Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μαγειρεύοντας γεμιστά, πλέκοντας τσαντούλα και πίνοντας καφέ


Πάντα μου έλεγε η γιαγιά μου πως το μυστικό για τα καλά γεμιστά είναι το μπόλικο κρεμίδι η φρέσκια ντομάτα και ο διόσμος. Με αυτήν την Αγία Τριάδα συνεχίζω την οικογενειακή παράδοση των ορφανών γεμιστών και διεκδικώ μία θέση στην παγκόσμια κοινότητα των vloggers. Ένα έξτρα μυστικό που βρήκα στο διαδίκτυο είναι ότι τα λαχανικά πριν τα γεμίσουμε τα τρυπάμε για να μπορεί να περνάει το νεράκι μέσα.

Φαντάζομαι πως όλοι μου είστε στις παραλίες, όπως κι εγώ άλλωστε. Οι μέρες κυλούνε ράθυμες και αποπνικτυκά ζεστές. Όλες οι δραστηριότητες περιορίζονται στις απολύτως απαραίτητες. Στα βιντεάκια που σας ποστάρω θα καμαρώσετε και τον δεύτερο γατογιό μου, το δεύτερο καμάρι μου τον Ράμπο. Ένα καλόψυχο και υπάκουο γατάκι.

Σας φιλώ και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες!



Σχόλια

  1. Καλά να περνάς Χριστίνα μου και να είσαι πάντα δημιουργική.
    Ξέρεις ότι παρακολουθώ τη δουλειά σου και τις εμπνεύσεις σου σε όλα σου τα επίπεδα. Πιστός σου "ακόλουθος" έστω και εν μέσω απουσίας των πάντων.
    Την καλησπέρα μου και καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πιο νόστιμο, καλοκαιρινό φαγητό ένα πιάτο γεμιστά ας είναι και ορφανά.
    Και ναι συμφωνώ με τη γιαγιά για το κρεμμύδι και το δυόσμο. Ένσταση μόνο ως προς το τρύπημα των λαχανικών. Στο ταψί είναι τόσο λίγο το νερό που δεν θα προλάβει να περάσει μέσα στα λαχανικά. Αντίθετα θα φύγουν και τα υγρά από τη γέμιση με αποτέλεσμα να γίνουν στεγνά (ξερό ρύζι) Πάντως έτσι ή αλλιώς είναι ένα πιάτο με φανατικούς οπαδούς.......καλοφάγωτα!
    Καλό Δεκαπενταύγουστο με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό κι αν είναι σύμπτωση! Την ίδια ώρα γράφαμε σχόλιο. Απ' την μυρωδιά των γεμιστών κι εγώ μπήκα. Να είσαι καλά! Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφα βίντεο! Να περνάς τέλεια Χριστίνα μου! Χθες κι εμεις και εμείς Γεμιστά ορφανά είχαμε από τα χεράκια της μανούλας μου. Τα λατρεύω! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σαν τον δυόσμο τιποτα στον κόσμο!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χα..χα.. πολύ καλα στε ελεγε η γιαγια σου οντως τα γεμιστα θελουν αυτα τα υλικα συν πολύ λαδι και τις χαρακιες με το μαχερι για να πηγαινει το ζουμακι μεσα να ψηνεται το ρυζι..και δυοσμο μπολικο..επειδη και εγω γιαγια ειμαι και τα ορφανα γεμιστα τα εχω κανει απειρες φορες στην ζωή μου ..εδω σου παραθετω το λινκ και μιας αλλης προτασης για γεμιστα..της Κρητης αν και ειμαι Σαλονικια χα.χα. μενω ομως στην Κρητη και εμαθα να τα κανω με αυτον τον τροπο ..ειναι μια αλλη επιλογη των γεμιστων ..αν θελειες δοκιμασατε και ετσι .. https://www.youtube.com/watch?v=lGCFMOJotPA&t=54s
    Τα γατουλακια σου γλυκα οπως και ο σκυλακος σου..
    Να περνας ομορφα Χριστινακι καλο υπολοιπο καλοκαιρακι φιλια στην πατριδα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Αν είσαι φίλος καλοδεχούμενος, αν ήρθες να σπαμάρεις σκέψου το ξανά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Σκέψεις ενηλικίωσης

  Πόσες φορές ενηλικιώνεται ο άνθρωπος; Όσες χρειάζεται θα πω. Στα είκοσι παίρνεις για πρώτη φορά την ελευθερία στα χέρια σου, μια ελευθερία που την παρανοείς και την ξοδεύεις αλόγιστα. Θέλεις να ζήσεις και να δοκιμάσεις πράγματα και λες σε όλα ναι κι αυτά τα ναι μια μέρα σε εκδικούνται. Ευτυχώς όμως έρχεται η δεύτερη ενηλικίωση εκεί κοντά στα σαράντα που σου λέει πως ήρθε η ώρα μάθεις να διαχειρίζεσαι αυτήν την ελευθερία προς όφελός σου. Το καμπανάκι του χρόνου και της νιότης που θα αρχίσει να σε εγκαταλείπει σου θυμίζουν ότι δεν χρωστάς σε κανέναν τίποτα παρά μόνο στον εαυτό σου. Χρωστάς τις βόλτες που σε ευχαριστούν με τον τρόπο που εσύ γουστάρεις. Χρωστάς τις ώρες ανάπαυσης χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν. Χρωστάς τους φίλους που σου δίνουν χαρά και χαμόγελα και όχι εκείνους που θα σε ψυχοπλακώσουν.  Στον κόσμο που ζούμε οι εξουσίες χρειάζονται στρατιώτες. Εκκλησία, Κράτος, Επαναστάσεις όλοι χρειάζονται στρατιώτες να αγωνιστούν για λογαριασμό τους. Η Εκκλησία θέλει

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ