Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα σκόρδα




Γίγαντες πλακί χωρίς σκόρδο δεν είναι γίγαντες πλακί. Δύσκολο φαγητό χωνευτικώς και διαιτητικώς και πρέπει δυστυχώς να καταναλώνεται με μέτρο κι επειδή δεν χρησιμοποιώ σε πολλά φαγητά σκόρδο κάθε φορά που το αναζητώ βρίσκω τις μισές του σκελίδες χαλασμένες. Τελευταία όμως, προφανώς λόγω ζέστης άρχισαν να μου χαλάνε και τα κρεμμύδια κι αφού λοιπόν είμαι και ολίγον τεμπέλα και βαριέμαι τις πολλές προπαρασκευές στη μαγειρική σκέφτηκα πως είναι φρονιμότερο να αρχίσω κι εγώ να καταψύχω γενικώς τα λαχανικά μου.

Τη μέρα λοιπόν που αγόρασα τη μαναβική μου έκατσα μπροστά στην τηλεόραση με τα λεκανάκια μου αραδιασμένα μπροστά μου κι άρχισα να καθαρίζω καρότα, κρεμμύδια, σκόρδα και άλλα κηπευτικά. Όταν καθάριζα τα καρότα μου σκεφτόμουν τις ωραίες σούπες που θα κάνω με αυτά, όταν καθάριζα τα κρεμμύδια μου συλλογιζόμουν πόσο εύκολα και γρήγορα θα  μαγειρεύω τα λαδερά μου. Σαν έφτασα στα σκόρδα όμως μου ήρθαν στο μυαλό όλοι αυτοί οι παππούδες που κατεβάζουν τις σκελίδες ωμές και κυκλοφορούν στον κόσμο ελεύθερα σκορπώντας παντού λιποθυμικά επεισόδια. Και τότε έσκασε και ένας άλλος συνειρμός στο νου μου. Να υπάρχουν άραγε διαγωνισμοί σκορδοφαγίας κι αν ναι στις πόσες σκελίδες πάει κάποιος στο νοσοκομείο και πόσες μέρες πρέπει να κρατήσει η καραντίνα αυτών που έφαγαν τα σκόρδα; Ρίχτηκα λοιπόν αμέσως στην έρευνα και βρήκα πως το 2013 έλαβαν χώρα δύο διαγωνισμοί σκορδοφαγίας στη Νότια Αγγλία. Ο νικητής του ενός διαγωνισμού έφαγε 32 σκελίδες σε ένα λεπτό και ο νικητής του δευτέρου έφαγε 49 μέσα σε πέντε λεπτά. Βασική προϋπόθεση και στις δύο διοργανώνεις τα σκόρδα να μασιούνται κανονικά πριν την κατάποσή τους. Η χρηματική αμοιβή όμως ήταν και στις δύο περιπτώσεις ικανοποιητικότατη. Εγώ πάλι πιστεύω πως οι δικοί μας παππούδες θα τους είχαν κατατροπώσει. 





Σχόλια

  1. Ωραίο το σκόρδο αλλά.....εγώ τώρα τελευταία χρησιμοποιώ σε σκόνη (γκρανιουλέ) και βρήκα τη χαρά μου ,ούτε μυρίζει ,δίνει το άρωμα που πρέπει και δεν χαλάνε βρε παιδί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσες φορές πήρα τέτοια σκόνη μου πέτρωσε. Στα φαγητά φούρνου μου αρέσει το σκόρδο ψημένο.

      Διαγραφή
  2. Και για πες, τα κατέψυξες τα κηπευτικά; Και αν ναι, μετά την κατάψυξη έχουν καλή συμπεριφορά; Είναι εύκολο να χρησιμοποιηθούν ή γίνονται μια μάζα που δεν σπάει με τίποτα.
    Και απλώς τα πλένεις, τα καθαρίζεις, τα κόβεις και τα βάζεις κατάψυξη ή τους κάνεις και κάποια άλλη διεργασία;
    Όχι, το ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει να το κάνω. Ειδικά τα καρότα.
    Θα μου πεις, γιατί δεν ρωτάω τη γκούγκλ; Διότι πού να ψάχνω τώρα, βαριέμαι...

    Είμαι σίγουρη ότι οι παππούδες μας (ναι κι οδικός μου) θα ήταν νικητές!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθάρισμα, πλύσιμο, τεμάχισμα, στέγνωμα και βουρ στην κατάψυξη. Για να μην γίνονται μάζα θέλουν καλό στέγνωμα πριν μπουν στην ψύξη. Μετά είναι μια χαρά κι έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Μόνο οι μελιτζάνες δεν καταψύχονται και οι ντομάτες όλα τα άλλα κανονικά!

      Διαγραφή
  3. Κοίτα να δεις τώρα τι ψάχνεις να βρεις. Διαγωνισμούς ...σκορδοφαγίας! Μια φορά προσπάθησα, πριν χρόνια, να φάω, ωμό, σκόρδο, ως μέσο πρώτης βοήθειας σε κρίση υπέρτασης και κόντεψα να καώ. Αλλά σε γλιτώνει.
    Όσο για μαγειρεμένο. Όπου το βρίσκω, και το βρίσκω συχνά, το ...τιμώ δεόντως καθώς το αγαπώ. Ειδικά σε γίγαντες και φακές Χριστίνα.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη και καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι κάθομαι και ψάχνω; Μου αρέσουν όλα αυτά τα κουφά. Γελάω πολύ

      Διαγραφή
  4. Σκόοορδο! Πιφ.....τζατζίκι θέλω να φάω ή σκορδαλιά που τη λατρεύω και κάνω να κοιμηθώ τρεις μέρες.....Σε μένα δεν λειτουργεί η ρήση, το σκόρδο φέρνει ύπνο. Στο ψητό του φούρνου πάντως δεν λέω όχι, ε! άααλλη γεύση, τι να λέμε.
    Δεν ξέρω αν η κατάψυξη είναι γιαυτές που βαριούνται αλλά οπωσδήποτε είναι έξυπνη ιδέα.
    Καλοφάγωτα Χριστίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί, μερσί. Ο μπαρμπα Στάθης να ναι καλά που άνοιξε το δρόμο! Να σαι καλά Αννίκα μου

      Διαγραφή
  5. Πόσο συμφωνούμε σε όλα όμως μια από τα ίδια κι εγώ δεν χρησιμοποιώ συχνά σκόρδο και μου χαλάει έχω σωθεί με τη λύση της καταψυξεις δηλώνω κι εγώ μεγάλη τεμπελα χαχα
    Καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμ η τεμπελιά έφερε τις μεγάλες ανακαλύψεις αλλιώς θα πλέναμε ακόμα ρούχα στο ποτάμι. Καλώς σε βρίσκω κι εγώ!

      Διαγραφή
  6. Τα περι σκόρδου Χριστινάκι μου τι να πεις ... έχει τους πιστούς του και τους εχθρούς του...
    Ομως είναι από εκείνα τα λαχανικά; που νοστιμίζουν ένα φαγητό...
    Μια λύση είναι αν θελεις να το βαλεις στο φαγητό και σκέφτεσαι την μυρωδιά, υπαρχει η λύση του μαιντανού που την εξολοθρεύει..!!!🤣
    Να περνας όμορφα ότι και να κάνεις καλο σου βραδυ Χριστίνα μου!🌙

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ