Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μονάχα φύγε

Για όλους τους τοξικούς ανθρώπους που έμαθαν να καταδυναστεύουν τους άλλους.


Να φυλάγεσαι αυτό αυτούς, που παρακολουθούνε κάθε σου βήμα για να μετρήσουν τα στραβοπατήματά σου.

Να φυλάγεσαι από αυτούς, που παρακολουθούν κάθε σου κίνηση για να σου βρούνε λάθη.

Να φυλάγεσαι από όλους εκείνους, που σε κοιτάνε από πάνω μέχρι κάτω για σου βρουν ψεγάδια, που σημειώνουν μία-μία τις λέξεις σου για να σου προσάψουν κατηγορίες, που σκαλίζουν τις ευαισθησίες σου για σε πουν δειλό, που ερεθίζουν το θυμό σου για να σε βγάλουν φταίχτη.

Η συνέχεια εδώ


ΥΓ. Σήμερα με περίμενε η έκπληξη της Μαρίας Νι, ένα γκλαμουράτο βραχιολάκι εντελώς στα γούστα μου. Η μεγαλύτερη έκπληξη όμως για μένα ήταν, που αυτό το δωράκι έπεσε στα χέρια μου μετά από κλήρωση, που ούτε φλουρί δε μου κάθεται εμένα γενικά. Πριν ένα μήνα ακριβώς όταν ολοκληρώθηκε Ο 13ος διαγωνισμός φωτογραφίζειν της Μαρίας, ήταν μία περίοδος εντελώς μουντζωμένη για μένα! Όλα πήγαιναν από το κακό στο χειρότερο! Και τσουπ να σου η κλήρωση και λέω ε, αυτό θα είναι καλός οιωνός! Αυτό θα είναι το τυχερό μου! Να δεις πως κάποιος μου κλείνει το μάτι πως όλα θα πάνε καλά!

Και να που πάλι εντελώς συμπτωματικά και συμβολικά έφτασε το γουρλίδικο δωράκι στα χέρια μου, ακριβώς μία μέρα μετά την διευθέτηση κάποιων πολύ σημαντικών εκκρεμοτήτων μέσα στο σπίτι! Αυτές  οι τρεις τελευταίες μέρες είναι οι πρώτες καλές μέρες μετά από πάρα μα πάρα πολύ καιρό. Σα να μπήκε ξανά η καρδιά μου στη θέση της ένα πράμα. 
(Βέβαια η κούραση που νιώθω είναι απερίγραπτη, γιατί τόσο καιρό κρατιόμουν για να μη το βάλλω κάτω και τώρα είναι σα να έδιωξα από πάνω μου δυο σακιά τσιμέντο!)

Γι αυτό για μένα το δωράκι της Μαρίας είναι τόσο πολύτιμο, γιατί χωρίς να το ξέρει εκείνη ήταν η αφορμή για να κάνω υπομονή και κουράγιο σε μια πολύ ζόρικη φάση. 

Σ ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρία μου! Θα βάλω κι εγώ δική μου έμπνευση στην δική μου έκπληξη κι όλες μου τις ευχές για καλή τύχη! 

Είναι πολύ μαγικό ο τρόπος με τον οποίο η τύχη μας επιλέγει για να  δώσουμε ένα σημάδι ελπίδας σε έναν άλλο άνθρωπο. Τελικά είμαστε όλοι τόσο συνδεδεμένοι!



Σχόλια

  1. Καλησπέρα σου Χριστίνα μου. Όμορφο Σ/Κ να έχεις. Πραγματικά στο διάβα της ζωής μας συναντάμε τέτοιους ανθρώπους ολόγυρα και κάπως έτσι οφείλουμε να τους αντιμετωπίζουμε. Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Γιάννη μου και για να πάμε την κουβέντα πιο πέρα, τα παιχνίδια εξουσίας μέσα στην κοινωνία ξεκινάνε από τις διαπροσωπικές μας σχέσεις. Από τις οικογένειές μας ξεκινάει ο αγώνας, του πως ο καθένας μας θα αναμετρηθεί με το κακό Κρόνο που θέλει να ευνουχίσει να τα νεότερα μέλη της οικογένειας, συνειδητά ή ασυνείδητα.

      Διαγραφή
  2. Δυστυχώς, σε αυτές τις περιπτώσεις ανθρώπων δεν υπάρχει μέση λύση, η απομάκρυνση είναι η μόνη λύση. χαίρομαι, Χριστινάκι που έχεις μπει σε θετική τροχιά!!!!
    Καλοφόρετο το βραχιολάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε αργά ή γρήγορα η περίοδος χάριτος εξαντλείται! Η υποχρέωσή μας είναι να είμαστε ευτυχισμένη ειδάλλως θα μεταφέρουμε το κακό και στα παιδιά μας και όλα πάντα θα πηγαίνουν πίσω.
      Καλή εβδομάδα Αλεξάνδρα μου!!!

      Διαγραφή
  3. Είναι σπουδαίο που κατάφερες να πάρεις θέση εαυτού και στη σκέψη και στην πράξη!
    Όποιος επιμένει τα καταφέρνει στο τέλος και δεν επιτρέπει σε κανέναν να παίξει μαζί του!
    Μπράβο, κορίτσι μου, και να ναι, είμαστε συνδεδεμένοι...
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το ίδιο τροπάρι που συμβαίνει στους σχολικούς εκφοβισμούς αν δεν δείξεις κι εσύ το σκληρό σου πρόσωπο δεν πρόκειται να σε σεβαστούν ποτέ.
      Φιλιά πολλά Γλαύκη μου!!! Να είσαι πάντα καλά! Καλή εβδομάδα πάλι με το καλό!

      Διαγραφή
  4. Συμφωνώ απόλυτα Χριστίνα μου,..ακόμα και η σκόνη τους είναι τοξική!
    Πρέπει να την τινάζουμε από πάνω μας κι αυτή όπως πολύ σωστά λες!
    Να χαρείς το όμορφο βραχιολάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μου γιατί αν δεν προστατέψουμε πρώτα εμείς τον εαυτό μας κανείς δεν θα το κάνει!
      Σ ευχαριστώ πάρα πολύ! Να είσαι πάντα μα πάντα καλά!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ