χρονης ευφάνταστης γυναίκας που μπροστά της η Ζωζώ Σαμπουτζάκη ωχριά.

Μαλλί πλατίνα, καυτό μίνι φούστα, μπουστάκι με κοιλιά ακάλυπτη και γόβες στιλέτο και με τον αέρα της τοπικής ντίβας, η κα Κ. αποτελεί αξιότιμο μέλος της κοσμικής Χαλκίδας. Κάθε βράδυ πρώτο τραπέζι πίστα σου λέει και ο σύζυγος στο σπίτι να ξεκουράζεται. Μα θα μου πείτε, επιτρέπεται καλέ να κουτσομπολεύεις έτσι μία γυναίκα; Ε μα ακούστε και το υπόλοιπο και θα καταλάβετε.

-Μπράβο Αγγελική κορίτσι μου! Καλά τους τα πες στην αστυνομία! Αυτά ήθελα να τους πω κι εγώ αλλά βλέπεις το επάγγελμά μου δε μου το επιτρέπει.

Επάγγελμα, επάγγελμα; Ποιο επάγγελμα; Καλά τι κάνει αυτή η γυναίκα και δε μπορεί να δώσει μία κατάθεση στην αστυνομία; Θα το πε άλλες τρεις, τέσσερεις φορές αυτό με το επάγγελμα η κα Κ. σα να της έλεγε της φιλενάδας μου: «Μα έλα, ρώτα με! Δε θες να μάθεις τι δουλειά κάνω;» κι επειδή η Αγγελική δεν είναι από εκείνες που το παίζουν πολιτισμένες και τάχαμου αδιάφορες, τη ρώτησε.

-Τι επάγγελμα κάνετε και δεν μπορείτε να μιλήσετε;
-Είμαι ντέντεκτιβ! Είπε γεμάτη υπερηφάνεια η κα Κ.

Μα τώρα πείτε μου δε θα θέλατε να γνωρίσετε από κοντά την ενσάρκωση της Εrin Βrockovich και Ζωζούς Σαμπουτζάκη δύο σε ένα; Τι; Μόνο εγώ είμαι η αδιάκριτη;




Επανερχόμενη στη βόλτα μας, αφήνοντας πίσω τον Φρειδερίκο και καθοδόν για τους Μάγειρες
πέσαμε πάνω στα δωμάτια πανικού. Μπροστά από μία είσοδο ενός νεοκλασικού ήταν σταματημένα καμιά δεκαριά άτομα. Τι στο καλό; Καινούρια οροφοκαφετέρεια άνοιξε;  Κάνω να κοιτάξω μέσα στο κτίριο και τι να δω; Μια περίτεχνη μεταλλική κατασκευή στον τοίχο και ένα πυκνό σύννεφο καπνού να βγαίνει από το πάτωμα! Άλλο και τούτο! Κάτι είχε πάρει το αυτί μας για τη νέα μόδα που κυκλοφορεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αλλά δεν το είχαμε δει ιδίοις όμμασι. Ανεβαίνουμε τις σκάλες, ξύλινες παρακαλώ και φτάνουμε στη μεγάλη σάλα της υποδοχής όπου μία κοπέλα μας ενημέρωσε για το τι εστί δωμάτια πανικού. Είναι κάποιοι διαδραστικοί  χώροι, όπου σε κλείνουν μέσα με την παρέα σου κι εσύ πρέπει να λύσεις έναν περίπλοκο γρίφο για να απελευθερωθείς.


Ωραία, θα το έχουμε στα υπόψη μας, είπαμε και σπεύσαμε να γευματίσουμε και καθώς επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη χωρίς τρίγωνα Πανοράματος δεν γίνεται, πήγαμε με την Αγγελική αλά μπρατσέτα  στο καλύτερο ζαχαροπλαστείο για τρίγωνα, τον Ήλιο! Ένα μαγαζί από άλλη εποχή, κυριολεκτικά καταχωνιασμένο στις δυτικές συνοικίες του κέντρου. Και ναι παιδιά, γινόταν λαϊκό προσκύνημα!

Η Αγγελική σας χαιρετά!


Και κάπου εδώ τελειώνει η βόλτα μου με την Αγγελική με μία ενδιάμεση στάστη στην οδό Καρίπη με τα ομορφότερα ταβερνεία της πόλης. Μια μικρή γεύση εδώ  και περισσότερες εικόνες στο Salonique mon amour

Σχόλια

  1. Τι όμορφη απολαυστική ανάρτηση έκανες κοριτσάρα μου.Πραγματικά έχεις ταλέντο μεγάλο στην γραφή σου,όσο δε για την ιστοριούλα σου με την φιλενάδα σου την Αγγελική,και την κατάληξη σου να τρώτε τα μοναδικά τρίγωνα μ'έβαλες σε σκέψη να πεταχτώ στην ωραία Θεσσαλονίκη μας.(έχω συγγενή)εκει τα φιλιά μου και να περνάτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρία μου! Σας χρωστούσα κάτι όμορφο και θα ακολουθήσουν κι άλλα! (και να φανταστείς ότι τρίγωνα ούτε που δοκήμασα! Στη δίαιτα Μαρία μου, στη δίαιτα!) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Ήθελα να ήξερα (αν δεν το έχω αναρωτηθεί ξανά) αν είναι τόσο όμορφη η βραδινή Θεσσαλονίκη ή την κάνεις εσύ με το μαγικό σου ραβδί! Γλυκοφιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Πέτρα μου είναι ακόμα πιο όμορφη... μη τα συζητάς κι όλα συγκεντρωμένα στα πόδια σου, μέσα σε μία ώρα μπορείς να αλλάξεις σκηνικό και να πας σε άλλη πιάτσα! Καλημέρα καλή μου!

      Διαγραφή
  3. Χριστίνα μου σου έγραψα ένα σχόλιο δεν το βλέπω ωστόσο να ήρθε.
    Τα δωμάτια πανικού και εγώ τα έχω ακούσει ωστόσο δεν έχω επισκεφτεί κανένα ως τώρα.
    Πολύ θαρραλέες είστε που βγήκατε με το κρύο που κάνει αυτές τις μέρες. (Και εγώ βγήκα και με θαύμασα!!! χαχαχα).
    Τέλος να σου πω κάτι που δεν έγραψα στο προηγούμενο σχόλιο, πρέπει να ανέβω Θεσσαλονίκη όπως και δήποτε. Λίγο αυτά που διαβάζω από εσένα, λίγο κάποια πράγματα που βλέπω και ακούω από το φιλικό περιβάλλον, πρέπει να ανέβω Θεσσαλονίκη χιχι.
    Φιλί γλυκό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή και όμορφη χρονιά Ειρήνη μου! Κάθε χαρά στο σπιτικό σου και στα παιδάκια σου!!!

      Διαγραφή
  5. Και να σκεφτείς ότι δεν έχουμε την τύχη να έχουμε επισκεφτεί τη Θεσσαλονίκη......που θα πάει....θα το καταφέρουμε. Καλή συνέχεια Χριστίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα γίνει κι αυτό! Φρόντισε να έρθεις πάνω σε κανά φεστιβαλάκι κινηματογράφου ή ντοκιμαντέρ! Να το χαρείς διπλά! Γερός να σαι και εδώ είναι η Σαλονίκη! Καλή κι όμορφη χρονιά!

      Διαγραφή
  6. Ωραία η βόλτα σας....κι εμένα μου αρέσουν αυτές οι συναντήσεις με τις παλιές παρέες....!
    Ενδιαφέρον αυτό με το δωμάτιο πανικού...το έχω ξανακούσει, αν πας τελικά θέλω φωτογραφίες και περιγραφή....!
    Καλή φώτιση και χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείτε πως θα κάνω παρουσίαση αν πάω.. το ψήνω αρκετά! Χρόνια Πολλά καλή μου! Αμήν να φωτιστούμε!

      Διαγραφή
  7. Ααααααααααααααααχ... Τρίγωνα Πανοράματος!
    Δεν μπορώ... Φεύγω... Πάω να κλάψω...
    Θέλω κι εγώ τρίγωνα πανοράματος!
    Ζηλεύω.
    Με την καλή έννοια...
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ έφαγα ΑΘηνά μου! Ούτε για δείγμα, για να φανταστείς τί αγώνα κάνω! Όλα η Αγγελική τα έφαγε, μισό κιλό εκείνη και μισό κιλό ο άνρας της.... μου τρέχουν τα σάλια άστα!!!

      Διαγραφή
  8. Και με κρύο και με χιόνι , Χριστινάκι δεν κολώνει!!!!! Αχαχαχα!! Αυτά είναι!! Καλέ μέχρι και στο κέντρο της Αθήνας ψιλοχιόνισε και δεν φαντάζεσαι χαρές που έκανα!!! Αλλά ο ψόφος, ψόφος!!!
    Ελα, πρέπει να δικτυωθείτε με την Εριν Σαπουτζάκη!!! Ολα τα λεφτά η περιγραφή!! Είστε απίστευτα τρελοκομεία!!! χιχιχιχι!!
    Τι ωραία που περνάτε!! Μπράβο!! Αυτά τα escape rooms νομίζω κάπου κι εδώ γίνονται αλλά δεν ξέρω και πολλά!! είναι ωραίο να πας μεγάλη παρέα για χαβαλέ!! Να μας πεις αν πας!!
    Εχω έρθει το 2012 Απόκριες Θεσσαλονίκη και ήταν υπέροχα!!! Τι ωραία πόλη!! Βρε θα το ξαναπώ, ο πρώτος μισθός θα πάει σε ταξίδι αστραπή!!!Αμήν και πότε!!!
    Φιλάρες Χριστίνα μου και πάντα καλά να περνάς και να το χαίρεσαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έριν Σαμπουτζάκη λέει, αχαχαχαχαχα όταν θα κατέβω Χαλκίδα θα πάω να την γνωρίσω! Το τρελοκομεία είναι πολύ λίγο μπροστά σε αυτά που κάνουμε με μας συμβαίνουν... εν καιρώ εν καιρώωωω
      Τσικοπέμπτη είναι η καλύτερη μέρα για τη Σαλονίκη! Μα η καλύτερη!

      Διαγραφή
  9. τσαχπίνικο το τετραστιχο στη αρχή! γεια σου αγγελικουλα, που ηρθες σε επαφη με ολοκληρη ντετεκτιβ!
    καλό ξημέρωμα!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι απολαυστική ανάρτηση - γράφεις πολύ όμορφα !!!!!! Ξυπνησες επίσης τη νοσταλγία μου για την πανέμορφη
    Θεσσαλονίκη όπου έζησα τα φοιτητικά μου χρόνια !!!!!!!
    Στη Χαλκίδα πηγαίνω συχνά - λές να συναντήσω την εν λογω κυρία ??????
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ για τη γιορτή σου και πολλές ευχές για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με αγάπη ,υγεία , ευτυχία , αισιοδοξία και πολλές χαρές για σένα και την οικογένεια σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χριστινάκι μου εγώ έχω καταλάβει ότι όσο εγώ ντεκουπάρω εσύ όλο σεργιανίζεις και καλοπερνάς! ☺
    αχαχαχαχα Και πολύ καλά κάνεις δηλαδή!
    Μια φορά ήρθα Θεσσαλονίκη αλλά τη λάτρεψα! Αν έμενα εκεί νομίζω ότι κι εγώ θα έβγαινα πιο πολύ :)))
    Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου♥

    ( στο μεταξύ έχω προβλήματα με τον υπολογιστή ..εδώ μέσα περίμενα πάνω από 10 λεπτά για να σχολιάσω ! Αλλά τα κατάφερα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Αριάδνη μου είναι Λιδάκης, δε το επισήμανα :((

    @Νίκη μου αφού σπούδασες εδώ πάνω, είσαι κι εσύ μια Σαλονικιά! Σε περιμένουμε πίσω!

    @Αριστάκι μου Δεν σεριανάω συνέχεια αλλά μια φορά τη βδομάδα να κυκλοφορίσω μαζεύω πολλές ιστορίες για να σας λέω! Το πρόβλημα με τα σχόλια το δουλεύω και θέλω τις παρατηρήσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ