Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ημερολόγιο καταστρώματος #1 Προοίμιο Λίγες μέρες πριν τα γενέθλια μου.

 

Oh Captain my Captain


Σε κάθε επιστροφή του Ήλιου ξυπνάει το εσωτερικό ρολόι της αποτίμησης του έτους αλλά και της ζωής ολόκληρης. Μαζί ξυπνάει και η γιορτινή διάθεση για φιέστες και μεγαλόστομες δηλώσεις τύπου: «Είμαι ακόμα εδώ αντιστεκόμενη στο χρόνο ανοίγοντας πανιά για νέες θάλασσες και νέες κατακτήσεις» και άλλα τέτοια βαρύγδουπα που ενώ ακούγονται γλοιώδη από τη μια, αφήνουν μια πολύ ωραία ψυχική αίσθηση από την άλλη. Κι εκεί είναι που αναρωτιέμαι αν φταίει που δε μας έχουν εκπαιδεύσει να μιλάμε όμορφα στον εαυτό μας. Επιβεβαιώνω ότι δε μας έχουν διδάξει αυτήν την αρετή για να δώσω μεγάλη πάσα στα άστρα που είναι κάθετα για το ποιος είναι ο προορισμός μου σε αυτή τη ζωή. Το αντίστροφο του ευαγγελικού χωρίου «αγάπα τον πλησίον σου σαν τον εαυτό σου», δηλαδή το αγάπα τον εαυτό σου σαν τον πλησίον σου. Ακούγεται οξύμωρο το ξέρω αλλά έλα που σε αυτόν τον εγωκεντρικό κόσμο υπάρχουν και άνθρωποι που αγαπούν τους άλλους περισσότερο από τον εαυτό τους. Κι όχι δεν μιλάω για τους κοινούς people pleasers της σύγχρονης ψυχολογίας που έχουν μάθει φοβικά να είναι τα καλά παιδιά που κάνουν τα θελήματα των άλλων από αδυναμία χαρακτήρα, αλλά για τους αληθινά αυταπαρνητικούς ανθρώπους που αγαπούν βαθιά κι αληθινά τους πάντες εκτός από τον εαυτό τους. Ψυχική ενθύμηση από άλλες ζωές αν πιστεύεις σε τέτοιες θεωρίες, αν δεν πιστεύεις δες το σαν μια λογική υπέρβαση ή σαν ένα λογοτεχνικό τέχνασμα, δε θα χαλάσουμε τις καρδιές μας. Από την άλλη όμως ίσως και να πρέπει να τις χαλάσουμε, γιατί δηλαδή να βιαστώ να γίνω απολογητική για τα πιστεύω μου; 


Δώσε μου ένα λεπτό να σφουγγαρίσω και το υπόλοιπο κατάστρωμα κι επιστρέφω. 


Γενέθλια που λες στα κοντά και κανονικά θα πρέπει να μελαγχολήσω για τον επιπλέον χρόνο που θα φορτωθεί στην καμπούρα μου όπως κάνει κάθε φυσιολογικός άνθρωπος που έχει σταματήσει εδώ και καιρό να βλέπει στις δεκάδες της ηλικίας του το ψηφίο 2. Θα το έκανα αν μετρούσα το χρόνο με τους επίγειους νόμους της φυσικής. Σέβομαι τους νόμους αλλά δεν εγκλωβίζομαι σε αυτούς. Το προσωπικό μου ρολόι είναι συντονισμένο σε ρυθμούς αιωνιότητας. Όχι δεν έχω φτάσει σε τέτοιο ντελούλου στάδιο να πιστεύω ότι θα βρυκολακιάσω πάνω στη Γη, αν και δε με χαλάει καθόλου η ιδέα, απλώς δεν θεωρώ τον θάνατο σαν το τέλος της ύπαρξης μου. Ευελπιστώ μόνο να είναι το τέλος της παρούσας πίστας και να συνεχίσω το ταξίδι μου σε νέο αναβαθμισμένο επίπεδο. Και για να γίνει αυτό πρέπει να ολοκληρώσω με επιτυχία το έργο που μου ανατέθηκε από τα κεντρικά. Σύμφωνα με μία πρόχειρη εκτίμηση το project βρίσκεται περίπου στα μισά. Τα στατιστικά μου πάντως μέχρι στιγμής είναι ενθαρρυντικά. Θα βάλω μια άνω τελεία όμως γιατί κουράστηκα και θα συνεχίσω αύριο. 


Λοιπόν Καπετάνιο au revoir 

Με εκτίμηση 

Χριστίνα Πεταλωτή 

 

Υ.Γ. Αγαπημένοι μου φίλοι ναι αυτή είναι η μεγάλη επιστροφή στο ιστολόγιο, όμως τα σχόλια θα είναι πλέον κλειστά γιατί με δυσκολεύουν με την ΔΕΠΥ μου. Η διάδραση με εξουθενώνει και με αποθαρρύνει δημιουργικά. Κι αυτός είναι και ο λόγος που έμεινε το ιστολόγιο αδρανές. 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Secret Santa 2022

  Στην εκπνοή του χρόνου σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2023 με δύναμη και δημιουργικότητα. Τα τελευταία χρόνια οι δραστηριότητές μου έχουν μετακυλιστεί στο instagram  @kristi_petaloti  και στο youtube  Kristi Petaloti . Παρ' όλα αυτά είναι συγκινητικό που κάποιοι παλιοί φίλοι συνεχίζετε να με τιμάτε με την παρουσία σας και τη σκέψη σας. Θαυμάζω το μεράκι σας να κρατάτε την παράδοση και να διοργανώνετε ακόμα δράσεις.  Η Γατόσφαιρα θα μείνει για πάντα ανοιχτή έστω και για κάποιες σποραδικές αναρτήσεις. Παραμένει το πρώτο μου σπιτικό, το σημείο έναρξης πολλών ωραίων πραγμάτων και μπορεί στο μέλλον αν αλλάξει κάτι στην διάρθρωση του Blogger ή και του Wordpress να με βολέψει να γίνω ξανά τακτικότερη.  Όπως φανερώνει και ο τίτλος της ανάρτησης έχουμε μυστικό Άγιο Βασίλη μια δράση θεσμό της βλογκογειτονιάς μας που συντονίζει κάθε χρόνο ακούραστη η αγαπημένη μας Μαριλένα  marilenaspotofart . Ο δικός μου μυστικός Άγιος Βασίλης είναι η Σμαραγδούλα μας  smaragdenia-roul

Secret Santa 2023

 Η ανάρτηση μου στο ιστολόγιο μου κατέληξε να είναι μια ετήσια πλέον παράδοση. Είναι ξεκάθαρο πλέον ότι οι οπτικοακουστικές πλατφόρμες με έχουν κερδίσει και η Γατόσφαιρα παραμένει για συναισθηματικούς λόγους.  Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη φίλη Ιωάννα από το ιστολόγιο Συννεφάκι και τα όμορφα δωράκια που μου έστειλε http://kloanna.blogspot.com/ Κι ένα ακόμη ευχαριστώ στην αγαπημένη μας οικοδέσποινα Μαριλένα που μας συντονίζει κάθε χρόνο και μπαίνει πάντα στον κόπο και τα έξοδα να μας στέλνει αναμνηστικά δωράκια. https://marilenaspotofart.wordpress.com/ Εύχομαι σε όλες και όλους καλή κι ευλογημένη χρονιά κι όλη η ευγένεια που διαθέτετε να σας έρχεται πίσω στο πολλαπλάσιο. Για τους πιο ορεξάτους φίλους στο κανάλι μου δείχνω τα δωράκια αναλυτικότερα

Ένα αγόρι

 Ένα αγόρι θέλει να γίνει ποιητής, να μιλά για την αγάπη Ένα αγόρι θέλει να πατήσει στα σύννεφα, να νιώσει το σώμα του να ελαφραίνει Να ξαπλώσει πάνω στη δροσερή χλόη  Να αποκοιμηθεί με το κελάηδημα των πουλιών Να χτενίσει τα μαλλιά της αγαπημένης του. Ένα αγόρι θέλει κόψει ένα τριαντάφυλλο και να το βάλει στο βάζο Να κεντήσει μια καρδιά και να την κάνει δώρο Να μαζέψει κοχύλια σε ένα ακρογυάλι  Να γράψει στην άμμο ένα σ΄αγαπώ Κι αυτή είναι η συμμετοχή μου για τη  Μίνι Σκυτάλη#1  της Μαίρης με φωτογραφία κλήρωσης τη Νο4 Ενώ λίγες μέρες νωρίτερα είχα μια ''Ελεύθερη πτώση'' για το δρώμενο των  Γνωμικών   Φοβάμαι τον κόσμο, θυμάμαι είχα πει στον ψυχολόγο. Φοβάμαι να αναμετρηθώ με τον κόσμο,να μπω σε μια παρέα και να συμμετέχω στις συζητήσεις, να βγω ένα ραντεβού, να πάω σε μια συνέντευξη. Φοβάμαι πως θα τους είμαι βάρος, πως θα σπαταλήσω το χρόνο τους. Είναι τόσο πολλοί ωραίοι και ενδιαφέροντες άνθρωποι εκεί έξω. Άνθρωποι που ξέρουν να συμπεριφερθούν, να στηθούν, να περπατ