Για το ίδιο το Άθως δεν μπορώ να πω πάρα πολλά μιας και οι κανονισμοί για τους επισκέπτες είναι αυστηροί. Ούτε καν οι άνδρες δεν επιτρέπεται να ζυγώσουν στο μέρος χωρίς πάσο εισόδου. Εντούτοις εντυπωσιάστηκα από το άγριο ανάγλυφο της χερσονήσου. Βραχώδες και απόκρημνο, φυσικό φρούριο από μόνο του.
Δεδομένου ότι δεν επιτρεπόταν στο καράβι να πλησιάσει περισσότερο από 500 μέτρα η γεύση από τις μονές ήταν μικρή και οι λήψεις σχετικά μακρινές. Παρ όλα αυτά η αίσθηση της ιστορικότητας ήταν έντονη.
Στην επόμενη ανάρτηση θα έχω τη χαρά να σας παρουσιάσω κάποιες από τις καινούριες Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μου. Χαρούμενες Χριστουγεννιάτικες αφίσες σαν κι αυτή:
Καλησπέρα σου Χριστίνα μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠανέμορφες οι εικόνες από ένα μέρος που προκαλεί ένα δέος. Διαφωνώ ριζικά με το θέμα του "άβατου" όμως για πολλούς λόγους.
Να χαρούμε θέλουμε τις γιορτινές σου δημιουργίες ναι ;
Να περνάς όμορφα.
Πολύ θα ήθελα να την κάνω αυτήν την κρουαζιέρα. Δεν ήξερα ότι υπάρχουν τόσοι περιορισμοί ακόμη και για τα πλοιάρια ....Υπέροχες φωτογραφίες Χριστίνα
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σαι καλά και να απολαμβάνεις τέτοιες ομορφιές
Περιμένω να δω τις δικές σου δημιουργίες να βάλουμε και καμια χριστουγεννιάτικη στα μπλογκ μα,ς ναι;
Καλή σου μέρα
Τέ-λει-ες οι φωτογραφίες σου Χριστινάκι μου, μαγικές!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά μεγάλη αδικία που δεν επιτρέπεται σε γυναίκες
η επίσκεψη στο Άγιο Όρος. Τέτοια ομορφιά και μυσταγωγία..
Ο μπαμπάς μου είχε την τύχη να πάει 2-3 φορές.. Φιλάκια!✿
Πέρα από το γνωστό Άβατο των γυναικών μου έκανε εντύπωση πως και οι άντρες για να μπουν κόβουν εισιτήριο 25 ευρώ γεγονός που παραπέμπει γενικά στην πολιτική των ιδιωτικών μουσείων. Πάντως και μόνο στην Ουρανούπολη αν πατήσεις το πόδι σου αντιλαμβάνεσαι ότι συμβαίνει κάτι διαφορετικό. Από δεξιά μικρά καραβάκια να φορτώνουν τουρίστες από όλο τον κόσμο και από την άλλη πλοία να ξεφορτώνουν μοναχούς και εργάτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην έχω κάνει κ γω αυτή τη κρουαζιέρα πριν πολλά χρόνια. Μου άρεσε η αρχιτεκτονική των μοναστηριών. Κάθε ένα με τη δική του ταυτότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφή