Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Καλά Χριστούγεννα!


Την ώρα που σας γράφω, ξημερώνουν Χριστούγεννα και όλοι περιμένουμε το μικρό - μεγάλο μας θαύμα. 
Και τα θαύματα γίνονται, αρκεί αυτό που ζητάμε να φέρνει πολλά χαμόγελα όχι μόνο σε εμάς αλλά και στους γύρω μας. 

Κάποιοι άνθρωποι έχουν το χάρισμα να είναι γονείς για πολλούς ανθρώπους. Η αγκαλιά τους είναι τόσο μεγάλη και ζεστή που δύσκολα κάνει διάκριση ανάμεσα στα βιολογικά και στα άλλα παιδιά.

Πριν δυο χρόνια περίπου έχασα έναν τέτοιον άνθρωπο και τα φετινά Χριστούγεννα βρήκα έναν καινούριο.
Και τι παράξενο που έχουν και οι δυο το ίδιο όνομα και τι παράξενο που γιορτάζουν και οι δύο σήμερα.
Και τι παράξενο που γιορτάζω κι εγώ σήμερα. 

Όλες μου τις ευχές για τα πιο όμορφα Χριστούγεννα και μακάρι όλοι μα όλοι να ζήσετε το μικρό- μεγάλο σας θαύμα. 

Οι μέρες τούτες είναι πραγματικά Άγιες, αλλά όχι με τον τρόπο που πολλοί μας διδάσκουν. 
Όχι με τον επιφανειακό,  οπαδικό θρησκευτισμό, αλλά με τον τρόπο που ένα παιδί βλέπει για πρώτη φορά στη ζωή του το φως των αστεριών. 
Ναι, σαν ένα παραμύθι που γράφτηκε μόνο για παιδιά, για μικρά και μεγάλα παιδιά.

Στο γαλαξία σήμερα λάμπει το πιο λαμπρό άστρο του ουρανού!

Καλά Χριστούγεννα!


ΥΓ. Σερβιριστείτε καρτούλες!






Σχόλια

  1. Χρόνια πολλά Χριστινάκι μου γλυκό, Καλά Χριστούγεννα ... να είσαι πάντα χαμογελαστή, αισιόδοξη και να έχεις πάντα ανθρώπους κοντά σου με ζεστή αγκαλιά και ζεστή καρδιά... γιατί ένας τέτοιος άνθρωπος είσαι και συ! Χαίρομαι που είσαι στη ζωή μου (με όποιο τρόπο είσαι) φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ρε χαζό, με πήραν τα ζουμιά! Μακάρι αυτός ο τρόπος να γίνει και αμεσότερος. Καλά Χριστούγεννα ψυχούλα όμορφη! Να πάρεις πολλές ανάσες φέτος και να έχεις μόνο χαρές!!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά Χριστίνα ,με αγάπη ,υγεία ,ελπίδα και πίστη. Εύχομαι όλη η νέα χρονιά σου να είναι γεμάτη από μικρά καθημερινά θαύματα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι ωραία ευχή Ολυμπία μου!!! Μακάρι για όλους τους ανθρώπους να έρθουν πολλά καθημερινά θαύματα. Και πρώτα απ' όλα σε σένα και στην οικογένειά σου! Σ ευχαριστώ τόσο πολύ!!

      Διαγραφή
  3. Διαλέγω την τελευταία κάρτα, διότι ταιριάζει με τα χρώματα που υπάρχουν στο γραφείο μου!
    Μέρι Κρίστμας Χριστίνα Ανδρομέδα και χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω μου αρέσει η επιλογή σου κι ότι πίστευα πως αυτή η κάρτα είναι παραφορτωμένη.
      Θανκ γιου βερυ βερυ ματς Άννα μου! χαχαχα Να σαι καλά πάντα που με ανεβάζεις τρελοσκορπίνα.
      Πολλά πολά Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια σου πολλά Χριστινάκι μου με υγεία κι ευτυχία σε σένα και την οικογένεια σου!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου χρυσή!!! Σ ευχαριστώ που ήρθες να μου ευχηθείς! Κάθε χαρά κι ευτυχία στο σπιτικό σου χαρά μου!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Χριστίνα μου!
    Ο Χριστός που σήμερα γεννήθηκε εύχομαι να σου χαρίσει υγεία και αγάπη!
    Υπέροχες οι καρτούλες που έφτιαξες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Ωραιοζήλη μου! Αμήν για όλους μας καλό μου κορίτσι. Να είστε όλοι στην οικογένεια καλά και ανταμώνεται συχνότερα με τις φιλεναδούλες σου.
      Σ ευχαριστώ ψυχή μου!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ