Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το καλό ανάμεσά μας

Link
  Πόσο συχνά μένουμε εγκλωβισμένοι στις ζωές μας και στα πρότυπα που μας επιβάλλονται από έξω; Πόσο συχνά βυθιζόμαστε στη μισαλλοδοξία μας και πιστεύουμε πως το φιλότιμο και η φιλαδελφία είναι μονοπώλιο ολίγων ανθρώπων; Πόσο συχνά δεν έχουμε πέσει στο σφάλμα να θεωρούμε τους ανθρώπους από μακρινές χώρες απολίτιστους και βάρβαρους; Πόσο συχνά ενισχύουμε μέσα μας έναν συγκεκαλυμμένο φασισμό που πιστεύει πως έξω από εμάς δεν υπάρχει ελπίδα και φως; Μου έχει τύχει να γνωρίσω από κοντά Ασιάτες και να συγκλονιστώ από την αφοπλιστική ευγένεια ψυχής που έχουν και την μεγάλη τους προθυμία να προσφέρουν την βοήθειά τους. Το μικρό αυτό διαφημιστικό με έκανε να συγκινηθώ πάρα πολύ και να αναρωτηθώ γιατί δεν βλέπουμε τέτοια φιλμάκια σε ευρωπαϊκές παραγωγές; Γιατί έχουμε χάσει την ικανότητά μας να αφηγούμαστε την ανθρωπιά;


Σχόλια

  1. Και ξέρεις κάτι; Απλά και καθημερινά είναι όλα αυτά και αν δεν γίνονται όλα μαζί υπάρχει και το "ένα την φορά", το "βήμα-βήμα", αρκεί να εστιάζει εκεί η καρδιά!

    Συγκλονιστικές πράξεις, ανυπολόγιστη αμοιβή!
    Υπέροχο, απλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο φιλμάκι ο σκηνοθέτης εστίασε σε ένα κεντρικό πρόσωπο και του έδωσε όλες τις ευαισθησίες και το έκανε πιο δραματικό για να περάσει το μύνημα. Αν ψάξεις στα παρόμοια βιντεάκα θα βρεις πάρα πολλές ιστοριούλες. Έτσι να τα βλέπουμε αυτά να νιώθουμε πιο κοντά στους άλλους λαούς και να παραδειγματιζόμαστε.

      Διαγραφή
  2. Συνέχεια! Καλά το βιντεάκι το είδα πρωτη φορά και το λάτρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και να φανταστείτε παιδιά ότι αυτό είναι διαφημιστική καμπάνια. Για κάντε τη σύγκριση τις δικές μας σεξιστικές και υπερκαταναλωτικές διαφημίσεις και αυτήν εδώ. Συνέχεια βγάζουν οι Ασιάτες τέτοιες καμπάνιες και προφανώς για να το κάνουν αντλούν παραδείγματα και από την καθημερινότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εδώ οι δικοί μας στερούνται έμπνευσης! Αστα φίλη μου

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο βιντεάκι Christina !!! Και συμφωνώ απόλυτα με τις απόψεις .... Σ' ευχαριστούμε πολύ που το μοιράστηκες !!! Καλή σου μέρα και καλό σαββατοκύριακο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ιωάννα μου! Εγώ σ'ευχαριστώ που δείνεις πάντα το παρόν

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το μικρό και το μεγάλο κακό

  Η προαιώνια μάχη καλού και κακού δεν έχει σιγάσει ποτέ πάνω στον κόσμο. Η πρόοδος του αιώνα όμως γεννά την προσδοκία για μια καλύτερη ανθρωπότητα που επιλέγει συνειδητά το καλό. Κι αυτή η προσδοκία κάθε μέρα ματαιώνεται. Όλοι μας θεατές μιας συνθήκης όπου συνάνθρωποι μας χειροκροτούν την φρίκη ντύνοντάς την με σενάρια και αφηγήματα που τους εξυπηρετούν. Κι ενώ δεν υπάρχει κάτι πιο κραυγαλέα άδικο και εγκληματικό από τη βασανιστική θανάτωση παιδιών κάποιοι χαίρονται με αυτό και στηρίζουν κάθε πράξη βίας. Κι αυτό είναι μια πικρή αλήθεια. Μια τεράστια μερίδα του παγκόσμιου πληθυσμού έχει επιλέξει το κακό και κανείς δεν μπορεί να το αλλάξει. Τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους. Όλες οι φωνές δικαιοσύνης μέχρι στιγμής δείχνουν ανίσχυρες. Κι αφού αυτό το κακό δεν μπορεί να νικηθεί τι άλλο μας μέλλει να κάνουμε; Ίσως να αναζητήσουμε το μικρό καθημερινό κακό που τρώει τις ζωές μας. Το κακό στον κοντινό μας περίγυρό, το κακό μέσα μας. Κάτι μας διαφεύγει, κάτι δεν βλέπουμε. Κι αν αυτός ο κό...

Ιαπωνία - Το Δέντρο των Bloggers

Στολίζουμε ένα Χριστουγεννιάτικο δέντρο με όμορφες λέξεις. Οικοδέσποινά μας η Μαρίνα  Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή Το γράμμα μου είναι το ” Ι”. Η λέξη που επιλέγω είναι “Ιαπωνία” Ονειρεύομαι Χριστούγεννα στην Ιαπωνία Ονειρεύομαι αλλιώτικα Χριστούγεννα, απάτητα Εκεί που ο μικρός Χριστός είναι ακόμα νεογέννητος Εκεί που οι άνθρωποι δεν πρόλαβαν να τα μάθουν όλα για να μας κουνάν το δάχτυλο για το τι είναι σωστό και τι λάθος Εκεί που σαν μικρά παιδιά περιμένουν με ανοιχτή καρδιά  να τους φανερωθεί στο αστέρι της Βιθλεέμ Η ευχή: Να γίνουμε ξανά αθώοι σαν παιδιά και να αφηνόμαστε μονάχα στη χαρά της ανακάλυψης χωρίς να καφιόαστε ότι τα ξέρουμε όλα.  ΥΓ. Μετράω κι εγώ αντίστροφα για τα Χριστούγεννα στο καναλάκι μου  

It's only because of you...

Φανταστείτε να υπάρχει ένα άτομο που τρελαίνεται για ταινίες με ζόμπι αλλά φοβάται τα φαντάσματα.  Που δηλώνει φανατικά πως δεν πιστεύει στη ύπαρξη του Θεού αλλά όταν φοβάται κάνει το σταυρό του και φωνάζει:  «Παναγία μου! Παναγία μου!» Που σιχαίνεται τις ρομαντικές κομεντί αλλά όταν του λες σ αγαπώ βάζει τα κλάματα. Που δεν ανοίγει να διαβάσει ένα βιβλίο αν δεν έχει μέσα ίντριγκες και βία αλλά όταν δει κορδελίτσες και φιογκάκια πετάει από τη χαρά του. Που κάθε φορά που έχει πονοκέφαλο νομίζει πως παθαίνει απανωτά μικρά εγκεφαλικά. Που όταν πάρει ένα κιλό νομίζει πως έχει πάρει δέκα. Που δεν βάζει αλάτι στο φαγητό γιατί κάνει κακό αλλά όταν δει πιτόγυρο και πίτσα πέφτει με τα μούτρα. Και φανταστείτε αυτό το άτομο να είναι η καλύτερή σας φίλη… Και το όνομα αυτής Πολυξένη.. κατά κόσμον Τζένη αλλά όλες οι παραπάνω παραξενιές δεν είναι τίποτα μπροστά στην μεγαλύτερή της από όλες. Στο ότι με έχει φίλη της επί 26 ολόκληρα χρόνια. Είναι θαύμα που είμαστε τόσ...