Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

4 χρόνια γαλαξίας

Πρώτα από όλα χρόνια πολλά σε όλες τις Ρηνούλες μας! Και ειδικά χρόνια πολλά και σε μια δικιά μου Ειρήνη που έχει φέτος και την πρώτη επέτειο γάμου της!

Πέρασαν 4 χρόνια από την πρώτη ανάρτηση του Γαλαξία κι ούτε που το κατάλαβα. Ίσως γιατί τα δύο πρώτα χρόνια δεν το είχα πάρει ζεστά το θέμα. Η ημερομηνία όμως είναι καταγεγραμμένη και προδίδει το χρόνο που πέρασε.

Αγαπημένος μήνας ο Μάιος και δε μου έκανε καθόλου εντύπωση που το ιστολόγιο αυτό υπήρξε Μαγιάτικη έμπνευση.

Αυτό το διάστημα, όπως πολλοί φίλοι θα έχετε καταλάβει βρίσκομαι σε μία ανάπαυλα. Είναι μεγάλη ανάγκη να κάνω μία ανασυγκρότηση του σκληρού μου δίσκου και να μετρήσω τα επόμενά μου βήματα.

Μαζί μοιραστήκαμε πολλές λύπες και χαρές αλλά όταν αρχίζουν οι λύπες να γίνονται περισσότερες και η υγεία να παίρνει την κατιούσα, τότε το καμπανάκι μάλλον σημαίνει κίνδυνο. Γι αυτό κι εγώ είπα να λάβω δραστικά, δραστικότατα μέτρα και να ξεκινήσω την επιχείρηση σκούπα! Να κάνω ένα format στη ζωή μου και να αποβάλλω άσχημα βιώματα και ανθρώπους, πάντα με τη βοήθεια ειδικού, γιατί από μόνοι μας, μόνο τσαλαβουτήματα κάνουμε μου φαίνεται.

Το λοιπόν το blogging περνάει σε δεύτερη μοίρα, μέχρι να πάρει το σύστημα ξανά τα πάνω του.
Θα τα λέμε κυρίως μέσω της κοινότητας enfo.gr και μέσω κάποιων σποραδικών αναρτήσεων.
Ό,τι καλό και χρήσιμο αποκομίσω στο ενδιάμεσο θα σας το μεταφέρω.

Και φυσικά για να μη λέμε μόνο τα άσχημα να πω και μια μεγάλη αλήθεια, πως τώρα που έχει βγει ο ήλιος ψιλοβαριέμαι να τη βγάζω στον υπολογιστή. Ένα λαπτοπάκι που το έχω στο πρόγραμμα θα μας φέρει και πάλι πιο κοντά, αλλά αυτό θα πάρει λίγο καιρό.

Αυτά για την ώρα. Να είστε όλοι καλά και για ότι σας συμβαίνει να ζητάτε βοήθεια.

ΥΓ. Το περιστατικό με τη μικρή Άννυ με αναστάτωσε πάρα πολύ. Την ενδοοικογενειακή βία την έχω γνωρίσει πολύ καλά και η κοινωνική αδιαφορία πάντα με εξόργιζε.  Δε το σχολιάζω σήμερα γιατί θα ανέβει σύντομα σχετικό άρθρο στην enfo και θα το πιάσουμε διεξοδικότερα.  



Σχόλια

  1. Χρονια πολλα!!!
    Σημασία έχει το ότι "άκουσες αυτό το καμπανάκι"καί σωστά απευθύνθηκες σε ειδικό,
    καί όλα να πάρουν το δρόμο τους..
    ενα φριχτό κι απάνθρωπο έγκλημα,πέρα από την φρηκη που προκάλεσε..και για άλλη μια φορά μας έκανε ναναρωτιόμαστε που μπορεί να φθάσει ένας άνθρωπος
    και πόσο πιό κτήνος κι από τα κτήνη μπορεί να γίνει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως είναι κομμάτι της ζωής τέτοια άτομα και πως είναι δική μας ευθύνη να επαγρυπνούμε για να προλαμβάνουμε το κακό και φυσικά να πιέσουμε το κράτος να ενισχύσει της υπηρεσίες της πρόνοιας! Αύριο θα αναρτήσω και το άρθρο που σας είπα, βγήκε νωρίτερα.

      Διαγραφή
    2. Ανυπομονώ να το διαβάσω!

      Διαγραφή
  2. Μπορεί να άργησα λιγουλάκι, αλλά τα κατάφερα τελικά να διακτινιστώ στο γαλαξία σου... και είναι ένα πολύ όμορφο και ενδιαφέρον μέρος!
    Να χαίρεσαι το ιστολόγιό σου και να το καμαρώνεις!
    Φιλιά πολλά, να περνάς όμορφα και να έχεις έναν υπέροχο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη μου αγχώνεσαι κορίτσι μου!!!
      Ευχαριστώ πολύ Έλλη μου! Καλό μας καλοκαιράκι επιτέλους!!!

      Διαγραφή
  3. καρντασίνα μου γλυκιά,
    εύχομαι τα καλύτερα..τα φωτεινότερα..τα πληρέστερα

    κι αγάπη..
    αγάπη..κι όλα..θα γίνουν!

    εδώ..εκεί..δε χανόμαστε εεεε??

    τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δε χανόμαστε βέβαια, ξεκουραζόμαστε και λιαζόμαστε! Ηλιοθεραπεία με την ενεργειακή έννοια. :)))

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Χριστινάκι μου!
    Σε καταλαβαίνω κι εγώ σε μια φάση ανασυγκρότησης είμαι... :P
    Φιλάκια πολλάααααα....να περνάς όμορφα και να σε προσέχεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπότε συντονιζόμαστε Ωραιοζήλη μου! Μετά από κάθε ανασυγκρότηση βγαίνουμε καινούριοι και είναι τόσο ωραίο αυτό!!! Καλή μας συνέχεια!!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Secret Santa 2023

 Η ανάρτηση μου στο ιστολόγιο μου κατέληξε να είναι μια ετήσια πλέον παράδοση. Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι οι οπτικοακουστικές πλατφόρμες με έχουν κερδίσει και η Γατόσφαιρα παραμένει για συναισθηματικούς λόγους.  Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη φίλη Ιωάννα από το ιστολόγιο Συννεφάκι και τα όμορφα δωράκια που μου έστειλε http://kloanna.blogspot.com/ Κι ένα ακόμη ευχαριστώ στην αγαπημένη μας οικοδέσποινα Μαριλένα που μας συντονίζει κάθε χρόνο και μπαίνει πάντα στον κόπο και τα έξοδα να μας στέλνει αναμνηστικά δωράκια. https://marilenaspotofart.wordpress.com/ Εύχομαι σε όλες και όλους καλή κι ευλογημένη χρονιά κι όλη η ευγένεια που διαθέτετε να σας έρχεται πίσω στο πολλαπλάσιο. Για τους πιο ορεξάτους φίλους στο κανάλι μου δείχνω τα δωράκια αναλυτικότερα